کفسابی نیل

تلفن شرکت:  ۰۹۱۹۵۵۴۷۷۰۷             شنبه تا جمعه

آدرس: نسیم‌شهر-مجتمع سیتی‌سنتر‌-طبقه۳-کفسابی نیل

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کفسابی در هریس

فهرست مطالب

کفسابی در هریس

هریس یکی از شهرستانهای استان آذربایجان شرقی که آب معدنی‌های آن در تمام ایران معروف و زبان زد همگان است، کفسابی در هریس برای سنگ‌های دهبید، مرمریت، آباده، هرسین، صلصالی، گوهره، گرانیت، موزاییک، و تمام کفپوش‌های سنگی و غیر سنگی قابل انجام است، در ادامه با انواع کفسابی در هرسین و روش‌های ساب مختلف در این شهرستان با شما صحبت می‌کنیم.

کفسابی در هریس

سنگسابی در هریس چیست

سنگسابی برای لایه روبی، رسوب های کهنه از روی سنگ‌های قدیمی، و از بین بردن ناخنک های سنگ‌های تازه فرش شده انجام می‌شود، در سنگسابی ابتدا یک مرحله ساب بر اساس نیاز سنگ برای رو آمدن سنگ اجرا می‌شود، تا مراحل کار بعدی مشخص شود.
از سنگسابی برای بالابردن دوام و استحکام سنگ استفاده می‌شود، که نقش بسیار مهمی در نگهداری از سنگ در دراز مدت دارد، این کار با توجه به هزینه‌ای که دارد، کارایی زیادی دارد و انجام آن برای عموم و تمام کفپوش های سنگی و غیر سنگی بصرفه خواهد بود.

برای انجام سنگسابی در هریس، از لقمه های زبر تا نرم که توسط کارخانه‌های مختلفی فرآوری می‌شود، استفاده می‌شود، که قیمت آن ها برا اساس الماسی که در مغز لقمه به کار رفته است تعیین می‌شود.

برای اینکه بهترین ابزار را برای کفسابی در هریس انتخاب کنیم تا کیفیت کار بالایی را داشته باشیم، باید بدانیم که کدام لقمه برای کدام سنگ مناسب است، چرا که هیچ لقمه بی کیفیتی توسط هیچ کارخانه‌ای تولید نمی‌شود و تنها باید در جای درست خود استفاده شود.

البته این روزها لقمه های چینی زیادی وارد بازار کارشده است که انتخاب را برای ما سخت کرده است، برای افرادی که تا به حال با این ابزار کار نکرده باشد کمی پیچیده است.
اما ما در ادامه تمامی لقمه‌های کفسابی و جزییات آن را به شما می‌گوییم تا بهترین آن هارا بشناسید.

سنگسابی در هریس

انواع لقمه کفسابی

لقمه‌های کفسابی به چند بخش مختلف دسته بندی و تقسیم می‌شود که هر کدام از آن‌ها برای بخش‌های مختلف و سنگ‌های متفاوت استفاده می‌شود.

لقمه های البرز

در ردیف اول لقمه های زبر البرز قرار می‌گیرد که جزو قدیمی ترین و با اصالت ترین سنگ‌های کفسابی است، این لقمه ها تقریبا برای همه سنگ ها در ساب اول استفاده می‌شود، البته بجز گرانیت، که استفاده از این لقمه برای ساب اول در گرانیت کمی مدت زمان انجام کار را طولانی می‌کند.

لقمه‌های که توسط کارخانه‌ البرز تولید می‌شود، عبارت است از 00-36-46-60-80-120-220
قبل از ظهور پدها این لقمه‌ها باید بصورت شماره بندی از 0 تا 220 اجرا می‌شد، که مدت زمان انجام کار بسیار طولانی می‌شد.

لقمه کفسابی البرز

لقمه‌های کارخانه اتویی

این لقمه‌ها کمی بعد از البرز شناخته شد و روی کار امد، از آن ها برای لایه برداری نمی‌شود استفاده کرد چرا که الماس‌های استفاده شده در آن برای تراش اولیه زبر نیست و توصیه نمی‌شود، اما بجای استفاده از شماره بندی‌های 60-120-220 می‌شود از اتویی استفاده کرد که کیفیت کار بهتری را ارائه می‌کند.
لقمه‌های که کارخانه اتویی تولید می‌کند عبارت است از: 80-120-180-220-320-420
این لقمه ها برای تمامی سنگ‌ها استفاده می‌شود و مشکلی از بابت استفاده از آن در کفپوش‌های سنگی وجود ندارد.

لقمه‌های زانتیا

کفسابی در هریس با لقمه‌های زانتیا، این ابزار که چند سالی است شناخته شده است، برای لایه برداری و تراش اولیه تمام سنگ‌ها و سطوح بتنی حرف اول را می‌زند، الماسه‌های زبری که در آن بکار رفته است می‌تواند هر سطحی را بتراشد.
لقمه‌های زانتیا برای کفسابی در هریس جایگزین مناسبی برای البرز خواهد بود، لقمه‌های زانتیا که تولید شده و استفاده می‌شود: 00-46-60-80-120-220
این ابزار برای کفسابی در مراحل اول کاربرد دارد و برای پرداخت زیاد توصیه نمی‌شود بجز موزاییک.

لقمه‌های پفکی

شاید می‌شه گفت قشنگ‌ترین لقمه در کفسابی، ابزار کار پفکی هستش، شاید براتون جالب باشه بدونید که چرا اسمش پفکیه، دلیل اسمش شباهت ظاهری اون با پفک نیست، بلکه آب شدن سریع اون هنگام استفاده در زیر دستگاه، چون به محض اینکه دستگاه شروع به کار می‌کنه و آب دستگاه شروع به ریختن روی اون لقمه‌ها ‌می‌کنه، آب می‌شه و روی سنگ می‌ریزه رنگ سبز زیبایی که روی سطح پخش میشه و رنگ از بین رفته سنگ رو بر‌می‌گردونه، برا کفسابی پرداخت از اون استفاده می‌شه و توی لایه برداری کاربردی نداره.

لقمه‌های پفکی که تولید می‌شه عبارت است از:
400-600-800-1000-1200
این ابزار پس از لایه برداری و ترمیم اولیه سنگ در کفسابی استفاده میشه.

لقمه‌های پد

پدهای نوظهور که در صنعت کفسابی در هریس غوغا کرده، ابزاری که میانبری رو به موفقیت در کفسابی است، این لقمه‌ها ساخت چین است، و کیفیت کار بالایی را ارائه ‌می‌دهد، از لحاظ قیمتی از تمامی لقمه‌های کفسابی گران‌تر است، اما استفاده از یک مرحله ساب با لقمه پد مساوی است با پنج مرحله کفسابی با البرز و این حقیقت غیر قابل پنهان است.
لقمه‌های پد که در کفسابی استفاده می‌شود عبارت است از: 30-50-100-200-500-600-800-900
این لقمه‌ها از صفر تا صد می‌توانند سنگ را کفسابی کنند و تا مرحله پرداخت و براقیت برسانند.

نمونه کارها

2 پاسخ

  1. سلام یه هزار متر سوله داریم چقدر میشه هزینه کفسابی چقدر وقت می‌بره اینو برای ما انجام بدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی

جهت ثبت درخواست خدمات و مشاوره رایگان تماس بگیرید