کفسابی نیل

تلفن شرکت:  ۰۹۱۹۵۵۴۷۷۰۷             شنبه تا جمعه

آدرس: نسیم‌شهر-مجتمع سیتی‌سنتر‌-طبقه۳-کفسابی نیل

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بهترین خدمات کفسابی و سنگسابی در تبریز{۰۹۱۹۵۵۴۷۷۰۷}

در این مقاله می‌خوانید

یه فیلم کوتاه قبل و بعد از کفسابی 👆👆👆

خدمات کفسابی نیل در تبریز: کفسابی در تبریز،‌ سنگسابی در تبریز، ساب سنگ و کف سابی در تبریز

تماس باما: 09195547707

واتساپ: کلیک کنید

کفسابی درتبریز 09195547707

کفسابی در تبریز با استفاده از دستگاه‌های تک و سه‌فاز انجام می‌شود، نحوه انجام ساب برای انواع سنگ‌ها باتوجه به موقعیت کفپوش‌ که در کدام قسمت: آپارتمان، پارکینگ، راه‌پله، سالن، سوله، قرار دارد متفاوت است.

کفسابی در تبریز برای درخشندگی فوق العاده سنگ و هم چنین رفع ایراد سنگ استفاده می شود مثلا اگر سنگ شما دارای پستی و بلندی است یا روی آن اسید یا هر ماده دیگری ریخته شده ما آن را به بهترین نحو رفع ایراد میکنیم کفسابی در تبریز و آذربایجان را برای همشهریان عزیز با مناسبترین قیمت و بهترین کیفیت انجام می دهیم.

همانطور که اشاره شد کفسابی نیل علاوه به تهران، در تبریز و تمام مناطق استان نیز آماده خدمات رسانی به هموطنان محترم است. کافی است یکبار با شماره همراه ۰۹۱۹۵۵۴۷۷۰۷ تماس بگیرید.

https://kafsabinil.ir/%DA%A9%D9%81%D8%B3%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D8%B2/

کف سابی در تمام نقاط تبریز

قیمت کفسابی در تبریز

قیمت کفسابی در تبریز و تمام آذربایجان بر اساس متر مربع محاسبه می شود و بر اساس پارامترهای مختلفی قیمت گذاری صورت می گیرد از جمله نوع سنگ ، متراژ محیط ، محل کف سابی ، نوع کفسابی ، ساب خورده بودن و یا نبودن سنگ و … که مهم ترین این پارامترها  نوع سنگ است.

قیمت کف سابی در تبریز برای سنگ دهبید

تاثیر نوع سنگ در قیمت کفسابی در تبریز

سنگ ها دوگونه هستند، سنگ نرم و سنگ سخت. سنگ‌های تراورتن، موزاییک ، صلصالی و دهبید از جمله سنگ‌های نرم هستند که سابزنی به نسبت آسان‌تری دارند و هزینه آن پایین است اما سنگ گرانیت از جمله سنگ‌های سخت است که قیمت بالاتری دارد.

متراژ محیط

متراژ محیط اگر بالا باشد قیمت بر اساس متر مربع پایین تر خواهد بود زیرا کار برای گروه کفسابی نیل به صرفه است اما در متراژهای خیلی پایین ( زیر ۵۰ متر )کار به صورت چکی (قیمت کلی گفته می شود ) انجام می شود.

برای اطلاعات بیشتر درباره قیمت کفسابی به صفحه قیمت کفسابی مراجعه کنید.

قبل از کفسابی دز تبزیز سنگ دهبید مغازه

هزینه کفسابی در تبریز چگونه حساب می‌شود؟

تعرفه کفسابی در تبریز بر اساس هر متر مربع است و بر اساس پارامترهای مختلفی قیمت گذاری می‌شود که مهم‌ترین آن‌ها نوع سنگ است (متراژ محیط و محل کفسابی از عوامل مهم دیگر هستند).

در کفسابی هر چه متراژ محیط بالاتر باشد قیمت تمام شده بر اساس متر مربع پایین تر خواهد بود و در متراژهای پایین معمولا قیمت به صورت کلی گفته می‌شود (در متراژ خیلی پایین قیمت کفسابی بر حسب متر حساب نیست ) به طور مثال شما شرایط را می‌گویید و کفساب کار بسته به نوع سنگ و محل کفسابی قیمتی را پیشنهاد می‌دهد.

که یا مورد توافق حاصل می‌شود و یا نه. البته قیمت این نوع کفسابی معمولا به قدری پایین است که فقط هزینه کارگر و رفت و آمد کفساب کار است.

قیمت ساب زنی در تبریز

کفسابی در تبریز

کفسابی راه‌پله در تبریز چگونه انجام می‌شود ؟

کفسابی برای راه‌ پله با استفاده از لقمه‌های اسکاچی پد، با  دستگاه پله‌ ساب انجام می‌شود. همچنین سختی کار راه‌ پله بخاطر دستگیر بودن بیشتر از قسمت‌های دیگراست، به همین خاطر قیمت کفسابی راه‌پله کمی بیشتر از قسمت‌های دیگر ساختمان است.

تاثیر کفسابی بر روی سنگ‌ در تبریز چیست؟

کفسابی مزیت‌های زیادی برای کفپوش خواهد داشت:
۱-افزایش براقیت و شفافیت 
۲-ترمیم درز‌ها و شکستگی‌ها 
۳- افزایش طول عمر سنگ‌
۴-نظافت آسان سنگ نسبت به قبل
۵-آب گریز شدن، دیر کثیف شدن سنگ.

کفسابی سنگ مرمر سفید در مغازه

بعد از کفسابی تمامی مشکلات سنگ حل خواهد شد؟ نیاز به انجام کاری نیست؟

اگر صادقانه بخواهیم صحبت کنیم، پس‌از عملیات کفسابی تقریبا ۸۰درصد‌ مشکل سنگ‌ حل می‌شود.
آن ۲۰درصد مابقی بخاطر چیست؟ بسیاری از ما پس از انجام کار سنگ‌ سابی بلافاصله شروع به نظافت سنگ‌ با مواد شوینده می‌کنیم.

سنگ‌ بخاطر لعاب رویی حساسی‌که دارد با کم‌ترین مواد اسیدی دچار لک می‌شود آن۲۰ درصد پس‌از‌ کفسابی نحوه نگه‌داری از آن‌ است.

نحوه نگه‌داری سنگ‌ها در تبریز

۱-حداقل هفته‌ای یک بار سنگ‌ها با آب و ریکا و طی نخی‌ نظافت شوند.
۲-در‌ نظافت سنگ‌ از هیچ‌گونه مواد اسیدی استفاده نشود.
۳-از ریختن چای‌، آب لیمو و سرکه روی سنگ خودداری کنید.
۴-از‌قرار دادن اجسامی که احتمال آب رفتن زیر آن‌ها وجود دارد همانند گلدان‌ بر روی سنگ‌ خودداری کنید(زیرا ماندن آب‌ هم در دراز مدت روی سنگ موجب لک شدن آن می‌شود)

مطلب مرتبط:  کفسابی سرامیک|بندکشی و ترمیم سرامیک 3روش نگه‌داری از سرامیک

۵-به هیچ عنوان هنگام نظافت سنگ‌ از اسکاچ و یا سمباده‌ استفاده نشود.

تمامی مواردی که گفته شد قبل و بعد کفسابی باید رعایت شود و درصورت عدم بی توجهی، سنگ‌های شما دچار لک خواهد شد.

سنگسابی در تبریز

راه‌های تشخیص کفساب متخصص چیست؟

فردی که می‌خواهد برای شما کار ساب انجام‌دهد در تماس اولیه، با دانستن متراژ، نوع سنگ، باید قیمت تمام شده را به شما بگوید.

اگر بخواهید از نحوه کار متخصص خود مطمعن شوید همانور که در کفسابی در تهران گفتیم  می‌توانید از او درخواست نمونه کار بصورت اینترنتی یا شفاهی بکنید.

فرد متخصص در هر کجای تبریز نمونه کار‌های فراوانی خواهد داشت همچنین سن فرد متخصص نشان از تجربه یا بی تجربگی او نخواهد داشت.

کفسابی در تبریز نیاز به مهارت، حوصله، ابزار کامل، و دستگاه  سالم دارد، سن و سال فرد در کیفیت کار او تاثیری  نخواهد داشت.

فرد متخصص و آگاه به امر کفسابی در تبریز در وهله اول تمامی سوالات و دغدغه‌های شما را بخوبی درک و جواب کامل به سوالات شما را خواهد داشت.

راه‌های تشخیص کفسابی خوب پس‌ از‌ انجام کار

۱-براقیت یک‌سان تمامی کفپوش‌‌ها اگر محوطه شما دارای نور زیادی باشد به شما کمک خواهد کرد تا متوجه این موضوع شوید.
۲-روی سنگ‌ نباید هیچ خط و خش و موجی دیده شود.
۳-اگر گوشه دیوار اندازه ۳تا ۸سانت کمی متفاوت‌تر از وسط کار شما باشد جای نگرانی نیست، به این معنی نیست که کار شما درست انجام نشده است دستگاه‌های کفسابی در تبریز به خاطر گرد بودن صفحه پایینی گوشه‌های کار را ساب نمی‌زند.

گوشه‌ها باید با ساب دستی تمیز شود و همانند وسط کار براق نخواهد شد.

همچنین می‌توانید از متخصص خود بخواهید که گوشه‌های کار را با دستگاه مخصوص پله‌ ساب انجام دهد که هزینه آن جداگانه محاسبه می‌شود.

کفسابی نانو و کفسابی رزین چیست؟

کفسابی با رزین جزو مرحله دوم ساب است و برای بندکشی استفاده می‌شود.

برخی افراد به اشتباه تصور می‌کنند که رزین برای براقیت در ساب استفاده می‌شود که این باور غلط است و رزین‌ها فقط برای بندکشی سنگ‌ استفاده می‌شود.

کفسابی با نانو  لقمه آخر پس از پرداخت است منظور از آن یک مایع غلیظ برای براقیت نیست و نانو ساب یک مرحله از براق کننده‌های سنگ است که برای آب گریز کردن سطوح استفاده می‌شود.

کفسابی تبریز

 هزینه سنگسابی در تبریز با اطراف آن یک‌سان است؟

هزینه کفسابی در تبریز و اطراف آن یک‌سان است، و تنها هزینه رفت و آمد روی کار محاسبه می‌شود اگر کار شما بیشتر از یک روز زمان ببرد.
روزهای بعدی در قیمت کفسابی از بابت رفت و آمد چیزی به مبلغ کلی اضافه نخواهد کرد. 

سنگسابی سنگ در تبریز

ساب زنی در تبریز

قیمت کفسابی در تبریز با دستگاه اکسپاندر چقدر است؟

به خاطر استعلاک بالاتر، و استفاده از لقمه و ابزار گران‌تر  قیمت ساب آن از کفسابی با دستگاه صنعتی بالاتر است.
از مزایای ساب دستگاه اکسباندر:

  • انجام کار در زمان کوتاه.
  • کیفیت بسیار بالای ساب

ماشین ساب اکسپاندر ۶۵۰یکی از بهترین مدل‌های این دستگاه است که در کفسابی بیشترین کاربرد و استفاده را دارد.
همچنین اکسپاندر پله‌ ساب، کورین‌ ساب، کف‌ شور و بخارشوی هم دارد.

کفسابی موزاییک صدمتری با دستگاه اکسپاندر قابل انجام است؟

بله قابل انجام است اما استفاده از این دستگاه هزینه بالایی دارد و برای متراژ‌های پایین و کف‌پوش‌های چون موزاییک بهتر است از سه‌فاز صنعتی استفاده کنید .

ساب زدن سنگ آشپزخانه در تبریز

تفاوتی بین ساب زن در تبریز و کفساب در تبریز چیست؟

هر دو یک کار مشترک با دو تعریف متفاوت است کفسابی، سنگسابی و سابزن در تبریز هر سه، یک کار مشترک با یک نوع دستگاه و یک مدل لقمه را انجام می‌دهند و تفاوتی بین آن‌ها وجود ندارد.

البته زمانی که صحبت از ساب زدن در تبریز یا ساب زنی در تبریز می‌شود فکر افراد به بخش‌های همچون سابیدن و تراش دادن سوق پیدا می‌کند که در واقع یک واقعیت است.

کفسابی در تبریز شامل سرامیک، موزاییک، گرانیت و تمام کفپوش‌ها است.

اما ساب زدن یا سابیدن سنگ برای لایه‌برداری است، ممکن است شما این دو اصطلاح را بایک‌دیگر‌ اشتباه گرفته و در زمان انجام کار با مشکلاتی با اجرا کننده داشته باشید پس مهم است قبل از اجرای پروژه حتما بصورت شفاف راجب نیازهای خود در کفپوش با کفساب صحبت کنید.

مطلب مرتبط:  کفسابی پرداخت بدون لایه برداری برای سنگ

چرا که هزینه ساب زدن در تبریز و لایه‌برداری بصورت متری است، اما کف سابی در تبریز و حالت شستشو یا پرداخت سنگ‌ها یک عملیات چند مرحله است که قیمت چندانی هم ندارد.

البته این بدان معنی نیست که کفشویی برای کفپوش کاربردی ندارد، بعضی از کفپوش‌ها هستند که بهتر است برای آن‌ها از کفسابی معمولی استفاده شود.

اما در بعضی ازموارد مهم است که حتما ساب زنی انجام شود.

ساب زنی در تبریز برای تمام کفپوش‌های که: سنگ، گرانیت و موزاییک است انجام می‌شود، تعداد مراحل آن بستگی به وضعیت کفپوش دارد.

به عنوان مثال اگر مقدار سیاهی یا سوختگی در کفپوش بخاطر ریختن مواد شوینده باشد که در بالا هم به آن اشاره شد تعداد مرحله ساب زنی به وفور افزایش پیدا خواهد کرد.

چرا که ابتدا باید لایه‌های سوخته سنگ ترمیم شود سپس مراحل لایه‌برداری از سطح سنگ برای عملیات براقیت اجرا شود.

ساب زدن طی چند فرایند مشخص انجام می‌شود، اما قبل از اجرای پروژه‌های خود حتما از ساب زن بخواهید در محل شما حضور پیدا کند.

همچنین اگر امکان بازدید حضوری بخاطر مشغله کاری فراهم نبود با ارسال تصاویر کفپوش و آسیب‌های آن بصورت دقیق و بازگو کردن جزییات درخواستتان قیمت دقیق و مشخصات کار را مطلع شوید.

سابزنی در تبریز

سنگ بجستان کفسابی در تبریز

کفسابی سنگ مرمر در تبریز

مرمر ابعاد شکل های گوناگونی دارد، از آنجایی که تبریز یکی از شهرهای مهم و تاریخی کشور عزیزمان ایران است، استفاده از این سنگ‌های زینتی و زیبا در این شهر بسیار رواج دارد، کف سابی سنگ مرمر نیز در آنجا مهم است، سنگ مرمر بخاطر جنس استخوانی که دارد در 8 مرحله کفسابی و پرداخت می‌شود.

در ابتدای شروع ساب سنگ مرمر ابتدا یک لایه از روی آن تراش داده می‌شود، پس از آن بند سنگ باید بصورت کامل خالی شود، این خالی کردن بند با دستگاه برش ایتالیایی انجام می‌شود، این کار باید با مهارت انجام شود تا آسیبی به لبه های سنگ وارد نشود چرا که باعث از بین رفتن ظاهر زیبای سنگ می‌شود.

پس از خالی کردن بند باید بصورت کامل با جاروبرقی صنعتی تمیز شود، چرا که وجود ماسه‌های ریز داخل بند و اجرای رزین و اپوکسی روی آن باعث می‌شود پس از مدتی بند خالی شود.

برای بندکشی سنگ مرمر بهتر است از مواد اپوکسی استفاده شود، اپوکسی به دلیل جنس مقاوم و ظاهر زیبا و براقی که ایجاد می‌کند مخصوص سنگ‌های زینتی است، البته از دیگر مزایای آن عدم تغییر رنگ آن در دراز مدت است، مطمعنأ شما هم با این مشکل مواجه شده‌اید که بعد از گذشت چند وقت بعضی از رزین ها و مواد بندکشی تغییر رنگ می‌دهند اما اپوکسی از این قائده مستثنی است و تغییر رنگی ندارد.

کفسابی سنگ مرمر در تبریز

پس از اجرای مواد در داخل بند روی آن را با چسب های پهن پوشش می‌دهیم، این پوشش باعث صفت شدن مواد در جان بند می‌شود.
بعد از گذشت 48 ساعت باید از اول شروع به لایه برداری از پسماند مواد بندکشی و ترمیم سنگ با لقمه‌های پرداخت بکنیم.
این پرداخت و لایه برادی در سنگ مرمر 6 مرحله است، بعد از آن باید دو مرحله ساب ایتالیایی روی سنگ اجرا شود تا کاملا براق و یک‌دست بشود.

بعد از اتمام مراحل کفسابی سنگ مرمر در تبریز باید به یک نکته توجه داشته باشید زمانی که لقمه ایتالیایی روی سنگ اجرا می‌شود، این لقمه بخاطر جنس اسیدی که دارد باید با جزییات کامل اجرا شود، بعضی از افراد شناختی راجب مشکلات این ابزار روی سنگ ندارند و از خطرات احتمالی آن آگاه نیستند این ابزار اگر پس از اجرا مدت زمان زیادی روی سنگ بماند لعاب آن را کامل از بین برده و باعث خراب شدن مینای سنگ می‌شود و مراحل کفسابی باید از اول روی سنگ اجرا شود.

کفسابی با ساینده 1/2 در تبریز

براقیت سنگ خانه با لقمه های ۱/۲

کفسابی بالکن یا تراس ساختمان در تبریز

مطمعنأ یکی از بهترین قسمت‌های ساختمان‌ها بالکن یا تراس است، بخشی که اگر اندازه مناسبی داشته باشد می‌تواند به محل مورد علاقه ما برای کمی خلوت کردن تبدیل شود.

البته که در اکثر بالکن و تراس‌های ما ایرانی‌ها همیشه بساط کباب و جوجه به راهه و شکی در این نیست که نهایت استفاده رو از این بخش تو خونه‌ها می‌کنیم😂😂.

اما بعضی مواقع ممکن یسری اتفاقات باعث بشن تا سنگ یا سرامیک بالکن یا تراس‌های ما کثیف سیاه یا کدر بشن که می‌تونه دلایل مختلفی داشته باشه.

مطلب مرتبط:  کفسابی چسب موکت2 روش ساده برای تمیز کردن آن از روی سنگ

از بین رفتن براقیت سنگ برا اثر آلودگی آب و هوا: بالکن یا تراس بخاطر اینکه بیشتر در معرض هوای آزاد قرار دارد. و بخاطر‌ آلودگی‌ها که همیشه با آن سرو کار داریم.

می‌تواند دلیلی بر از بین رفتن جلا و براقیت سنگ‌های ما بدون هیچ دلیلی باشد.

در واقع گرد و غبارهای که در هوا معلق هستند به داخل بافت‌های سنگ یا سرامیک نفوذ کرده و به مرور زمان براقیت و درخشندگی سنگ را از بین می‌برد.

از بین رفتن لعاب سنگ بالکن در اثر استفاده از شوینده: همچنین از دیگر دلایل سیاه شدن سنگ بالکن می‌شود بخاطر استفاده از شوینده‌ها برای نظافت آن اشاره کرد.

چرک و مات شدن سنگ بالکن بخاطر مواد خوراکی: علاوه بر بساط جوجه کباب معمولا ما ایرانی‌ها همیشه ترشیجات و سرکه و از این قبیل مواد خوراکی را در قسمت بالکن نگه‌داری میکنیم تا سالم بمانند.
اگر حواستان نباشد و ذره‌ای از این نوع مواد روی سنگ بریزید بلافاصله براقیت آن را از بین برده و باعث چرک و مات شدن سنگ می‌شود.

کفسابی بالکن

از دیگر دلایل سیاه و کثیف شدن سنگ بالکن می‌تواند ریختن پودر زغال روی سنگ باشد.

به هرحال به هر دلیلی که سنگ سیاه کدر یا مات شده باشد، ظاهر زیبای خود را از دست داده و دیگر براقیت سابق را نخواهد داشت.

از این رو راه حل مناسب برای ترمیم و بازسازی آن استفاده از کفسابی در تبریز است تا با اجرای مراحل کاملی از ساینده ها سنگ را به حالت قبلی بازگرداند.

کفسابی بالکن یا تراس در تبریز با توجه به متراژی که دارد با سه نوع دستگاه انجام می‌شود.
بخاطر حساسیت زیادی که در بعضی از خانه‌ها روی این قسمت وجود دارد.

در کفسابی با دستگاه‌های بزرگ تک و سه فاز بخاطر ساب نخوردن گوشه‌های کار بعد از اتمام ساب با دستگاه مینی گوشه‌ها نیز بصورت کامل کفسابی شده و همانند روز اول براق و صیقلی می‌شود.

کفسابی در تبریز برای بخش‌های بالکن تراس یا حیاط خلوت که بیشتر در طبقات اول دیده می‌شود. در همان اجرای ساب اول در زمان ساخت نیز امکان پذیر است.

تراس‌های که متراژ آن بزرگ‌تر باشد با کیفیت بالاتری پرداخت خواهند شد چرا که اجازه انجام کار در هر مرحله‌ای از کفسابی به به ساب زن خواهد داد.

اگر بالکن‌های شما به هر دلیلی سیاه کدر یا مات شده است، و چنین تصوری دارید که فضای آن کوچک است و نمی‌توان از کفسابی استفاده کرد.

لطفا قبل از انجام هرگونه نظافت با مواد شوینده یا اسیدها حتما بایک کفساب متخصص مشورت کرده و بعد اقدام مورد نیاز را انجام دهید.

ممکن است در اثر استفاده نادرست از شوینده ها مجبور به تحمل هزینه‌های سنگین از قبیل تعویض آن‌ها شوید.

کفسابی موزاییک در تبریز

اکثر سازه‌های قدیمی در شهر بزرگ تبریز سنگ‌های موزاییک است، موزاییک در طرح‌ها و شکل‌های مختلفی ساخته و توزیع می‌شود بخاطر جنس سیمانی که دارد شکننده است و کمی زود آسیب می‌بیند.
از کفپوش‌های موزاییکی باید به خوبی مراقبت کرد مهم‌ترین عامل در آسیب به موزاییک روغن ماشین است.
روغن خیلی زود در جان موزاییک نفوظ کرده و رنگ آن را عوض می‌کند.
کفسابی موزاییک در تبریز حتی هرگونه روغن و سیاهی را از بین می‌برد و یک سطح کاملا و صاف و صیقلی را در محیط اجرا می‌کند.

کفسابی موزاییک در تبریز

کفسابی در بستان آباد؟

تیم کفسابی نیل خدمات کفسابی و سنگسابی خود را در شهرستان‌های آذربایجان نیز به هم‌شهریان خود ارائه میکند.

سنگسابی در تبریز و دیگر شهرهای آذربایجان غربی و
 شرقی به یک شکل و شمایل انجام می‌شود و هیچ تفاوتی با جاهای دیگر ندارد.
تمامی دستگاه‌های کفسابی در تبریز و جلفا و مرند  شبستر یکی است و تمامی متخصصان دارای کارت مهارت و بیمه حوادث است و شما عزیزان هیچ مسولیتی در قبال کارکنان این شرکت ندارید.
کفسابی در تبریز

مسیریابی کفسابی و نماشویی نیل

24 پاسخ

  1. سلام وقت بخیر آیا سنگ های که روی آن هارا اسید سیاه کرده و با هیچ موادی پاک نمی‌شوند هم کف سابی میشود و آیا تاثیری دارد ؟

  2. سلام و درود خدمت تیم نیل ساب
    سنگ های خانه ما، به واسطه ریختن اسید سیاه شده و جرم گرفته اند آیا راه حلی برای رفع این مشکل وجود دارد؟

  3. سلام چندین مدته که در پارکینگ های ما طی رفت و آمد ماشین رد لاستیک ها میمونه هرکاری هم میکنیم پاک نمیشود،راه حل لین مشکل چیست،لطفا راهنمایی کنید

  4. سلام ما سهند هستیم صدمتر کفپوش هست گرانیت می‌تونید اینجا هم برای انجام کار بیاید

  5. سلام وقت بخیر خسته نباشید من چند تا سوال که فکر میکنم برای اکثر عزیزان مهم باشه میخواستم از خدمتتون بپرسم.
    اولین سوال من این هست که آیا مواد شوینده سنگ را خراب می‌کند؟
    دومین سوال اینکه سنگی که روی اون رسوب آب بسته رو با چه موادی میشه تمیز کرد؟
    و سوال سوم که مهم تمرین سوال من هست اگر بخوام سنگ‌های موزاییک و براق کنم کفسابی در تبریز می‌تونه کمکی به موزاییک‌ها بکنه ممنون میشم پاسخگو باشید.

    1. سلام وقت بخیر
      1-بله استفاده از هرگونه مواد شوینده برای انواع سنگ بجز گرانیت و سرامیک، لعاب آن را از بین برده و سنگ را مات می‌کند.
      2-رسوب آب معمولا در سنگ‌های آهکی دو میل و در سنگ‌های استخوانی یک میل نفوظ ‌می‌کند، تمیز کردن اون به صورت دستی یا بامواد ممکن نیست، و باید کفسابی و لایه برداری انجام بشه.
      3-موزاییک یک کفپوش سیمانی هست و براق کردن اون از نظر ما زیاد توصیه نمی‌شود از بابت هزینه‌ای که نیاز دارد.
      موزاییک تا شصت درصد همانند سنگ براق می‌شود.

  6. سلام خدا قوت ما چندتا از سنگهای پارکینگمون رو بخاطر نشتی لوله آب کندیم، بعد از گشت و گذار فراوان موفق شدیم مشابه اونو پیدا کنیم بچسبانیم حالا بین سنگ‌ها یک دو رنگی ایجاد شده میخواستم ببینم کفسابی میتونه کمکی به ما بکنه

    1. سلام احتمالا قبلا سنگ‌ها سابیده شده بودن الان که کندین و دوباره نصب کردین ناخنک های بین سنگ باعث شده تا دورنگی به وجود بیاد.
      برای اینک این مشکل برطرف بشه می‌توانید با کفسابی در تبریز کامل این مشکل و برطرف کنید.

  7. سلام امدید تبریز سنگ‌های خانه من را سنگساب کردید الان پنج ماهی گذشته چون پیامتان را دیدم مبنی براینکه بیایم و نظرم را بگویم، سنگ‌ها براق و یک شکل شدن نور به خوبی روی سنگ انعکاس دارد.
    تنها دوعدد ازبندها بازشده است که ان هم بخاطر شل بودن ملات زیر سنگ‌ها بود.
    در کل من از کیفیت وقیمت کار راضی بودم سپاس گذارم

  8. سلام وقت بخیر خسته نباشید.
    من توی سهند تبریز دویست متر فضا دارم. صداتر سنگ گرانيت هست صداتر آجر شوال من اینه گرانيت که طبق معمول میشه کفسابی کرد اما آیا آجر توی کفپوش قابلیت ساب زدن دارد.
    آجر ها روشون سیمان و گچ هنگام بنایی ریخته رفته داخل محفظه آجر هرکاری میکنیم تمیز نمیشه.
    اگر امکان تمیزکردن هست روشش چیه و اینکه آیا به کفپوش آسیب نمیزنه کفسابی کردن آجرها ممنون.

    1. سلام وقت شما بخیرباشه.
      کفسابی آجر با ابزار مخصوص امکان پذیر است. هیچ اسیبی هم به سطح وارد نمیشه.
      قیمت انجام کفسابی اجر باتوجه به مقدار سیمانی که روی اون وجود داره محاسبه میشه. لطفا برای استعلام قیمت دقیق چندتا عکس از سنگ‌ها ارسال کنید

  9. سلام سنگ های پاگرد ما سیاه شده آیا راهی برای اینکه بدون کفسابی این سیاهی برطرف بشه وجود داره؟

    1. سلام وقت بخیر بستگی به نوع سیاهی داره اگر بخاطر مواد شوینده باشه خیر حتما باید کفسابی بشه اما اگر بخاطر عدم نظافت یا کثیفی‌های معمولی باشه تمیز میشه

  10. سلام
    کفسابی در تبریز رو توی گوگل سرچ کردم سایت شما رو دیدم شما امکانات تو تبریز برای کف سابی دارید؟

    1. سلام وقت بخیر ما تمامی ابزار و مهارت کافی برای انجام کار کفسابی در تیریز و اطراف آن را داریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی

جهت ثبت درخواست خدمات و مشاوره رایگان تماس بگیرید