کفسابی نیل

تلفن شرکت:  ۰۹۱۹۵۵۴۷۷۰۷             شنبه تا جمعه

آدرس: نسیم‌شهر-مجتمع سیتی‌سنتر‌-طبقه۳-کفسابی نیل

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کفسابی در مهرشر

در این مقاله می‌خوانید

کفسابی در مهرشهر

تماس باما: ۰۹۱۹۵۵۴۷۷۰۷

واتساپ: کلیک کنید

کفسابی در مهرشهر

سنگ سابی یا کفسابی در مهرشر برای اکثر افراد که با کفپوش‌های سنگی، سرامیک، گرانیت، موزاییک، بتن، پارکت… سرو کار دارند یک امر واجب است. دانستن این‌که کفسابی چیست و دقیقا چه افزوده‌ای برای کفپوش‌ها خواهد داشت یک امر ضروری برای صاحبان کفپوش‌های نامبرده است.

چرا که عمر هیچ کفپوشی درحالت عادی دائمی نیست، چه بسا با آسیب‌های احتمالی رویه آن را سیاه، کدر یا مات کرده باشید. مطمعنأ اکثر ما که از سنگ‌ها استفاده می‌کنیم می‌دانیم که قبل از فرش شدن یک سری کارهای برای براق شدن و یا صیقل کردن آن در کارخانه‌ها انجام می‌شود تا بتواند بهتر فروخته شود و دوام بیشتری داشته باشد.

اما شاید اکثر افراد با ساب زنی یا ساب زدن سنگ‌ها زیاد آشنایی نداشته باشند، چرا که کف سابی یک عملیات مکمل برای ترمیم و بازسازی سنگ است و نمی‌شود از همه انتظار شناخت این حرفه‌ را داشت.

کف سابی سنگ راه پله در مهرشر

کفسابی چیست و چه افزودنی برای سنگ دارد؟

کفسابی در مهرشر برای ترمیم و جلا دادن به سنگ‌ها استفاده می‌شود، انجام این کار با دستگاه‌های مخصوص سنگ زنی و ساینده‌های که زیر آن بسته می‌شود انجام می‌شود.

تعداد مراحل کفسابی بستگی به جنس کفپوش و نوع آسیب که در سطح آن وجود دارد متفاوت است. به عنوان مثال کفسابی موزاییک در 5 مرحله ساب زنی انجام می‌شود. اما کفساب‌ گرانیت در مهرشهر حداقل 20 مرحله کفسابی نیاز دارد.

کفسابی یک عملیات بازدارند برای نگه‌داری طولانی‌تر از سنگ‌ها است، به طور مثال اگر دو مساحت صد متری از یک سنگ مشترک داشته باشیم یکی از این فضاها را کفسابی کنیم و دیگری را نه.

کفپوشی که روی آن کفسابی انجام شده است حداقل پنج سال بیشتر ماندگاری خواهد داشت. البته ماندگاری طولانی سنگ تنها به کفسابی در مهرشر نیست و باید روش‌های نظافت درست سنگ را رعایت کنیم. که از جمله این موارد عدم استفاده از مواد شوینده در نظافت سنگ است.

کفسابی سنگ سفید مرمر

کفسابی تمام مشکلات سنگ را برطرف می‌کند؟

عمده مشکلات سنگ عبارت است از:

سیاه شدن سنگ: زمانی که سنگ‌ها سیاه می‌شود معمولا سه دلیل بیشتر ندارد، یا بخاطر ریختن روغن وسایل نقلیه، نظافت سنگ با مواد شوینده، ضعیف بودن جنس سنگ. اگر بخاطر هر کدام از سه مورد بالا سنگ سیاه شده باشد، کفسابی توانایی ترمیم و بازسازی سنگ همانند روز اول را خواهد داشت.

در چنین شرایطی انجام کفسابی در مهرشر با روش لایه‌برداری و ترمیم در 8-12 مرحله انجام می‌شود. فرقی نمی‌کند که مقدار سیاهی یا جرم در سنگ تا چه مقدار باشد، ساینده زبر کفسابی در مهرشهر قابلیت تراش سنگ تا سه میل را خواهد داشت.

البته اگر جنس سنگ ضعیف باشد همانند گوهره یا سنگ‌های آهکی و روی آن شوینده قوی ریخته شده باشد، ممکن است تا یک سانت در بافت سنگ نفوذ کرده باشد.

ساب زدن گرانیت پارکینگ

وجود ناخنک در بندهای سنگ: ناخنک، ناهمواری یا پستی بلندی در بین سنگ‌ از دیگر مشکلات رایج در سنگ‌ها است. این نوع مشکل معمولا در زمان فرش شدن کفپوش به وجود می‌آید و وجود ناهمواری باعث عدم نمایش خوب سنگ می‌شود.

مطلب مرتبط:  کفسابی دهبید و ۵مرحله ساب اصلی سنگ

در چنین شرایطی کفسابی با استفاده از الماسه‌های مخصوص سنگ زنی ناخنک اضافی از روی سنگ را حذف کرد و طی چندین مرحله ساب زنی در مهرشهر لایه پرداخت و براق سنگ را باز می‌گرداند.

بعد از اتمام کفسابی در چنین کفپوش‌های دیگر هیچ ناخنک و ناهمواری بین بند سنگ‌ها باقی نمی‌ماند همچنین براقیت همانند روز اول به سطح سنگ بازمی‌گردد و هیچ آسیبی به بافت آن وارد نمی‌شود.

جذب کثیفی و جرم در سطح سنگ: از دیگر مشکلات رایج در سنگ می‌شود به کثیف شدن آن اشاره کرد که می‌تواند، جرم آب، شیر آبه سیمان، ریختن رنگ، گچ، سیمان، بتونه روی سنگ باشد. اگر در کفپوش سنگی خود با هرکدام از جرم‌ها و آلودگی‌های بالا روبرو هستید کفسابی تمامی این مشکلات را کامل برطرف کرده و سنگ را به حالت قبلی بازمی‌گرداند.

براق کردن سنگ با لقمه‌های مخصوص ایتالیایی

کفسابی درمهرشر برای کدام کفپوش‌ها قابل انجام است؟

کف سابی در مهرشر برای تمام کفپوش‌ها قابل انجام است، اما دستگاه و ساینده زیر آن در هر یک از آن‌ها متفاوت است که در پایین زیرمجموعه‌‌های خدمات کفسابی را باهم مرور می‌کنیم.

کفسابی موزاییک در مهرشهر: موزاییک سابی یا ساب زدن موزاییک در مهرشهر برای از بین بردن ناخنک، پستی بلندی، پرکردن درزها، ترمیم لقی موزاییک و جلا دادن به آن انجام می‌شود.

کفسابی گرانیت در مهرشهر: گرانیت بیشتر مراحل ساب زنی در کف سابی را دارد اما اگر مشکلات آن عمده و جدی نباشد بهتر است از کفشویی گرانیت استفاده شود.

کفسابی موزاییک در مهرشر

کفسابی سرامیک در مهرشهر: سرامیک سابی یا ساب زدن سرامیک با استفاده از ساینده‌های نرم و نمدی مخصوص آن و دستگاه تک فاز انجام می‌شود.
برای سرامیک لایه‌برداری قابل انجام نیست چرا که باعث از بین رفتن عاج آن می‌شود.

اما تمیز کردن آن و از بین بردن جای جرم‌ها بصورت تضمینی با ساینده‌های مخصوص انجام می‌شود. در کفسابی سرامیک هیچ آسیبی به آن وارد نمی‌شود. معمولا ساب زدن سرامیک در مهرشهر برای از بین بردن جرم‌ها است، به عنوان مثال اگر روی سرامیک دوغاب سیمان وجود داشته باشد.

هرچقدر آن را بسابید و سپس خشک کنید، اگر کمی دورتر بیاید و سطح آن را نگاه کنید رویه آن حالت چرک مردگی نمایان می‌شود کفسابی سرامیک تمام این نوع مشکلات را برطرف می‌کند. البته اگر احساس می‌کنید مشکلات سطح سرامیک جزیی است می‌توانید از روش های نظافت سرامیک بصورت دستی استفاده کنید.

کفسابی پارکت در مهرشهر: از دیگر کفپوش‌های که شاید کم‌تر به آن پرداخته می‌شود پارکت است، انجام کفسابی برای پارکت هم همانند سرامیک است و حالت پرداختی دارد اما اگر پارکت آسیب جدی دیده و نیاز به تراش مخصوص و لاک دارد حتما کفسابی پارکت را مطالعه کنید.

تاثیر کفسابی در موزاییک

سنگسابی در مهرشهر کرج

اگر با کفسابی آشنایی داشته باشید ممکن است نام‌های مختلفی را در جوار آن می‌شنوید همانند سنگسابی، ساب زدن، سابیدن سنگ..

مطلب مرتبط:  کفسابی پارکت کفپوش چوبی و لمینت

تمام این نام‌ها برای سنگ یک خدمات مشترک را انجام می‌دهد، تفاوتی که بین کفسابی و سنگسابی وجود دارد: کفسابی برای تمام سطوح قابل انجام است و اما سنگ سابی در مهرشهر همان‌طور که نامش پیداست تنها برای سنگ‌ها است.

چه زمانی برای انجام کف سابی در مهرشهر باید اقدام کرد؟

انجام کفسابی در مهرشهر می‌تواند در هر لحظه استفاده شود و هیچ زمان مشخصی برای آن وجود ندارد اما اگر علاقه‌ای به استفاده از آن در شرایط عادی ندارید، زمانی که سنگ توسط مواد شوینده آسیب ببیند، ناخنک داشته باشد، روی آن سیمان یا انواع مواد ریخته باشد.

انجام کفسابی می‌تواند مفید باشد، اما در شرایط عادی ساب زدن می‌تواند براقیت از دست رفته سنگ‌ها را به آن بازگرداند.

به عنوان مثال اگر لاشه سنگ کار کرده باشید حتما دیده‌اید که در زمان دوغاب دادن روی آن حداقل یک سانت روی آن ملات می‌ریزند.
از بین بردن این دوغاب بصورت دستی یک کار غیر ممکن است در چنین شرایطی برای صاف کردن سنگ‌ها بهترین کار انجام کفسابی است.

ساب زدن در مهرشر کرج

هزینه کفسابی برای انواع سطوح چقدر است؟

شاید بحث هزینه در بعضی از موارد آنقدرها هم اهمیت نداشته باشد، چراکه وقتی مشکلاتی در کفپوش به وجود می‌آید باید ترمیم و بازسازی شود اما مهم است که یک پیش در آمد از قیمت این خدمات داشته باشیم تا بتوانیم برای انجام این کار تصمیم گیری درستی داشه نباشیم.

هزینه کفسابی در مهرشر یک قیمت مشخص نیست، منظور از این حرف این نیست که هزینه آن دل بخواهی تایین می‌شود. در واقع بخاطر وجود سنگ‌ها، سرامیک، گرانیت، موزاییک و بتن‌های گوناگون برآورد قیمت دقیق در آن کمی سخت است.

چرا که ممکن است یک سطح صدمتری سنگ دهبید با صد متر آباده متفاوت باشد، دلیل آن نیز تعداد مراحل ساب زنی در این دو است.

اگر یک مثال دیگر بخواهیم بزنیم، تصور کنید دو سطح صدمتری دهبید دارید، یکی از آن‌ها مشکل ناخنک دارد و دیگری مشکل سیاهی و آسیب بخاطر مواد شوینده.

براق کردن گرانیت با کف سابی

انجام کفسابی برای این دو کفپوش با وجود یک‌سان بودن سنگ آن با لقمه‌های متفاوتی انجام می‌شود و قیمت جداگانه هم دارد.
اما در پایین بصورت کلی در یک جدول قیمت خدمات کفسابی در مهرشهر و تمام مناطق کرج را برای شما منتشر می‌کنیم.

اما تمامی این قیمت‌ها بصورت کلی است و باتوجه به نوع کفپوش جنس آن و نوع آسیب در سطح می‌تواند کم و زیاد شود.

اما یک نمایه مشخص در هزینه کفسابی وجود دارد که سطوح بالای صد متر بصورت متری، و سطوح زیر صد متر بصورت چکی و کنتاراتی محاسبه می‌شود.

نوع کفپوشقیمت (مترمربع) بالای ۱۰۰مترافزودنی
سنگ15000-60000هزینه مواد(رزین،اپوکسی)برعهده مشتری 
گرانیت15000-80000هزینه بتونه جدامحاسبه می‌شود
موزاییک12000-35000 
بتن18000-45000 
پارکت10000-25000 

تضمین کفسابی در مهرشهر چیست؟

شاید دغدغه اکثر ما زمانی که از کفسابی استفاده می‌کنیم این است که تا چه مدت می‌توانیم از کفپوش براق و صیقلی خود استفاده کنیم و نیاز به هزینه مجدد نداشته باشیم؟

مطلب مرتبط:  کفسابی بتن|بهترین زمان برای ساب زنی بتن

انجام کفسابی اگر با مراحل کامل در هر کفپوش انجام شود حداقل تا پنج سال هیچ هزینه اضافی برای شما نخواهد داشت، براقیت سنگ بعد از ساب زنی روز به روز بیشتر خواهد شد، به شرطی که در نگه‌داری از سنگ دقت بالایی داشته باشید.

سنگ یک مصالح طبیعی است که در برابر شرایط آب و هوایی و شوینده‌ها واکنش نشان می‌دهد. کفسابی بخاطر استفاده از مواد رزین یا اپوکسی در بندکشی، باعث ترمیم منافذ باز سنگ شده و از نفوذ آب و آلودگی در بافت آن جلوگیری می‌کند.

اگر بعد از اتمام کفسابی بصورت دوره‌ای سنگ را با آب خالی نظافت کنید و هرچند وقت یک‌بار از بخارشوی برای تمیز کردن آن کمک بگیرید. ماندگاری ساب حداقل پنج سال خواهد بود. کفسابی نیل برای تمامی کارهای خود که ساب کامل اجرا می‌شود تضمین کتبی پنج ساله ماندگاری براقیت را برای شما عزیزان ارائه‌ می‌کند.

ساب زدن لاشه سنگ

کثیف کاری ساب زدن زیاد است؟

شاید بیشتر افراد بخاطر شایعاتی که در رابطه با کثیف کاری کفسابی شنیده‌اند از انجام آن امتناع می‌کنند چرا که تصویرشان از این کار ریخت و پاش و از بین رفتن تمیزی در محیط است.
در رابطه با اینکه کفسابی کثیف کاری دارد یا خیر باید بگوییم که بله، اما نه به آن شدت که شما تصور می‌کنید یا آن را تعریف می‌کنند.

در واقع کارکرد دستگاه ساب زنی با آب است، زمانی هم که سنگ صیقل داده می‌شود لایه‌ای از روی آن تراش داده می‌شود که، عاج سنگ و آب باهم ترکیب شده و یک نوع پسماند سفید با ایجاد می‌کنند.

این پسماند بلافاصله توسط یک فرد مجرب و حرفه‌ای پشت سر دستگاه جمع می‌شود و هیچ مقدار از آن در سطح کفپوش باقی نمی‌ماند.

یک قطره از این آب به درو دیوار نمی‌پاشد و درصورت پاشیدن به راحتی با یک دستمال پاک می‌شود.
البته در صورت حساس بودن شما در رابطه با پاشش آب، قبل از شروع ساب زدن دیوار بصورت کامل با پلاستیک مخصوص کاور می‌شود و در پایان از روی آن برداشته می‌شود.

اگر دستگاه کفسابی سالم باشد و نوع آن ژن باشد هیچ پاشش آبی اتفاق نمی‌افتد.

کف سابی مهرشر

اگر در هر نقطه‌ای از مهرشهر یا کرج نیاز به انجام خدمات کفسابی در مهرشهر دارید برای استعلام قیمت و مشاوره رایگان با کفسابی نیل در ارتباط باشید.

مسیریابی کفسابی و نماشویی نیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی

جهت ثبت درخواست خدمات و مشاوره رایگان تماس بگیرید