کفسابی نیل

تلفن شرکت:  ۰۹۱۹۵۵۴۷۷۰۷             شنبه تا جمعه

آدرس: نسیم‌شهر-مجتمع سیتی‌سنتر‌-طبقه۳-کفسابی نیل

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کفسابی در جلفا

فهرست مطالب

کفسابی در جلفا

جلفا شهر مرزی و گمرکی و از توابع استان آذربایجان شرقی است، شهر زیبای جلفا با مردمان خون گرم و مهمان نواز، امروز در کفسابی نیل راجب کفسابی در جلفا و تجربیات کفسابی در این شهر زیبا و پر از عشق صحبت می‌کنیم.
در آخرین پروژه‌ای که در جلفا اجرا کردیم، برای کفسابی و شستشوی نمای ساختمان آقای محمدی در کوی جلفا بود که برای یک هفته میهمان ایشان بودیم.

کفسابی سنگ مرمریت سفید اسلب در ابعاد یک در یک که برای کفپوش ویلا و راه پله آن اجرا شده بود، اجرای ساب دوازده مرحله‌ای ایتالیایی که با رزین انجام شد، کفسابی در جلفا برای ویلاها و واحد‌های تجاری و اداری جزو واجبات در این شهر است.

کفسابی در جلفا برای مغازه های این شهر که بخش عمده اقتصاد آن را تشکیل می‌دهد بسیار اثر بخش بوده و در جذب و جلب توجه مشتری مهم است.
در مقابل کیفیت کاری که برای کفسابی مغازه در جلفا ارائه می‌شود، قیمت آن ناچیز بوده و بازگشت سرمایه بسیار زود انجام می‌شود.

کفسابی در جلفا

ساب زدن سنگ در جلفا

سنگ‌ها بخش عمده‌ای از هر سازه‌ای را تشکیل می‌دهند، درکفپوش و دیواره‌ها که بخش اصلی هر ساختمانی است، سنگ در دیواره ها آنچنان عیب و ایراد های خود را نشان نمی دهد و تنها پس از گذشت چند سال نیاز به شستوی معمولی با واترجت دارد، اما در کفپوش حال و هوای دیگری دارد و از همان ابتدا نیاز دارد تا سابیده شود و خودش را نشان دهد، اگر هر خانه یا ساختمان از چند جزئ تشکیل شود یک جزئ مهم آن کفپوش است، به همین دلیل به صورت ویژه به آن پرداخته می‌شود.

کفسابی در جلفا می‌تواند تمامی پستی بلندی و ناخنک های سنگ را بگیرد، حفره‌ها و خلل و فورج های سنگ را ترمیم کند و یک جلای تازه به آن ببخشد.
کفسابی سنگ در جلفا برای هر کفپوشی که آن را سنگ تشکیل داده است قابل انجام است، تنها مراحل و تعداد ساب آن در هر سنگی یک تفاوت کوچکی دارد، دستگاه و نحوه انجام کار بایک شکل و شمایل انجام می‌شود.

مزایای سنگسابی در جلفا

هر کاری که برای آن زمان و هزینه صرف می‌شود باید یک پیامد مثبت با خود داشته باشد در غیر اینصورت انجام آن بیهوده بود و باید متوقف شود، شما با عنوان فردی که در جلفا به دنبال کفسابی هستید و اگر از قبل با این خدمات آشنایی نداشته باشید، حتما دنبال مزایا معایب و نحوه کار این خدمات هستید تا به آزادی عمل بیشتری به سراغ انجام این کار بروید.

کفسابی در جلفا برای کفپوش های سنگی مزایای همچون از بین بردن ناخنک سنگ، پرکردن حفره‌های سنگ، براق کردن سنگ بالاتر از کارخانه، نظافت آسان کفپوش، بالابردن عمر سنگ را درپی خواهد داشت.

برای کفپوش های که سرامیک یا پارکت هستند و باید کفشویی شوند، تمامی سیاهی و جرم‌های قدیمی آن را از بین می‌برد و یک سطح تمیز و یکدست را به ارمغان می‌آورد، توجه داشته باشید در صورتی که روی سرامیک جوش کاری انجام شده باشد با سنگسابی قابل جبران نخواهد بود.

مزایای کفسابی برای موزاییک، بسته شدن منافظ رویی آن بخاطر سیمان بودن جنس آن و در نتیجه جلوگیری از جذب آب و روغن است.

کفسابی در جلفا با دستگاه‌های سه و تک‌فاز انجام می‌شود، که سروصدای بسیار کمی دارد و کارکرد آن با آب است، یک منبع آب چهل لیتری که در انتهای آن یک شیر تعبیه شده و توسط کفساب کار کم و زیاد می‌شود، آب را بصورت قطره‌ای روی لقمه‌های که در حال سابیدن سنگ است می‌ریزید و با ملاتی که از روی سنگ تراش می‌خورد قاطی می‌شود که یک پسماند سفید رنگ را ایجاد می‌کند این پسماند توسط یک کفساب کار دیگر پشت سر دستگاه جمع می‌شود و آبی روی زمین نمی‌ماند.

کفسابی در جلفا برای هر کفپوشی مزایای خود را دارد و مقدار کیفیت کار بستگی به ابزار استفاده شده برای آن دارد که نوع ابزار برای اساس مبلغ توافق کار تایین می‌شود.

سنگسابی در جلفا

کفسابی در جلفا به سنگ آسیب می‌زند؟

در بالا راجب مزایای کفسابی در جلفا صحبت کردیم، اما کفسابی به یک ساب و یک لقمه خاص منتهی نمی‌شود و مراحل کار آن باید بر اساس تجربه و اصول که براساس جنس و شرایط حال حاضر سنگ انتخاب می‌شود دارد.

به عنوان مثال سنگی را تازه کار کرده‌اید و تنها با یک ساب سروته آن را هم می‌آورید و آن یک دست ساب، زبر است و لایه‌ای از سنگ را تراش می‌دهد زمانی که سنگ خیس است، یک‌دست و زیبا است و جلوه خوبی دارد، اما به محض خشک شدن خط و خش های روی سنگ نمایان می‌شود و یک سطح کاملا مات و زشت را مشاهده خواهید کرد.

کفسابی اصولی که راجب آن صحبت کردیم باید بصورت اختصاصی و تجربی انجام شود و مراحل کار آن همانند کارخانه و روش سنتی کفسابی اجرا شود در غیر اینصورت بله! کفسابی می‌تواند به سنگ آسیب بزند.
البته دلیل انجام چنین کاری تنها قیمت پایین آن، یا درخواست شما برای اجرای کفپوش روی سنگ است، و بجز این دو نباید انجام شود.

برای سطحی که نیاز به پارکت دارد به چه شکل کفسابی در جلفا را انجام دهیم؟

در بعضی از مواقع پیش می‌آید که شما به هر دلیلی کفپوشی دارید که دیگر آن را نیاز ندارید و احتیاج به تغییر آن بدون نیاز به کندن سنگ‌ یا موزاییک ها دارید، در چنین شرایطی کفپوشی که می‌خواهید روی سنگ کار کنید معمولا پارکت، لمینت، اپوکسی و کفپوش های از این قبیل است، در چنین شرایطی اجرای مستقیم این مصالح روی سنگ میسر نیست، دلیل آن نیز وجود پستی بلندی در کفپوش است که پس از اجرای آن ممکن است بلند یا خراب شود.

در چنین شرایطی شما نیاز به کفسابی و لایه‌برداری برای کف‌سازی خواهید داشت، این کف‌سازی با لقمه‌های البرز و الماس انجام می‌شود که لایه‌ای از روی سنگ را برمیدارد وناخنک‌ها را صاف می‌کند که موجب اجرای درست کفپوش روی آن می‌شود.
اما یک نکته‌ای وجود دارد که باید به آن دقت کنید، در چنین وضعیتی شما یک کاری را انجام می‌دهید و سنگ زیری برای شما مهم نیست.

اما به این توجه داشته باشید ممکن است پس از گذشت چند سال دوباره نیاز داشته باشید تا کفپوش‌های قبلی خود را استفاده کنید، اگر نوع اجرای کفسابی زیری آن در شرایط خوبی نباشد هزینه شما بالا رفته و دردسر ساز خواهد شد.

برای کفسابی درست قبل از اجرای کفپوش روی سنگ، بهتر است که حداقل ساب سه مرحله‌ای را برای سنگ اجرا کنید، البرز و دو مرحله ساب پد، که خط و خش های سطح را به حداقل برساند این کار ممکن است هزینه شما را کمی افزایش دهد اما در آینده چندین برابر از آن سود خواهید کرد.

ساب سنگ اسلب با اپوکسی در جلفا

قیمت کفسابی در جلفا

قیمت کفسابی در جلفا برای سنگ‌های آهکی از متری 50تومان.
برای سنگ‌های استخوانی از متری 60تومان، برای کفپوش موزاییک از متری 40تومان، برای سنگ گرانیت از متری 110تومان و برای کفپوش سرامیک و پارکت از متری 15تومان شروع می‌شود.

نمونه کارها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی

جهت ثبت درخواست خدمات و مشاوره رایگان تماس بگیرید