کفسابی نیل

تلفن شرکت:  ۰۹۱۹۵۵۴۷۷۰۷             شنبه تا جمعه

آدرس: نسیم‌شهر-مجتمع سیتی‌سنتر‌-طبقه۳-کفسابی نیل

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پد شاین اسفنجی 300 چیست و چه کاربردی دارد

در این مقاله می‌خوانید

پد شاین اسفنجی 300 چیست

پد شاین اسفنجی 300 بجای ساینده‌‌های 220, 320 وارد بازار شده و کارایی اونارو سریع‌تر و با کیفیت‌تر ارائه می‌کنه، این ساینده از پدهای شاین اسفنجی هستش و هم خانواده پدهای هستش که برای تراش سنگ‌ها استفاده می‌شه.

این ساینده برای جمع کردن خط و خش‌های ساب قبلی از روی سنگ استفاده میشه اما یه مزیت مهم و کارایی خوبی که داره می‌تونه هر هاله‌ای رو از روی سنگ برداره و یه زیر سازی خوب برای ساب بعدی انجام بده که پرداخت و براقیت و زودتر از قبل به سنگ برمی‌گردونه.

یکی دیگه از مزیت‌های ساینده پد اسفنجی 300 کارایی هم‌سطح روی سنگ‌ هستش، تا قبل از این لقمه‌های پد حالت برش داشتند و از اونا نمی‌شد تو این مرحله بجای پرداخت استفاده کرد اما پد اسفنجی 300 تو هر حالتی می‌تونه شروع به پرداخت و زیرسازی برای ساب‌های پرداخت و انجام بده.

پد شاین اسفنجی 300

استفاده از پد شاین اسفنجی 300 برای پیش پرداخت

در کفسابی یک مرحله‌ای وجود داره به اسم ساینده های پیش پرداخت که برای شروع براق کردن سنگ ابتدا باید این لقمه‌ها روی سنگ اجرا بشن بعد ساینده های پرداختی شروع به براق کردن سنگ کنن‌.

اما شروع مرحله پیش پرداخت تا قبل از ساینده 500 امکان پذیر نبوده و مراحل کار باید تا 500 اجرا بشن.

پد شاین اسفنجی 300 یکی از لقمه‌های خوبی هستش که توی این چند سال تولید شده و می‌تونه هر سطحی و برای پیش پرداخت توی این مرحله آماده کنه، وقتی صحبت از پیش پرداخت توی مرحله زودتر از موعد و مقرر میشه یعنی قراره کار زودتر انجام بشه، اما سوالی که پیش میاد آیا کیفیت کار هم قراره تغییری بکنه یا مثل سابق می‌مونه یا بدتر میشه؟

خب این سوال درست و بجای هستش که تو ذهن همه ما هست، چون وقتی قراره یه کاری و انجام بدیم یا بهتره بگیم یه ابزار جدید و توی کفسابی در تبریز امتحان کنیم، برامون مهمه که اون ابزار بهتر از قبلی باشه تو وقتمون صرفه جویی کنه و کیفیت کار هم بهتر از قبل بشه.

چون اگه قرار باشه اتفاق خاصی نیفته، دنبال دردسر جدید نمی‌ریم و همون روش قبلی که جواب داده رو ادامه می‌دیم.
پد شاین اسفنجی 300 دوتا ویژگی منحصر بفرد و عالی داره که بهتره راجبش بدونیم.
قبل از اینکه از این ساینده استفاده کنیم توی حالت معمولی سنگ باید 12 مرحله سنگسابی می‌شد.

اما وقتی پد شاین اسفنجی 300 استفاده میشه دو مرحله از ساب‌های که قراره استفاده بشن کم میشه، دلیل اون نیز دارا بودن الماس‌های اون لقمه‌های در ساختار شاین 300 هست که دو مرحله کارو رو جلو می‌ندازه.

ویژگی دوم این ساب پرداخت بسیار با کیفیت سنگ بخاطر پیش پرداخت زودهنگام هستش، تا قبل از اجرای این ساب پیش پرداخت از لقمه 500 شروع می‌شد که کلا 4 مرحله پرداخت روی سنگ اجرا می‌شد.

وقتی قراره از ساینده 300 استفاده بشه، پد شاین اسفنجی 300 میشه پیش پرداخت و لقمه 400-500 میشن پرداخت که با مجموع چهارتا پرداخت قبلی کلا 6 مرحله سنگ پرداخت میشه که باعث براقیت چشم گیر و کیفیت بسیار بالای سنگ میشه.
علاوه بر این وقتی قراره دوتا از ساب‌های قبلی اجرا نشن، یعنی قراره حداقل 5 ساعت توی انجام یک کار 100 متری زمان و صرفه جویی کنیم.

انجام یک مرحله کفسابی در مرحله 220-320 هرکدام برای یک فضای صدمتری 2.5 ساعت طول می‌کشه که از اونجا هم دو مرحله ساب صرفه جویی می شه.

انواع ساینده های پد برای تراش و پرداخت سنگ

پد شاین اسفنجی 300 برای کدام سنگ‌ها و کفپوش‌ها مناسب است؟

از دیگر ویژگی‌های که باعث شده پد شاین اسفنجی 300 برای همگان محبوب شود، استفاده از آن برای تموم سطوح حتی بتن شده است.

پدهای قبلی هرکدام در یک کفپوش مخصوص استفاده می‌شد و برای یک قسمت کارایی داشت، اما پد شاین اسفنجی 300 هم برای کفسابی پارکینگ و هم برای کفسابی در زنجان مناسب است.

کفسابی گرانیت و کفسابی موزاییک با این ساینده ممکن است، و همانند سنگ دومرحله از ساب هرکدام کم شده و بجای آن پد شاین اسفنجی 300 استفاده می‌شود که علاوه بر صرفه جویی در زمان در هزینه انجام کار نیز صرفه جویی می‌شود.

کفسابی با این ساینده برای بتن بسیار آسان است، درست است که اکثر کفپوش‌های بتنی نیاز به پرداخت شاین ندارند و در مراحل اولیه کفسابی آن‌ها متوقف می‌شود اما بتن‌های وجود دارد که همانند سنگ نیاز به براقیت دارند.

چرا که سنگ‌ و شن و ماسه آن‌ها متشکل از سنگ دانه‌های گران قیمت است که با کفسابی درست براق و صیقلی‌ می‌شود در چنین شرایطی پرداخت و پیش پرداخت با این ساینده‌ها برای بتن بسیار مناسب است و کارایی بالایی دارد.

در بیشتر بتن‌ها زمانی که زیر سازی تا مرحله ۴ پیش می‌رود با یک مرحله از این ساب کیفیت درخواستی حاصل می‌شود و نیاز به ادامه کفسابی نیست، همه این اتفاقات با پد شاین اسفنجی 300 ممکن است و قرار نیست اتفاق خاصی رخ دهد.

در کفسابی بتن با پد شاین اسفنجی 300، برای اینکه بهترین کیفیت در ساب اجرا شود، قبل از انجام این مرحله روی بتن، بهتر است که رویه آن کامل شسته شود.

پد شاین اسفنجی 300 بخاطر جنس نرمی که دارد اگر کوچک ترین ماسه و شن ریزه‌ای روی آن باشد و زیر ساینده شاین برود سریع لقمه را از بین برده و رویه بتن را خط و خش می‌اندازد برای اینکه این اتفاقات نی‌افتد.

بهتر است قبل از انجام این مرحله از ساب سطح کامل شسته شود و در هنگام کفسابی هیچ فردی در آنجا رفت و آمد نکند.
انجام این کار برای کفسابی بتن و مخصوصا بتن‌های ماله پروانه پیشنهاد می‌شود و بسیار مثمر ثمر است.

کیفیت کار اجرایی با پد شاین اسفنجی 300

پد شاین اسفنجی 300 برای کفسابی راه‌پله

از آنجایی که گفته شد در کفسابی راه پله برای ساب زدن پله‌ها لقمه‌ها بصورت عددی روی فرز دستی بسته می‌شود، ساینده های آن نیز همان لقمه‌های است که در کفسابی با دستگاه ساب بزرگ انجام می‌شود.

در کفسابی پله برای اینکه براقیت پله را چند برابر کنیم، قبل از اینکه ساینده پانصد روی سنگ اجرا شود بهتر است یک مرتبه از پد شاین اسفنجی 300 با آب و ریکا استفاده کنیم.
این لقمه هاله‌های روی سنگ را جمع کرده و پیش پرداخت خوبی برای اتمام کار با پانصد و هزار شاین است.

قیمت پد شاین اسفنجی 300

این ساینده ساخت کشور چین است، زمانی که چنین ابزاری وارد کشور می‌شود، مخصوصا برای کفسابی در کفپوش‌ها با دستگاه ساب اجرا نمی‌شود، ابتدا برای خدمات کفسابی در کارخانه‌های سنگ استفاده می‌شود و بعد از زمانی که امتحان خود را پس داد در بازار کار کفسابی نیز عرضه می‌شود.

قیمت این ساینده‌ها در حال حاضر برای هر عدد از آن‌ها 140هزارتومان تایین شده است.

هر سه عدد از این ساینده می‌شود یک دست که اگر در شرایط درست اجرا شود برای کفسابی پانصد متر کافی است.
قیمت کفسابی با این ساینده زیاد تفاوتی با لقمه‌های دیگر ندارد و تنها از بابت زمان کمی در وقت کفساب‌ متخصص صرفه جویی می‌شود.

کفسابی سرامیک با پد شاین اسفنجی 300

در کفسابی سرامیک گفتیم که در یک‌سری از سرامیک‌های سنگی قابلیت اجرای مراحل سنگسابی نیز امکان دارد آن‌هم نه به صورت زخیم بلکه بصورت جزئی و لایه‌برداری سطحی.

پد شاین اسفنجی 300 برای لایه‌برداری و پرداخت و براق کردن و همچنین از بین بردن سیاهی از روی سرامیک بسیار مناسب بوده از این ابزار هم برای کفسابی در کرج و هم برای کفسابی در تهران استفاده می‌شود.

درنظر داشته باشید این ساینده برای تمام سرامیک‌ها مناسب نیست و تنها بخشی از آن‌ها قابلیت ساب با این ابزار را دارد.

سخن پایانی

اگر در هر قسمتی از خانه یا محل کار خود نیاز به کفسابی و نماشویی دارید با شماره‌های داخل سایت با کفسابی نیل در تماس باشید.
همکاران ما در شرکت نیل آماده ارائه خدمات به شما هموطنان عزیز هستند.

نمونه کارها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی

جهت ثبت درخواست خدمات و مشاوره رایگان تماس بگیرید