کفسابی در صادقیه/ تحقق رویای سنگ های بدون لک!

کفسابی در صادقیه برای ترمیم، بازسازی و براق کردن هر گونه سنگ در کفپوش و دیوار است. قیمت این خدمات در مقابل کیفیت و ارزش افزوده‌ای که برای سنگ دارد بسیار مناسب..

آنچه در این مقاله میخوانیم

کفسابی در صادقیه آریاشهر

کفسابی در صادقیه به منظور ارتقا سطح کیفی و بالابردن زیبایی و جلای بیشتر سنگ انجام می‌شود.
سنگ ها در صادقیه تهران با چالش‌های زیادی همراه هستند، معمولا در مناطق بیشتر تهران که بصورت آپارتمانی زندگی می‌کنند، برای نظافت خانه های خود در ساختمان از افراد نظافتی استفاده می‌کنند.

شما که برای نظافت راه پله، پارکینگ، داخل واحد به این افراد مراجعه می‌کنید. اکثرا از مواد شوینده برای تمیزی بیشتر استفاده می‌کنند.

مواد شوینده‌ای که شاید به زعم بعضی‌ها چیز مهمی نباشد اما در واقع نمی‌دانند که سنگ خود را به یک چالش بزرگ دعوت کرده‌اند.

شوینده ها تعداد بی شماری دارند که هرکدام از آن‌ها که تبلیغ می‌شود ادعایی چنین دارد که نه این محصولی که ما تولید کردیم آسیبی نمی‌زند و تنها تمیز کننده است.

کفسابی در صادقیه

تحقق رویای سنگ بدون لک با کفسابی در صادقیه!

اگر به دنبال سنگ‌های درخشان هستید دور مواد شوینده را خط بکشید! کفسابی را برای نگهداری طولانی مدت جایگزین کنید.

هر محصولی که نام تمیز کننده، سفید کننده، یا شوینده را یدک بکشد، یعنی مقداری اسید را در ترکیب خود دارد، حالا می‌تواند درصد آن یک باشد یا صد فرقی نمی‌کند.

در حقیقت اگر داخل ترکیب آن مواد اسیدی به کار نرود دیگر شوینده نیست و اثری نخواهد داشت.

تمام سنگ‌ها با مواد اسید مشکل دارند، حال می‌خواهد درصد کم باشد یا بالا، اسیدی که درصد آن پایین باشد، همانند وایتکس یا پودر رخشا مدت زمان بیشتری طول می‌کشد تا سنگ را خراب کند، یعنی با استفاده مداوم در هر بار استفاده مقدار کمی از لعاب سنگ از بین رفته و بعد از گذشت مدتی سطح کم کم مات شده و در صورت استفاده مکرر شروع به سیاه شدن می‌کند.

اما اگر مقدار اسید و درصد آن بالا باشد همانند جوهرنمک یا شوینده من، نیازی نیست که حتما چندین بار استفاده شود تنها با یک بار استفاده لعاب آن از بین رفته و دیگر با حالت معمولی به قبل برنمی‌گردد.

به همین دلیل است که کفسابی در صادقیه با نظافت شرکت‌ها متفاوت است.

با احترام به تمام عزیزانی که صنعت کفسابی در صادقیه را به‌خوبی می‌شناسند و برای آن ارزش زیادی قائل هستند، بعضی از افراد زمانی که با کفسابی نیل در تماس هستند، بعد از استعلام قیمت می‌گویند چه کاری است، بجای استفاده از کفسابی در صادقیه نصف آن هزینه را برای نظافت چی پرداخت می‌کنیم یک جوهر نمک می‌ریزد و سطح را تمیز می‌کند.

اما در حقیقت در چنین مواقعی اگر قصد شما این است، بهتر است که نه سنگسابی را انجام دهید نه اقدامی برای نظافت با شوینده داشته باشید.

کفسابی در آریاشهر

درخشش سطوح سنگی با کفسابی در صادقیه 

کفسابی یک مراحل کامل بصورت سنتی است که با استفاده از ابزارهای کامل سنگ که در کارخانه‌های معتبر ساب زنی استفاده می‌شود انجام می‌شود.

کفسابی یک شستشوی ساده با مواد نیست که در عرض چند ساعت انجام شود و تمام شود، کفسابی در صادقیه  برای یک فضای صد متری حداقل دو روز زمان می‌برد، که در طی این دو روز حداقل 9 مرحله ساب روی سنگ کشیده می‌شود.
اجرای ساب زنی در صادقه یا آریاشهر اگر به درستی همانند کفسابی در تهران یا کفسابی در کرج روی سنگ اجرا شود حداقل ده سال ماندگاری دارد.

اما شستشوی سنگ با مواد شوینده تنها چند ساعت سنگ را سفید می‌کند بعد از آن با رفت و آمد سنگ‌ها شروع به سیاه شدن می‌کند.

که در چنین مواقعی بعد از ریختن شوینده روی سنگ هزینه کفسابی در صادقیه بیشتر می‌شود چراکه باید مقدار لایه زیادی از روی برداشته شود.

اما استفاده از کفسابی در زمان شروع مشکلات در سطح سنگ (پوسته دادن، کدر شدن، سیاه یا لک شدن) هم مشکلات بصورت ریشه‌ای حل می‌شود هم هزینه آن بسیار معقول تر است.

همچنین در هر حالتی و هر نوع سنگی کفسابی تمام مشکلات را برطرف کرده و به ارتقا درخشش سنگ کمک می‌کند.

در حالت عادی سنگ اگر پنجاه درصد درخشش داشته باشد کفسابی براقیت آن را تا هشتاد درصد ترمیم می‌کند.

سنگسابی در صادقیه

سنگسابی همان مراحل کامل ترمیم سنگ است، سنگسابی برای انواع سنگ، گرانیت، موزاییک قابل انجام است، البته سرامیک‌های وجود دارد که جنس آن سنگی است و سختی بالایی دارد این سرامیک‌ها نیز قابلیت سنگسابی و لایه برداری جزئی را دارد.

کفسابی در صادقیه  برای تمام سنگ‌های که لعاب آن ازبین رفته، سیاه شده، تازه فرش شده یا دیگر براقیت سابق را ندارد بسیار کاربردی است و سنگ را براق و صیقلی می‌کند.

بیشتر بخوانید: کفسابی در پونک

سنگسابی در صادقیه

قیمت کفسابی در صادقیه 

قیمت کفسابی با توجه به متراژ و نوع سنگ و دستگاه ساب استفاده شده متغییر است، همچنین کفسابی در پارکینگ و کفسابی در راه پله هرکدام قیمت متفاوتی دارد و نوع محاسبه قیمت آن‌ها متغییر است.

برای اینکه قیمت دقیق کار خود را بدانید کافیست با شماره‌های داخل سایت با کفسابی نیل در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری مطلب

خبرنامه

در خبرنامه ما عضو شوید تا در سریعترین زمان از جدیدترین اخبار و مقالات ما با خبر شوید.
 

مقالات مرتبط

کفسابی سنگ آباده/ تعداد ساب + روش کار/

کفسابی سنگ آباده بخاطر جنس آهکی که دارد با ساینده های کریستالی برای پوشش بیشتر در سطح آن انجام می‌شود. برای رسیدن یه یک کیفیت مطلوب در آباده..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی

جهت ثبت درخواست خدمات و مشاوره رایگان تماس بگیرید