کفسابی نیل

تلفن شرکت:  ۰۹۱۹۵۵۴۷۷۰۷             شنبه تا جمعه

آدرس: نسیم‌شهر-مجتمع سیتی‌سنتر‌-طبقه۳-کفسابی نیل

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کفسابی در صادقیه آریاشهر

در این مقاله می‌خوانید

کفسابی در صادقیه آریاشهر

کفسابی در صادقیه یا آریاشهر که از مناطق قدیمی شهر تهران است، از سال‌های بسیار دور انجام شده و مردم این منطقه با خدمات کفسابی به خوبی آشنایی دارند و خوب و بد آن را می‌شناسند.

این صحبت من بر اساس شناخت ده ساله و تجربه کاری در این محله تهران است که بیشتر درخواست کفسابی را طی سال‌های گذشته از این لوکیشن داشته‌ایم.

کفسابی در صادقیه یا آریاشهر به منظور ارتقا سطح کیفی و بالابردن زیبایی و جلای بیشتر سنگ انجام می‌شود.
کف سابی در صادقیه یا آریاشهر تهران با چالش‌های زیادی همراه است، معمولا در این منطقه و مناطق بیشتر تهران که افراد بصورت آپارتمانی زندگی می‌کنند، برای نظافت مشاعات ساختمان از افرادی استفاده می‌کنند.

این افراد که برای نظافت راه‌پله، پارکینگ و بعضا خانه‌ها به آپارتمان‌ها می‌آیند بیشترین استفاده را از مواد شوینده در کفسابی صادقه دارند.

مواد شوینده‌ای که شاید به زعم بعضی‌ها آن‌چنان چیز مهمی نباشد اما در واقع نمی‌دانند که سنگ خود را به یک چالش بزرگ فراخوانده‌اند.

شوینده ها تعداد بی شماری دارند که هرکدام از آن‌ها که تبلیغ می‌شود ادعایی چنین دارد که نه این محصولی که ما تولید کردیم آسیبی نمی‌زند و تنها تمیز کننده است.

کفسابی در صادقیه

اما یک واقعیتی در این میان وجود دارد که شاید بیشتر ما حتی آگاهانه اقدام به استفاده از آن‌ها می‌کنیم.
هر محلول و محصولی که نام تمیز کننده، سفید کننده، یا شوینده را یدک بکشد، یعنی مقداری اسید را در ترکیب خود دارد، حالا می‌تواند درصد آن یک باشد یا صد فرقی نمی‌کند.

در حقیقت اگر داخل ترکیب آن مواد اسیدی به کار نرود دیگر شوینده نیست و اثری نخواهد داشت.
تمام سنگ‌ها با یک چیز مشکل دارند آن‌هم اسید است، حال می‌خواهد درصد کمی باشد یا درصد بالایی، اسیدی که درصد آن پایین باشد، همانند وایتکس یا پودر رخشا مدت زمان بیشتری نیاز دارد تا سنگ را خراب کند، یعنی بااستفاده مداوم در هر بار استفاده مقدار کمی از لعاب سنگ از بین رفته و بعد از گذشت مدتی سطح کم کم مات شده و در صورت استفاده مکرر شروع به سیاه شدن می‌کند.کفسابی در صادقیه

اما اگر مقدار اسید و درصد آن بالا باشد همانند جوهرنمک یا شوینده من، نیازی نیست که حتما چندین بار استفاده شود تنها با یک بار استفاده لعاب آن از بین رفته و دیگر با حالت معمولی به قبل برنمی‌گردد.

دلیل استفاده از این مواد در بیشتر شرکت‌های که کار نظافت منازل را انجام می‌دهند، تمیز کردن سریع تمامی جرم‌ها است.
به عنوان مثال از بین بردن لکه سیاهی از روی سنگ در حالت معمولی و سمباده کشی شاید ساعت‌ها زمان ببرد، اما تمیز کردن آن با مواد جوهرنمک شاید در دو دقیقه انجام شود.

از آنجایی که این افراد هزینه‌های جزئی برای انجام نظافت منازل می‌گیرند شاید زیاد بصرفه نباشد تا بخواهند سنگ را بصورت دستی بیابند و در واقع کار این عزیزان زحمت کش همین است، البته شخص انجام دهنده بی تقصیر است چرا که ایشان نیز استخدام یک شرکت است و با سیاست‌های شرکت کار را انجام می‌دهد.

اگر بیشتر به پی قضیه برویم خود شرکت‌هم تقصیر کار نیست و کار و پکیچ کاری آن‌ها نیز همین است.
به همین دلیل است که کفسابی در صادقیه یا آریاشهر با نظافت شرکت‌ها متفاوت است.

با احترام به تمام عزیزانی که صنعت کفسابی صادقه را به‌خوبی می‌شناسند و برای آن ارزش زیادی قائل هستند، بعضی از افراد زمانی که با کفسابی نیل در تماس هستند، بعد از استعلام قیمت می‌گویند چه کاری است، بجای استفاده از کفسابی در صادقه یا آریاشهر نصف آن هزینه را برای نظافت چی پرداخت می‌کنیم یک جوهر نمک می‌ریزد و سطح را تمیز می‌کند.

اما در حقیقت در چنین مواقعی اگر قصد شما این است، بهتر است که نه کف سابی در صادقه را انجام دهید نه اقدامی برای نظافت با شوینده داشته باشید.

کفسابی در آریاشهر

ساب زدن در صادقیه یا آریاشهر

ساب زدن سنگ یک مراحل کامل از سنگسابی در صادقیه بصورت سنتی است که با استفاده از ابزارهای کامل سنگ که در کارخانه‌های معتبر ساب زنی در صادقه استفاده می‌شود انجام می‌شود.

ساب زنی در صادقیه یک شستشوی ساده با مواد نیست که در عرض چند ساعت انجام شود و تمام شود، سنگ سابی در صادقیه یا آریاشهر برای یک فضای صد متری حداقل دو روز زمان می‌برد، که در طی این دو روز حداقل 9 مرحله ساب روی سنگ کشیده می‌شود.
اجرای ساب زنی در صادقه یا آریاشهر اگر به درستی همانند کفسابی در تهران یا کفسابی در کرج روی سنگ اجرا شود حداقل ده سال ماندگاری دارد.

اما شستشوی سنگ با مواد شوینده تنها چند ساعت سنگ را سفید می‌کند بعد از آن با رفت و آمد سنگ‌ها شروع به سیاه شدن می‌کند.
که در چنین مواقعی بعد از ریختن شوینده روی سنگ هزینه سنگسابی صادقیه بیشتر می‌شود چراکه باید مقدار لایه زیادی از روی برداشته شود.

سنگسابی در صادقیه یا آریاشهر

سنگ سابی در صادقیه همان مراحل کامل اجرای سنگ است، سنگسابی تنها برای انواع سنگ، گرانیت، موزاییک قابل انجام است، البته سرامیک‌های وجود دارد که جنس آن سنگی است و سختی بالایی دارد این سرامیک‌ها نیز قابل سنگسابی و لایه برداری جزئی را دارد.

سنگسابی در صادقیه یا آریاشهر برای تمام سنگ‌های که لعاب آن ازبین رفته، سیاه شده، تازه فرش شده یا دیگر براقیت سابق را ندارد بسیار کاربردی است و سنگ را براق و صیقلی می‌کند.کفسابی در صادقیه

سنگسابی در صادقیه

قیمت کفسابی در صادقیه یا آریاشهر

قیمت کفسابی با توجه به متراژ و نوع سنگ و دستگاه ساب استفاده شده متغییر است، همچنین کفسابی در پارکینگ و کفسابی در راه پله هرکدام قیمت متفاوتی دارد و نوع محاسبه قیمت آن‌ها متغییر است.
برای اینکه قیمت دقیق کار خود را بدانید کافیست با شماره‌های داخل سایت با کفسابی نیل در ارتباط باشید.

نمونه کارها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی

جهت ثبت درخواست خدمات و مشاوره رایگان تماس بگیرید