کفسابی نیل

تلفن شرکت:  ۰۹۱۹۵۵۴۷۷۰۷             شنبه تا جمعه

آدرس: نسیم‌شهر-مجتمع سیتی‌سنتر‌-طبقه۳-کفسابی نیل

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کفسابی در کلیبر 0-100

در این مقاله می‌خوانید

کفسابی در کلیبر

کلیبر یکی از توریستی ترین شهرهای تبریز و آذربایجان شرقی که سالانه میزبان میلیون ها مسافر و بازدیده کننده از شهرها و استان ها و کشورهای مختلف است، کفسابی در کلیبر بخاطر جامعه توریستی بالای که دارد، همیشه مهم بوده و انجام شده است، وجود سازهای سنگی قدیمی در این شهر نشان از ساب زدن سنتی سنگ‌ها و کاخ های قدیمی است.
برای اینکه به درک بیشتری از کفسابی در این منطقه برسیم دعوت می‌کنم تا در ادامه این مقاله با کفسابی نیل همراه ما باشید.

از آنجایی که کفسابی و خدمات این کار شامل یک‌سری اصول و قواعدی است که دانستن و یادگیری مهارت آن بسیار زمان بر است، انجام این کار توسط هر شخصی دلیل بر کیفیت درست یا غلط اجرایی کار نیست.
سن و سال فرد در کفسابی نشان از تجربه بالا یا پایین آن فرد نیست، و لزوما داشتن دستگاه پیشرفته یا ابزار کافی زمانی که فرد مهارت کافی را نداشته باشد دلیل برای اجرای صحیح کار نیست، کفسابی در کلیبر باید توسط افراد با تجربه و متخصص همچنین داری دستگاه ها و ابزارهای کارآمد انجام شود.

همگی این موضوعات مثل یک پکیج کامل باید در کنار یک دیگر قرار بگیرد تا یک کفسابی اصولی و درست را برای کفپوش های شما به ارمغان بی‌آورد.

متاسفانه ممکن است در ادامه این محتوا برای افرادی انگشت شمار زیاد خوشایند نباشد، چرا که در صنعت کفسابی در کلیبر بخاطر عدم وجود بازرسی درست و کارآمد، باعث شده است تا افرادی روی کار بیایند که هیچ شناختی نسبت به این حوزه ندارند، و تنها از طریق شبکه‌های اجتماعی و نفوظ های که در سطح اینترنت داشته‌اند، شروع به تبلیغ خدمات کفسابی کرده‌اند، این افراد نقش واسطه را در این میان بازی می‌کنند، و هیچ تخصصی در این شغل ندارند.

کار این افراد دادن وعده وعید الکی در هنگام تماس و سپس فرستادن فردی دیگر سر کار شما است، که پیامد های خوبی را برای شما نخواهد داشت، و متاسفانه کاری هم نمی‌شود کرد.

برای این که بهترین کفساب را برای ساب زدن سنگ های خود در کلیبر انتخاب کنید، بهتر است از فردی که پشت تلفن است بخواهید که خودش سرکار شما حاضر شود و تمامی جوانب آن را برعهده بگیرد و وسط پروژه، کار را ول نکند برود.

کفسابی در کلیبر

سنگسابی در کلیبر

سنگسابی در کلیبر با توجه به صحبت های که بالا شد و در سنگسابی‌ گفتیم، برای تمامی کفپوش های که شامل سطح سنگی است قابل انجام است.
اما در کلیبر بخاطر حساسیت بالای این موضوع بخاطر‌ پذیرا بودن سیل عظیمی از توریست ها در فصل های گوناگون در این شهر سنگسابی کمی متفاوت تر است.

دلیل آن نیز تبلیغ این رشته در این شهر است و باید با بهترین شکل و متمایز از مابقی نقاط باشد.
سنگسابی در کلیبر برای سنگ‌های مرمر در ۱۲ مرحله ساب شامل کله‌ ساب‌های البرز، پد و اسفنجی که از شماره بندی 00-18000 هزار است انجام می‌شود.
طی این فرایند تمامی پستی بلندی ها از روی کفپوش مرتفع می‌شود و یک لایه براق روی سطح سنگ ایجاد می‌شود.

خدمات کفسابی در کلیبر 

خدمات کفسابی که برای تمامی شهرها و استان های ایران به یک شکل و شمایل ارائه می‌شود، اما بخاطر سنگ‌های قدیمی که در این شهر دیده می‌شود از بابت بندکشی‌و ترمیم کمی متفاوت است.
سنگ‌های قدیمی سفید رنگ با رگه‌هایی طلای که ناب و کم پیدا در جاهای دیگر هستند، برای کفسابی این قسمت‌ها باید از ژل اپوکسی براق استفاده شود، این اپوکسی ابتدا باید دوبار برای ترمیم و در بار سوم برای براقیت روی سنگ کشیده شود.
خدمات کفسابی در کلیبر برای بندکشی و ترمیم سنگ‌های سفید و مشکی به یک شکل انجام می‌شود، تنها رنگ ژل اپوکسی با توجه به رنگ سنگ تغییر می‌کند.

برای اینک بهترین کیفیت کار در خدمات کفسابی برای سنگ اجرا شود، باید قبل از اجرای اپوکسی سنگ در دو مرحله لایه‌برداری و تراش داده شود، چرا که اگر ناخنک های در قسمت بیرون سنگ باقی بماند و اپوکسی اجرا شود، پس از برداشتن پسماند اپوکسی از روی سنگ داخل بند خالی شده و اپوکسی بیرون می‌آید که باعث از بین رفتن هزینه و وقت می‌شود.

سنگسابی در کلیبر

کف سابی سرامیک شیاردار در کلیبر

سرامیک‌های شیار دار معمولا در بخش‌های بیرونی حیاط‌ها در این منطقه دیده می‌شود، و نقش و نگار زیبای به این قسمت می‌بخشد، کفسابی در کلیبر برای موزاییک‌های شیار دار، با استفاده از فرچه های سیمی انجام می‌شود، دلیل آن نیاز وجود همان شیارها است، چرا که استفاده از لقمه‌های الماسه باعث از بین رفتن شیارهای روی سنگ می‌شود، به همین خاطر برس های سیمی باید استفاده شود، طی انجام کفسابی با این لقمه‌ها تمامی سیاهی و جرم ها از روی سطح موزاییک پاک شده و همانند روز اول تمیز و براق می‌شود، توجه داشته باشید که اگر سیمان یا روغن ماشین روی آن ریخته شده باشد با این ساب تمیز نمی‌شود، همچنین وجود شیار مانع اجرای دیگر ساب‌ها می‌شود.

خالی کردن درز سنگ قبل از اجرای اپوکسی

ساب زدن سنگ مرمریت سفید در کلیبر

همانطور که در بالا اشاره شد، بخش عظیمی از سازه‌های شهر کلیبر سنگ‌های سفید مرمر است، چرا که سنگی از معادن خود شهرکلیبر است، و علاوه بر آن جزو زیباترین سنگ‌های است که در خارج از کشور نیز مشتریان پروپاقرصی دارد.
البته سنگ‌های سفید بدون رگه اکثرا به خارج از کشور صادر می‌شود، و سنگ‌های رگه دار در داخل مصرف می‌شود، برای کفسابی در کلیبر سنگ‌های مرمریت سفید، از 12 مرحله ساب گذر می‌کنیم، این ساب‌ها شامل لقمه‌های الماسه 46 تا لقمه‌های پرداخت اسفنجی 6000 است.
بندکشی این سنگ بهتر است با اپوکسی و رزین انجام شود، البته انتخاب بتونه ترمیم سنگ مرمر به دلخواه کارفرما است، و محدودیتی در انتخاب آن وجود ندارد.

 

نمونه کارها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی

جهت ثبت درخواست خدمات و مشاوره رایگان تماس بگیرید