کفسابی نیل

تلفن شرکت:  ۰۹۱۹۵۵۴۷۷۰۷             شنبه تا جمعه

آدرس: نسیم‌شهر-مجتمع سیتی‌سنتر‌-طبقه۳-کفسابی نیل

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کفسابی در پرند| ترمیم و بازسازی سنگ (0تا100)

فهرست مطالب

کفسابی در پرند 

برای درخواست کفسابی و نماشویی در پرند با ما در ارتباط باشید:

روی شماره کلیک کنید: 09335588871

عکس کفپوش را از طریق واتساپ ارسال کنید: کلیک کنید

یکی از بزرگ‌ترین شهرهای که اکثر سازه‌های آن آپارتمانی است شهرجدید پرند است که مردمانی از سرتاسر تهران را در خود جای داده است.

برخلاف برج‌های چیتگر و دریاچه که اکثر کفپوش‌ها به غیر از لابی ورودی سرامیک کار شده است در پرند بیشتر بخش‌ها از سنگ فرش تشکیل شده است. کفسابی در پرند برای این سنگ‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است، دلیل آن نیز رفت و آمد زیاد ساکنین است.

کفسابی در پرند بیشتر برای بخش راه پله و پارکینگ انجام می‌شود چرا که داخل واحد‌های آن بیشتر سرامیک بوده و درخواست کم‌تری برای ساب زدن دارد.

کف سابی در پرند
اما در نظر داشته باشید سرامیک هم همانند سنگ قابلیت ساب زنی در پرند و تمیز کاری را دارد.

کفسابی سرامیک در پرند با استفاده از دستگاه ساب تک‌فاز و ساینده‌های نمدی انجام می‌شود که، برای از بین بردن جای لک، سیاهی، جرم، رنگ، گچ، سیمان بسیار کاربردی است.

از آنجایی که بخش زیادی از سازه‌های این شهر زیبا بصورت آپارتمانی است، انجام کفسابی باید با تایید هئیت مدیره آن‌ و اهالی ساختمان انجام شود.

اما نکته مهمی که در رابطه با ساب زنی در پرند وجود دارد، بی تفاوتی اکثر سازنده‌ها برای صیقل کاری در راه پله است. بر اساس تجربه شخصی، اکثر سنگ‌های هم که در این ساختمان‌ها کار شده است، درجه دو یا سه هستند.

به همین خاطر مهم است که هرچه زودتر برای انجام کفسابی در پرند برای راه پله و پارکینگ یا حیاط‌های خود اقدام کنید.

کفسابی در پرند

تاثیر کفسابی در سنگ بی کیفیت

اگر تعداد مراحل کامل کار کفسابی را برای دو فضای صد متری از سنگ دهبید درجه 1و2 اجرا کنیم، کیفیت و پرداخت نهایی این دو با یک‌دیگر متفاوت خواهد بود.

اما با این وجود کیفیت ساب سنگ درجه 2 بعد از کفسابی 10تا20 درصد بیشتر از کارخانه خواهد بود. چرا که هرچقدر درجه سنگ پایین‌تر باشد ساب کم‌تری بر روی آن در کارخانه اجرا می‌شود. در واقع برای هر سنگی اندازه کیفیت آن هزینه می‌شود.

تاثیر کفسابی در پرند برای سنگ‌های درجه پایین در مرحله اول، ترمیم بافت‌های است که در کارخانه به آن پرداخته نشده است.

تاثیر کفسابی چیست

ترمیم سنگ در کفسابی پرند

سنگ‌های که درجه پایین هستند، همیشه درز، شکاف و خلل و فورج‌های در سطح آن وجود دارد.

در کفسابی مرحله‌ای وجود دارد با عنوان ترمیم سنگ کف، که برای پر کردن این شکاف‌ها استفاده می‌شود. انجام بندکشی با مواد رزین یا اپوکسی انجام می‌شود.
نوع مواد اجرایی با توجه به نیاز و درخواست شما تهیه و انجام می‌شود. بهترین نوع مواد بندکشی اپوکسی است که ماندگاری بالاتر و قابلیت ساب پذیری خوبی دارد.

ترمیم سنگ علاوه بر افزودن براقیت و نمایه زیبا به سنگ به ماندگاری و طول عمر سنگ بسیار کمک می‌کند. بخاطر بسته شدن بافت‌های باز سنگ و صیقل خوردن روی آن با کفسابی. کثیفی و آلودگی‌ها نمی‌توانند در سطح سنگ نفوذ کنند. همین امر باعث بالارفتن طول عمر سنگ می‌شود.

کف سابی موزاییک در پرند

کفسابی پاگرد در پرند

همانطور که در بالا هم اشاره شد، بیشترین درخواست برای کف سابی در پرند برای قسمت‌های پله و پاگرد است. چرا که واحدها اکثر سرامیک است و راه پله بخاطر رفت و آمد زیاد در معرض آسیب‌های جدی است.

کفسابی در پرند برای راه‌ پله‌ با توجه به متراژ آن با دو مدل دستگاه کفسابی تک یا سه فاز انجام می‌شود.

اجرای کفسابی برای راه پله می‌تواند شکاف‌های باز آن را ترمیم کند و با پرداخت وصیقلی کردن سنگ، یک سطح براق را در زیر پاهای شما به ارمغان بیاورد.
با توجه به جنس سنگ و مقدار ناخنک بین بندها ساینده‌ها به ترتیب انتخاب شده و روی آن کشیده می‌شود. مهم است که حتما در زمان انجام ساب زنی رفت و آمد کمی در بخش راه پله انجام شود.

اگر در ساختمان آسانسور نداشته باشید و تنها از راه پله رفت و آمد کنید، باید مراحل پایانی که ایتالیایی نام دارد تعداد مراحل بیشتری روی سنگ کشیده شود تا براقیت آن بیشتر شود. و با رفت و آمد در طولانی مدت سیاه و مات نشود.

ساب زنی سرامیک در پرند

کفسابی پارکینگ در پرند

پارکینگ بخش مهمی از هر ساختمان است که در بیشتر مواقع به عنوان اصلی‌ترین ورودی انتخاب میشود. اگر به سنگ‌ها و کفپوش پارکینگ اهمیت ندهیم و نظافت آن را با دقت انجام ندهیم.
خیلی زود در معرض آسیب‌های جدی قرار می‌گیرد که می‌تواند منجر به از بین رفتن براقیت سنگ و در نتیجه سیاه شدن آن تبدیل شود.

کفسابی پارکینگ برای سنگ‌های که سیاه شده، رد لاستیک روی آن می‌ماند و دیگر براقیت سابق را ندارد بسیار کاربردی و موثر است.
انجام ساب زنی در پرند با استفاده از ساینده‌های نانو در پارکینگ انجام می‌شود تا دیگر از شر رد لاستیک روی کفپوش خود به کلی خلاص شوید.

تاثیر ساب بر روی سرامیک

دلیل سیاه شدن سنگ چیست؟

سیاه شدن سنگ، دلایل زیادی ندارد، اگر روی سنگ اسید ریخته باشد(انواع شوینده: من، جوهرنمک، دیسکیلر، وایتکس، پودر رختشور) آب لیمو، جوهر لیمو، آب ترشی… بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی سنگ سیاه می‌شود.

از دیگر دلایل سیاه شدن سنگ وجود خط و خش در سطح آن است که سیاهی در بین آن‌ها نفوذ کرده و آن را سیاه می‌کند.

فرقی نمی‌کند که سنگ چرا و طی چه مراحلی سیاه شده است، کفسابی با اجرای مراحل کار تخصصی روی آن تمام این سیاهی را از بین برده و سطح را به روز اول باز می‌گرداند.

انجام کفسابی چقدر زمان می‌برد؟

زمان انجام ساب در انواع کفپوش بسته به متراژ و جنس آن می‌تواند متغییر باشد.
اکثر کارهای زیر صد متر که نیاز به بندکشی و بتونه کاری نداشته باشد در یک روز کاری انجام می‌شود. اگر یک فضای صدمتری از سنگ نیاز به لایه‌برداری و ترمیم داشته باشد، یک روز برای ترمیم و زیرسازی و یک روز برای پرداخت و براق کردن نیاز دارد.

اگر متراژ تا صد و شصت متر باشد با یک دستگاه سه فاز در دو روز انجام می‌شود. اما اگر متراژ دویست تا سیصد متر باشد سه روز زمان خواهد برد.

تمیز کردن سرامیک با دستگاه ساب

همچنین یک فضای صد متری از گرانیت سه و نیم روز زمان نیاز دارد، دلیل آن نیز وجود فلز در بافت گرانیت است که سختی آن را تا چندین برابر بیشتر می‌کند که زیر دستگاه برش به کندی صیقل می‌خورد.

کفسابی در پرند به سرامیک آسیب می‌زند؟

سرامیک سابی یا ساب زدن سرامیک در پرند با روش‌های متفاوتی از سنگ انجام می‌شود، لقمه ساب‌های سنگ را اگر برای سرامیک استفاده کنیم، لعاب و لایه براق آن را از بین برده و رویه آن را مات می‌کند.

برای کفسابی سرامیک از ساینده‌های مخصوص سرامیک که برای براقیت و شفاف‌تر کردن آن است، استفاده می‌شود. بهترین زمان برای انجام کفسابی در پرند برای سرامیک قبل از اسباب کشی است.

چرا که بخاطر بنایی و رفت و آمد سرامیک چرک مرده می‌شود و با نظافت رویه آن تمیز نمی‌شود کفسابی در پرند تمام جرم‌ها و کثیفی آن را از بین برده و سطح آن را براق و صیقلی می‌کند.

کف سابی سنگ در پرند

کفسابی واحد که در آن وسیله وجود دارد امکان پذیر است؟

بهترین حالت برای کفسابی انجام آن در زمان خالی بودن واحد است. اما اگر شما فضای دارید که در آن اسباب دارید و قادر به جابجایی آن نیستید.

کفسابی آن بصورت دو یا سه بخش تقسیم می‌شود و امکان پذیر است. ابتدا باید یک طرف از خانه خالی شود و کفسابی برای آن انجام شود. سپس به ترتیب قسمت‌های که ساب خورده است وسایل جابجا شود و دیگر بخش‌ها ساب بخورد.

انجام کفسابی در چنین شرایط با قیمت کمی بالاتری نسبت به حالت عادی آن انجام می‌شود.در این روش هیچ آسیبی به وسایل و درو دیوار نمی‌رسد و در پایان یک سطح کامل تمیز با دیوارهای تمیز همانند قبل دریافت می‌کنید.

کفسابی گرانیت در پرند

هزینه کفسابی در پرند چقدر است؟

هزینه کفسابی بسته به متراژ سطح، جنس کفپوش، نوع آسیب آن به صورت متری و کنتاراتی انجام می‌شود. فضاهای بالای صد متر بصورت متر مربعی و زیر صد متر بصورت کنتاراتی یا چکی انجام می‌شود.

نماشویی در پرند

نماشویی در پرند یکی دیگر از خدمات پرتقاضا در شهر جدید پرند است، بخاطر نماهای سیمانی و سنگی که در آن به کار رفته است.

کثیفی و آلودگی سریع در آن جذب می‌شود که باعث سیاه شدن نمای بیرونی ساختمان می‌شود این امر باعث از بین رفتن نمای زیبا ساختمان شده و در خرید و فروش و اجاره آن نیز بسیار تاثیر گذار است.

اجرای نماشویی در پرند ارزش ملک شما را بالا می‌برد و یک مکمل برای فروش بهتر آن است چرا که امروزه هدف افراد بیشتر زیبایی ملک است.

فرق کفسابی قبل و بعد

سنگسابی در پرند چیست

سنگسابی‌ یا سنگ سابی بخشی از خدمات کف سابی است که برای لایه‌برداری، ترمیم و بازسازی سنگ‌ها استفاده می‌شود در این خدمات هر نوع سنگ، بتن، گرانیت و موزاییک قابلیت تراش و براق شدن را دارد.

سنگسابی و کفسابی برای بتن هم در این روش به قابل انجام است. اگر پارکینگ‌های بتنی دارید که نیاز به کف سابی در پرند دارد می‌توانید از ساب زنی بتن استفاده کنید.
اگر در هر بخشی از خانه یا محل کار خود نیاز به انجام خدمات کفسابی و نماشویی در پرند دارید با کفسابی نیل در ارتباط باشید.

اجرای خدمات نماشویی و کفسابی در پرند با قیمت مناسب و کیفیت بالا بصورت همه روزه در پرند و کفسابی در شهر جدید پرند مستقیم با استاد کار بدون واسطه کاری انجام می‌شود.

نمونه کارها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی

جهت ثبت درخواست خدمات و مشاوره رایگان تماس بگیرید