کفسابی نیل

تلفن شرکت:  ۰۹۱۹۵۵۴۷۷۰۷             شنبه تا جمعه

آدرس: نسیم‌شهر-مجتمع سیتی‌سنتر‌-طبقه۳-کفسابی نیل

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کفسابی در میانه برای انواع سنگ‌ها (0تا100)

در این مقاله می‌خوانید

کفسابی در میانه

میانه‌ شرقی‌ترین شهر استان آذربایجان شرقی، یکی از بزرگ‌ترین شهرهای این استان از نظر وسعت است، کفسابی در میانه شاید چندان مطرح نباشد دلیل آن نیز عدم استفاده از کفپوش‌های سنگی باشد.

اگر بخواهیم بر حسب تجربه کاری در این رابطه صحبت کنیم، در ماه شرکت کفسابی نیل پنج الی پانزده پروژه را در شهر تبریز انجام می‌دهد اما این آمار برای میانه در سال شاید 4-5 پروژه باشد.

از این رو کفسابی در میانه آنچنان مطرح نبوده و استفاده چندانی ندارد معمولا بخش‌های شرکت‌ها و کارخانجات بیشترین استفاده را از خدمات کفسابی دارند و از آن برای کفپوش‌های خانه و محل کار خود کم‌تر استفاده می‌کنند.

اما امروز در این مقاله راجب کفسابی در میانه و مزیت‌های آن و اینکه چرا باید از آن برای سنگ‌های خود استفاده کنیم می‌نویسیم، اگر علاقه مند به دانستن ویژگی‌های ساب زدن برای انواع سنگ هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

کفسابی در میانه

دلیل کفسابی سنگ در میانه

شاید در بخش‌های مختلفی از خانه یا محل کار خود در شهر میانه سنگ فرش‌های داشته باشید که چند سالی از فرش شدن آن‌ها گذشته است، با گذشت زمان و نظافت مداوم سنگ‌ها سیاه، کدر، مات یا کثیف شده‌اند.

اگر از کفسابی در میانه از قبل شناختی نداشته باشید و با این خدمات آشنایی نداشته باشید، مطمعنأ اولین فکری که به ذهن ما می‌رسد برای تمیز کردن این سنگ‌ها شستن آن است.

اما وقتی بحث شستن سنگ‌ها مطرح می‌شود در بدترین حالت شاید ما چندروز یک بار سنگ‌های خود را بشوریم پس اگر قرار بود با یک نظافت و شستشوی ساده این کثیفی‌ها مرتفع شود می‌شد و کار به این حجم از سیاهی روی کفپوش نمی‌رسید.
پس مشکل اصلی جای دیگری است و شسشتو مشکل گشا نخواهد بود.

در چنین مواقعی کفسابی در میانه مطرح می‌شود حالا کف سابی چیه؟ راجب کفسابی چیست کامل بخوانید.
کفسابی در حالت کلی یعنی لایه‌برداری و لایه‌روبی از روی سطوح سنگی و سرامیکی با استفاده از ابزار و دستگاه مخصوص بدون اینکه آسیبی به سنگ برسه.

حالا این لایه‌برداری بستگی به کثیفی که روی سنگ هست می‌تونه از یک تا سه میل متفاوت باشه.
لایه‌برداری توی کفسابی با استفاده از البرز 46 زانتیا انجام می‌شه.

این نوع سنگ برای تمام سنگ‌ها گرانیت و موزاییک مناسب بود و قادر به تراش از روی هر سطحی هستش.

اما مسئله دیگه‌ای که باید بهش توجه کنیم اینه که ما چه نوع کفسابی برای سنگ نیاز داریم، چون کفسابی یک اصطلاح از خدمات کلی هستش، و بعد از اون به چند بخش مختلف تقسیم میشه که در شروع میشه ساب کامل، لایه‌برداری، ساب پرداخت، کفسابی براق کننده، کفسابی ایتالیایی، کفسابی با رزین، کفسابی اپوکسی، کفسابی با چسب بتن، کفسابی 5 مرحله‌ای، کفسابی 12 مرحله‌ای.

اینکه ما باید چه نوع سابی و برای سنگ، گرانیت، یا موزاییکمون انتخاب کنیم بسیار مهم و حائز اهمیت هستش.
کفسابی در ابتدا با لایه‌برداری شروع می‌شه، لایه‌برداری توی دوتا حالت استفاده می‌شه اول اینکه سنگ کفسابی نشده باشه، حتما باید لایه برداری بشه.

دومین حالت اینه که سنگ از قبل کفسابی شده باشه اما مقدار جرم اون زیاد باشه یا با مواد شوینده سوخته باشه، در این دو حالت ما باید کفسابی در میانه برای سنگ و با لایه‌برداری شروع کنیم.

بعد از اینکه مرحله شروع انتخاب شد، باید مراحل بعدی که دومین مرحله میشه بندکشی‌ انتخاب کنیم.

سنگسابی در میانه
بندکشی بخش مهمی از کفسابی در میانه هستش، یعنی باید ببینیم برای اینکه درزها و خلل وفورج روی سنگ و پر کنیم چه موادی مناسبه، هر موادی که برای بندکشی استفاده میشه بعد کفسابی میشه نوع ساب اجرا شده.

مواد بندکشی عبارت است از، چسب بتن، رزین، اپوکسی.
یعنی اگه اپوکسی اجرا بشه اسم اون ساب میشه کفسابی اپوکسی اگه رزین اجرا بشه میشه کفسابی رزین.
بعد از انتخاب نوع مواد بندکشی باید مشخص بشه که جنس کفپوش چی هستش تا در ادامه بتونیم بهترین لقمه‌ها رو اجرا کنیم تا مناسب ترین پرداخت و از سنگ بگیریم.

برای مثال که در کفسابی در تهران نیز گفته شد کفسابی سنگ دهبید توی هشت مرحله پیش پرداخت و پرداخت انجام می‌شه، این مراحل از ساینده های شاین اسفنجی انتخاب میشن و کیفیت بالای و ارائه میدن.

اما برای کفسابی موزاییک که تنها 5 مرحله ساب داره از ساینده های سنگی بیشتر استفاده می‌شه و کارایی اون بیشتره.
برای کفسابی گرانیت تعداد این مراحل 22 تاهستش و ساب‌های اون متشکل از انواع پد و اسفنجی و سنگ هست که گرانیت وصاف و براق می‌کنه.

در کفسابی بتن تقریبا 4-8مرحله ساب اجرا می‌شه که بیشتر این ساینده‌هارو الماس‌ها تشکیل می‌دن.
بعد از انتخاب نوع کفپوش و نوع مراحل ساب، کفساب‌ متخصص و حرفه‌ای برای اینکه بتونه بهترین کیفیت و روی سنگ شما اجرا کنه، باید با حوصله سنگسابی و انجام بده، کار با حوصله مستعد قیمت مناسب کفسابی است، اگر کفسابی ارزان برای سنگ اجرا بشه، کیفیت کار بالا در نمی‌آید و هزینه‌ای که می‌کنید کامل از جیبتون می‌ره و باید از اول کفسابی در میانه رو انجام بدید.

پس باید حواستون جمع باشه که کیفیت خوب و فدای قیمت ارزون نکنید، چون در هر شغلی افراد سودجو وجود دارن و با دریافت هزینه کم یه هزینه گزاف و بعضی اوقات جبران نشدنی روی دست شما میزارن.

اجرای کار با کیفیت برای سنگسابی در میانه

در هرکاری دو مسئله مهم و حیاطی وجود دارد یک اجرای کار با کیفیت دو اجرای کار با کیفیت با قیمت مناسب.

یعنی هم قیمت مناسب باشه هم کیفیت بالا باشه، در بعضی از صنف‌ها چنین کاری ممکن نیست و اکثر افراد که خود مانیز یکی از آن‌ها هستیم ضرر می‌کنیم و بعداً که متوجه آن می‌شویم دیگر دستمان به جایی نمی‌رسد.

حال با ذکر یک مثال در این باره بیشتر توضیح می‌دهم، برای خرید لباسشویی 7کیلویی به یک فروشگاه لوازم خانگی مراجعه می‌کنیم، قیمت این محصول 12 میلیون تومان است حال اگر بخواهیم همین مدل را 9 کیلو خریداری کنیم، قیمت آن به 14 میلیون می‌رسد.

یعنی تفاوت قیمت یک لباسشویی 7و9 کیلو دو میلیون تومان است.
درچنین شرایطی خرید 9کیلوی بسیار بصرفه است، چراکه اگر بعدا بخواهیم چنین محصولی را تهیه کنیم باید دوباره 14میلیون پرداخت کنیم، اما در حال حاضر تنها با دومیلیون تومان می‌توانیم آن را بخریم.
پس در صورت نخریدن 9 کیلویی ما ضرر کردیم.

اما این شرایط در کفسابی صدق نمی‌کند، کفسابی در میانه دقیقا چنین تفاوتی مثل 7و9 کیلو دارد، اما برای اینکه شما مقدار براقیت سنگ را از 7به 9 برسانید نیاز به انجام کار از ابتدا نیست، تنها با انجام دو مرحله بیشتر روی ساب قبلی هرچند سال که از روی آن گذشته باشد سنگ به جلای بالاتر می‌رسد.

کفسابی در میانه برای سرامیک

ممکن است ساختمان نوسازی داشته باشید، یا کفپوش‌های سرامیکی داشته باشید، در کفسابی ساختمان این خدمات برای تمام بخش‌ها و تمام سطوح اجرا می‌شود، از لابی ورودی گرفته تا پشت بام و حیاط.

به همین دلیل اگر کفپوش سرامیک باشد جای نگرانی نیست، در چنین شرایط اقتصادی استفاده از سرامیک بجای سنگ کاملا فکر اقتصادی است، چرا که قیمت سنگ درجه بالا بسیار زیاد بوده و امکان خرید آن در یک قشر از جامعه وجود ندارد که ما خود نیز از همان قشریم.

اگر کفپوش‌های سرامیکی دارید، ممکن است با مشکلاتی همچون سیاه شدن بند سرامیک، ماندن جای سیمان روی سطح، مات دیده شدن سطح از دور، حالت چرک مرده شدن سرامیک روبرو شوید.

کفسابی سرامیک طی دو یا سه مرحله انجام می‌شود که تمامی این مشکلات را بصورت کامل از روی آن تمیز کرده و یک سطح کاملا شفاف و براق را اجرا می‌کند.

کفسابی سنگ صلصالی در میانه

قیمت کفسابی در میانه

قیمت کفسابی در میانه با توجه به جنس و رنگ و شرایط کنونی کفپوش متفاوت است، اما در بحث قیمت کف سابی چند عامل مختلف وجود دارد که در محاسبه آن تاثیر گذار است.
هرچقدر که متراژ محیط بیشتر باشد قیمت ساب زدن آن نیز بصرفه تر خواهد بود، ساب زدن سنگ در میانه یا براق کردن سنگ در میانه یک قیمت دارد و کفشویی سرامیک نیز یک قیمت دیگر.

انجام کفسابی در کرج و کفسابی در میانه در کفسابی نیل یک قیمت مشخص دارد.
فرقی نمی‌کند در کجای ایران باشید، هزینه انجام این خدمات با یک کیفیت و قیمت است.

کفسابی در میانه برای تمام سطوح سنگی، گرانیت، سرامیک، موزاییک، پارکت، لمینت، چوب قابل انجام است.
اگر در هر قسمتی از خانه یا محل کار خود نیاز به کفسابی در تبریز یا کفسابی در میانه داشتید کافیست بایک تماس با همکاران ما در ارتباط باشید.

کفسابی راه‌پله در میانه

اکثر راه‌پله و مشاعات ساختمان‌ها متشکل از سازه‌های سنگی است که به مرور زمان کثیف و مات می‌‌شود، راه‌پله نیز یکی از قسمت‌های عمومی آپارتمان است که همیشه رفت و آمد دارد.

کفسابی راه پله در میانه با استفاده از دستگاه کفسابی تک‌فاز و مینی فرز انجام می‌شود، بیشتر کفپوش‌های که در راه پله استفاده شده است سنگ است و به ندرت دیده می‌شود که سطح آن را موزاییک یا گرانیت تشکیل داده باشد.
فرقی نمی‌کند موزاییک، گرانیت یا سنگ همه آن‌ها قابلیت ساب زدن و براق کردن با کفسابی را دارند.

کفسابی پله بصورت عددی انجام می‌شود و در سنگ‌های گوهره اگر اسید ریخته باشد رویه سنگ تمیز و صیقل می‌شود اما جرم با گذشت زمان در جان سنگ نفوظ کرده و عمق آن را خراب می‌کند.

نمونه کارها

2 پاسخ

  1. سلام اومدین رستوران مارو کفسابی کردین واقعا مشتری‌ها راضین خیلی زیبا شد محیط مجلل شده فکر نمی‌کردم با کفسابی آنقدر کفپوش تغییر کنه ممنون از شما.
    البته فقط میخواستم قسمت آشپزخانه هم کفسابی کنید که متاسفانه بخاطر وجود وسایل نشد و الان حالت دو رنگی به وجود اومده وقتی از داخل رستوران به آشپزخانه میرم سنگ‌ها کاملا ازهم متفاوت هستند.
    انشالله همین روزها تماس میگیرم تشریف بیارید اینجارم درست کنید ممنون قاسمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی

جهت ثبت درخواست خدمات و مشاوره رایگان تماس بگیرید