کفسابی نیل

تلفن شرکت:  ۰۹۱۹۵۵۴۷۷۰۷             شنبه تا جمعه

آدرس: نسیم‌شهر-مجتمع سیتی‌سنتر‌-طبقه۳-کفسابی نیل

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کفسابی در سهند

فهرست مطالب

کفسابی در سهند

سهند یکی از جدیدترین شهرهای تبریز و سومین شهر اسکو که وجود دانشگاه صنعتی در آن به اهمیت آن بسیار افزوده است، منطقه‌ای سردسیر که با تأسیس آن سیل عظیمی از مردم شهرهای آذربایجان شرقی به آن جا مهاجرت کرده و در آن ساکن شده‌اند، کفسابی در سهند به دلیل نوساز بودن اکثر ساختمان ها که شکل آپارتمانی دارند.

برای دسترسی به صفحه مرتبط با کفسابی در تبریز روی لینک کلیک نمایید.

این روزها بسیار داغ و پر طرفدار است، در نمای کلی کفپوش این آپارتمان‌ها در سهند که در فازهای 1-5 وجود دارد، بعضا سرامیک، پارکت، و سنگ های مختلفی است، تمامی این کفپوش‌ها چه با کفسابی در سهند و چه با کفشویی در سهند قابل شستشو و سنگسابی است.

البته مهم ترین بخشی که در این آپارتمان‌ها و کفسابی در سهند حائز اهمیت است، راه‌پله هاو پارکینگ‌های این ساختمان‌ها است، فرقی نمی‌کند که کفپوش واحد ها چه باشد در 90 درصد مواقع کفپوش این قسمت‌ها سنگی است.

متاسفانه بخاطر بحث بساز بفروشی که در این مدل ساختمان ها حاکم است، هیچ کارفرمایی این قسمت‌های ساختمان را کفسابی نمی‌کند و همانگونه کثیف و با پستی بلندی تحویل می‌دهد و می‌رود، این موضوع در زمان تحویل واحد ها شاید چندان به چشم نیاید اما با گذشت زمان و استفاده از این قسمت ‌ها کم کم عیب‌ و ایراد آن‌ها به چشم می‌آید و ظاهر زشت آن هر بیننده‌ای را آزرده خاطر می‌کند.
باید در سریع ترین زمان ممکن برای کفسابی در سهند پارکینگ و راه‌پله و همچین داخل خانه ها اقدام کرد.

کفسابی در سهند

کفسابی راه پله در سهند تبریز

کفسابی در سهند برای راه پله‌ها باید با بندکشی و ترمیم در چند مرحله انجام شود، البته همه ما می‌دانیم که ترمیم کردن سنگ‌ها تنها یک بخش از خدمات کفسابی است، و قسمت‌های دیگری نیز مهم است که باید برای سنگ‌ها انجام شود.
بخش‌های همچون لایه‌برداری، پرداخت، شیشه کردن سنگ که قسمت‌های دیگر از کفسابی در سهند برای راه پله است.

پایگردها بخاطر دستگیر بودن باید بصورت دوتایی کفسابی شود، یعنی دو تا از پایگردها همزمان لایه‌برداری شود، سپس بتونه کاری انجام شود و بعد از آن یک روز کامل بماند تا خشک شود، فردای آن روز هر دوپایگرد پرداخت شود.
در کفسابی پایگرد در سهند سنگ‌ها بسته به جنسی که دارند باید تا 9 مرحله کفسابی شود البته که کف سابی در سهند برای راه پله با توجه به جنس و شرایط سنگ می‌تواند تا 12 مرحله نیز ادامه دار باشد که این موضوع بسیار کم پیش می‌آید.

قبل ساب زدن سنگ مشکی که بخاطر شستشو با مواد شوینده مات شده است

کفسابی پارکینگ در سهند تبریز

سنگسابی در سهند برای پارکینگ که بخش مهم ساختمان های این شهر زیبا است، اصولاً باید در همان ابتدای ساکن شدن افراد ساختمان انجام شود، دلیل این موضوع حساسیت بالای سنگ و کفپوش پارکینگ است.
در پارکینگ ها بخاطر رفت و آمد بالای ماشین و اهالی سنگ‌ها بخاطر جنس درجه 2 و3 که دارند، سریع تحت تاثیر این رفت و آمد ها قرار گرفته و شروع به کثیف و سیاه شدن می‌کنند.

اگر قبل از این اتفاق کفسابی در سهند انجام شود، یک لایه پرداختی زخیم روی سنگ پارکینگ ایجاد می‌شود، این موضوع از سیاهی گرفتن پارکینگ جلوگیری می‌کند، چرا که مواد بندکشی مرغوب و ساب با سورت بالا تمامی منافظ سنگ را می‌بندد و از نفوظ گرد و غبار و سیاهی لاستیک ماشین و موتور به این درزها جلوگیری می‌کند.

کفسابی پارکینگ در سهند می‌تواند قبل و بعد سکونت شما انجام شود، اما بهتر است قبل شما انجام شود، چرا که در زمان کفسابی نباید هیچ رفت و آمد ماشینی در این قسمت باشد، بخاطر‌ بندکشی که انجام می‌شود با رفت و آمد وسیله نقلیه آن را خراب می‌کند و از بین می‌برد و هزینه شما از جیبتان می‌رود.

بعد از کفسابی سنگ مشکی 12 مرحله‌ای براق کردن سنگ

سنگسابی در سهند برای خانه

بالا گفتیم که کفپوش آپارتمان های سهند از سنگ، سرامیک و پارکت در فاز های مختلف این شهر پوشانده شده است، خانه‌های که سطح آن‌ها را سنگ پوشش داده است، با سنگسابی در سهند مرمت می‌شوند، سنگسابی برای این سنگ‌ها همانند یک صیقل دهنده عمل می‌کند و سنگ شما را تا چند مرحله براق تر و شیشه‌ای تر می‌کند.

 سنگسابی در سهند بهتر است قبل از اسباب کشی انجام شود، که در کفسابی سنگ خانگی راجب این موضوع کامل توضیح داده‌ایم، اما در صورتی که شما در محل خود سکونت دارید و این امر برای شما مقدور نیست، می‌توانید یک بخشی از خانه را خالی کنید، تا در دو مرحله سنگسابی برای سنگ شما انجام شود، البته این کار ممکنه یکم قیمت کار شمارو بالا ببرد.

برای کفپوش های سرامیکی و پارکت در سهند از عملیات کفشویی استفاده می‌شود.

کفشویی چیست

کفشویی به عملیاتی گفته می‌شود، که در آن با استفاده از لقمه‌های نمد، و یا فرچه‌های سیمی، که به صورت سه تایی زیر دستگاه ساب بسته می‌شود، با چرخش دورانی دستگاه، یک لایه کثیفی و سیاهی که روی کفپوش به صورت جرم نمایان شده است، را بصورت کامل پاک می‌کند.

در این عملیات هیچ لایه‌ای از روی خود کفپوش برداشته نمی‌شود و تنها لایه جرم بسته از روی آن پاک می‌شود، که اگر سطح شما دچار اسید سوختگی باشد نظافت با کفشویی بصورت موقت برای شما جوابگو خواهد بود و در طولانی مدت ممکن است سیاهی دوباره برگردد.

کفشویی در سهند برای کفپوش های سنگی، سرامیک و پارکت قابل انجام است، و هیچ محدودیتی برای انجام آن در بازه زمانی مختلف وجود ندارد.

قیمت کفسابی در سهند

قیمت کفسابی در سهند با توجه به جنس کفپوش و شرایط کنونی آن محاسبه می‌شود، کفپوشی در سهند یک قیمت دارد و کفسابی یک قیمت.
قیمت کفشویی برای متراژ های بالای 200 متر از 15 هزارتومان شروع می‌شود.
قیمت کفسابی در سهند برای کفپوش‌های سنگی از متری 40هزارتومان شروع می‌شود.
برای اینکه قیمت دقیق کفسابی یا کفشویی سطح خود را بدانید کافیست یک عکس از آن بخش برای کفسابی نیل از طریق شبکه های اجتماعی بفرستید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

نمونه کارها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی

جهت ثبت درخواست خدمات و مشاوره رایگان تماس بگیرید