کفسابی نیل

تلفن شرکت:  ۰۹۱۹۵۵۴۷۷۰۷             شنبه تا جمعه

آدرس: نسیم‌شهر-مجتمع سیتی‌سنتر‌-طبقه۳-کفسابی نیل

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کفسابی در ستارخان پیش‌گیری از آسیب به سنگ با 3روش

در این مقاله می‌خوانید

کفسابی در ستارخان

سنگ یه مصالحیه که خرید و فرش کردنش یه طرف نگه‌داری و ترمیمش یه طرف دیگه، یعنی قراره همیشه مثل خودمون که از خودمون مراقبیم از سنگ هامون هم مراقب باشیم.

اگه کمی توی شسشتو یا نظافت سنگ هامون احتیاط نکنیم ممکنه براقیت زیبایی که روی اون هستش و از بین ببریم که بعداً به دردسر بی‌افتیم.
البته دردسری که با کفسابی در ستارخان حل میشه و جای نگرانی نیست!

خب قبل اینکه به کف سابی در ستارخان بپردازیم چند تا نکته رو باهم مرور کنیم که چه دلایلی می‌تونه به سنگ هامون آسیب بزنه.
تا بخاطر سیاه یا لک شدن سنگ درخواست کفسابی در ستارخان نکنیم و برای براق‌تر کردن سنگ‌ها این عملیات و انجام بدیم.

کفسابی در ستارخان

پیشگیری از آسیب به سنگ‌ها با 3 روش

درخواست خدمات کفسابی تنها برای از بین بردن جای لک، سوختگی، سیاهی و رسوب آب و جای روغن از روی سنگ نیست.
اصلی‌ترین دلیل نیاز به کفسابی در ستارخان در زمان فرش کردن سنگ هست که برای از بین بردن ناخنک از روی سنگ‌ها و پرکردن یک دست بندها انجام می‌دیم.

شاید بگید که خب من این کارو انجام ندادم پس حالا قراره چه اتفاقی بیفته اول اینکه اکثر خونه‌های که توی ده سال گذشته در ستارخان ساخته شده توسط سازنده ها قبل از تحویل به خریدار کفسابی شده و بندها پر شدن و معدود ساختمان‌های وجود داره کفسابی در ستارخان برای اونا انجام نشده که اگر اینطوری هم باشه.

بازهم شامل حفظ و نگه‌داری درست از سنگ میشه و باید مراقبش بود.

روش‌هایی که قبل از انجام کفسابی در ستارخان میشه برای نگه‌داری درست از سنگ‌ها ازشون استفاده کرد:

نظافت درست: یکی از کارهای مهمی که برای حفظ هر سطحی در شرایط سالم کاربردی هست همین تمیز کردن سنگ بصورت اصولی هستش، شاید برامون زیاد مهم نباشه که بخوایم بدونیم حتما باید از چه ابزاری برای تمیز کردن سطوح کفپوش استفاده کنیم.

اما اگر می‌خوایم که متحمل هزینه‌های هنگفت نشیم حتما باید سنگ‌ها رو بصورت درست نظافت کنیم.
سنگ یک لعاب کلی داره که کفساب در ستارخان روی اون به ارمغان آورده، یا با سابزنی در کارخانه به سنگ اضافه شده.

این لعاب روی سنگ به قدری حساس هست که با ریختن چند قطره چایی بعد چند روز رنگش عوض میشه و باقسمتای دیگه متفاوت میشه.

پس سنگ یک مصالح حساس توی خونه هامون هست که حتی به چایی هم حساسیت نشون می‌ده.
معمولا بیشتر افرادی که در محله‌های بالای تهران سکونت دارند.(با احترام به تمام مردم ایران که همه مردم ایران یک دل و یک صدا هستن و تفاوت محله‌ای اونارو از هم جدا نمیکنه و جدا نمیدونه) از کارگرهای نظافتی برای تمیز کردن کفپوش و خانه‌های خود استفاده می‌کنند.

برای اینکه سطح خونه تمیز بشه به درخواست ما یا خود ایشان از کمی تاید، رخشا، یا وایتکس و من برای تمیزتر شدن استفاده می‌کنن که این کار خودش کاملا غلط هست.

اگر کثیفی روی سنگ هاتون هست که با تمیز کردن معمولی از بین نمیره.
اصلا برای از بین بردن اون لکه از شوینده های ضعیف یا قوی استفاده نکنید.

اگر یه لکه کوچیک باشه، از شوینده برای از بین بردنش استفاده کنید، شاید در همان ابتدا از بین بره اما اون شوینده‌ای که استفاده می‌کنید.
تا چند سانتی متری اون لکه نفوظ می‌کنه و بعد گذشت مدتی قسمت‌های بیشتری از سنگ پخش می‌شن.
بعد هربار مجبور به تمیز کردن اون لکه‌ها هستید که رفته رفته آنقدر زیاد می‌شود که دیگر ظاهر و لعاب سنگ را به کلی نابود می‌کند.
کفسابی در ستارخان برای یک متر و برای صدمتر فرقی ندارد. شاید باخودتان بگویید چون که متراژ آن کم است، کفساب در ستارخان به ما مراجعه نمی‌کند یا اگر هم بیاید قیمت آن زیاد می‌شود.

اما این باور درست نیست فرقی نمی‌کند فضای شما چقدر باشد حتی یک لکه کوچک، بجای استفاده از شوینده یا مواد اسیدی برای کوچک ترین لکه‌ها هم از کفسابی در ستارخان استفاده کنید.

چرا که کفسابی در ستارخان یک بار هزینه است، و بسیار جزیی برای آن لکه، اما اگر مقدار آن بیشتر شود تمیز کردن آن با کفسابی نیز سخت شده و ممکن است بعضا از بین هم نرود و در خورد سنگ باقی بماند.

برای نظافت سنگ‌های خود که از لحاظ ظاهری عیب‌ و ایرادی ندارد از آب و ریکا و طی‌های نخی استفاده کنید، اگر هم لکه‌ای وجود داشت که تمیز نشد زیاد روی آن فوکوس نکرده و در صورت خراب کردن ظاهر خانه با کفسابی در ستارخان مشکل را حل کنید.

2- جلوگیری از ریختن هرگونه موادی که کم‌ترین اسید را داشته باشد: در بالا اشاره شد که حتی چایی هم سنگ را خراب می‌کند. اگر شوینده، وایتکس، من جوهرنمک، آب لیمو، آب سرکه، آب ترشی، آب اشغال بیرون بر و هرگونه مواد از این قبیل روی سنگ‌ها بریزد سریع لعابش را از بین می‌برد پس تاحد امکان در زمان استفاده از چنین موادی از برخورد آن با سطح سنگ خودداری نمایید.

3-استفاده از بخارشو برای نظافت سنگ: هرچند وقت یک‌بار که سنگ‌هارا با آب و طی تمیز می‌کنید یک‌بار هم برای تمیز شدن بافت‌های سنگ از بخارشو استفاده کنید.

بخارشوی بخاطر بخاری که دارد، آلودگی‌های که با آب و طی از سطح سنگ جمع نمی‌شود به خوبی از داخل بافت‌های آن بیرون کشیده و سطح آن را بخوبی تمیز و یکدست می‌کند، البته استفاده از بخارشو برای کفسابی موزاییک  و کفسابی گرانیت زیاد تفاوتی ایجاد نمی‌کند همچنین در کفسابی پارکینگ نیز اثری نخواهد داشت و تنها برای داخل خانه مناسب است.

ترمیم سنگ با رزین در ستارخان

سنگسابی در ستارخان

اگر به هر دلیلی سنگ‌های که دارید سیاه، کدر، مات شده است، و دیگر با بخارشو و تمیز کردن آب و ریکا رفع نمی‌شود.
به این معنی است که لعاب و درخشندگی سنگ از بین رفته و آسیب و آلودگی‌ها به بافت سنگ نفوظ کرده است در چنین شرایطی استفاده از هرگونه مواد شوینده نادرست است.

سنگسابی در ستارخان یک روش درست اصولی و منطقی برای تمیز کردن سنگ و برگرداندن جلای آن به حالت اول است.
سنگ سابی در ستارخان توسط فرد مجرب و دوره دیده با توجه به مقدار نیازی که سنگ به لایه‌برداری دارد، آن را مرمت کرده و پرداخت می‌کند.

سنگساب در ستارخان باید دستگاه‌ ساب مناسب و ابزار کفسابی کاملی داشته باشد برای اینکه سنگسابی در ستارخان به درستی انجام شود بهتر است که قبل از انجام کامل سنگ ساب در ستارخان درخواست نمونه کار را فرد داشته باشید تا مطابق با نمونه کار را اجرا کند.

سنگسابی در ستارخان

قیمت کفسابی در ستارخان

قیمت کفسابی در ستارخان با توجه به جنس و رنگ و متراژ کار، همچنین شرایط حال حاضر سنگ که تا چه حد سوخته سیاه شده و نوع موادی که روی آن ریخته است متفاوت است.

و با پارامترهای مختلفی اندازه‌گیری و محاسبه می‌شود.
برای درخواست خدمات کفسابی در ستارخان با کفسابی نیل در ارتباط باشید.

نمونه کارها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی

جهت ثبت درخواست خدمات و مشاوره رایگان تماس بگیرید