کفسابی نیل

تلفن شرکت:  ۰۹۱۹۵۵۴۷۷۰۷             شنبه تا جمعه

آدرس: نسیم‌شهر-مجتمع سیتی‌سنتر‌-طبقه۳-کفسابی نیل

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

4 روش رایگان برای پاک کردن روغن از روی سنگ100% تضمینی

فهرست مطالب

پاک کردن روغن از روی سنگ

قبل از اقدام برای انجام هرکاری در خصوص تمیز کردن روغن از روی سطوح. برای دریافت مشاوره رایگان و دریافت روش‌های پاک کردن روغن از روی سنگ، سرامیک، گرانیت یا موزاییک بصورت کاملا رایگان و تضمینی تماس بگیرید.

روی شماره کلیک کنید: 09335588871

عکس کفپوش را از طریق واتساپ ارسال کنید: کلیک کنید

هر اقدام غلط در خصوص تمیز کردن روغن از روی سطوح ممکن است آسیب جدی به کفپوش وارد کند و هزینه سنگینی برای‌تان داشته باشد حتما قبل از انجام روش‌های زیر یک مشاوره کاملا رایگان مهمان ما باشید.

پاک کردن روغن از روی سنگ سفید

روغن یکی از سخت ترین و اذیت کننده ترین موادی است که همه ما در شکل‌های گوناگون با آن‌ها بیشتر در پارکینگ و حیاط خانه‌هایمان سروکار داریم، پاک کردن روغن از روی سنگ یک کار سخت و زمان بر یا غیر ممکن به نظر می‌رسد، البته تا زمانی که این مقاله را تا انتها بخوانید!

روغن ماشین یا موتور جزو لکه‌های است که خیلی سخت پاک می‌شود، شاید بارها با آن روبرو شده‌اید و با تلاش و استفاده از روش‌های گوناگون موفق به پاک کردن آن‌ها نشده‌اید، البته حق دارید چرا که تمیز کردن آن نیازمند مهارت و البته یکسری فوت فن‌هایی است که در ادامه همه آن‌ها را به شما خواهیم گفت.

بعد از پاک کردن لکه روغن و سیاهی از روی سنگ

در سطح اینترنت در حال مطالعه بودم تا بهترین روش‌های تمیز کردن روغن از روی سنگ به اضافه تمام دانسته‌های‌ خودم در این زمینه را برای شما در قالب یک مقاله بازگو کنم، اما متاسفانه با احترام به همه آن‌ها! اکثرا دنبال جذب مخاطب یا فروش یک محصول خاص یاخدمات خود برای از بین بردن آن‌ها با هزینه کلان بودند.

کفسابی نیل همیشه سعی بر این داشته تا با صداقت با تمام دنبال کننده‌های خود صحبت کند، چرا که از بین بردن این لکه‌ها واقعا نیاز به هزینه‌های کلان ندارد.پاک کردن روغن از روی سنگ

دلایل به وجود آمدن لکه روغن روی سنگ چیست؟

معمولا این لکه‌ها اکثرا ناخواسته و بدون دخالت ما از ماشین و موتورها بر روی سنگ ریخته و در طولانی مدت تبدیل به معزل در کفپوش‌ ما می‌شود، در واقع اگر کمی جدی به این مسئله نگاه کنید در همان اول کار می‌توانید از بیشتر شدن آن تا حد زیادی جلوگیری کنید. 

جلوگیری از بیشتر شدن لکه‌های روغن روی سنگ

لکه روغن و قطره‌های آن چیزی نیست که ما آن‌ها را نبینیم، چرا که همیشه در معرض دید ما هستند و در زمان به وجود آمدن روی سنگ ما متوجه این لکه‌ها می‌شویم، اگر در همان ابتدا که اولین قطره‌های روغن روی سنگ می‌ریزد آن را بایک دستمال مرطوب تمیز کنیم و جای آن را چندین بار با پودر رخشا بشوییم.

هیچ اثری از آن روی سنگ نخواهد ماند، همچنین بهتر است که ابتدا ماشین یا موتورمان را تعمیر کنیم، چرا که علاوه بر سنگ، وسیله نقلیه ما نیز در زمان بروز چنین مشکلی فشار زیادی را متحمل می‌‌شود اما به هر دلیلی، زمان یا هزینه قادر به تعمیر آن نبودیم، ابتدا یک مشمبا به اندازه 2*3 را با چسب پهن روی سنگ در قسمتی که ماشین را پارک می‌کنید بچسبانید، سپس روی آن را کارتن یا مقوا بیاندازید تا زمانی که مشکل را ریشه‌ای حل کنید.

تمیز کردن روغن از روی سرامیک

روغنی که از روی سنگ بصورت دستی پاک می‌کنیم دوباره برمی‌گردد؟

سیاهی اگر برای اسید یا مواد شوینده روی سنگ ایجاد شده باشد، بخاطر زبر بودن سطح سنگ بعد از مدتی برمی‌گردد.
اما اگر سنگ شما بخاطر ریختن روغن سیاه شده است و بعد از پاک کردن آن سطح بصورت کامل تمیز شود با رفت و آمد برنخواهد گشت.

البته ممکن است بخاطر ضعیف بودن جنس سنگ پس از پاک کردن آن با رفت و آمد دوباره سنگ یا موزاییک سیاه شود.

پاک کردن روغن از روی سنگ باکفسابی

لکه روغن ماشین روی کدام سنگ‌ها اصلا پاک نمی‌شود؟

این سوال کلی است اما اگر با جزییات آن را توضیح دهبم بعضی از سنگ‌های آهکی و استخوانی هستند که پاک کردن لکه روغن از روی آن غیر ممکن است، جنس سنگ بسیار مهم است چرا که هرچقدر جنس آن خوب باشد در مقابل روغن مقاومت بهتری دارد.

البته در میان همه این موضوعات یک مسئله‌‌ی مهمی در رابطه با سنگ گرانیت وجود دارد، شاید غیر قابل باور باشد، اما روغن ماشین از روی سنگ گرانیت پاک می‌شود، اما از مغز آن نه! گرانیت بخاطر سختی بسیار بالایی که دارد همیشه جزو سنگ‌های مطرح در مصالح ساختمانی برای استفاده در جاهای مختلف بوده است.

بیشتر بدانید: خدمات کفسابی

دلیل آن نیز وجود آهن زیاد است، اما در اینجا سنگ گرانیت یک نقطه ضعف دارد، آهنی که در سنگ گرانیت وجود دارد و ماده آهن ربایی که در روغن قرار دارد، سریعا آن را در جان خود جذب می‌کند، در زمان کفسابی سنگ گرانیت یا پاک کردن دستی آن رویه سنگ تمیز می‌شود اما رنگ روغن داخل سنگ مشخص می‌شود، البته در موزاییک نیز بخاطر جنس سیمانی آن در بعضی از مواقع اگر مدت زمان زیادی روغن روی آن بریزد معمولا رنگ آن در خورد موزاییک می‌ماند.پاک کردن روغن از روی سنگ 

تمیز کردن چسب از روی سنگ

4 روش رایگان و کارآمد برای پاک کردن روغن از روی سنگ

1-ابتدا قسمت‌های مورد نظر که مایع روغن روی آن ریخته است را کاملا با آب گرم بشورید، این کار باعث می‌شود تا لایه روی روغن کمی شل شود و در مراحل بعدی مقاومت ضعیف‌تری داشته باشد، کمی گازوییل را با نفت قاطی کنید و با یک فرچه روی سنگ بمالید، چند ساعت سنگ را به حال خود رها کنید.پاک کردن روغن از روی سنگ 

بعد از تمیز کردن چسب از روی سنگ

بعد چند ساعت دوباره سنگ را با مایع رخشا بشوریید، با آب گرم، سپس دوباره مایع نفت و گازوییل را روی سنگ بریزید و دوباره اجازه دهید تا چند ساعت بماند، بعد دو یا سه ساعت مجدد اقدام به شستشوی سنگ کنید و معجزه آن را روی سنگ خود ببینید، البته توجه کنید ممکن است کمی بوی گازوییل شمارا اذیت کند بهتر است از دستکش و ماسک استفاده کنید.

بیشتر بدانید: کفسابی در تبریز

2- اگر به روش بالا موفق به پاک کردن روغن از روی سنگ نشدید، با این روش کار را تا درصد زیادی جلو خواهید برد، محل مورد نظر را مشخص کنید، بنزین و گازوییل را باهم قاطی کنید، سپس اجازه دهید مخلوط این دو نیم ساعت بماند در فاصله این نیم ساعت چند بار آن را تکان دهید تا کامل باهم مخلوط شوند، سپس این مایع را روی سنگ بریزید و آن را با یک فرچه سیمی به آرامی تمیز کنید، خواهید دید که تمامی روغن‌ها از روی سنگ جمع می‌شود، اگر مقدار روغن زیاد است بهتر است چند بار این کار را ادامه دهید تا نتیجه بهتری را بگیرید.

کفسابی موزاییک که روی آن روغن ریخته است

3-در بالا تمیز کردن با بنزین گازوییل و نفت را خواندید و مطمعنأ بسیار جوابگو و اثربخش خواهد بود، اما اگر بازهم لکه روغن از روی سنگ پاک نشد نگران نباشد در ادامه با ما همراه باشید، یک کیلو جوش شیرین تهیه کنید، کمی مایع ظرفشویی را با آن قاطی کنید، روی سنگ بریزید، آب گرم را روی آن بریزید و سطح سنگ را با یک جاروی فرچه‌ای بسابید، این روش یکی از کارآمد ترین هاست و همیشه جوابگوی هر نوع لکه روغنی از روی سنگ بوده است.

بیشتر بدانید: کفسابی موزاییک 

4-روش آخر و البته فوت و فن کوزه گری که در ادامه با آن اشنا خواهید شد، البته دقت کنید اگر مقدار لکه روغن بسیار کم است بهتر است با کفسابی دستی آن را تمیز کنید، ابتدا یک نوشابه کوکاکولا بخرید(اگر تبلیغ نمیشه😂) نوشابه را روی سطح که لکه روغن روی آن ریخته است بریزید، با مایع ظرفشویی و آب گرم کف درست کنید، روی سنگ بریزید.

سپس یک سطل آب را روی آن بپاشید میدونم که نتیجه گرفتی از این روش، اما باید به این نکته توجه کنی، از هر کدوم از روش‌های بالا که استفاده کردی و نتیجه گرفتی نباید مداوم ازش استفاده کنی وباید سعی کنی در اولین وقت مشکل و ریشه‌ای حل کنی، در ادامه همه روش‌های بالا کارساز بوده و امتحان شده است، اما ممکنه بخاطر تفاوت سنگ و جنس اون‌ها بعضی از روش‌ها برای سنگ شما جوابگو نباشه.

تمیزکردن لکه‌های روغن از روی موزاییک

سخن پایانی در رابطه با پاک کردن لکه روغن از روی سنگ

اگر به هر دلیلی نتوانستید با استفاده از روش های رایگان بالا سنگ و تمیز کنید، جای نگرانی نیست کافیه با ما تماس بگیرید تا راهنمایی‌تون کنیم، همچنین چندتا نکته رو وظیفه میدونم که بگم.
لکه روغن باید با روش‌های بالا پاک بشه، هیچ کاری با سختی نکشیدن به دست نمیاد، اگر خودتون هم نخواستید انجام بدید می‌تونید یه نفرو استخدام کنید تا براتون با راهنمایی خودتون انجام بده، اما به هر دلیلی اگه این روش‌ها کارساز نبود یعنی مقدار سیاهی و لک روغن زیاد بوده و نیاز به لایه برداری و خدمات کفسابی داره.

در کفسابی و تمیز کردن لکه‌ها از روی سنگ هیچ ماده یا صابونی وجود نداره که بتونه لکه‌هارو بدون ساییدن از روی سنگ برداره، مگر اینکه چندتا ماده بالا باشه در بسته بندی‌های مختلف و یکسری افزودنی‌ها برای از بین بردن رنگ و بوی آن‌ها، و یا استفاده از مواد اسیدی در این نوع صابون و تمیز کننده‌ها.

همچنین برای تمیز کردن لکه روغن حتی بر روی گرانیت، به هیچ عنوان از مواد اسیدی استفاده نکنید، روغن موتور و اسید باهم واکنش خطرناکی می‌دهد و برای سلامتی انسان بسیار مضر است.
روش‌های که بالا گفته شده همگی کارساز وبدون یک درصد آسیب به انسان است.
اگر نیاز به انجام و از بین بردن ریشه‌ای مشکلات سنگ خود دارید با تیم کفسابی درتماس باشید.

نمونه کارها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی

جهت ثبت درخواست خدمات و مشاوره رایگان تماس بگیرید