کفسابی در مهرشهر با تضمین 5 ساله برای سنگ/ 09195547707

کفسابی در مهرشهر برای از بین بردن آسیب ها، براق کردن سنگ، افزایش طول عمر سنگ، ترمیم منافذ و حفره ها انجام می‌شود. برای اینکه بتوانیم یک کیفیت مطلوب از ...

آنچه در این مقاله میخوانیم

کفسابی در مهرشهر

بهترین راه مقابله با آسیب هایی که به سنگ وارد می‌شود، استفاده از خدمات بازدارنده همانند:نظافت مداوم، است.

مشکل از آن جایی شروع می‌شود؛ که سنگ‌ها سیاه و کدر شده‌اند. نظافت تاثیری ندارد و کثیفی بیشتر می‌شود.

کفسابی در مهر شر برای همچین موقعی است، حذف آسیب‌ها از سنگ. قیمت مناسبی در مقابل کاری که انجام می‌دهد دارد.

ماندگاری زیاد در کنار زیبایی ظاهریی که به سنگ افزوده می‌شود، از نکات ویژه کفسابی است.

شرکت کفسابی نیل مجری اجرای خدمات کفسابی در مهر شهر برای تمام سنگ های ساختمانی؛ گرانیت، موزاییک، سرامیک، بتن و پارکت است.

در زمان مواجهه با مشکلات سیاه و مات شدن، بازسازی خانه و کثیف شدن سنگ، شکستگی یا خالی شدن بند. می‌توانید از کفسابی برای ترمیم و بازسازی سنگ یا سرامیک استفاده کنید

شماره کفساب در مهر شر تماس سریع

کفسابی در مهرشهر

کف سابی سنگ راه پله در مهرشر

لزوم استفاده از کفسابی چیست؟

کفسابی در مهرشر برای ترمیم و جلا دادن به سنگ‌ استفاده می‌شود، این کار با دستگاه‌های مخصوص سنگ زنی و ساینده‌هایی که زیر آن بسته می‌شود انجام می‌شود.

تعداد مراحل کفسابی با توجه به جنس کفپوش و نوع آسیب که در سطح آن وجود دارد متفاوت است. به عنوان مثال کفسابی موزاییک در 5 مرحله انجام می‌شود. اما کفسابی گرانیت 20 مرحله کفسابی نیاز دارد.

۱- شناخت دقیق آسیب سنگ

کفسابی ۵۰% ماجرا است، نیم دیگر آن متخصصی است که آن را اجرا می‌کند. با متخصصان خبره تمام آسیب سنگ به خوبی شناسایی می‌شود. این کار کمک می‌کند؛ بهترین کیفیت با هزینه مناسب اجرا شود. تا بعد از کفسابی کف پوش تغییر اساسی را تجربه کند.

۲- نگهدارنده قوی

کفسابی با اجرای لقمه و مواد ایتالیایی برای سنگ و گرانیت، منافذ رویی سنگ را جلا می‌دهد، این امر در بافت سنگ همانند یک محافظ عمل می‌کند. بعد از کفسابی در مهر شر مقاومت سنگ در مقابل آسیب‌ها چند برابر می‌شود.

کفسابی سنگ سفید مرمر

کفسابی تمام مشکلات را برطرف می‌کند؟

۱-سیاه شدن سنگ

 زمانی که سنگ‌ سیاه می‌شود سه دلیل بیشتر ندار:

  • ریختن روغن وسایل نقلیه.
  • نظافت سنگ با مواد شوینده.
  • ضعیف بودن جنس سنگ.

اگر بخاطر موارد بالا سنگ سیاه شده است، کفسابی توانایی ترمیم و بازسازی سنگ همانند روز اول را خواهد داشت.

در چنین شرایطی انجام کفسابی در مهرشر با روش لایه‌برداری و ترمیم در 8-12 مرحله انجام می‌شود. فرقی نمی‌کند که مقدار سیاهی یا جرم در سنگ تا چه مقدار باشد، ساینده زبر کفسابی در اندیشه و مهرشهر قابلیت تراش سنگ تا سه میل را دارد.

اگر جنس سنگ ضعیف باشد همانند گوهره یا سنگ‌های آهکی و روی آن شوینده قوی ریخته شده باشد، ممکن است تا یک سانت در بافت سنگ نفوذ کرده باشد.

ساب زدن گرانیت پارکینگ در مهرشر

۲-کفسابی بدون بند در مهر شهر

 ناخنک، ناهمواری یا پستی بلندی در بین سنگ‌ از دیگر مشکلات رایج است. این نوع مشکل معمولا در زمان فرش شدن کفپوش به وجود می‌آید و وجود ناهمواری باعث عدم نمایش ظاهر زیبای سنگ می‌شود.

در چنین شرایطی کفسابی با استفاده از الماسه‌های مخصوص سنگ زنی ناخنک اضافی از روی سنگ را حذف کرد و طی چندین مرحله ساب زنی در مهرشهر لایه پرداخت و براق سنگ را باز می‌گرداند.

بعد از اتمام کفسابی در کفپوش‌ها دیگر هیچ ناخنک و ناهمواری بین بند سنگ‌ها باقی نمی‌ماند همچنین براقیت همانند روز اول به سطح سنگ بازمی‌گردد و هیچ آسیبی به بافت آن وارد نمی‌شود.

۳-جذب کثیفی و جرم در سطح سنگ

از دیگر مشکلات رایج سنگ به کثیف شدن آن اشاره کرد که می‌تواند، جرم آب، شیر آبه سیمان، ریختن رنگ، گچ، سیمان، بتونه روی سنگ باشد. اگر در کفپوش سنگی خود با هرکدام از جرم‌ها و آلودگی‌های بالا روبرو هستید کفسابی تمامی این مشکلات را کامل برطرف کرده و سنگ را به حالت قبلی بازمی‌گرداند.

براق کردن سنگ با لقمه‌های مخصوص ایتالیایی

کفسابی در مهرشر برای کدام کفپوش‌ها قابل انجام است؟

کف سابی در مهرشر برای تمام کفپوش‌ها قابل انجام است، اما دستگاه و ساینده آن در هر یک از آن‌ها متفاوت است که در پایین زیرمجموعه‌‌های خدمات کفسابی را باهم مرور می‌کنیم.

کفسابی موزاییک در مهرشهر: ساب زدن موزاییک در مهرشهر برای از بین بردن ناخنک، پستی بلندی، پرکردن درزها، ترمیم لقی موزاییک و جلا دادن به آن انجام می‌شود.

کفسابی گرانیت در مهرشهر: گرانیت بیشترین مراحل ساب زنی را دارد اما اگر مشکلات آن عمده و جدی نباشد بهتر است از کفشویی استفاده شود.

کفسابی موزاییک در مهرشر

کفسابی سرامیک در مهرشهر: ساب زدن سرامیک با استفاده از ساینده‌های نرم و نمدی مخصوص آن و دستگاه تک فاز انجام می‌شود.
برای سرامیک لایه‌برداری قابل انجام نیست چرا که باعث از بین رفتن عاج آن می‌شود.

اما تمیز کردن آن و از بین بردن جای جرم‌ها بصورت تضمینی با ساینده‌های مخصوص انجام می‌شود. در کفسابی سرامیک هیچ آسیبی به آن وارد نمی‌شود. معمولا ساب زدن سرامیک برای از بین بردن جرم‌ها است، به عنوان مثال اگر روی سرامیک دوغاب سیمان وجود داشته باشد.

هرچقدر آن را بسابید و سپس خشک کنید، اگر کمی دورتر بیاید و سطح آن را نگاه کنید رویه آن حالت چرک مردگی دارد کفسابی در مهرشهر برای سرامیک تمام این مشکلات را برطرف می‌کند.

تاثیر کفسابی در موزاییک

سنگسابی در مهرشهر 

اگر با کفسابی آشنایی داشته باشید ممکن است نام‌های مختلفی را در کنار آن بشنوید همانند سنگسابی، ساب زدن، سابیدن سنگ..

تمام این نام‌ها برای سنگ یک خدمات مشترک را انجام می‌دهد، تفاوتی که بین کفسابی در مهرشهر و سنگسابی وجود دارد: کفسابی برای تمام سطوح قابل انجام است اما سنگسابی   تنها برای سنگ‌، گرانیت و موزاییک است.

چه زمانی برای انجام کفسابی باید اقدام کرد؟

۱- بعد از فرش کردن سنگ و گرانیت

بهتر است بعد از فرش کردن سنگ و گرانیت یا موزاییک، اقدام به کفسابی کنید. کفسابی کمک می‌کند ناخنک ها هموار شود، بندها همرنگ و پر شود.

۲- بعد از تعمیرات

اگر بازسازی دارید، یا تعمیرات کوچکی در خانه انجام داده‌اید. بهتر است کفسابی را به اواخر برنامه ریزی خود موکول کنید.

۳- بعد از سیاه شدن سنگ

برای سنگ هایی که از مواد شوینده برای نظافت استفاده شده است، قبل از تشدید آسیب و نفوذ بیشتر کفسابی برای جلوگیری از بافت سوزی بیشتر اجرا می‌شود.

ساب زدن در مهرشر کرج

قیمت کفسابی در مهر شر چقدر است؟

بهتر است برای درخواست استعلام دقیق قیمت باما تماس بگیرید.

براق کردن گرانیت با کف سابی

جدول قیمت کفسابی در مهرشر

نوع کفپوشقیمت (مترمربع) نوع مواد
سنگ15000-60000هزینه مواد(رزین،اپوکسی)برعهده مشتری 
گرانیت15000-80000هزینه بتونه جدامحاسبه می‌شود
موزاییک12000-35000بتونه
بتن18000-45000بتونه
پارکت10000-25000ندارد

برای درخواست خدمات کفسابی در مهرشهر و مشاوره رایگان با شماره 0919554770 تماس بگیرید.

تضمین کفسابی چیست؟

 دغدغه اکثر افراد که از کفسابی در مهرشهر استفاده می‌کنند این است که تا چه مدت می‌توانیم از کفپوش براق و صیقلی خود استفاده کنیم و نیاز به هزینه مجدد نداشته باشیم؟

کفسابی اگر با مراحل کامل در هر کفپوش انجام شود حداقل تا پنج سال هیچ هزینه اضافی برای شما نخواهد داشت، براقیت سنگ بعد از ساب زنی روز به روز بیشتر خواهد شد، به شرطی که در نگه‌داری از سنگ دقت بالایی داشته باشید.

سنگ یک مصالح طبیعی است که در برابر شرایط آب و هوایی و شوینده‌ها واکنش نشان می‌دهد. کفسابی در مهرشهر بخاطر استفاده از مواد رزین یا اپوکسی در بندکشی، باعث ترمیم منافذ باز سنگ شده و از نفوذ آب و آلودگی در بافت آن جلوگیری می‌کند.

اگر بعد از اتمام کفسابی در مهرشهر بصورت دوره‌ای سنگ را با آب خالی نظافت کنید و هرچند وقت یک‌بار از بخارشوی برای تمیز کردن آن کمک بگیرید. ماندگاری ساب حداقل پنج سال خواهد بود. کفسابی نیل برای تمامی کارهای خود که ساب کامل اجرا می‌شود تضمین کتبی پنج ساله ماندگاری براقیت را برای شما عزیزان ارائه‌ می‌کند.

ساب زدن لاشه سنگ

کفسابی کثیف کاری دارد؟

شاید بیشتر افراد بخاطر شایعاتی که در رابطه با کثیف کاری کفسابی در مهرشهر شنیده‌اند از انجام آن امتناع می‌کنند چرا که تصویرشان از این کار ریخت و پاش و از بین رفتن تمیزی در محیط است.
در رابطه با اینکه کفسابی در مهرشر کثیف کاری دارد یا خیر باید بگوییم که بله، اما نه به آن شدت که شما تصور می‌کنید یا آن را تعریف می‌کنند.

در واقع کارکرد دستگاه ساب زنی با آب است، زمانی هم که سنگ صیقل داده می‌شود لایه‌ای از روی آن تراش داده می‌شود که، عاج سنگ و آب باهم ترکیب شده و یک نوع پسماند سفید با ایجاد می‌کنند.

این پسماند بلافاصله توسط یک فرد مجرب و حرفه‌ای پشت سر دستگاه جمع می‌شود و هیچ مقدار از آن در سطح کفپوش باقی نمی‌ماند.

یک قطره از این آب به درو دیوار نمی‌پاشد و درصورت پاشیدن به راحتی با یک دستمال پاک می‌شود.
البته در صورت حساس بودن شما در رابطه با پاشش آب، قبل از شروع ساب زدن دیوار بصورت کامل با پلاستیک مخصوص کاور می‌شود و در پایان از روی آن برداشته می‌شود.

اگر دستگاه کفسابی در مهرشر سالم باشد و نوع آن ژن باشد هیچ پاشش آبی اتفاق نمی‌افتد.

سخن پایانی

اگر در هر نقطه‌ای از مهرشهر یا کرج نیاز به انجام خدمات کفسابی در مهرشهر یا کفسابی در کرج دارید برای استعلام قیمت و مشاوره رایگان با کفسابی نیل در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری مطلب

خبرنامه

در خبرنامه ما عضو شوید تا در سریعترین زمان از جدیدترین اخبار و مقالات ما با خبر شوید.
 

مقالات مرتبط

کفسابی پرداخت بدون لایه برداری برای سنگ

در این مقاله می‌خوانید کفسابی پرداخت یه وقتایی هست که ما می‌خوایم تو سریع‌ترین زمان ممکن سنگ‌ها مونو براق کنیم، که نه زیاد کثیف کاری داشته باشه نه خیلی هزینه براش پرداخت کنیم، این کار باید خیلی زود انجام بشه و کیفیت کار هم بالا باشه، خب چجوری می‌تونیم این خدمات کفسابی و درخواست کنیم؟ یا اصلا چنین چیزی ممکن هست؟ بله توی کفسابی هر چیزی ممکنه همون‌جوری که توی کفسابی در تبریز خواندیم یه بخشی از ساب زدن هستش که به اون کفسابی پرداخت می‌گیم. حالا کارش چیه و دقیقا چه کاربردی داره این ساب؟ اگه تا

نماشویی چیست و چه کاربردی دارد (0تا100)

نماشویی ساختمان: به تمیز کردن نمای ساختمان، با استفاده از دستگاه‌های کارواش و مواد دیسکیلر و ماسه بادی، برای از بین بردن جرم، کثیفی و سیاهی نمای ساختمان، نماشویی می‌گویند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی

جهت ثبت درخواست خدمات و مشاوره رایگان تماس بگیرید