کفسابی نیل

تلفن شرکت:  ۰۹۱۹۵۵۴۷۷۰۷             شنبه تا جمعه

آدرس: نسیم‌شهر-مجتمع سیتی‌سنتر‌-طبقه۳

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نماشویی باطناب

در اوج با راپل

کفسابی سطوح

هنر زیبایی

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

کفسابی تخصص ماست

کفسابی به عملیاتی گفته می‌شود که در آن یک فرد مجرب با استفاده از دستگاه‌های تک فاز و سه فاز، لایه نازکی به اندازه یک میلی‌متر از روی کفپوش را تراش می‌دهد. سپس با استفاده از مواد بتونه و یا رزین سنگ‌هارا بندکشی می‌کند و در آخر طی چند مرحله کفسابی با لقمه‌های نرم‌تر سنگ‌ها را براق می‌کند.

اگر این کار توسط فرد مجرب و با تجربه انجام شود سنگ آینه‌ای و بسیار براق می‌شود؛ البته باید از دستگاه‌های مناسب استفاده شود و تعداد دفعات ساب هم مهم است معمولا ۸ تا ۱۲ مرحله.

کفسابی با این روش علاوه بر حذف پستی و بلندی‌های سطح، لایه رویی کهنه و معمولا آسیب‌دیده (مات شده) را حذف می‌کند و لایه جدیدی از سنگ را پرداخت می‌کند. به‌کمک کفسابی تمام مشکلات سطح سنگ را می‌توان از بین برد.

خدمات ما

کفشویی

کفشویی برای از بین بردن سیاهی، لک، کثیفی‌های جزیی استفاده می‌شود از کفشویی می‌توان برای تمامی کفپوش‌های سرامیک، سنگ، پارکت، استفاده کرد. دستگاه کف‌شویی بایک دینام تک‌فاز کار می‌کند همچنین روش کار آن کاملا متفاوت با کفسابی است و تنها برای شستشوی سطوح کاربرد دارد زمان ماندگاری آن نیز بستگی به مراقبت و نظافت از سطوح دارد.

سنگ‌سابی

زمانی‌که سنگ‌ سیاه، مات، کدر و کثیف می‌شود، سنگسابی یک لایه فرسوده از روی سنگ را با الماس تراش داده و با لقمه پولیش لعاب جدیدی به سنگ می‌بخشد.اگر سنگ‌ شکستگی یاترک داشته باشد بامواد رزین یا اپوکسی ترمیم می‌شود.

کفسابی پارکت

پارکت‌ پس از گذشت چندسال فرسوده می‌شود، تعویض یا پولیش آن‌ روش مناسی برای بازسازی پارکت نیست، کفسابی یک‌لایه از روی پارکت برمی‌دارد و لعاب جدیدی بامواد نانوبه آن می‌بخشد.کف‌سابی پارکت طی ۹مرحله ساب انجام می‌شود

نماشویی باطناب

نماشویی باطناب بدون نیاز به داربست و هزینه‌های گزاف ‌آن با دستگاه واترجت سه و تک‌فاز انجام می‌شود.نماشویی تمامی آلودگی‌های ساختمان را تمیز می‌کند و ظاهر زیبایی به آن می‌دهد. این کار با روش صخره نوردی انجام می‌شود

کدام خدمت را احتیاج دارید

نماشویی

پیچ‌رولپلاک

پروژه‌های انجام شده
0
پروژه‌های درحال انجام
0
تعداد پرسنل
0
روزهای کاری
0

ساب‌های کفسابی

کفسابی ایتالیایی، روشی نوین و پیشرفته برای ایجاد براقیت بی‌نظیر در سنگ‌های ساختمانی است. در این روش، سنگ‌ها با استفاده از دستگاه‌ها و ابزارهای تخصصی، به‌طور کامل ساب و صیقل داده می‌شوند. در نتیجه، سنگ‌ها به سطحی کاملاً صاف و صیقلی تبدیل می‌شوند که انعکاس نور بسیار بالایی دارد

اگر سنگ خلل و فورج یا شکستگی داشته باشد، رزین ساب تمامی آن‌ها را پر می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کند، ساب با رزین عمر بندهای سنگ را بالا می‌برد از نفوظ کثیفی و آب در آن جلوگیری می‌کند.

نانو ساب

زمانی‌‌که سنگ به بالاترین حد جلای خود برسد،آن را نانو ساب می‌گویند، این ساب سنگ را آب گریز می‌کند و از جذب کثیفی و الودگی‌ها جلوگیری می‌کند.

باما روی شیشه قدم بگزارید

کفسابی نیل از سال 1389 با سه پرسنل کار خود را شروع کرده است، تیم ما متشکل از نیروی کار جوان و جویای نام تشکیل شده است، از ابتدای شروع کار خود سعی و تلاش‌ ما بر این بوده تا جایی که می‌توانستیم به بهترین شکل در کنار هموطنان خود باشیم، تا بهترین خدمات را برای آن‌ها فراهم و ارائه کنیم.

آیا سوال دارید؟ باما تماس بگیرید
شماره تلفن: 09195547707
برای دریافت مشاوره فرم را پر کنید
نمونه کار‌ها

سوالاتی که از ما میپرسید!

دور دستگاه ساب، یک لاستیک پنجاه سانتی به عنوان محافظ تعبیه شده است، این لاستیک از پاشش آب به درو دیوار جلوگیری می‌کند، و پسماند آب دستگاه پشت سر آن جمع می‌شود، کفسابی هیچ کثیف کاری ندارد، و شما خانه را مثل روزی که تحویل کفساب داده‌اید تحویل می‌گیرید.

کفسابی برای تمامی کفپوش‌های سنگ، گرانیت، موزاییک، سرامیک، پارکت، لمینت، اپوکسی، بتن…قابل انجام است، اما سنگسابی تنها برای صیقل و لایه‌برداری سنگ کاربرد دارد، همچنین کفسابی نام دیگر پرداخت آخر صیقل دادن یا پولیش کردن سنگ است.

کفسابی و لایه‌برداری آن برای تمامی سنگ‌های که جرم بسته، رسوب گرفته یا بخاطر نظافت اشتباه با مواد شوینده سیاه، کثیف، کدر، یا مات شده است کاربرد دارد، و بایک لایه‌برداری و پرداخت درست سنگ‌ همانند روز اول براق و یک‌دست می‌شود.

اگر یک‌بار از خدمات کفسابی استفاده کنید، تا زمانی‌که روی سنگ‌ها اسید یا مواد شوینده نریزید، با نظافت مداوم آن‌ها سنگ همیشه براق و صیقل خواهد ماند، هر پنج سال یک‌بار تنها با یک پنجم قیمت اول ساب می‌توانید ساب پرداختی و ایتالیایی برای سنگ خود درخواست کنید.

جنس سنگ، رنگ آن، وضعیت کنونی سنگ، دلیل نیاز سنگ به خدمات کفسابی در محاسبه قیمت آن تاثیر دارد، همچنین نوع سابی که درخواست می‌کنید از مهم ترین عوامل قیمت گذاری ساب سنگ است.

سنگسابی یک پکیچ کامل برای ترمیم و بازسازی سنگ است، تمامی ناخنک‌های سنگ گرفته می‌شود، شکستگی‌ها و خلل و فورج‌های سنگ پر می‌شود، تمام بخش‌های سنگ بصورت یک‌نواخت براق و صیقل می‌شود.

کفسابی نیل تخفیفات ویژه عید1403

پشتیبانی

جهت ثبت درخواست خدمات و مشاوره رایگان تماس بگیرید