کفسابی نیل

تلفن شرکت:  ۰۹۱۹۵۵۴۷۷۰۷             شنبه تا جمعه

آدرس: نسیم‌شهر-مجتمع سیتی‌سنتر‌-طبقه۳-کفسابی نیل

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کفسابی سنگ آباده مراحل ساب آن (0تا100)

فهرست مطالب

کفسابی سنگ آباده

کفسابی سنگ آباده بخاطر طیف رنگی کرم و کرم روش و جنس آهکی آن با ساب پذیری بالایی انجام می‌شود، این نوع سنگ بیشتر در کف پارکینگ و راه‌پله فرش می‌شود و در مقابل آب و هوای شرجی مقاومت خوبی ندارد، اما با سنگسابی آن می‌توانیم تا حد زیادی منافظ آن را صیقل دهیم تا شدت نفوظ گرد و غبار به عمق سنگ ها حد زیادی کاهش یابد.

در کفسابی سنگ آباده لقمه‌های ایتالیایی نقش مهمی را برای بستن منافظ رویی سنگ اجرا می‌کنند، چرا که بخاطر جنس آهکی آن اگر سوراخ سمبه ریزی که شاید با ذره بین قابل رویت باشد روی این سنگ بماند باعث جذب سیاهی و از بین رفتن جلای رویی آن در طولانی مدت می‌شود.

کفسابی سنگ آباده

مراحل کفسابی سنگ آباده

برای کفسابی سنگ آباده دوازده مرحله ساب باید اجرایی شود تا حداکثر جلای ممکن روی آن اجرایی شود، دلیل تعداد بالای مراحل ساب در این سنگ جنس آهکی آن است، در کفسابی تراورتن بخاطر سنگین بودن وزن آن مراحل ساب در 9 مرحله اجرا می‌شود، اما آباده بخاطر سبک تر بودن وزن آن همچنین طیف رنگی کرم روشن و کرم صورتی که دارد باید کمی بیشتر هم از شروع ساب و هم از پایان آن جلا بخورد.

1-استفاده از ساب زن شماره 00 این لقمه لایه بسیار عمیقی را از سطح سنگ آباده تراش می‌دهد، دلیل استفاده از این ابزار برای ساب ابتدایی سنگ برداشته شدن رزین‌های است که در کارخانه برای جلای سنگ به کار رفته است، ما این کار را می‌کنیم تا سنگ را به جایی برسانیم که کف آن کاملا صاف و بدون هیچ مواد پرکننده‌ای باشد، این امر باعث می‌شود در ادامه کفسابی آباده سنگ جلای بهتری بگیرد و پرداخت و دوام آن بیشتر باشد.

2-استفاده از ساب زن شماره 26، این لقمه بطوری طراحی شده است که تنها روی خط وخش‌ ساب قبلی می‌چرخد، و هیچ لایه‌ای از روی سنگ را برنمی‌دارد، همچنین استفاده از آن برای ساب اول پیشنهاد نمی‌شود.
3-استفاده از کله ساب 50 این سنگ شکل مستطیلی دارد و زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که قبل آن 26 استفاده شده باشد، چرا که کار آن از بین بردن هاله لقمه 26 است.

4-اجرای کله ساب 65 این نوع ابزار تنها در پل سیمان و فداییان اسلام یافت می‌شود قیمت زیادی ندارد اما کاربردی ترین سنگ در کفسابی آباده است.
5- استفاده از کله ساب 80 اتویی، کارخانه سنگ اتویی همیشه ثابت کرده است هرجا که استفاده شود بهترین نتیجه بخشی را دارد، در اینجا نیز 80 تمامی خط و خش‌های ریز و درشت را جمع می‌کند.

6-لقمه ساب 95 اتویی، برای صیقل دادن سطح سنگ آباده بدون آن که براقیتی به آن بدهد، در دستگاه کفسابی تک‌فاز این سنگ بصورت دوتیکه شکسته می‌شود چرا که ابعاد آن کمی بزرگتر است، و زیر صفحه تک‌فاز جا نمی‌شود.

کفسابی آباده
7- اجرای رزین برای بندکشی، در کفسابی سنگ آباده بخاطر لایه زخمی که از روی آن برداشته می‌شود منفاظ بازی روی سنگ باقی نمی‌ماند، اما چون بندها بخاطر این لایه‌برداری پایین می‌رود معمولا کامل خالی می‌شود برای پر کردن آن از رزین میجر‌ یا جولیا استفاده می‌کنیم.

8-لقمه کفسابی 120 البرز، برای برداشتن پسماندهای رزین اجرا می‌شود، ممکن است طی اجرای آن یک‌سری از بندها مجددا نیاز به ترمیم داشته باشد، بهتر است یک بار سنگ کامل خشک شود، دوباره بندکشی شده و ساب120 اجرا شود.
9-استفاده از 320 اتویی برای از بین بردن هاله‌های رزین از روی بند و سنگ، در پی استفاده از رزین سنگ آباده بخاطر جنس آهکی که دارد کمی از آن را در جان خود جذب می‌کند لقمه 320 تمامی این هاله‌هارا از روی سنگ بیرون کشیده و به پسماند تبدیل می‌کند

10- پد 600 hp در این مرحله کفساب‌ می‌تواند از لقمه لاکی مشکی نیز استفاده کند اما یک تفاوت بین این دو ساب در یک مرحله وجود دارد، سنگ 600 تمامی خط و خش‌ها را در ساده‌ترین حالت به قشنگ ترین شکل جمع میکند و یک سنگ یک‌دست به ما می‌دهد، اما در لقمه لاکی خط و خش باقی می‌ماند، نقطه عطف لاکی پر رنگ کردن سنگ است که 600 همچین قابلیتی ندارد، بهترین کار برای نتیجه گرفتن دلخواه از سنگ اجرای هردوی این ساب در این مرحله است که یک نتیجه عالی را روی سنگ می‌بینید.

11-پد 1200اسفنجی اولین مرحله از براق کردن سنگ، در این ساب ماتی‌ها کم کم کنار می‌رود و جلای سنگ خودش را نشان می‌دهد

12-استفاده از لقمه ساب 2500اسفنجی برای جلای رویی سنگ که پرداخت را نهایی می‌کند.
پس از اتمام مراحل کار کفسابی سنگ آباده برای نتیجه بخشی بهتر و بالاتر بردن دوام سنگ سه مرحله با دستگاه بدون بار سنگ را با کفسابی ایتالیایی ساب می‌زنیم این نوع ساب هم در کفسابی دستی و هم در کفسابی سنگ خانگی کاربرد فراوانی دارد، و جزو خدمات کفسابی با ارزش سنگ است.

سنگسابی سنگ آباده

انواع سنگ آباده و سنگسابی آن

مرمریت کرم صورتی آباده
مرمریت آباده رضایی
مرمریت آباده صمیمی
سنگ امواج آباده
سنگ مرمریت گل پنبه ای آباده
سنگ آباده بخاطر طیف رنگی زیادی که دارد طرفداران بخصوصی نیز دارد، این نوع سنگ معمولا در سنگ فرش واحد و راه پله و دیوار پارکینگ فرش می‌شود، البته این نوع سنگ برای نمای بیرونی ساختمان زیاد مناسب نیست چرا که جنس آن آهکی است و در مقابل گردو غبار دوام زیادی ندارد.
کفسابی انواع سنگ آباده با یک روش مشترک انجام می‌شود و تنها تفاوت آن در مدل‌های مختلف سنگ نوع پرداخت آخر سنگ است که آیا ایتالیایی باشد یا فرانکفورت که در سنگ‌های زمینه صورتی بیشتر فرانکفورتی استفاده می‌شود.

سنگسابی آباده در پله و پایگرد

زمانی که سنگ فرش آباده شما در راه پله ساختمان است، در اثر نظافت مداوم، یا استفاده از مواد شوینده سنگ سیاه شده است، یا بخاطر تازه بودن سنگ دوغاب روی آن مانده و تمیز نمی‌شود می‌توانید از کفسابی سنگ استفاده کنید، در این مرحله از ساب برای آباده از دستگاه تک‌فاز اکسپندر استفاده‌ می‌شود، دلیل استفاده از آن بخاطر فضای کم این محیط است و دستگاه تک‌فاز بخاطر حجم کمی که دارد در راه‌پله کیفیت کار بهتری را ارائه می‌دهد.
تنها تفاوت ساب با دستگاه تک و سه‌فاز در راه پله مدت زمان انجام کار است و در روش تک‌فاز زمان ساب بیشتر خواهد بود، چرا که قدرت این ماشین کم تر از مدل سه فاز آن است.

سنگسابی آباده

قیمت سنگسابی سنگ آباده

تاینن قیمت کفسابی سنگ آباده با توجه به شرایط کنونی آن محاسبه می‌شود، ابعادو رنگ آن در قیمت ساب تاثیر زیادی ندارد.
اگر سنگ آباده تازه کار شده باشد، و ساب مورد نیاز آن لایه برداری، بتونه، پرداخت کاری باشد، قیمت آن برای هر متر مربع از 65تا75 هزارتومان است، هزینه مواد بتونه جدا محاسبه خواهد شد.

زمانی که سنگ آباده ساب نخورده باشد، و لعاب آن را مواد شوینده خراب کرده است، سنگ باید مقدار بیشتر از حد معمولی لایه برداری شود، در این نوع ساب قیمت آن از 75 تا95 هزارتومان است.
اگر سنگ ساب خورده باشد و توسط مواد نظافتی سیاه شده باشد، لعاب آن مات و کدر شده باشد، نیاز به ساب با تراش سطحی خواهد بود و قیمت ساب آن در صورت استفاده از بتونه 45 هزارتومان و در صورت عدم استفاده از بتونه کاری 40هزار خواهد بود.

اگر سنگ ساب خورده باشد، و طی استفاده در طولانی مدت دچار شکستگی، ترک، و خلل و فورج شود، نیاز به ساب با رزین خواهد بود که قیمت آن 85تا 95 هزار خواهد بود، هزینه مواد جداگانه محاسبه می‌شود.

در کفسابی ارزان سنگ آباده ‌انجام کیفیت بالای ساب تنها در حالتی ممکن است که، شرایط کنونی آن بدون پستی بلندی باشد یا اصطلاحا قبلا کفسابی شده است، در غیر اینصورت با هزینه کم ساب دلخواه روی سنگ اجرا نخواهد شد و نتیجه آن اثر بخش نخواهد بود.

قیمت کفسابی سنگ آباده در راه‌پله

در کفسابی سنگ آباده در راه‌پله هزینه آن بصورت هرعدد محاسبه می‌شود، و بستگی به نوع ساب درخواستی و شرایط کنونی سنگ خواهد داشت.

سخن پایانی

اگر در هرقسمتی از خانه یا محل کار خود سنگ‌های آباده دارید و در شرایط فعلی نیاز به کفسابی سنگ آباده دارید، بهتر است ابتدا از یک متخصص درخواست کنید تا برای تشخیص نوع ساب مورد نیاز سنگ به محل شما مراجعه کرده و در خصوص شرایط و قیمت آن به شما مشاوره کافی را بدهد.

نمونه کارها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی

جهت ثبت درخواست خدمات و مشاوره رایگان تماس بگیرید