(0 تا 100) کفسابی در لواسان با قیمت مناسب/ مشاوره رایگان

کفسابی در لواسان: برای ترمیم سنگ های شکسته و بندهای خالی، براق کردن سنگ های مات، از بین بردن لکه های سنگ انجام می‌شود. قیمت مناسب، کیفیت بالا بدون واسطه...

آنچه در این مقاله میخوانیم

کفسابی در لواسان

یک تکنیک و صدها ویژگی و بازدهی برای سطوح.ساعت ها نگاه کردن به کف پوش های مات و تیره رمقی برای نظافت آن ها باقی نمیزارد.همانند پول که سخت در میآید و آسان خرج می‌شود.سنگ هم راحت کثیف و سخت تمیز می‌شود.اما تا زمانی که کفسابی را شروع نکرده باشید!

دغدغه های سیاه شدن و نگرانی های لک شدن سطوح را دور بریزید.کفسابی در لواسان این جاست تا شمارا از شر سیاهی ها و لکه های سنگ راحت کند!

کفسابی چه کمکی می‌کند؟

تمیز کردن لکه ها از روی سنگ و سرامیک با روش های دستی شاید ساعت ها زمان ببرد. و در نهایت کیفیت دلخواه حاصل نشود. با هر بار نظافت غیر استاندارد سنگ بیشتر مات می‌شود. کفسابی با یک بار صیقل کاری تمام آسیب های سنگ را از بین می‌برد، براقیت را بازسازی می‌کند و مقاومت سنگ را بالا می‌برد.

همانند یک واکسن بازدارنده در مقابل آسیب ها است، بعد از اجرای کفسابی در لواسان سنگ در مقابل سرما و گرما، لکه های سطحی، سیاهی ها بسیار مقاوم می‌شود.

شماره کفساب در لواسان تماس سریع

کفسابی در لواسان

کفسابی در چند مرحله و برای کدام کف ها انجام می‌شود؟

اجرای کفسابی در تهران در انواع سطوح مراحل متعددی دارد، در واقع این فرایند برای هر سنگ، سرامیک، یا گرانیت مراحل ویژه‌ای دارد. یکی از دلایل متمایز بودن این خدمات وجود تعداد مراحل مختلف برای هر سطح است.

۱- کفسابی سنگ های آهکی

برای کفسابی در لواسان سنگ های آهکی( تراورتن، گوهره، آباده) لایه برداری سطحی انجام می‌شود. بخاطر ضعیف بودن سنگ، باید تعداد مراحل تراش پایین باشد تا آسیبی به سنگ وارد نشود.

۲- کفسابی سنگ های استخوانی

برای سنگ های استخوانی ( دهبید، اسلب، چینی، هرسین) بخاطر سختی بالای که دارد، از الماس ها برای تراش آن استفاده می‌کنیم. برای اینکه کیفیت خوبی در این سنگ ها حاصل شود مهم است که از ساینده های ایتالیایی و کفسابی ایتالیایی برای آن استفاده کرد.

۳- کفسابی سنگ گرانیت

برای کفسابی در لواسان روش های زیادی وجود دارد، اما گرانیت یکی از بهترین کف پوش ها که بیشتر در پارکینگ فرش می‌شود. از لقمه ساب های سخت استفاده می‌شود، بخاطر آهن بالایی که گرانیت دارد، تراش آن سخت است، به همین دلیل مراحل ساب زنی گرانیت بسیار زیاد است.

۴- کفسابی کفپوش های موزاییک

برای کفسابی موزاییک از ساب های سخت استفاده می‌شود. کفسابی در لواسان برای موزاییک تمام سیاهی، روغن، جرم، ناخنک و کثیفی ها را از بین می‌برد. دربندکشی موزاییک از بتونه و چسب بتن استفاده می‌شود.

۵- کفسابی برای سرامیک

کفسابی سرامیک بسیار متفاوت از دیگر کف پوش ها است، بخاطر لعاب تک لایه که دارد، نمی‌شود آن را لایه برداری کرد، به همین دلیل بیشتر از کفشویی استفاده می‌شود. برای تمام سرامیک های سخت و نرم( عاج دار و براق) کفسابی در دماوند قابل انجام است.

کفساب در لواسان

قیمت کفسابی در لواسان چقدر است؟

ارزیابی قیمت کفسابی در لواسان پارمتر های مختلفی دارد که مهم ترین آن، نوع کف پوش، متراژ آن، و مقدار آسیب در سطح است.
اما بصورت کلی شروع قیمت کفسابی از هر متر مربع 25-90 هزار تومان است.
کفسابی در لواسان برای گرانیت بیشترین میزان سمت قیمت را دارد.

برای درخواست خدمات کفسابی در لواسان با شمارها 09195547707 تماس بگیرید.

کفسابی ویلا

منطقه لواسان بخاطر شرایط آب و هوایی خوبی که دارد، بیشتر سازه های آن بصورت ویلایی هستند. در ویلا های لواسان مصالح ساختمانی با کیفیت بالا به کار رفته است. برای کفسابی در لواسان در ویلاها، باید از مواد بندکشی مناسب برای ترمیم و مقاوم سازی استفاده کرد، چرا که بخاطر سرمای زیاد و دمای پایین هوا سنگ در مقابل سرما ضعیف می‌شود.

بهترین مواد بندکشی سنگ برای مقاومت در برابر سرما؟

کفسابی در لواسان تنها سابیدن سنگ یا موزاییک نیست، عوامل دیگری نیز در کیفیت کار خدمات تاثیر گذار است. مهارت متخصص، ساینده های مرغوب، مواد بندکشی.
مهم ترین آن ها تاثیر بالای رزین یا اپوکسی است که در ترمیم و بندکشی استفاده می‌شود.

سنگسابی موزاییک در لواسان قبل و بعد

۱- کفسابی با رزین

برای اینکه سنگ ها در مقابل سرما مقاوم سازی شود، بهتر است در ترمیم آن ها از رزین استفاده شود. کفسابی رزین برای سنگ های آهکی انجام می‌شود. بهترین رزین که توسط کفسابی نیل استفاده می‌شود major mustic (میجر ماستیک) و jolly (جولی ایتالیایی است.)
هر دوی این مواد بسیار با کیفیت بوده و از مواد سمی و شیمایی در آن استفاده نشده است. که در عوامل زیست محیطی بسیار تاثیر گذار است.

۲- کفسابی با اپوکسی

از بهترین مواد بندکشی سنگ های لوکس و گران قیمت اپوکسی است. استفاده از مصالح با کیفیت بالا برای مقاوم سازی سطوح نیازمند هزینه های بیشتر است، اگر نیاز به کار با کیفیت دارید باید این موضوع را در برنامه ریزی خود لحاظ کنید. بهترین اپوکسی بندکشی که کفسابی نیل از آن استفاده می‌کند اپوکسی ژله‌ای الیوکس(tenax Eliox epoxy) است.
اپوکسی علاوه بر مقاوم سازی بالا سطح، قابلیت براق شدن هم اندازه سنگ مورد استفاده را دارد.

تاثیر کفسابی در سنگ ساب خورده چقدر است؟

اگر از قبل روی سنگ ها کفسابی اجرا شده است، انجام دوباره آن تاثیرات متفاوتی را دارد. اگر مشکل سنگ تنها کدری باشد، کفسابی در لواسان براقیت آن را بازمی‌گرداند.
اگر سنگ شکاف خورده و بندهای آن خالی شده است، با کفسابی بندها ترمیم و مجدد صیقل میخورد.
اما اگر روی سنگ ها مواد شوینده ریخته و لک شده است، برای اینکه کیفیت آن بازسازی شود باید مراحل کار کامل اجرا شود.

کفسابی برای براقیت

سنگسابی در لواسان

انجام سنگسابی در‌ لواسان بیشتر برای سنگ های که لعاب آن بخاطر استفاده از مواد شوینده سیاه و کدر شده است.
سنگ های که تازه کار شده و یا ناخنک زیادی دارد از سنگسابی برای آن استفاده می‌شود.

پیدا کردن متخصص با تجربه برای کفسابی در لواسان

انتخاب یک متخصص یا شرکت خوب برای انجام کفسابی در لواسان به عوامل زیادی بستگی دارد.
۱- مهارت متخصص
۲- ابزار مرغوب
۳- دستگاه های سالم و پیشرفته
۴- قیمت مناسب
۵- اجرای کار بدون واسطه
۶- داشتن نمونه کارهای خوب
۷- رضایت مشتریان قبلی

شرکت کفسابی نیل با 15 سال سابقه کاری در امر خدمات کف سابی در لواسان، تمام کارهای مربوط به کفسابی را با ضمانت نامه کتبی با کیفیت بالا انجام می‌دهد. اجرای نمونه کار رایگان، قبل از شروع برای خیال راحتی شما عزیزان.

اشتراک گذاری مطلب

خبرنامه

در خبرنامه ما عضو شوید تا در سریعترین زمان از جدیدترین اخبار و مقالات ما با خبر شوید.
 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی

جهت ثبت درخواست خدمات و مشاوره رایگان تماس بگیرید