کفسابی در دماوند/ فیروز کوه/رازهایی برای درخشیدن سنگ!

برای داشتن کف پوش های درخشان و نظافت آسان آن بهتر است بجای استفاده از روش های نا کار آمد از کفسابی در دماوند استفاده کنید. این خدمات با استفاده از..

آنچه در این مقاله میخوانیم

کفسابی در دماوند – درخشان کردن سنگ 

برای داشتن کف پوش های درخشان، همیشه نظافت و تمیز کردن پاسخ دقیقی نمی‌دهد. در بعضی از موارد که نیاز به درخشش بیشتر سنگ یا گرانیت خود داشته باشید. باید از کفسابی در دماوند استفاده کنید.

این خدمات با استفاده از سنگ های گرد که از ارده خود سنگ ساخته می‌شود، با روش صیقل کاری، توانایی براق کردن هر نوع سنگ و گرانیتی را دارد.

علاوه بر افزایش درخشش سنگ ها، کفسابی در دماوند هر نوع آسیبی که در سطح سنگ وجود داشته باشد را کامل برطرف کرده و شرایط را به حالت عادی برمی‌گرداند.

از نکات مهمی که این خدمات را متمایز کرده است، قیمت مناسب در مقابل ارزش افزوده بالایی است که به سنگ اضافه می‌کند.

اگر نیاز به انجام هر گونه ظریف کاری، مرمت، ترمیم و بازسازی در سطح سنگ، گرانیت، موزاییک، بتن و سرامیک دارید. دنبال راه های پر دردسر نباشید.

کفسابی با اجرای روش های استاندارد و نوین بصورت پیشرفته برای هر کف پوش نیاز شما از براقیت و صیقلی در هر نوع سطحی را برآورده می‌کند.

کفسابی در دماوند

شماره کفساب در دماوند تماس سریع

کفسابی در ارتقا کیفیت سنگ تاثیر دارد؟

ممکن است با مشکلات متفاوتی در هر کف پوش سنگی یا گرانیت مواجه شوید.
تاثیر کفسابی در هر کدام از این کف پوش ها متفاوت است.

کفسابی در دماوند برای هر نوع کف پوش که، لعاب خود را از دست داده است، بندهای آن خالی شده و یا شکستگی بر روی آن ایجاد شده است، سیاهی در سنگ تشکیل شده و ظاهر آن را زشت کرده است.

در اثر استفاده از هر گونه مواد شوینده، یا ریختن انواع آب لیمو، سرکه، ترسی، سنگ لک شده است. تاثیر گذار بوده و می‌تواند کف پوش را به حالت قبلی برگرداند.

بیشترین تاثیر کفسابی برای کدام سنگ ها است؟

1- سنگ های که به دلیل ریختن مواد شوینده لک شده است.

یکی از عمده ترین مشکلات در کفپوش لک شدن آن به دلیل مواد شوینده و نظافتی است. با انجام کفسابی در فیروزکوه برای این سطوح، تمام لکه های آن برطرف شده و به حالت قبلی برمیگردد. همچنین بعد از انجام سنگسابی این آسیب ها کامل برطرف شده و برنمی‌گردد.

2- سنگ های تازه کار شده

اگر سنگ ها تازه فرش شده است، ناخنک و ناهمواری باعث از بین رفتن ظاهر زیبای کاشی ها می‌شود. کفسابی در دماوند با لایه برداری و هم سطح کردن سنگ ها، باعث ایجاد یک براقیت یک شکل در تماس سطح می‌شود.

3- سنگ های شکسته و درزهای خالی شده

برخی از سنگ ها همانند تراورتن که جنس آهکی دارد، در طولانی مدت درزهای آن خالی شده و دچار شکستگی می‌شود. در کفسابی مرحله تحت عنوان ترمیم و بندکشی با مواد رزین وجود دارد. این کار تمام آسیب های این چنینی را برطرف کرده و مشکلات را برطرف می‌کند

سنگسابی در دماوند

قیمت انواع خدمات کفسابی در دماوند چقدر است؟

کفسابی در دماوند، فیروزکوه، بومهن و رودهن، با یک تعرفه مشخص انجام می‌شود.
محاسبه خدمات کفسابی با توجه به نوع کف پوش، متراژ آن و آسیبی که در سطح آن وجود دارد انجام می‌شود.
در متراژ های بالای صد متر قیمت بصورت متری و در پایین صد متر بصورت چکی و روز مزد انجام می‌شود.

نوع کفپوشنوع کفسابیقیمت متر مربعتعداد مراحل
انواع سنگ کفسابی با رزین7000012
گرانیتکفسابی با چسب بتن8000016
موزاییککفسابی با چسب بتن500006
بتن استاندارد600006
سرامیککفشویی250002

قیمت کفسابی در کیفیت آن تاثیر گذار است؟

لقمه های زیادی برای انجام کفسابی وجود دارد، در صورتی که قیمت کفسابی در دماوند پایین تر از عرف باشد، کفساب مجبور به استفاده از ساینده های بی کیفیت خواهد شد که باعث پایین آمدن کیفیت کلی کار نیز می‌شود.

کفسابی برای کدام قسمت های ساختمان قابل انجام است؟

در کفسابی چندین نوع دستگاه در ابعاد مختلف وجود دارد، به کمک این دستگاه ها انجام کفسابی برای هر قسمت در ساختمان امکان پذیر است.

بخش های لابی، راه پله، پارکینگ، داخل واحد. بخاطر اهمیت بالایی که در ساختمان دارد حتما باید برای آن ها یک بار از کفسابی در تهران و  دماوند استفاده کنید.

کفسابی برای راه پله

یکی از بخش های مهم ساختمان راه پله است، معمولا بخاطر ریختن مواد اسیدی و نظافت غلط سنگ های ضعیف در راه پله سریع کثیف و مات می‌شود. برای رهایی از مشکلات سیاهی در راه پله کفسابی در دماوند یک روش مناسب بدون بازگشت و دائمی است.

کفسابی برای پارکینگ

اگر سنگ های پارکینگ شما سیاه شده است، بخاطر ریختن روغن ماشین، یا شوینده ها رد لاستیک روی سنگ می‌ماند. برای رهایی همیشگی از این مشکل استفاده از کفسابی ایتالیایی بسیار کارساز است. در این خدمات از کفسابی لقمه های که برای سابیدن سنگ استفاده می‌شود بالاترین کیفیت را دارد که باعث ایجاد یک سطح درخشان در پارکینگ می‌شود.

کفسابی برای واحد

سنگ های واحد مهم ترین بخش ساختمان است، چرا که بعد از هر گشت و گذاری نقطه امن همه افراد است. کثیف، چرک و مات بودن سنگ واحد در روحیه انسان بسیار تاثیر گذار است، با انجام کفسابی در دماوند یک سطح درخشان با براقیت بالا و انعکاس نور شگفت انگیز در خانه ایجاد می‌شود.

کفسابی در فیروز کوه و مناطق دیگر دماوند

شرکت کفسابی نیل علاوه بر ارائه خدمات در دماوند، در فیروز کوه، رودهن و بومهن نیز خدمات انجام می‌دهد.

انجام کفسابی در فیروز کوه برای تمام سنگ های ساختمانی از جمله، گرانیت، موزاییک، دهبید، مرمریت، آباده، هرسین، صلصالیت، چینی، اسلب.. با انواع مواد مخصوص رزین، اپوکسی و چسب بتن.

برای درخواست خدمات کفسابی در فیروز کوه با ما تماس بگیرید.

اجرای تمام خدمات کفسابی در فیروزه کوه با قیمت مناسب در اسرع وقت مستقیم با استاد کار.

شماره کفساب در دماوند

کفسابی ماندگاری دارد؟

در کفسابی دو نوع فرایند برای سنگ وجود دارد، کفسابی با مراحل کامل(۱۲ مرحله) کفشویی(۲ مرحله).

اگر مراحل کامل برای سنگ گرانیت یا موزاییک اجرا شود، با توجه به نحوه نگهداری( روی سنگ مواد شوینده، آب لیمو، سرکه، چایی، قهوه، من، وایتکس نریزد) ماندگاری کفسابی ۲-۵ سال است. البته بعد از این مدت زمان سنگ کمی مات می‌شود و بندهای آن مقاومت بالای ده سال خواهد داشت.

اگر کفشویی برای سنگ و گرانیت اجرا شود، تا زمانی که نظافت آن رعایت شود یک الی دو سال کف پوش براق خواهد ماند.

سوالات مهم شما

همه دستگاه های کفسابی شرکت نیل به روز و پیشرفته بوده و دور دستگاه یک کاور چهل سانتی برای جلوگیری ازپاشش آب بسته شده و هیچ کثیف کاری ندارد.

صدای دستگاه سه فاز کمی بالا است، اما دستگاه تک فاز اندازه یک جاروبرقی خانگی صدا دارد.

بهتر است کف پوشی که نیاز به کفسابی دارد، خالی شده و زمین تمیز تحویل کفساب داده شود.

اشتراک گذاری مطلب

خبرنامه

در خبرنامه ما عضو شوید تا در سریعترین زمان از جدیدترین اخبار و مقالات ما با خبر شوید.
 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی

جهت ثبت درخواست خدمات و مشاوره رایگان تماس بگیرید