کفسابی نیل

تلفن شرکت:  ۰۹۱۹۵۵۴۷۷۰۷             شنبه تا جمعه

آدرس: نسیم‌شهر-مجتمع سیتی‌سنتر‌-طبقه۳-کفسابی نیل

روش های کفسابی در شمال تهران|کفسابی در تجریش 4 نوع ساب در تجریش

در این مقاله می‌خوانید

کفسابی در تجریش

کفسابی برای یک بخش یا یک سطح مستثنی نیست، در هر نقطه‌ای که کفپوش سنگی در آنجا است، کف سابی می‌تواند به کار گرفته شود، وقتی در ساختمان‌هایی زندگی می‌کنید که سازه آن‌ها متشکل از مصالح ساختمانی باکیفیت است، حتما باید در ادامه روند نگه‌داری از خانه‌های خود از مواد اولیه با کیفیت بالا استفاده کنید.

کفسابی یکی از مصالح ساختمانی با کیفیت برای نگه‌داری از سنگ‌های کفپوش در ساختمان های زیبای تجریش است، فرقی نمی‌کند سازه شما جدید است یا قدیمی، تمامی آن با کف سابی می‌تواند مرمت شود، کفسابی در تجریش جزو بخش‌های مهم ساختمان است که باید مهم واقع شود، به مرور زمان در مدت‌های تایین شده استفاده شود، تا ماندگاری سنگ دچار مشکل نشود.

کفسابی در تجریش

دستگاه‌های کفسابی بر سه نوع است:

•دستگاه تک فاز با دومدل دینام ژن و چینی

دستگاه‌‌های تک‌فاز در کفسابی از زمان‌های بسیار دور در شکل و شمایل‌های متخلف در بازار کار استفاده می‌شدند.

از جمله معروف ترین این دستگاه در گذشته تک‌فاز هایی با موتور‌های الکو و رمان بودند، این دستگاه‌ها در زمان خود جزو بهترین کفسابی در تجریش به شمار می‌رفتند.

شاید برایتان جالب باشد و از خودتان بپرسید که دستگاه کفسابی در تجریش چه ارتباطی به سنگ‌ها دارد، و دلیل بیان این موضوع در بخش کفسابی سنگ این مقاله چیست؟

همانطور که گفته شد دستگاه‌های کفسابی در تجریش بر سه نوع است، این دستگاه ارتباط مستقیم با کیفیت کار ارائه شده خواهد داشت.

دستگاه‌هایی که مونتاژ خوبی داشته باشند، دور آن‌ها مناسب باشد و با لرزش و کشش کمتری سنگ‌ها را ساب بزند، کیفیت کار بالایی را ارائه خواهد کرد، چرا که هر چقدر دستگاه روی روال و نظم کار کند سنگ‌ها بایک اندازه سنگسابی خواهند شد و پرداخت آن‌ها یک شکل خواهد بود.

تا اینجا متوجه تاثیر یک دستگاه بر کفسابی در تجریش شدیم، حال باید بدانیم که اگر این دستگاه‌ها درست کار نکنند، چه اتفاقی برای سنگ کفپوش خواهد افتاد؟

تاثیر دستگاه برای کفسابی در تجریش 

دستگاه کفسابی تاثیر مستقیم در کیفیت کار ارائه شده خواهد داشت، چنانچه دستگاه سابزن متخصص، قدیمی باشد و موتور آن به درستی کار نکند و به قول امروزی‌ها دیگر روزهای خوشش تمام شده است، این دستگاه با لرزش بالا و عدم ساب یکسان روی سنگ باعث تخریب سیقلی‌ آن خواهد شد، و به اصطلاح کفسابی روی کاشی پر از موج ولایه‌های خط دار خواهد بود.

مطلب مرتبط:  کفسابی در شیراز ترمیم و بازسازی سنگ در شیراز ۰۹۱۹۵۵۴۷۷۰۷

سنگسابی در تجریش

•دستگاه کفسابی سه فاز

این دستگاه نیز یک مدل مشابه با دستگاه قبلی است و تنها تفاوت آن‌ها دینامشان است، این دستگاه نسبت به قبلی دینام بزرگتر و قدرت و دور بالایی دارد.

دستگاه سه‌فاز در کفسابی معمولا برای سنگ‌های که برای اولین بار نیاز به ساب دارند کاربرد دارد، چرا که این سنگ نیازمند لایه برداری در عمق یک میل بر روی آن‌ها خواهد بود، و به همین علت دستگاه کفسابی بخاطر داشتن قدرت بالا به کار گرفته می‌شود.

کفسابی در تجریش با رزین

رزین ساب سه مدل مختلف دارد و می‌تواند با سه روش اجرا شود، در روش اول هنگامی که سنگ لایه برداری می‌شود و در مرحله دوم کفسابی رزین روی کل سنگ و بند کشیده شود.

در این روش تنها قسمتی از سنگ با رزین پوشش داده خواهند شد که از قبل خالی باشد، و یاطی رفت و آمد روی سنگ خالی شده باشد.

کفسابی در شمال تهران

•روش دوم اجرای رزین برای کفسابی در تجریش خالی کردن بند است

در این روش پس از اجرای ساب اول روی سنگ بندآن با استفاده از یک دستگاه فرز و یا ماشین مخصوص برش بند، تا عمق چهار میلی متری برش داده می‌شود سپس با یک دست ساب فرچه شویی داخل درزها تمیز می‌شود، پس از آن رزین تنها داخل وروی بند کشیده می‌شود، در این روش بهتر است که رزین بصورت مایع اجرا شود، چرا که رزین جامد ممکن است روی بند سنگ‌ها خشک شود و تا انتهای آن نفوظ نکندو درنتیجه بندها خالی شوند.

همچنین در اجرای رزین مایع در این روش بهتر است که بند  در فاصله ۲۴ساعت دوبار رزین روی آن‌ها کشیده شود، چرا که بخاطر خالی بودن درز سنگ‌ها و مایع بودن رزین پس از مدت چند ساعت رزین ها جمع می‌شود، در اصطلاح خشک می‌شود، و بندها پایین می‌رود، به همین دلیل بند نشست می‌کند و باید مجدد بندکشی و ترمیم شود.

مطلب مرتبط:  کفسابی کارخانه و سوله مزیت‌های آن

•روش سوم رزین برای کفسابی در تجریش خالی گذاشتن بند هنگام فرش کردن

زمانی که شما سنگ‌های خود را فرش می‌کنید همانظور که در خدمات کفسابی گفته شد حتما پس از اتمام کار یک بار روی آن‌ها دوغاب می‌دهید، اگر دنبال یک کار بادوام و زیبا یکدست هستید می‌توانید از استاد کار سنگ خود درخواست کنید بندکشی آخر را برای شما اجرا نکند، هنگامی که شما بندها را خالی بگذارید می‌توانید با کمی هزینه بیشتر بندها را کاملا بامواد مخصوص رزین پر کنید.

این کار علاوه بردوام بسیار بالایی که روی سنگ‌ها خواهد داشت، زیبایی بینهایتی نیز بخاطر یک‌دست بودن بندها به سنگ خواهد داد، برای اجرای کفسابی در تجریش بهترین روش رزین خالی گذشتن بند ها است، اما اگر بندها از قبل پرشده است، می‌توانید از روش برش بندها استفاده کنید و آن‌ها را از اول بارزین مخصوص کفسابی پرکنید.

کفسابی در تجریش با چه کیفیتی انجام می‌شود؟

کفسابی در تجریش با استفاده از بهترین لقمه شاین ایتالیا انجام می‌شود، چرا که همانطور که در کف سابی خواندیم، وقتی مناطق بالا را برای زندگی انتخاب می‌کنید، بهترین متریال‌ها نیز در این خانه‌ها به کار گرفته می‌شود.

در نتیجه وقتی شما کفپوش‌های لوکس و گران قیمتی در خانه هایتان کار کرده‌اید، برای کفسابی آن‌ها نیز، باید از لقمه مخصوص خود این سنگ که لقمه شاین لوکس است استفاده کنید، استفاده از این لقمه سنگ را با بالاترین کیفیت پرداخت و سیقلی‌ می‌گند، به همین علت کیفیت اجرای کار کفسابی در تجریش با بالاترین متریال ایتالیا انجام خواهد شد.

قیمت کفسابی در تجریش

قیمت کفسابی در تجریش یک بحث کلی است، اما همانطور که در مقاله قبلی نیز خوانده‌اید برای کفسابی نیل هیچ تفاوتی ندارد که شما کجای تهران بزرگ باشید، تمامی کار ها در تمامی مناطق با یک قیمت مشخص انجام می‌شود، تنها تفاوت قیمتی مناطق مختلف تهران، سنگ‌های کفپوش‌ها است، که تفاوت قیمت را رقم خواهد زد، برای کفسابی در تجریش چهار مدل ساب قابل اجرا است.

کفسابی سنگ در تجریش

•کفسابی با اپوکسی

کفسابی در تجریش با اپوکسی برای سنگ‌های (اسلب، دهبید، چینی، مرمریت، خوی،آباده، هرسین) باقیمت هر متر مربع 150هزارتومان انجام می‌شود.
(مواد اپوکسی توسط تیم نیل ساب تهیه، همرنگ سازی، و اجرا میشود)

مطلب مرتبط:  کفسابی در سوادکوه (0تا100)

همچنین کفسابی درتجریش با اپوکسی برای سنگ‌های (گوهره، تراورتن، سلسالیت)باقیمت هر متر مربع 140هزارتومان انجام می‌شود.

•کفسابی درتجریش با رزین

کفسابی بارزین در تجریش نیاوران الهیه و شمال تهران برای سنگ‌های:
(اسلب، دهبید، چینی، مرمریت، خوی، آباده، هرسین) برای هر متر مربع به قیمت 100هزارتومان انجام می‌شود.

کفسابی در تجریش برای سنگ‌های (گوهره، تراورتن، سلسالیت)با قیمت هرمتر مربع 90هزارتومان اجرا می‌شود، رزین اجرایی جولی ایتالیا استو هزینه اجرای آن به عهده تیم کفسابی نیل است.

•سنگسابی با بتونه در تجریش و شهرهای شمال تهران

سنگسابی در تجریش با بتونه برای سنگ‌های (اسلب، دهبید، چینی، مرمریت، خوی، آباده، هرسین)با قیمت هر متر مربع 70هزارتومان انجام می‌شود.
همچنین برای سنگ‌های (گوهره، تراورتن، سلسالیت) باقیمت هر متر مربع 60هزارتومان است، هزینه خرید و اجرای بهترین بتونه به پای تیم کفسابی نیل است.

•ساب پرداختی در تجریش

در این ساب که سنگ فقط پرداخت و براق می‌شود سنگ‌های (اسلب، دهبید، چینی، مرمریت، خوی، آباده، هرسین)در متراژهای بالای صد متر، هر متر مربع 30هزارتومان انجام می‌شود.

سنگ‌های (گوهره، تراورتن، سلسالیت)در متراژهای بالای صد متر به قیمت هر متر مربع 25 هزارتومان انجام می‌شود، همچنین سنگ گرانیت با بتونه که بهترین روش ساب برای این سنگ است، باقیمت هر متر مربع 100هزارتومان انجام می‌شود.
سنگ‌های موزاییک با بتونه کاری با قیمت هر متر مربع 60هزارتومان است، تمامی قیمت‌های که بالا ذکر شده کاملا واقعی بوده و هیچ هزینه اضافی وسط کار به آن اضافه نخواهدشد، همچنین تمامی قیمت‌ها صفر تا صد کار بوده و کارفرما هیچ هزینه اضافی بابت هیچ خدماتی نخواهد پرداخت.

برای مشاوره رایگان باشماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید. ممنونیم که کفسابی نیل را دنبال می‌کنید.

مسیریابی کفسابی و نماشویی نیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی

جهت ثبت درخواست خدمات و مشاوره رایگان تماس بگیرید