کفسابی نیل

تلفن شرکت:  ۰۹۱۹۵۵۴۷۷۰۷             شنبه تا جمعه

آدرس: نسیم‌شهر-مجتمع سیتی‌سنتر‌-طبقه۳-کفسابی نیل

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کفسابی در گیلان- سنگسابی در گیلان تضمین کیفیت با قیمت مناسب

کفسابی در گیلان

با خدمات کف سابی آشنایی داریی؟ یا بصورت اتفاقی اسمش به گوشت رسیده و اومدی دنبالش؟ یا هم وقتی یه مشکلی توی کفپوش به وجود اومده از طریق دوستان متوجه یه همچین خدماتی شدی و می‌خوای برای سنگ‌، سرامیک، گرانیت، موزاییک، بتن یا کاشی‌ها درخواست بدی.

مطمعنأ چه قبلا با کفسابی آشنا بوده باشی چه اولین بار باشه بخوای این خدمات و انجام بدی، مهمه که نکاتی راجب کفسابی در گیلان بدونی و دانسته‌های قبلی هم بروزتر کنی.

کفسابی در گیلان

کفسابی در گیلان چیست؟ بطور کلی کف سابی کارایی ویژه‌ای برای هر نوع کفپوشی داره. مثلا اگه موزاییک باشه، نشست موزاییک‌هارو ترمیم می‌کنه، بندهای خالی و پر می‌کنه، سیاهی و کثیفی و از بافت موزاییک تمیز می‌کنه و سطح اون و کامل یک‌دست و صاف می‌کنه.

کفسابی چطوری کار می‌کنه؟ روش کار کفسابی به این صورته که ابتدا نوع کفپوش و آسیب اون توسط یک شخص که کفساب نام داره مشخص می‌شه. بعد جزئیات و کارهای که لازمه انجام بشه با کارفرما مرور می‌شه.

ممکن بعضی از نیازها در کفپوش از نظر کارفرما غیر ضروری باشه که در چنین شرایطی همیشه حق با مشتری است و انتخاب آخر برای کفپوش با شما خواهد بود.کفساب‌ موظف است که تمام روش‌های مورد نظر را اعلام کند.

بعد از تصمیم گیری برای نوع اجرای ساب مورد نظر، لایه برداری از روی سطح شروع می‌شه. این لایه برداری بسته به مقدار ناخنک( ناهمواری) بین سنگ‌ها از 1 میل تا 5 میل است. بعد اینکه لایه کاملی از سطح برداشته شد. بند، ترک و خلل و فورج‌های روی آن با مواد بتونه ترمیم می‌شود.

کفساب د گیلان

بعد از اجرای بتونه بخاطر ترکیب با آب، و استفاده از چسب بتن، باید یک روز کامل بماند تا سطح آن خشک شود. این کار برای دوام بیشتر بندها و خالی نشدن آن بسیار مهم و ضروری است.

در پایان کفسابی در گیلان با اجرای چندین مرحله ساب زنی روی سطح پسماند بتونه را از روی آن جمع کرده و براقیت را به کفپوش باز می‌گرداند.

تفاوت سطح کفسابی شده و نشده در چیست؟

وقتی یه سطح کفسابی نشده باشه، بندهای بین سنگ‌ها از انعکاس نور در سطح سنگ جلوگیری می‌کند.
سیاهی خیلی سریع بین بندهای سنگ و سرامیک جذب می‌شود. دوام سنگ بسیار کم می‌شو.

بعد از اجرای کفسابی بخاطر هم تراز کردن سنگ‌ها، و اجرای مواد بتونه و ساب زنی روی آن. سیاهی نمی‌تواند بخاطر براقیت و صیقلی بالای سنگ در بافت آن نفوذ کند.نظافت سنگ بسیار آسان می‌شود.

بخاطر‌ یک‌دست شدن سنگ‌ها، و عدم جذب سیاهی عمر آن افزایش می‌یابد. کیفیت واقعی سنگ بعد از کفسابی مشخص می‌شود.
قبل از کفسابی سنگ هر چقدر هم گران قیمت باشد، انعکاس نور دل چسبی نخواهد داشت.

قبل از انجام کفسابی در گیلان برای لاشه سنگ

مهم‌ترین دلیل برای انجام کفسابی در گیلان چیست؟

سنگ‌های ساختمانی همیشه با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند، بطور مثال اکثر سنگ‌ها در تهران که در قسمت بیرونی فرش شده است. بخاطر‌ آب و هوای آلوده خیلی زود به زود کثیف می‌شود. همین کثیفی یکی از دلایل مهم در از بین رفتن بافت سنگ و کم شدن عمر آن است.

کف سابی سنگ لاشه در پارکینگ

بیشتر ما زمانی که نیاز به تفریح داشته باشیم شمال کشور یکی از بهترین نقاطی است که می‌توانیم با خانواده یا دوستان برای گذراندن اوقات خوش به شمال کشور سفر کنیم. چرا که مردمانی خون گرم و مهمان نواز دارد، البته آب و هوای بارانی و همیشه زیبای آن هم در این تصمیم گیری بی تاثیر نیست.

اما این آب و هوا فقط برای ما انسان‌ها لذت بخش است، آب و هوایی شرجی که برای اکثر سنگ‌ها همانند سم است. شرجی هوا باعث نم در بافت سنگ می‌شود، بخاطر جنس طبیعی که دارد خیلی زود آن را ضعیف می‌کند.

بعد گذشت مدت زمانی سنگ بصورت تکه‌ای از هم جدا شده و اصطلاحا روی آن کنده کنده می‌شود. انگار که روی آن را با چکش خورده کرده باشید.
یکی از دلایل مهم برای کفسابی در گیلان جلوگیری از آسیب آب و هوای شرجی به سنگ است. البته یک نکته مهم در کفسابی گیلان برای سنگ وجود دارد.

نوع رزین و نانویی که برای بندکشی استفاده می‌شود بسیار مهم است. علاوه بر اجرای کفسابی در مراحل پایانی فراوان باید بندکشی آن بصورت تخصصی انجام شود.

اگر سطح سنگ را صیقل کنیم، بندکشی آن ضعیف باشد، نم می‌تواند از طریق بند سنگ به بافت آن نفوذ کند.

کفسابی سنگ مرمر در گیلان

نکته: تمام سنگ‌ها حتی گرانیت هم در مقابل آب و هوای شرجی بسیار ضعیف عمل می‌کند.

برای اینکه از این مشکل بصورت ریشه‌ای خلاص شویم، ابتدا باید بند سنگ کامل خالی شود، یک میل داخل بند نانو اجرا شود، روی آن کامل با اپوکسی یا رزین پر شود. سپس سنگ تا آخرین مرحله ایتالیایی کفسابی شود.

بعد از انجام ساب سنگ در گیلان باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟

اجرای کفسابی و نیاز به آن می‌تواند بخاطر هر مشکلی در سطح کفپوش باشد. کف سابی در گیلان بطور کلی تا ۸۰ درصد در بدبینانه ترین حالت مشکلات را مرتفع می‌کند. اما ماندگاری کفسابی در گیلان بستگی به نگه‌داری شما دارد.

اگر از قبل با آسیب اسید آشنایی دارید، حتما می‌دانید که مواد شوینده برای سنگ بسیار مضر است. تنها در کفسابی سرامیک و نظافت آن از مواد شوینده آن هم بصورت رقیق شده استفاده می‌شود.

براق کردن سنگ با کفسابی

  • از نظافت سنگ‌ها با مواد شوینده جدأ خودداری کنید.
  • هر چند سال یک‌بار برای ترمیم براقیت از کفسابی استفاده کنید.
  • از ساب زدن سنگ با مینی فرز در کفپوش‌ها بجز پله، خودداری کنید.
  • از افرادی برای نظافت سنگ استفاده کنید که اطلاعات کافی راجب سنگ داشته باشد.
  • نظافت سنگ را بصورت مداوم و هفتگی انجام دهید.
  • قبل از انجام هر کاری در سطح سنگ حتما با کفساب مشورت داشته باشید.

از جمله نکاتی است که در نگه‌داری سنگ می‌توانید به آن عمل کنید.کفسابی ماندگاری براقیت را حداقل تا پنج سال در سطح‌های سنگی تضمین می‌کند. در صورت تمیز کردن با من یا وایتکس همان لحظه براقیت از بین خواهد رفت.

براق کردن سنگ صلصالی با سنگ سابی ایتالیایی

سنگسابی برای کدام سنگ‌ها استفاده می‌شود؟

کفسابی و سنگسابی در گیلان یک خدمت مشترک نیستند. سنگ سابی زیر مجموعه خدمات کفسابی در گیلان است. از سنگسابی برای تراش و براق کردن سنگ‌ها استفاده می‌شود.

کفسابی گرانیت در گیلان: گرانیت بخاطر جنس فلزی که دارد با کفسابی معمولی قابلیت تراش ندارد. بخاطر همین اگر نیاز به لایه برداری باشد سنگسابی برای گرانیت انجام می‌شود.

کفسابی موزاییک در گیلان: موزاییک‌هم همانند گرانیت، بخاطر جنس سیمانی که دارد، با کفشویی تنها جرم گیری از آن انجام می‌شود. اگر موزاییک پستی بلندی داشته باشد یا نشست کرده است، باید سنگسابی روی آن انجام شود.

کفسابی بتن در گیلان: اگر در بافت بتن تنها از سیمان و ماسه استفاده شده باشد، کفسابی در گیلان بصورت معمولی برای ترمیم آن کافی است. اما اگر بتن نیاز به لایه‌برداری عمیق داشته باشد. یا در بافت آن الیاف به‌ کار رفته باشد از سنگسابی بتن در گیلان استفاده ‌می‌شود.

کفسابی سنگ در گیلان: عمده‌ترین درخواست برای نظافت و براقیت در کفپوش برای سنگ‌ها است. کفسابی برای سنگ از ساینده 500 شروع شده تا 60 هزار ادامه دارد که بیشتر آن‌ها خدمات براقیت و تمیز کردن را انجام می‌دهد. اما اگر سنگ نیاز به بندکشی و لایه‌برداری داشته باشد از سنگسابی استفاده می‌شود.

کفسابی سرامیک در گیلان: سرامیک تنها کفپوش پر استفاده‌ای است که سنگسابی برای آن انجام نمی‌شود. بخاطر تک لایه براقی که روی آن وجود دارد، درصورت استفاده از سنگ سابی تمام براقیت آن از بین می‌رود.

اجرای کفسابی برای سنگ خانه

 

برای کفسابی از چه نوع دستگاهی استفاده می‌شود؟

انجام کار کفسابی بستگی به سه عامل مهم دارد که در تایین بهترین شرکت کفسابی در گیلان هم بسیار تاثیر گذار است.

نیروی کار مجرب: شخص متخصص ساب زن اگر دارای مهارت و تجربه کافی باشد. می‌تواند هر نوع کفپوشی را در هر وضعیتی که باشد به روزهای اول خود بازگرداند و براقیت آن را تضمین کند.

دستگاه کفسابی حرفه‌ای: برای انجام کفسابی دستگاه‌های زیادی وجود دارد، کاربری این دستگاه‌ها بصورت ماشین است.

بعضی از این دستگاه‌ها کفشور هستند و لایه‌برداری را انجام نمی‌دهند که در کفسابی کاربرد زیادی ندارد.برای کفسابی در گیلان از دو نوع دستگاه تک‌فاز و سه‌فاز استفاده می‌شود، که بدنه آن‌ها مشابه هم دیگر است اما قدرت دینام و موتور متفاوت است.

بهترین نوع دستگاه برای کفسابی در گیلان موتوژن است. که قابلیت ترمیم و پرداخت و کفشویی برای هر کفپوشی را دارد.

ابزار کامل برای ساب زدن در گیلان: اگر نیروی مجرب و دستگاه حرفه‌ای باشد اما ابزار کافی و مرغوب نباشد کیفیت کار دلخواه اجرا نخواهد شد. ابزار کفسابی که لقمه نیز نامیده می‌شود. از چندین کارخانه بزرگ تامین می‌شود که بیشتر آن‌ها برای ساب زدن در کارخانه‌های سنگ است.

هر ست از ابزار کفسابی که بین ۵-۱۰ دست است. برای تمام کفپوش‌ها استفاده می‌شود.
مرغوب بودن این ابزار زمانی ثابت می‌شود که از دو کارخانه پک کامل آن را تهیه کرده و روی یک سطح مشترک اجرا کنید.

تفاوت کارخانه که پک کامل آن پنج میلیون تومان است با کارخانه که پک از نهصد هزار تومان است زمین تا آسمان است. مهم است که کفساب در گیلان از ابزار مرغوب برای کفسابی استفاده کند.

کف سابی موزاییک در گیلان

مناطقی که کفسابی نیل در گیلان خدمات می‌دهد

کفسابی نیل برای تمامی مناطق گیلان از جمله:

رودسر، املش، لنگرود، سیاهکل، سنگر، رودبار، لاهیجان، آستانه اشرفیه، رشت، شفت، فومن، صومعه سرا، خمام، بندر انزلی، ماسال، رضوانشهر، تالش، آستارا، خورگام، سردار جنگل، اسالم، گرگانرود، حمام، رودینه، چابکسر… و تمامی بخش‌های استان گیلان خدمات خود را بصورت تعرفه یک‌سان و مناسب ارائه می‌کند.

قیمت کفسابی و سنگسابی در گیلان و شهرستان‌های آن چقدر است؟

ابتدا برای دانستن قیمت خدمات کفسابی در گیلان می‌تواند به صفحه قیمت کفسابی مراجعه کنید.
بطور کلی ارزیابی قیمت برای کفسابی در گیلان باتوجه به نوع کفپوش، مقدار متراژ آن، سطح مورد نظر شما، نوع آسیب سنگ و نیاز شما از کفسابی است.

نمونه کارها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی

جهت ثبت درخواست خدمات و مشاوره رایگان تماس بگیرید