کفسابی نیل

تلفن شرکت:  ۰۹۱۹۵۵۴۷۷۰۷             شنبه تا جمعه

آدرس: نسیم‌شهر-مجتمع سیتی‌سنتر‌-طبقه۳-کفسابی نیل

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کفسابی در پیرانشهر

فهرست مطالب

کفسابی در پیرانشهر

پیرانشهر در غرب کشورمان ایران از توابع استان آذربایجان غربی است، آب و هوای خوبی دارد و از قدیمی ترین سکونتگاه‌ها و مناطق خاورمیانه است، از ابتدا به سنگ و ساب آن پرداخته شده و اهمیت بالایی بین مردم آن داشته، چرا که کوهستان های آن معدن سنگ‌های گرانیت را در خود جای داده است، گرانیت مشکی و گرانیت سبز از جمله سنگ‌های معروف و مرغوب این منطقه است، از محبوبیت بالای این سنگ می‌شود به نمای سنگی سازمان ملل که در آن از گرانیت سبز استفاده شده است که تشابه زیادی به گرانیت پیرانشهر دارد اشاره کرد.

کفسابی در پیرانشهر برای اکثر سنگ‌ها استفاده می‌شود اما گرانیت از جمله در رنگ‌بندی سبز حال و هوای دیگری به کفپوش و نماهای بیرونی این منطقه داده است.
کفسابی گرانیت سبز در پیرانشهر بسیار اهمیت بالایی دارد، از جمله گرانیت‌های است که با سورت بالایی پرداخت می‌شود و براقیت خاصی را به کفپوش می‌بخشد، دوام و استحکام بالایی دارد و در هر نقطه‌ای استفاده از آن بلامانع است.

کفسابی در پیرانشهر بیشتر برای گرانیت انجام می‌شود اما این به این معنی نیست که سنگ‌های دیگری در این منطقه وجود ندارد، سنگ‌های دهبید نیز بخاطر آب و هوای این منطقه بسیار در آن استفاده شده و برای کفسابی مناسب است، ازجمله قسمت‌های که با دهبید پوشیده شده است، واحدها لابی و پله پایگرد ها است.

کفسابی در پیرانشهر

کفسابی در پیرانشهر با چه دستگاهی انجام می‌شود

از آن جایی که بیشتر سنگ‌ها در این منطقه گرانیت است، کفسابی در پیرانشهر با دستگاه سه فاز انجام می‌شود، دلیل آن نیز مشخص است، سنگ گرانیت بخاطر سختی بالای که دارد نیازمند لایه برداری با دستگاه قدرت مند است، که به خوبی بتوانید تراش و پرداخت بشود.
از دیگر مزایای استفاده از دستگاه پرقدرت در کفسابی پیرانشهر می‌توان به صیقل دادن بیشتر به سنگ اشاره کرد، بخاطر دور بالای که دارد، می‌تواند مقدار سورت بیشتری به سنگ ببخشد.

همچنین دستگاه تک فاز تنها برای کفشویی گرانیت کاربرد دارد، و فضاهای کوچکی که سنگی غیر گرانیت است را می‌توان به تک‌فاز لایه برداری و پرداخت کرد، قیمت کفسابی با سه‌فاز مناسب تر است و در مدت زمان کمتری کار را انجام می‌دهد.

سنگسابی در پیرانشهر

گفتیم که علاوه بر گرانیت سنگ‌های دیگری همچون با توجه به شرایط آب و هوای این منطقه در آن استفاده می‌شود، که محبوب ترین آن بعد از گرانیت دهبید و صلصالی است، سنگسابی در پیرانشهر برای این سنگ‌ها همانند کفسابی سنگ خانگی در دوازده مرحله انجام می‌شود که شامل تمامی ساب‌های زبر و نرم کامل در کفسابی است، دهبید بخاطر نفوظ پذیری کم‌تری که در مقابل آب دارد اگر با کفسابی ایتالیایی صیقل داده بشود، عمر آن بسیار طولانی می‌شود، صلصالی نیز همانند این سنگ ساب می‌خورد.
برای بندکشی و ترمیم سنگ‌های دهبید و کفسابی بعد از آن بهتر است از رزین ساب استفاده شود.

سنگسابی در پیرانشهر

کفسابی ایتالیایی در پیرانشهر

ساب ایتالیایی برای هر سنگی در هر منطقه‌ای مهم است، و دغدغه مشتریان زیادی است، کفسابی در پیرانشهر با ایتالیایی یک الگوی جدا را دنبال می‌کند، لقمه‌های پوک قرمز که در کارخانه‌های سنگ خود پیرانشهر بسیار محبوب است، چرا که این لقمه روی گرانیت سبز معجزه می‌کند، البته در این شهر روش سنتی کفسابی با لقمه‌های سنگی محبوبیت بیشتری نسبت به پدها دارد دلیل آن نیز واضح است، گرانیت بخاطر آهنی که دارد در کفسابی با لقمه‌های سنگی صیقل بهتری می‌گیرد و اصطلاحا پررنگ تر پرداخت می‌شود.
از لقمه ایتالیا برای تمامی فضاها در پیرانشهر می‌توان استفاده کرد و هیچ محدودیتی برای استفاده از آن وجود ندارد.

ساب سرامیک در پیرانشهر

اگر بخواهیم با شما صادقانه صحبت کنیم سرامیک و پارکت در سازه‌های قدیمی این شهر کاربرد خاصی نداشته و ندارد، البته که از لحاظ کیفی و مقاومتی گرانیت و دهبید صد در صد بهتر از هر جنس سرامیک و پارکتی است با احترام به تمام طرفداران این دو کفپوش، اما ساختمان های که به تازگی در این منطقه ساخته شده است، بعضا شامل سرامیک و پارکت ها است، برای کفسابی در پیرانشهر فضاهای پارکت و سرامیک، از لقمه‌های سیمی که به آن فرچه یا برس نیز می‌گویند استفاده می‌شود.

این برس ها بصورت سه تایی با پیچ و مهره های شماره 17 زیر صفحه دستگاه بسته می‌شود، و طی سایش با سطح مورد نظر تمامی، رنگ و کثیفی، سیاهی ها را از روی سطح سرامیک و پارکت تمیز می‌کند، البته کفسابی پارکت فرسود با یک روش دیگر انجام می‌شود که می‌توانید راجب آن بیشتر مطالعه کنید.

ساب زدن در پیرانشهر

قیمت ساب زدن در پیرانشهر

قیمت کفسابی در پیرانشهر، مشخص است و ما قصد توهین به شعور مخاطب با قیمت‌های پرت را نداریم که بخواهیم بعدا با دلایل مختلف افزایش قیمت داشته باشیم، از آنجایی که بیشتر سازه‌ها گرانیت است و سختی آن بسیار بالا است، کفسابی در پیرانشهر برای گرانیت در 22مرحله انجام می‌شود، قیمت لقمه‌های آن نیز بخاطر سنگی بودن کمی بالا است، در نتیجه هر متر ساب گرانیت در پیرانشهر با قیمت 170هزارتومان انجام می‌شود، این ساب همراه با بتونه کاری و پرداخت کامل با ایتالیایی است، صنف کفسابی قیمت ساب گرانیت را 250تومان اعلام کرده است، اما ما در کفسابی نیل با قیمت رقابتی و کیفیت نهایی این کار را برای شما انجام می‌دهیم.

قیمت کفسابی گرانیت در پیرانشهر برای پرداخت آن برای هر متر مربع 50هزارتومان که شامل 6مرحله ساب نرم است، انجام می‌شود.
قیمت کفسابی سنگ در پیرانشهر بارزین هرمتر 150هزارتومان، و ساب پرداختی برای سنگ 50هزاراست.
قیمت کفسابی موزاییک در پیرانشهر برای هر 60هزارتومان و پرداخت آن 30هزار است.

نمونه کارها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی

جهت ثبت درخواست خدمات و مشاوره رایگان تماس بگیرید