کفسابی نیل

تلفن شرکت:  ۰۹۱۹۵۵۴۷۷۰۷             شنبه تا جمعه

آدرس: نسیم‌شهر-مجتمع سیتی‌سنتر‌-طبقه۳-کفسابی نیل

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کفسابی در پونک

در این مقاله می‌خوانید

کفسابی در پونک

تا حالا به این فکر کردی که می‌تونی با یه هزینه خیلی جزیی یه براقیت چشم نواز و روی سنگ‌هات به ارمغان بیاری، حالا شاید بپرسید که چطوری، با استفاده از کفسابی در پونک و دستگاه‌ها و ابزار‌های ساب زنی برای انواع سنگ رویه کار و کامل تراشیده و یه براقیت جدید و به اون اضافه می‌کنه.

حالا این کار یه سری فرمول و مراحل داره که در ادامه با کفسابی در پونک اونو توضیح می‌دیم.
اگر علاقه مند به دانستن جزئیات کار و چگونگی انجام اون هستین، همچنین برای اینکه بدونید سنگ شما تو چه وضعیتی هستش و با چه کاری می‌تونید بهترین حالت و برای اون انتخاب کنید در ادامه با ما همراه باشید.

کفسابی در پونک طی چندین مرحله ساب روی هر سنگی می‌تونه اونو از یه جسم بی‌جان و بی روح به یه سطح شفاف، براق و صیقلی تبدیل کنه.

این مراحل با استفاده از ساینده‌های مخصوص هر سطح انجام می‌شه.
سنگسابی در پونک چند حالت مختلف داره که با انتخاب شما روی سنگ یا سرامیک اجرا میشه.

ممکنه با یه انتخاب اشتباه سنگ‌ها نه‌ تنها تغییری نکنه بلکه بعد گذشت مدت زمان کوتاهی بدتر سیاه و کثیف بشه.
برای اینکه در دام افراد سودجو نی‌افتید بهترین کار اینه که قبل از اقدام به انجام کار کف سابی در پونک حتما با چند نفر مشورت کنید. سپس که از نوع ساب و تعداد مراحل و قیمت آن مطمعن شدید کف سابی در پونک را برای سنگ یا سرامیک هایتان انجام دهید.

انجام کفسابی در پونک برای سنگ‌های که تنها کثیفی جزئی دارد و رویه آن کمی مات شده است، نیاز نیست که حتما با لایه‌برداری همراه باشد.
زمانی که صحبت از لایه‌برداری برای سنگ می‌شود، مهم‌ترین دلیل انجام آن وجود ناخنک در بین بندها، خط‌وخش های زیر بر روی سنگ، اسید سوختگی، ریختن روغن، ریختن انواع مواد شوینده روی سنگ است.

کفسابی در پونک

اگر هیچ‌کدام از این مشکلات روی سنگ نباشد و تنها طی استفاده مداوم سنگ‌ها کدر شده است، نیازی به تراش دادن سنگ‌ها نیست و هزینه اضافه اشت، در چنین شرایطی تنها با یک پرداخت معمولی و یک کفسابی با قیمت معقول می‌توانید سنگ‌هارا براق و صیقل کنید.

کفسابی در پونک بصورت پرداخت کاری از پیش پرداخت 500 شروع می‌شود، البته اگر سنگ ساب نخورده باشد و شما علاقه‌ای به کار لایه‌برداری و هزینه اضافه نداشته باشید، تنها می‌شود آن را کفشویی و کفسابی ایتالیایی انجام داد.

در شروع کار پرداخت کاری برای سنگ کدر شده ابتدا یک لایه پیش پرداخت روی سنگ اجرا می‌شود، این ساب تمام کثیفی و سیاهی هارا از خورد سنگ جمع می‌کند.

در دومین مرحله سنگ را کامل خشک می‌کنیم تا اگر عیب و عیوبی روی آن وجود داشته باشد و به وسیله کثیفی‌ها پوشانده شده باشد را تشخیص دهیم و ساب کامل را اجرا کنیم.

در صورت نبود چنین ایراداتی روی سنگ، به ادامه پیش پرداخت با شماره 600 پفکی می‌پردازیم.
بعد از پیش پرداخت در کف سابی پونک شروع به پرداخت با ساینده های پد شاین 1000-3000-6000 می‌کنیم.
ماندگاری این ساب در صورت نظافت درست و جلوگیری از تماس مواد شوینده با سطح حداقل پنج سال است.

استفاده از این ساب برای کفسابی در تهران و کفسابی در کرج نیز برای انواع سطوح مناسب است.
کفسابی شاین در سنگ و گرانیت یک‌سان است، اما موزاییک بخاطر مراحل کار کم که تمام آن چهار ساب است، چنین پرداخت کاری را ندارد و در صورت نیاز می‌شود برای پرداخت موزاییک از کفشویی استفاده کرد.

در غیر این صورت موزاییک باید ساب کامل انجام شود.

براق کردن سنگ با کفسابی در پونک

سنگسابی در پونک برای گرانیت و پارکینگ

انجام ساب زنی در پونک برای سنگ و گرانیت بستگی به مقدار سیاهی و پستی بلندی سطح دارد.
سنگ سابی در پونک برای گرانیت کمی متفاوت از مابقی کفپوش‌ها است، گرانیت بخاطر جنس سختی که دارد بیشتر در پارکینگ‌ها استفاده می‌شود چرا که بخاطر رفت و آمد بالای ماشین همیشه رد لاستیک در سنگ‌های معمولی می‌ماند اما گرانیت تنها کفپوشی است که هیچ گونه مواد شوینده‌ای لعاب آن را خراب نمی‌کند.

کفسابی گرانیت معمولا بخاطر ریختن روغن روی آن یا ماندن رسوب آب انجام می‌شود در کم‌تر مواقعی برای از بین بردن ناخنک گرانیت سنگسابی در پونک انجام می‌شود.

سنگسابی گرانیت 22 مرحله است در مواقعی که ساب کامل اجرا شود، اما پرداخت و شاین گرانیت تنها 6 مرحله است که با ساینده های پد انجام می‌شود.

سنگسابی در پونک

قیمت کفسابی در پونک

قیمت کفسابی در پونک با توجه به خدمات ساب که برای سنگ یا سرامیک خود درخواست می‌کنید محاسبه می‌شود، البته نوع دستگاه‌های که برای سنگسابی پونک درخواست می‌کنید نیز در محاسبه قیمت آن تاثیر گذار است.
اگر در هر قسمتی از خانه یا محل کار خود در محدوده پونک نیاز به انجام ساب زنی در پونک برای انواع سنگ، سرامیک، گرانیت، پارکت، لمینت، موزاییک دارید با شماره‌های داخل ساب با کفسابی نیل در ارتباط باشید.

نمونه کارها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی

جهت ثبت درخواست خدمات و مشاوره رایگان تماس بگیرید