کفسابی نیل

تلفن شرکت:  ۰۹۱۹۵۵۴۷۷۰۷             شنبه تا جمعه

آدرس: نسیم‌شهر-مجتمع سیتی‌سنتر‌-طبقه۳-کفسابی نیل

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کفسابی در پاسداران (0تا100)

در این مقاله می‌خوانید

کفسابی در پاسداران

براق کردن سنگ کف و جلا بخشیدن به آن یک رویای تمام نشدنی برای تمامی افرادی است که از کفپوش‌های سنگی در خانه‌های خود استفاده می‌کنند.

کفسابی در پاسداران یکی از کارهایی است که برای براق کردن و صیقلی کردن سنگ‌های خود می‌توانید از آن بهره ببرید.
برای اینکه بتوانیم یک کفصابی خوب را تجربه کنیم مهم است که نکاتی را قبل از انجام دادن آن بدانیم و به انجام بهتر آن کمک کنیم.

عملیات کفسابی به دلایل گوناگونی می‌تواند درخواست شود به عنوان مثال اغلب افرادی که نیاز به خدمات کفسابی دارند با سنگ‌هایی که لعاب آنها مات شده یا سیاهی روی بافت‌های آن را گرفته است درخواست کفسابی می‌کنند.

از همین رو انجام مراحل کار کفسابی در انواع سنگ و آسیب‌های آن می‌تواند متفاوت باشد که دانستن هر آنچه بهتر آن می‌تواند شما را یک گام به جلوتر هل دهد.

هدف کفسابی نیل آموزش تمامی جوانب کفسابی چه خوب و چه بد آن است.
ممکن است شما کفسابی را برای یک کفپوش درخواست کنید عملیات را روی سنگ خود انجام دهید و با کیفیتی که در ذهنتان بود برابری نکند در چنین شرایطی چند دلیل می‌تواند باعث چنین اتفاقی باشد.

سنگسابی در پاسداران

حاصل نشدن کیفیت دلخواه از کفسابی در پاسداران

اگر درخواست خدمات کفسابی را داده‌اید و پس از اتمام کار چنانچه کیفیت کار اجرایی با آن چیزی که در ذهن شما بود برابری نمی‌کند باید به چند نکته دقت داشته باشید.

ابتدا باید بدانیم که نوع سنگ و جنس آن چیست جنس سنگ در کیفیت پرداختی آن اهمیت بسیار فراوانی دارد.

به عنوان مثال ما یک ساب ۸ مرحله‌ای را برای یک سنگ گوهره اجرا می‌کنیم شاید حدود ۴۰ الی ۶۰ درصد این سنگ براق شود در حالی که اگر همین ۸ مرحله حساب را برای یک سنگ مرمریت سفید اجرا کنیم براقیت حاصل بالای ۱۰۰ یعنی بیشتر از کارخانه خواهد بود.

دلیل آن نیز جنس آهکی سنگ گوهره و آن طرف جنس استخوانی سنگ مرمریت سفید می‌باشد که باعث براق‌تر شدن آن بالاتر از کارخانه می‌شود.

یا اگر بخواهیم یک مثال دیگر به جز جنس سنگ بزنیم اگر دو کفپوش مشترک در راه پله و داخل واحد داشته باشیم از آنجایی که دستگاه سه فاز نمی‌تواند در راه پله کار را انجام دهد کیفیت کار اجرایی در این دو بخش متفاوت خواهد بود.

چرا که کفسابی در راه پله با دستگاه کوچک یعنی تک فاز انجام شده و کفسابی در واحد با دستگاه بزرگ یعنی سه فاز انجام می‌شود خب مسلماً کیفیت کار دستگاه بزرگتر به خاطر قدرت بیشتری که دارد بالاتر خواهد بود.

از جمله دلایل دیگری که می‌تواند باعث عدم کیفیت پایین کار پرداختی در کفسابی شود اجرای نادرست یا کم کردن مراحل کفسابی در پاسداران است.

به عنوان مثال سنگ دهبید کرم ۱۲ مرحله ساینده دارد که باید به ترتیب از لقمه ۴۶ تا لقمه ۶۰۰۰ روی سنگ اجرا شود.
چنانچه یکی از این مراحل در وسط کار روی آن اجرا نشود هنگام تمام شدن پرداخت کار یک هاله پایین‌تر از کارخانه براق خواهد شد.
یکی دیگر از دلایل مهم در کیفیت کار اجرایی می‌تواند عدم کار کردن با صبر و حوصله کافی باشد.

کفسابی در پاسداران

تاثیر انجام کار با حوصله در کیفیت کار کفسابی

از آنجایی که کفسابی در پاسداران یک کار با حوصله و نیازمند صبر است تمام مراحل آن باید به ترتیب متر به متر و سانتی‌متر به سانتی‌متر در تمام قسمت‌های سنگ به خوبی اجرا شود.

اگر یکی از ساب‌ها در یک متر یا نیم متر یا کمتر از آن سرسری رد شود و کامل سطح را پوشش ندهد پس از اتمام پرداخت کار آن قسمتی که ساب به خوبی روی آن را نگرفته است با قسمت‌های دیگر متفاوت خواهد بود.

روش کار کفسابی به این صورت است که در زمان شروع کار باید بسیار بسیار با حوصله کار را انجام داد چرا که حساب اول که لایه برداری از روی سنگ است باید با آرامش روی آن اجرا شود.

تا تمامی بندهای سنگ به خوبی گرفته شده و ناخنک‌های آن از بین برود.
مرحله دوم سنگسابی که یکی از مهم‌ترین مراحل آن یعنی ترمیم و بازسازی شکستگی و ترک‌های سنگ است باید چند باره روی آن اجرا شود.

کفسابی در پاسداران با اپوکسی

اگر در ترمیم و بازسازی سنگ‌های خود از مواد اپوکسی استفاده می‌کنید اجرای اپوکسی نیازمند سه مرحله ترمیم پشت سر هم می‌باشد.

به خاطر ترکیب خمیری مانندی که دارد پس از اجرای آن روی بندها و شکستگی‌های سنگ حدود نیم ساعت بعد کامل داخل خرد سنگ نفوذ کرده و حدود نیم میل پایین می‌رود.

اگر بار دوم برای ترمیم آن اقدام نکنیم پس از اتمام کفسابی در پاسداران بندهای سنگ پایین‌تر از خود سنگ خواهد بود که ظاهر کار را زشت خواهد کرد.

همچنین برای اینکه یک ترمیم درست و اصولی با مواد اپوکسی برای کفسابی در پاسداران داشته باشیم بهتر است که آن را فقط روی قسمت‌های بند و یا شکستگی‌ها و ترک‌های سنگ بکشیم.

بیشتر بدانید: کفسابی لاکچری

از آنجایی که قیمت اپوکسی بالاتر از تمامی مواد بندکشی است اجرای آن برای تمام کفپوش توصیه نمی‌شود.
چرا که جمع کردن پسماند آن از روی کفپوش کار آسانی نخواهد بود و مدت زمان کار را بسیار طولانی خواهد کرد.

کفسابی با اپوکسی تمامی بندهای سنگ را همانند رویه آن کاملاً براق و شفاف خواهد کرد اگر اپوکسی را روی سطح کامل اجرا کنیم براقیت آن ممکن است دچار اختلال در قسمت‌های مختلف سنگ شود.

سابزنی در پاسداران

سنگسابی در پاسداران

سنگسابی در پاسداران به مجموعه عملیات لایه برداری ترمیم و بازسازی از روی سنگ گفته می‌شود که برای انجام آن به یک دستگاه سه فاز و لقمه‌های ساینده البرز و پد احتیاج است.

ساب زنی در پاسداران از جمله کارهایی است که برای حفظ دوام و بالا بردن کیفیت کفپوش‌های سنگی سرامیک و موزاییک خود می‌توانید از آن استفاده کنید.

کفسابی در پاسداران برای تمام محیط‌های کوچک و بزرگ با استفاده از انواع دستگاه‌های گوناگون که برای هر قسمتی دستگاه مناسب آن تعبیه شده است انجام می‌شود.

قیمت کفسابی در پاسداران با توجه به جنس کفپوش و نوع آن می‌تواند از ۲۰ تا ۶۰ هزار تومان متغیر باشد همچنین برای متراژ‌های پایین‌تر از ۱۰۰ متر قیمت کار به به صورت کلی محاسبه می‌شود.

اگر در هر قسمتی از خانه یا محل کار خود نیاز به کف سابی در پاسداران دارید کافیست با شماره‌های داخل سایت با کفسابی نیل در ارتباط باشید.
کفسابی نیل ارائه دهنده خدمات کفسابی و نماشویی در پاسداران با بیش از ۱۵ سال سابقه کاری در امر خدمات ساختمانی.

نمونه کارها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی

جهت ثبت درخواست خدمات و مشاوره رایگان تماس بگیرید