کفسابی نیل

تلفن شرکت:  ۰۹۱۹۵۵۴۷۷۰۷             شنبه تا جمعه

آدرس: نسیم‌شهر-مجتمع سیتی‌سنتر‌-طبقه۳-کفسابی نیل

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کفسابی در ولنجک | سنگ شویی یا سنگ سابی (0تا100)

در این مقاله می‌خوانید

کفسابی در ولنجک

دیگه زمان اینکه تا آخر با ما باشید و قراره کلی چیز یاد بگیری فک کنم گذشته! امروز بیشتر از هرچیزی که فکرشو بکنی مخاطب دنبال سوال توی ذهنشه، منم نمی‌خوام الکی خسته‌تون کنم و کلی سوال بی جواب توی ذهنتون بزارم، برای همین مستقیم میرم سر اصل مطلب.

وقتی نوشتی کفسابی در ولنجک و اینجایی حتما نیاز داریی که یه پیش در آمد از این شغل وبدونی و تصمیم بگیری قراره چیکار کنی.
کفسابی در ولنجک یا هر نقطه‌ دیگه‌ای توی ایران و تهران مستلزم دونستن چندتا نکته هست که بهتره قبل انجامش یه آگاهی کلی راجب این موضوع داشته باشیم.

البته ممکنه شما جزو افرادی باشید که بارها از این خدمات استفاده کردید و الان فقط دنبال یه انجام دهنده برای کارتون هستید.
اگر آخرین حرف من هم برای شما درست باشه، بازم پیشنهاد می‌کنم اگه چند دقیقه وقت دارید این نکات و مطالعه کنی و کفسابی در ولنجک و برای خونه‌ات بهتر از قبل انجام بدی.

اگه قرار باشه کفسابی و برای خونه، پارکینگ، لابی، راه پله یا هر قسمت دیگه‌ای توی ساختمان انجام بدیم بهتره قبل از اون یکم راجب کفسابی در تجریش اطلاعات داشته باشیم و دقیقا بدونیم کفسابی در تجریش چه کاری و انجام میده.

کفسابی در ولنجک

لایه برداری سطوح: اولین و مهم‌ترین کاری که کفسابی انجام میده لایه‌برداری هستش، حالا این لایه‌برداری می‌تونه چند بخش و چند قسمت داشته باشه و توی مراحل متفاوتی روی سنگ یا گرانیت اجرا بشه.

اولین نکته‌ای که وجود داره لایه‌برداری برای سنگ، گرانیت، موزاییک و بتن انجام می‌شه، کفپوش‌های مثل سرامیک، پارکت یا کاشی این امکان و ندارند.

لایه‌برداری در کفسابی برای از بین بردن یک میل از روی اون که می‌تونه سیاه، کثیف، کدر یا مات شده باشه انجام می‌شه.
بخش دوم لایه‌برداری برای از بین بردن ناخنک‌های هستش که روی سنگ و بین بندهای اون وجود دارن.

لایه سوم برای تراش از روی سنگ‌ها معمولا برای از بین بردن جای سیاهی انواع مواد شوینده اجرا میشه.
به هریک از دلایل بالا اگر سنگ لایه‌برداری بشه شما یک سطح کاملا مات، بی رنگ و رو و کاملا یک‌دست خواهید داشت که نیازمند اجرای مراحل بیشتر کفسابی در ولنجک خواهد بود.

به عنوان مثال در کفسابی راه پله اگر سنگ‌ها نیاز به لایه‌برداری داشته باشن، تراش دادن کفپوش با استفاده از دستگاه تک‌فاز و ساینده های46 البرز انجام می‌شه، دلیل اون نیز فضای کوچکی هستش که در اختیار کفساب هست.

اما برای تراش دادن پله‌ها کاملا شرایط متفاوت هستش، این لایه‌برداری با استفاده از دستگاه مینی فرز و ساینده های پد انجام میشه.

در واقع لایه‌برداری پله بسیار متفاوت از قسمت‌های دیگه هستش دلیل اون نیز نداشتن ناخنک روی سطح پله است.
پله‌ها معمولا بصورت یکپارچه فرش می‌شن همین دلیل باعث شده تا هیچ بندی بین اون به وجود نیاد که کار کفسابی در ولنجک برای پله رو تا حد زیادی راحت کرده.

تراش دادن سنگ پله زمانی که روی آن شوینده ریخته باشد دیگر ربطی به ناخنک داشتن یا نداشتن آن ندارد و باید تا انتهای سوختگی تراش داده شود.

نکته: اگر سنگ پله گوهره باشد و مقدار اسید زیادی روی آن ریخته باشد در چنین شرایطی جوابگویی لایه‌برداری و کفسابی کامل برای آن بصورت ۵۰%۵۰ خواهد بود و هیچ تضمینی برای برگشت صدرصد لعاب اولیه نیست.

بیشتر بدانید: ساب زنی 

همچنین اگر سنگ پله هر کفپوشی بجز گوهره باشد و هر چقدر روی آن اسید ریخته باشد با کفسابی در ولنجک بصورت کامل مشکلات آن مرتفع شده و همانند روز اول براق خواهد شد.

بخش دوم کفسابی در ولنجک ترمیم و بندکشی: بعد از اینکه کار لایه‌برداری روی سنگ تمام شد، بایک سطح یک‌دست اما بی رنگ و لعاب مواجه هستیم.

اگر سنگ فرش‌های شما از خانواده مرمر صلصالی باشد معمولا این سنگ‌ها بخاطر منافذ باز زیادی که دارند در کارخانه یک لایه اولیه رزین روی آن داده شده و کفسابی پرداخت روی آن اجرا می‌شود.

در شرایطی که لایه‌برداری روی آن اجرا شود، اکثر این رزین‌ها خالی شده و ترک‌های روی آن نمایان می‌شود.
البته تجربه ثابت کرده اگر کفسابی در ولنجک را برای این سنگ‌ها انجام ندهید هم به مرور زمان این رزین‌ها از خورد سنگ خارج شده و خالی می‌شود.

از همین رو بهتر است که در همان لایه‌برداری اولیه با دستگاه کفسابی سه‌فاز تمام رزین‌ها خالی شود تا عملیات بندکشی و ترمیم روی آن با مواد مخصوص اجرا شود.

بندکشی و ترمیم روی سنگ و مرمر‌ها یک‌سان است، فقط در سنگ‌های که بندهای خالی زیادی دارد مقدار رزین بیشتری استفاده می‌شود.

اگر در این مرحله بندی روی سنگ وجود داشته باشد، شکستگی یا ترکی دیده شود، تمام آن‌ها با رزین مخصوص پر می‌شود تا آماده کفسابی کامل شود.

بندکشی و ترمیم سنگ برای کف سابی در ولنجک با سیاست‌های متفاوتی انجام می‌شود و نحوه اجرای آن برای هر کفپوش شرایط خاص خود را دارد.

به عنوان مثال برای سنگ‌های صلصالی که گفته شد، این رزین باید با مواد شل کننده اجرا شود تا کامل در خورد آن رفته و بعد از کفسابی دیگر خالی نشود.

همچنین برای سنگ‌های که فاصله بند آن‌ها بایک‌دیگر بیشتر باشد، ترمیم بند باید با خالی کردن آن انجام شود.
خالی کردن بند با استفاده از دستگاه مخصوص برش بند انجام می‌شود سپس با جاروبرقی صنعتی تمامی خاک و ماسه‌ها بیرون آمده و عملیات بندکشی انجام می‌شود.

بندکشی و ترمیم سنگ‌ها در سنگسابی اجرا می‌شود و برای سنگ، گرانیت، موزاییک و بتن است.
بندکشی‌ جزو خدمات سنگسابی است و مواد آن بر اساس نوع کفپوش انتخاب می‌شود که می‌تواند رزین، اپوکسی یا بتونه باشد.

سنگسابی در ولنجک

کفسابی در ولنجک با صیقل کاری و پایان: حال به مراحل آخرین کفسابی در ولنجک می‌رسیم، زمانی که بندکشی آن تمام می‌شود، بعد از اتمام کامل آن کفساب در ولنجک موظف است تا تمام قسمت‌های سنگ را بصورت کامل بازدید کند تا در صورت وجود مشکل در بین بندها مجدد آن را ترمیم کند.

بعد از بازدید کامل و تایید کفساب کار از بابت نبود مشکل در بندکشی سنگ‌ها شروع به عملیات پرداخت می‌کنیم.
پرداخت کاری با استفاده از ساینده‌های پد و اسفنجی در دو مرحله پیش پرداخت و پرداخت انجام می‌شود.

در ابتدای کار برای اینکه از نبود خط‌وخش بر روی سنگ مطمعن شود، ابتدا با یک سنگساب تمام پسماندهای بتونه اجرای را از روی سطح برمی‌دارد.

سپس یک مرحله از ساب‌های پد را روی آن اجرا کرده و کامل خشک می‌کند.
در این مرحله کفپوش یک بار دیگر باید بازدید شود تا از بابت نبود خط و خش بر روی آن اطمینان حاصل شود.
در صورت نبود مشکل خاصی بر روی سطح شروع به سایدن پرداخت نهایی آن می‌کند.

برای اینکه کفسابی در ولنجک با مراحل درست و اصولی اجرا شود این سه مرحله برای هر سنگی الزامی است.
در مجموع این سه بخش 8-12 مرحله ساب بسته به نیاز سنگ یا موزاییک روی آن اجرا می‌شود.

البته در سابزنی موزاییک تعداد این مراحل معمولا 4-6 است که دلیل آن جنس سیمانی موزاییک است.

سابزنی در ولنجک

سابزنی در ولنجک مراحل خاص بالا را برای هر سنگ دنبال می‌کند. در واقع ممکن است شما با کلمات متعددی به دنبال استفاده از این خدمات باشید.
اگر به عنوان نوشته و مقاله دقت کنید سنگ شویی و سنگسابی در آن آمده است که باید راجب آن‌ها نیز نکاتی را بدانید.

ساب زنی در ولنجک

سنگ شویی چیست؟

سنگ شویی یکی دیگر از خدمات ساب است که برای شستشوی سنگ‌ها استفاده می‌شود.
اما کاری که سنگ شویی انجام می‌دهد به این نحو نیست که با خود بگویید می‌تونیم بصورت دستی سنگ‌ها رو بشوریم و هزینه‌ای برای اون نپردازیم.

خب سنگ شویی زمانی استفاده میشه که سیاهی یا کثیفی روی سنگ‌ها با تمیز کردن معمولی از بین نرن.
سنگ شویی در ولنجک یک مرحله پایین تر از سنگ سابی برای تمیز کردن سنگ‌ها و سرامیک‌ها هستش.

قیمت سنگ شویی یک پنجم سنگسابی در ولنجک است. برای اینکه بتونید این خدمات و از سنگ سابی در ولنجک تشخیص دهید، باید به لقمه‌ای که زیر دستگاه بسته میشه دقت کنید.

در کفسابی ولنجک و سنگسابی ساینده‌ها لایه‌ای از روی اون رو می‌تراشند اما توی سنگ‌شویی پسماندی که از زیر دستگاه بیرون میاد معمولا یه لجن سیاه رنگه.

از دیگر راه‌های تشخیص این دو خدمات اینه که توی سنگ شویی لایه‌ای از روی سنگ برداشته نمیشه و تنها رویه سنگ تمیز میشه.

اما سنگسابی در ولنجک یک لایه کامل از روی سنگ و موزاییک و تراش می‌ده و چندین مرحله هم طول می‌کشه که سنگ شویی تنها در یک مرحله انجام میشه.

اگر در هر قسمتی از خانه یا محل کار خود نیاز به انجام خدمات کفسابی یا نماشویی در ولنجک دارید با شماره‌های داخل سایت با کفسابی نیل در ارتباط باشید.

نمونه کارها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی

جهت ثبت درخواست خدمات و مشاوره رایگان تماس بگیرید