کفسابی نیل

تلفن شرکت:  ۰۹۱۹۵۵۴۷۷۰۷             شنبه تا جمعه

آدرس: نسیم‌شهر-مجتمع سیتی‌سنتر‌-طبقه۳-کفسابی نیل

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کفسابی در نیاوران

فهرست مطالب

کفسابی در نیاوران

نیاوران یا به قول قدیمی‌ها نی‌آوران یکی از محله‌های قدیمی طهران است که جزو مناطق 1 تهران به شمار می‌رود، یک طرف برج‌های بلند و طرفی دیگر خانه‌های ویلایی زیبا، کفسابی در نیاوران برای برج‌ها و خانه‌های ویلایی در این منطقه هم در زمان ساخت و پس از گذشت چند سال از ساخت آن باید انجام شود، در نیاوران بخاطر بالا بودن قیمت ملک، معمولا از مصالح ساختمانی با کیفیت بالا برای ساخت و ساز استفاده می‌شود که یکی از آن‌ها کفپوش سنگی است.

البته در بیشتر مواقع پارکت و سرامیک‌های که در آن فرش می‌شود جزو مصالح درجه یک بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است.
اگر بهترین سنگ و سرامیک‌ها هم در این منطقه کار شده باشد، یک مرتبه نیاز به کفسابی و سنگسابی در نیاوران خواهد داشت، در سرامیک بخاطر دوغابی که زمان فرش کردن روی آن می‌ریزند و کثیف می‌شود، با نظافت معمولی از روی آن پاک نمی‌شود.

اگر با نظافت هم پاک شود جای لکه‌های سیمان روی سرامیک باقی می‌ماند، به همین علت باید کفسابی انجام شود تا سطح به خوبی تمیز شود.
در سنگ‌ها نیز همانطور که در کفسابی گفته شد، بهتر است که برای از بین بردن بند سنگ و همچنین پرکردن خلل و فورج آن از کفسابی استفاده شود، چرا که ساب زدن سنگ در نیاوران باعث از بین رفتن ناخنک‌های سنگ، پرشدن حفره‌های آن، ترمیم جلای از دست رفته سنگ و بالا رفتن دوام و استحکام سنگ می‌شود.

کفسابی در نیاوران با استفاده از دستگاه های مختلف با توجه به نوع کفپوش و وضعیت و شرایط حال حاضر آن انجام می‌شود.
از جمله پرکاربردترین دستگاه‌ها در کفسابی نیاوران تک‌فاز ژن و سه‌فاز الکو است که بشدت پیشنهاد می‌شود.
برای کفسابی در نیاوران نیاز به ابزار خاصی از طرف کارفرما نیست و شما تنها باید سطح خود را تمیز و جارو شده به کفساب متخصص تحویل دهید و یک سطح براق و یکدست تحویل بگیرید.

کفسابی در نیاوران

دلیل استفاده از کفسابی در نیاوران

کفسابی در نیاوران به چند دلیل می‌تواند انتخاب درستی برای شما باشد، چرا که همه ما در روز مره خود کم و بیش با کفپوش‌ها سرو کار داریم و برای بیشتر افراد مهم است که سطح کفپوش سنگی یا سرامیک خود تمیز و زیبا بنظر برسد.
البته در بخش‌های محل کار که در این منطقه بخش عمده‌ای از اقتصاد آن را تشکیل می‌دهد بخاطر مشکل پسند بودن مردم نیاوران مهم است که کفپوش‌ها براق، زیبا و یکدست به نظر برسد.

از همین رو کفسابی یک انتخاب درست برای مرتفع کردن نیاز مشتریان خواهد بود.
کفسابی در نیاوران دلایل زیادی دارد و به هر نحوی می‌شود آن را برای سنگ و سرامیک اجرا کرد، اما تا زمانی که سری درد نکند معمولا نباید آن را دستمال بست.
اگر سنگ سیاه، کدر، مات، شکسته شده باشد، کفسابی به شما کمک می‌کند تا یک سطح صیقل همانند روز اول آری از هرگونه آلودگی و کثیفی داشته باشید.

عدم اجرای درست سنگ در کفپوش، وجود ناخنک در بند سنگ، از جمله دلایل عمده برای کفسابی در نیاوران است، سنگسابی در این منطقه بیشتر در زمان ساخت قبل از تحویل برای سنگ‌ و سرامیک‌ انجام می‌شود و سپس به فروش می‌رسد، چرا که کفسابی در جلب نظر مشتریان بسیار اهمیت دارد.
اگر از کفسابی در نیاوران برای سنگ شما چندین سال گذشته و در طولانی مدت سنگ دیگر مثل سابق رنگ و لعاب ندارد، کفسابی یک انتخاب مناسب برای براق کردن دوباره سنگ خواهد بود.

 کف شویی در نیاوران

در نیاوران بخاطر بزرگ بودن بعضی از مجتمع‌های مسکونی و تجاری، پارکینگ‌ها و راه پله‌ها بسیار بزرگ بود و ازدحام جمعیت باعث بالارفتن رفت آمد در این قسمت‌ها شده است، نظافت دستی پارکینگ و راه پله که متراژ بالایی دارد کمی کار سختی خواهد خواهد بود، و از سویی دیگر راضی کردن هزاران سلیقه با نظافت معمولی کمی دردسر دارد، استفاده از کفسابی در نیاوران نیز برای متراژ بالا و بصورت مداوم کمی قیمت را بالابرده و هزینه آن زیاد خواهد بود، در چنین شرایطی کفشویی در نیاوران بسیار کارگشا و قیمت مناسب خواهد بود.

کفشویی تمامی سیاهی و جرم سنگ و موزاییک و سرامیک را از روی سطح تمیز کرده و یک کفپوش تمیز را به شما تحویل می‌دهد.
در این ساب هر جرم اعم از سیاهی معمولی، سیاهی جرم گیر، سیمان، رنگ، گچ…
روی سطح ریخته باشد کامل تمیز شده و در اکثر اوقات بسته به جنس سنگ براق نیز می‌‌شود از همه مهم تر قیمت آن بسیار بصرفه است، و می‌توانید هرچند وقت یک‌بار از آن استفاده کنید چرا که آسیب به سطح نمی‌زند چه سرامیک چه سنگ.

سنگسابی در نیاوران

سنگسابی در نیاوران با استفاده از لقمه‌ها و مصالح درجه یک انجام می‌شود، بیشتر سنگ‌های این منطقه مرمر اسلب، و انواع اسلب‌های ایرانی و خارجی است، به همین دلیل مصالح مورد مصرف آن نیز باید با کیفیت باشد تا کار به خوبی پرداخت شده و جلا بگیرد، سنگسابی در نیاور جزو خدمات کف ساب پرطرفدار است و همیشه در رتبه یک خدمات ساب این شرکت بوده است.
چرا که اهمیت بالای در بین مردمان آن دارد و همیشه به تمیزی و براقیت سطوح خود اهمیت می‌دهند.

سنگسابی در نیاوران

کفسابی نیاوران برای پارکت

پارکت‌ها بیشتر در تراس‌های سرپوشیده این منطقه استفاده شده است، استفاده چند ساله از آن باعث سیاه، کدر، کثیف و زشت شدن جلوه رویی آن می‌شود، کفسابی پارکت در نیاوران، با دستگاه پارکت ساب تک‌فاز با لقمه‌های سنباده‌ای انجام می‌شود، برای براق کردن آن نیز از پولیش‌ها استفاده می‌شود.
پارکت‌های‌ زیادی وجود دارد که می‌توان آن‌ها را کفسابی نکرده و کفشویی کرد.

قیمت کفسابی در نیاوران

قیمت ساب زدن سنگ و سرامیک در نیاوران، با توجه به شرایط حال کفپوش محاسبه می‌شود، برخلاف بعضی از افراد که قیمت هر خدماتی را با توجه به منطقه آن تایین می‌کنند، تیم کفسابی نیل در هر نقطه از ایران باشید با یک نرخ مشترک کفسابی را برای شما انجام می‌دهد.
قیمت کفسابی در نیاوران برای سنگ‌های آهکی از هر متر 30 هزارتومان شروع نمی‌شود.
برای سنگ‌های استخوانی از متری 25تومان شروع می‌شود.
برای استعلام دقیق قیمت خود با ما در تماس باشید تا در اسرع وقت کارشناسان ما برای بازدید رایگان به محل شما اعزام شوند.

نمونه کارها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی

جهت ثبت درخواست خدمات و مشاوره رایگان تماس بگیرید