کفسابی نیل

تلفن شرکت:  ۰۹۱۹۵۵۴۷۷۰۷             شنبه تا جمعه

آدرس: نسیم‌شهر-مجتمع سیتی‌سنتر‌-طبقه۳-کفسابی نیل

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کفسابی در قم|سنگ سابی در قم|تخفیفات ویژه ۰۹۱۹۵۵۴۷۷۰۷

در این مقاله می‌خوانید

کفسابی در قم

تماس باما: 09195547707

واتساپ: کلیک کنید

کفسابی در قم: حتما برای توهم پیش اومده که سنگ‌هات سیاه بشن! کدر بشن یا رنگ و لعاب اولیه رو نداشته باشه، همه این مشکلات به قدری می‌تونه روی ما تاثیر بزاره که کل روز و بخوایم بهش فکر کنیم، البته اینکه اون سنگ کجای خونه یا محل کار ما قرار داره هم مهمه، هرچی جاش مهم تر دردسر‌ما بیشتر، همه ما اولین کاری که بعد سیاه یا مات شدن سنگ‌ها می‌کنیم مطمعنأ اینه که دنبال یه راه برای تمیز کردن اون با انواع مواد شوینده یا تمیز کننده هستیم.

اما تاحالا به این فکر کردی که خود مواد شوینده میتونن چقدر به سنگ و سطح کفپوش آسیب بزنن؟ اصلا تا حالا شده از خودت بپرسی دلیل اینکه سنگ‌های که یه روز برق می‌زد چی‌شد یهو اینجوری مات و کدر شدن!

سنگسابی در قم

همه اینا یه دلیل مشترک داره استفاده نادرست از مواد نظافتی و تمیز کننده یا عدم نظافت سنگ‌ها که هر دو یه عامل مشترک و دنبال می‌کنن.هرچیزی زیادش خوب نیست، کمش هم خوب نیست. باید به اندازه و به جا باشه تا بهترین تاثیر و بزاره.
برمی‌گردیم به دوتا جمله بالاتر مشکل سیاه شدن سنگ و مات شدن اون از کجا نشأت می‌گیره و کفسابی در قم چه کمکی به ما می‌کنه برای از بین بردن این مشکلات از روی سنگ.

خب اگه بخوایم به صورت اصولی راجب این مسئله صحبت کنیم، مواد شوینده اگه قراره آسیب برسونه پس چرا اصلا تولید می‌شه یا اصلا استفاده می‌شه، پس به این معنی نیست که وجود این مواد اشتباهه. نه ماجرا اینه که ما باید بدونیم از کدوم شوینده‌ها برای کدوم سنگ‌ها استفاده کنیم و کجا استفاده نکنیم.

موضوع اصلی بخش امروز ما برای کفسابی در قم استفاده از شوینده برای کدوم سنگ‌هاست، و چطوری می‌تونیم مشکلاتی که این مواد برای سنگ ایجاد کردن و با کفسابی در قم رفع کنیم.

کفسابی در قم

مواد شوینده برای نظافت کدام سنگ‌ها مناسب است؟

می‌رسیم به بخشی که شاید همه ما منتظرش بودیم، اینکه کدوم شوینده‌هارو برای کدوم سنگ‌ها باید استفاده کرد و کدوم‌هارو استفاده نکرد.
فقط دو تا کفپوش داریم که می‌تونیم از شوینده‌ها برای نظافت اونا استفاده کنیم.

گرانیت: از سنگ‌های دوست داشتنی نما و کفپوش. گرانیت بخاطر آهن زیادی که تو جونش داره با هیچ نوع شوینده‌ای لعاب و درخشندگی خودشو از دست نمیده برعکس، هرچی از دیسکیلر و جوهرنمک برای شستنش استفاده کنیم براق تر و تمیز تر می‌شه، پس ما از شوینده برای نظافت سنگ گرانیت می‌تونیم استفاده کنیم و مشکلی نداره، اما برای اینکه زیاده روی نکرده باشیم و سلامتی خودمون بخطر نیفته هنگام استفاده از ماسک و دستکش استفاده کنید و حتما شوینده را با نصف آب و نصف مواد شوینده قاطی کنید تا اذیتتون نکنه.

سرامیک: کفپوش بعدی که ما می‌تونیم برای نظافت اون از مواد اسیدی استفاده میکنم، سرامیک هستش اونم نه هر سرامیکی تنها سرامیک‌های براق و در شرایط خاص برای سرامیک‌های مات، سرامیک بخاطر لعاب پخته شده‌ای که داره اجازه نفوظ به این مواد توی خورد خودشو نمی‌ده بخاطر همین مسئله موقع نظافت با این مواد تمیز و براق می‌شه، برای سرامیک هم الگوی قاطی کردن و با آب دنبال کنید.

نکته: توجه داشته باشید که مواد شوینده در کل زیاد مفید نیستند برای سنگ و سرامیک‌ها اما یه مواقعی هستش که ما نیاز مبرم برای استفاده از اون‌ها داریم، اشکالی نداره که در شرایط خاص از اون‌ها استفاده کنیم، فقط دقت داشته باشید که برای یه نظافت معمولی هم نباید از اون استفاده کنید و تنها در زمان ضرورت و در بازه های زمانی طولانی مدت از اون استفاده کنید.(تنها برای سرامیک و گرانیت)

کفسابی برای ازبین بردن آسیب‌های مواد شوینده

بعد از اینکه فهمیدیم برای کدوم کفپوش‌ها می‌تونیم برای نظافت استفاده کنیم. می‌رسیم به بخش دوم صحبتمون که برای سنگ‌های هستش که از قبل با مواد شوینده نظافت شده و باعث از بین رفتن براقیت و کدر شدن سنگ و سیاهی گرفتن اون شده، و می‌خوایم بدونیم چجوری با کفسابی در قم این مشکلات رفع می‌شه.

کفسابی سنگ مات شده با مواد شوینده: زمانی که از مواد اسیدی برای نظافت سنگ‌های کرم، یا سفید رنگ خود استفاده می‌کنید، بعد از اینکه اونو کامل از روی سنگ‌هاتون پاک کنید، مطمعنأ متوجه یه موضوع خیلی مهم می‌شید اینکه جای رد اسید روی سنگ می‌مونه و مات میشه، بطوری که انگار یه نقاشی روی سنگ کشیدی، این مسئله بخاطر از بین رفتن لعاب سنگ به جود می‌آید. برای اینکه این مشکل بصورت ریشه‌ای حل بشه باید کفسابی در قم بصورت کامل روی اون اجرا بشه، البته اگه سنگ شما برای کفسابی در تهران هم باشه به همین شکل انجام می‌شه.

براق کردن سنگ سیاه شده با کفسابی در قم

کفسابی در قم برای سنگ سیاه شده با مواد شوینده: اما زمانی شوینده ها خطرناک می‌شن که توی جسم سنگ نفوظ کردن باشن، کلا روش کار و آسیب این مواد مخرب برای سنگ توی دو یا سه مرحله نمایان می‌شه بعضی از سنگ‌ها که سورت خوب و جنس مقاومی دارن مقدار این ماتی زمان استفاده نشون نمیدن و ممکنه که ما متوجه این مسئله نشیم، اما با رفت و آمد روی اون سطح و پاگذاشتن روی اون قسمت‌ها سنگ کم کم شروع به سیاه شدن می‌کنه، و تنها راه حل تمیز کردن اون بدون کفسابی در قم شستن دوباره سطح سیاه شده با شوینده است که مقدار آسیب و بیشتر می‌کنه.

کفسابی در قم برای سنگ سیاه شده مثل یه دکتر عمل می‌کنه، اول یه لایه کامل که ممکنه از یک تا سه میل هم باشه رو از روی سنگ برمی‌داره و تو مراحل بعدی شروع به صیقل دادن و براق کردن سنگ می‌کنه که هرچی تعداد مراحل بیشتر باشه سنگ براق تر می‌شه اما به این نکته توجه داشته باشید که بعد از کفسابی باید یه نکته رو بهش توجه داشته باشید.

نکته: هر باری که کفسابی در قم برای هر سنگی اجرا می‌شه یه مقدار از روی سنگ باید تراش داده بشه، این به این معنی هستش که تو هر بار لایه‌برداری یک میل از روی سنگ تراش می‌خوره و زخامتش کم می‌شه، پس نباید بعد کفسابی دوباره از این مواد برای نظافت سنگ استفاده کنید و تنها از آب و طی نخی و آب و ریکا استفاده کنید.

تاثیر کفسابی در براقیت سنگ

تاثیر تعداد مراحل ساب در سیاه نشدن سنگ

انجام دادن کفسابی در قم حتما به این معنی نیست که دیگه همه چی تموم شد، هرکسی که یه دستگاه داره یا یه تعداد مراحل ساب و روی سنگ اجرا می‌کنه هم دلیل بر تایید کارش نیست.

بعد اینکه سنگ سیاه شد و کفسابی در قم در حال انجامه باید چند تا نکته رو دقت داشته باشید که توی این موضوع گیر افراد سودجو نیافتید، برای اینکه بدونیم ساب اصولی چجوری حتما راجب کفسابی اصولی کامل مطالعه کنید، اما در رابطه با تاثیر تعداد مراحل ساب روی سیاه نشدن دوباره سنگ یه موضوعی هست که باید بدونیم.

دلیل سیاهی گرفتن سنگ چیه؟

خب کاملا واضحه وقتی لعاب براق سنگ از بین می‌ره رویه سنگ زبر می‌شه به طوری که وقتی دستتونو روی سنگ بکشید متوجه این می‌شید که سنگ کاملا زبر و زیر پوست حس میشه، این زبری همراه با یسری منافظ باز روی سنگه، وقتی ما روی اون رفت و آمد می‌کنیم، سیاهی از کفش‌و وسایل ما به داخل سنگ نفوظ می‌کنه.

حالا تعداد مراحل ساب چرا مهمه؟ چون کفسابی و روش کارش به این صورته که هر مرحله از ساب یه کار مشخصی و انجام می‌ده و همگی در کنار هم یه پکیج کامله و اگه یکی از اونا اجرا نشه ممکنه دوباره سنگ سیاهی بگیره و منافظ سنگ کامل بسته نشه.

تعداد ساب سنگ بسته تعداد اون همون‌طور که تو کفسابی در کرج خوندیم 8-12 مرحله‌است، که باید همه اونا روی سنگ اجرا بشه.
اگه یکی از ساب‌ها تو کفسابی کم بشه و اجرا نشه یا یه چیز دیگه بجاش استفاده بشه توی سورت سنگ تاثیر می‌زاره و دلیلی میشه برای سیاه شدن دوباره سنگ که توی بحث هزینه ‌هم ممکنه برای شما عواقبی از جمله هزینه دوباره داشته باشه.

بهترین ساب برای سنگ سیاه شده در کفسابی قم چیست

نوع سابی که قراره برای سنگ سیاه شده انتخاب کنیم بستگی به مقدار سیاهی روی سنگ داره. معمولا سیاهی روی سنگ سه مدل یا سه نوع هستش.

  • سیاهی معمولی که بخاطر نظافت نکردن روی سنگ ایجاد می‌شه
  • سیاه شدن سنگ بخاطر استفاده از مواد شوینده
  • سیاهی گرفتن سنگ بخاطر ریختن روغن و رنگ روی سنگ

بهترین کفسابی برای سنگ سیاه شده

اگه سیاهی روی سنگ مربوط به شماره یک باشه یعنی سیاهی معمولی، در این نوع کثیفی‌ها از لقمه‌های نرم‌تر استفاده می‌کنیم، تا هم از تراش بی مورد سنگ جلوگیری کنیم، هم از هزینه اضافی خودداری کنیم.

یعنی تا وقتی که نیاز نباشه سنگ و تراش نمی‌دیم تا به موندگاری بیشتر اون کمک کنیم.
البته برای اینکه مطمعن بشیم سابی که در حال اجراست، می‌تونه نیاز مارو برطرف کنه اول یک نمونه ازش اجرا می‌کنیم و سپس در صورت تایید بودن ادامش می‌دیم.

اما اگه سیاهی روی سنگ یا سرامیک بخاطر دو مورد بعدی یعنی روغن یا شوینده باشه، باید مراحل کاملی از کفسابی در قم برای سنگ اجرا بشه.

البته اگه جنس کفپوش سرامیک باشه فقط میشه با لقمه‌های نرم ساب زد که جوابگویی در این نوع کفپوش و اسیب ۵۰/۵۰ هستش.
اما اگر کفپوش سنگی باشه باید از ساب‌های زبر شروع کنیم و سنگ تا آخرین درجه پرداخت کنیم.

بهترین سابی که میشه برای کفسابی در قم سنگ‌های سیاه شده اجرا کرد، اول اینکه مراحل تا پیش پرداخت باید با حالت عادی اجرا بشن، اما برای ساب نهایی این نوع سنگ‌ها از ساینده اسید استفاده می‌کنیم و در ادامه از شماره 1/2 و برای بستن منافذ سنگ استفاده می‌کنیم.

مراحل کامل این ساب 16 عدده که اگه بخوایم برای یک فضای صد متری اجراش کنیم دو روز کامل زمان می‌بره طی این دو روز نباید کسی روی سنگ‌ها رفت و آمد کنه تا کیفیت کار با درجه بالاتری اجرا بشه.

اگر سیاه شدن سنگ شمارو هم اذیت می‌کنه و روی این مسائل بسیار حساس هستید، جای نگرانی نیست، کافیه یک بار کفسابی در قم رو برای قسمت‌های که این اتفاق افتاده اجرا کنید.

سپس در نظافت و نگه‌داری سنگ یا سرامیک دقت کافی و داشته باشید، عمر کفسابی برای کفپوش شما در چنین شرایطی حداقل ده سال خواهد بود.

اما اگه بعد از کفسابی در قم دوباره برای شستن سنگ‌ها از شوینده یا هر نوع موادی که اسید داشته باشه استفاده کنید، سنگ به حالت قبلی برمی‌گرده با این تفاوت که دو میل هم از زخامت سنگ بخاطر کفسابی حذف شده.

کفسابی برای براق کردن سنگ

ماندگاری کفسابی در سنگ چقدر است؟

وقتی سنگ تازه فرش شده، مشکلاتی رو با خودش به همراه داره، مشکلاتی مثل ناخنک، سیاهی بین بندها که بخاطر دوغاب روی اون ایجاد می‌شه. چرک مرده بودن لایه رویی سنگ. کفسابی همه این مشکلات و کامل برطرف می‌کنه.

البته که استفاده از مواد مرغوب بسیار تاثیر گذار است. بعد اینکه کفسابی برای سنگ انجام شد. لایه برداری کامل روی سنگ اتفاق می‌افته. بندها پر می‌شن. براقیت به سنگ برمی‌گرده.موندگاری این سنگ سابی در سنگ حداقل پنج سال است. اما دلایلی می‌تونه در موندگاری ساب و براقیت تاثیر گذار باشه.

به عنوان مثال اگه مداوم سنگ‌هارو نظافت کنید، یک عامل کمک کننده برای دوام بیشتر براقیت روی سنگ خواهد بود. چرا که سیاهی زود به زود از بافت سنگ تمیز خواهد شد و در لایه‌های سنگ ته نشین نخواهد شد.

از سوی دیگر اگر به نظافت سنگ اهمیت ندهید یا با جرم گیر آن را تمیز کنید چند روز بیشتر طول نخواهد کشید تا سیاهی بر روی سنگ نمایان شود.

ماندگاری براقیت در سنگ‌های کریستال و استخوانی بیشتر از سنگ‌های آهکی است.چرا که سنگ‌های آهکی منافذ باز زیادی(بصورت طبیعی) در بافت خود دارد که جایی برای جذب سیاهی است.

ماندگاری براقیت در کفپوش‌های خانگی به ده سال هم می‌رسد چرا که همیشه با کفش‌های تمیز در آن رفت و آمد می‌کنیم. اما در بخش‌های پر رفت و آمد همانند لابی، راه پله یا پارکینگ ماندگاری به پنج سال یا کم‌تر می‌رسد.

کف سابی در قم برای سنگ سیاه شده

بعد از سیاه شدن سنگ چه کارهای باید انجام داد؟

معمولا سیاهی روی سنگ توی یکی دو ساعت یا یکی دو روز ایجاد نمیشه، مدت زمان زیادی طول می‌کشه تا سطح سنگ کامل سیاه بشه و کثیفی‌ و جذب کنه.

قبل از اینکه بخوایم برای بعد سیاه شدن سنگ تصمیم گیری کنیم ابتدا باید بدونیم که چه عواملی باعث می‌شن تا سنگ سیاه بشه.

مهم‌ترین دلیل مواد اسیدی هستش که اول سنگ و مات و کدر می‌کنه بعد از مدت زمانی هم بخاطر زبر شدن سنگ باعث جذب سیاهی روی سطح اون میشه.
دومین موضوع که در سیاه شدن سنگ تاثیر داره، رسوب آب و روغن ماشین هستش.

حالا اگه ما از این سه عامل روی کفپوش‌ها جلوگیری کنیم، اصلا سیاهی اجازه پیدا نمیکنه که بخواد داخل بافت‌های سنگ نفوذ کنه.

اما اگر به هر دلیلی سنگ‌ها سیاه شده، دو تا کار اشتباه که اکثر ما در زمان وجود چنین شرایطی بهشون پناه می‌بریم و نباید انجام بدیم.

اولیش اینه که نباید با مواد شوینده اقدام به تمیز کردن سیاهی از روی سنگ کنیم.
اولش ممکنه کامل تمیز و سفید بشه و سیاهی هم از بین بره اما در واقع با این کار مقدار بیشتری از لعاب سنگ و از بین بردیم که بعداً قرار هست بیشتر سیاه بشه.
دومین موضوع مهم برای جلوگیری از آسیب بیشتر به سطح سیاه شده اینه که نباید اقدام به سابیدن اون به فرچه‌های سیمی کنیم، چرا که فرچه سیمی داخل منافذ سنگ و کامل خط میندازه و بعدا هزینه کفسابی در قم رو افزایش میده.

بهترین کار بعد از سیاه شدن سنگ تماس با یک کارشناس کفساب و گرفتن مشورت از آن است.

ابتدا با روش‌هایی دستی که در کفسابی سنگ خانگی خواندیم اگر امکان پذیر بود سنگ را تمیز می‌کنیم.
در غیر اینصورت از کفسابی استفاده می‌کنیم.

براق کردن سنگ با لقمه های ایتالیایی سنگسابی در قم

سنگ سابی برای سرامیک چیست؟

سرامیک جزو کف‌پوش‌های است که بخش بزرگی از سطوح را در تمام نقاط پوشانده است. کف پوشی که نمی‌شود از کنار آن ساده رد شد، چرا که هر روز بهتر از دیروز و با ارائه رنگ‌ و ابعاد گوناگون می‌تواند هر نوع سلیقه‌ای را جذب خود کند.

با فراگیر شدن سرامیک در کفپوش، درخواست سنگ سابی یا کف سابی آن نیز افزایش می‌یابد. اما یک نکته مهم در سابیدن سرامیک وجود دارد: سرامیک همانند سنگ نیست که بشود هر کاری را برای آن انجام داد! یعنی امکان تراش کامل از روی سرامیک وجود ندارد.

به همین دلیل نیازها در سابیدن سرامیک به سمت و سوق دیگری می‌رود. به عنوان مثال شاید درخواست ما برای کفسابی سرامیک تنها پرداخت کاری در سنگ سابی باشد.سابیدن سرامیک مشکلاتی همچون: سیاهی، جرم، کثیفی، رنگ، سیمان را از بین خواهد برد.

کف سابی سرامیک
اگر واحد‌های دارید که به تازگی آن را تحویل گرفته‌اید، تازه ساخت است یا بازسازی شده است. احتمالا کثیفی و یا اصطلاحا چرک مردگی روی سرامیک خود مشاهده خواهید کرد. این نوع کثیفی بخاطر شیره مصالح ساختمانی است که در سطح دیده می‌شود.
کفسابی در قم تمامی این نوع سیاهی و جرم‌ها را کامل برطرف می‌کند.

قیمت سنگسابی در قم

قیمت کفسابی در قم بسته به تعداد ساب و مقدار سیاهی که روی آن ایجاد شده است متفاوت است، با اضافه شدن تعداد مراحل ساب در کف سابی هیچ قیمتی به آن اضافه نمی‌شود، کفساب موظف است تا بصورت کامل سنگ را با قیمت مشخص شده سنگسابی کرده به شما تحویل دهد قیمت کفسابی در متراژ زیر صد متری بصورت روزمزدی و در متراژ بالای صد متر به صورت متری محاسبه می‌شود.

نمونه کارها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی

جهت ثبت درخواست خدمات و مشاوره رایگان تماس بگیرید