کفسابی نیل

تلفن شرکت:  ۰۹۱۹۵۵۴۷۷۰۷             شنبه تا جمعه

آدرس: نسیم‌شهر-مجتمع سیتی‌سنتر‌-طبقه۳-کفسابی نیل

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کفسابی در قزوین|اجرای بی واسطه کف سابی با قیمت مناسب1403

در این مقاله می‌خوانید

کفسابی در قزوین

تماس باما: ۰۹۱۹۵۵۴۷۷۰۷

کفسابی در قزوین برای سنگ‌های متفاوت با دستگاه های پیشرفته انجام می‌شود، البته بیاید قبول کنیم و از من نویسنده خورده نگیرید همیشه شروع سخت است، در هنگام نوشتن یک مقاله کامل و مفصل نیز شاید در ابتدای آن کمی فراز و نشیب وجود داشته باشد.

چرا که در سر نویسنده هزاران مسئله می‌گذرد و نمی‌داند کدام یک از آن ها را در کجا اشاره کند، از این رو دعوت می‌کنیم تا انتهای این مقاله با کفسابی نیل همراه باشید چرا که تمامی نوشته های آن برای افرادی که در این زمینه نیازمند تجربه و کسب اطلاعات دقیق هستند مفید و مورد استفاده است، از طرفی یکی از مقالات کامل است که حتی اگر کفساب هم باشید به دردتان خواهد خورد.

کفسابی در قزوین

ساب زدن در قزوین

کف سابی یا ساب زدن در قزوین تعریف های مختلفی دارد، ساده تر اگر بخواهیم بگوییم هرکسی با یک نام این خدمت یا خدمات را می‌شناسد دلیل استفاده از این تیتر سردرگم کردن خواننده نیست، مهم این بود که بدانید تمام این الفاظ در کفسابی استفاده می‌شود و شنیدن یک نام متفاوت دلیل بر بالا پایین کردن یا نوع خدمت در کفسابی نمی‌شود.

تاثیر کفسابی بر روی سطوح

ساب زدن یک بخش است و کفشویی کردن یک بخش دیگر که هر دوی آن ها یک قیمت کفسابی جدا دارند، کف سابی شاخه اصلی آن است، و کفشویی و ساب زدن زیر شاخه آن، چرا که از کف سابی هم برای سرامیک استفاده می‌شود هم برای سنگ، اما ساب زدن تنها برای سنگ قابل استفاده است و برای سرامیک نمی‌شود از آن استفاده کرد.

کفساب در قزوین

امیدوارم که توضیح دقیق و کامل باشد و شما را گیج نکرده باشم( باعرض معذرت) تا اینجا متوجه تفاوت کفشویی و ساب زدن شدیم.

حال باید بدانیم که ساب زدن در کجا کاربرد دارد و کف شویی در کجا، ساب زدن برای سنگ‌های که تازه کار شده است، توسط مواد شوینده سیاه شده است، لعاب و درخشندگی خوبی ندارد، کثیفی آن با نظافت معمولی از بین نمی‌رود، در این شرایط باید کفسابی در قزوین یا ساب زدن انجام شود.

اما اگر سیاهی و کثیفی روی سرامیک یا سنگ بصورت جزیی نمایان شده است، اما با نظافت کامل از روی سطح تمیز نمی‌شود می‌توانید از کفشویی کمک بگیرید، کف شویی یک مرحله پایین تر از ساب است و قیمت آن نیز پایین تر است مدت زمان کم‌تری برای انجام کار را صرف می‌کند.

کف سابی براق سنگ در قزوین

قیمت کفسابی در قزوین

بارها راجب قیمت کف ساب صحبت کرده‌ایم، بسیاری فکر می‌کنند هر چقدر که شهر مورد نظر دور تر از مکان کفساب باشد قیمت آن نیز افزایش می‌یابد، اما همانطور که قبلاً راجب این مسئاله صحبت کردیم، ارزیابی و محاسبه قیمت برای کفسابی در قزوین با توجه به جنس و ابعاد سنگ و شرایط حال حاضر آن بستگی دارد.

این تنها برای سنگ های است که نیاز به لایه برداری دارد برای سنگ و سرامیک های که تنها با کفشویی مشکل آن ها حل می‌شود با یک قیمت مشخص انجام می‌شود.

ساب زنی در راه پله

قیمت کفسابی با چه معیارهای ارزیابی می‌شود؟

برای ارزیابی قیمت دقیق کف سابی در قزوین چند نکته وجود دارد که مهم است:

جنس سنگ: سنگ‌ها صدها مدل مختلف در ابعاد و رنگ‌های گوناگون وجود دارد که ممکن است کفسابی برای هرکدام از آن‌ها با یک سری تغییرات انجام شود. اما بصورت کلی دسته بندی سنگ‌ها خلاصه می‌شود در آهکی و استخوانی که برای ارزیابی قیمت بسیار کمک کننده است.

کفسابی سنگ‌های آهکی: سنگ‌های همچون تراورتن، گوهره.. که استفاده زیادی هم از آن‌ها در محوطه سازی شده است. جزو سنگ‌های هستند که به مرور زمان آهکی که در بافت آن تشکیل شده است، بسیار زیبای منحصر بفردی دارند. اما بهتر است در قسمت‌های پذیرایی و اتاق خواب فرش شود.

کفسابی این نوع سنگ‌ها بخاطر جنس آهکی و برش راحت‌تر با چند مرحله کم‌تر از 15000 تا 50000 هزارتومان برای هر مترمربع است.

کفسابی سنگ استخوانی: سنگ‌های مرمر که معروف‌ترین سنگ‌های استخوانی است، بخاطر جنس سختی که دارد با ساینده های الماسه تراش می‌خورد قیمت این ساب بخاطر مراحل بیشتر از 20000 تا 60000 هزارتومان برای هر متر مربع است.

کفسابی سرامیک در قزوین

شرایط سنگ چه تاثیری در قیمت کفسابی دارد؟

هرچقدر مقدار ناخنک سنگ کم‌تر باشد، بندهای آن در وضعیت مناسبی قرار داشته باشد.
لایه‌برداری و ترمیم آن آسان تر خواهد بود، در نتیجه قیمت کفسابی آن ارزان تر است.
همچنین در شرایطی که سنگ یک بار قبلا کفسابی شده باشد، هزینه ساب کامل نسبت به یک سنگ ساب نخورده بسیار مناسب تر است.

به عنوان مثال یک محیط صد متری که قبلا کفسابی شده است، در صورت اجرای ساب کامل تنها دومیلیون هزینه کفسابی دارد.

اما سنگ اگر ساب نخورده باشد، قیمت اجرای آن حدود شیش میلیون تومان خواهد بود که به آن هزینه رزین نیز اضافه خواهد شد.
شرایط کنونی سنگ شما رابطه مستقیم با قیمت آن دارد.

قبل و بعد از کفسابی

برای براق کردن کفپوش باید از چه موادی استفاده کرد؟

براق کردن سنگ یا کفپوش‌های دیگر با مواد همانند واکس کردن کفش است.

تمامی مواد های که برای براقیت سنگ و دیگر کفپوش‌ها استفاده و فروخته می‌شود همگی یک نوع روغن و مایع برای سطح سنگ است.
براق کردن سنگ باید با روش سنتی و ساینده های مخصوص سنگ که در کارخانه استفاده می‌شود انجام شود.

در این نوع براقیت ماندگاری تا پنج سال تضمین می‌شود و در صورت نگه‌داری درست مدت زمان آن بیشتر هم می‌شود.
اما در صورت استفاده از مواد پولیش یا رزین برای براق کردن کفپوش ماندگاری حداکثر سه الی شیش ماه است که بعد گذشت این مدت کفپوش سیاه و لک می‌شود.

علاوه بر هدر رفتن هزینه در این روش باید یک بار دیگر هزینه پرداخت کنید برای تمیز کردن لکه های آن از روی سطح.

مناطق تحت پوشش 

 تاکستان – بویین زهرا – اقبالیه – شهرک لیان – آوج – ضیا آباد – خرمدشت – کوهین – طارم سفلی – رودبار – رازمیان – الوند – خاکعلی – دشتایی. 

اتمام کار کفسابی در قزوین

بهترین کفسابی چیست

اگر بخواهیم یک محیط پنجاه متری سنگ دهبید را برای توضیح بهتر این موضوع مبنا قرار دهیم.

برای همچین محیط و سنگی سه نوع کفسابی می‌شود انجام داد. اما اینکه کدام را باید برای آن انتخاب کنیم بستگی به این دارد که وضعیت کنونی سنگ به چه شکل است.

سنگ تا به حال کفسابی نشده و بندهای آن خالی شده است: در چنین شرایطی بهترین کفسابی در قزوین اجرای ساب کامل است. یعنی باید لایه‌برداری، ترمیم و پرداخت در ۱۲ مرحله روی سنگ دهبید اجرا شود تا تمام شکاف‌ها ترمیم و سنگ براق شود.

سنگ کفسابی شده اما سیاه است: سیاهی روی سنگ بیشتر بخاطر شوینده ها است، اگر سطح کفپوش بخاطر شوینده سیاه شده باشد.
بهترین ساب برای آن اجرای کف سابی از مرحله ساینده ۱۰۰ است، اگر بندها پر باشد نیاز به ترمیم کاری وجود ندارد.
اما مراحل ساب زنی باید بصورت کامل اجرا شود. تا سنگ لایه‌برداری و پرداخت شود.

سنگ کفسابی نشده بندهای آن خالی نیست و کثیفی جزیی دارد: در چنین شرایطی یک کفسابی معقول شاید بهترین انتخاب باشد.
این نوع کفسابی با فرچه شویی و پرداخت کاری همراه است که علاوه بر از بین بردن کثیفی‌ها سنگ را براق و صیقلی می‌کند.

ساب زدن موزاییک در قزوین

کفسایی اسیدی و خطرات آن

کفسابی در قزوین برای پرداخت سنگ ها یکی از بخش‌های مهم در خدمات کفسابی که باید با اصول و جزییات کامل به آن پرداخت و راجب آن صحبت کرد.

زمانی که یک فرد سال‌های زیادی مشغول انجام یک حرفه یا یک خدمت است دلیل برا تجربه کافی آن فرد یا بی تجربگی آن نیست، همانطور که در کفسابی در کرج گفته شد، برای انجام ساب زدن سنگ‌ها از 8-12 مرحله ساب نیاز است، که از ساب‌های زبر شروع و تا ساب‌های پرداخت ادامه پیدا می‌کند.

آخرین مرحله از کفسابی برای اکثر سنگ‌ها که از بابت براقیت روی آن اجرا می‌شود ساب اسیدی یا ساب ایتالیایی یا ساب فرانکفورتی است که همه آن یک مدل کار را انجام می‌دهند، این ابزار یک جنس کاملا اسیدی دارد.

سوال: در تمامی مطالب سایت آمده است که اسید لعاب سنگ را ازبین می‌برد پس چرا برای پرداخت و براق کردن سنگ باید از اسید استفاده کرد؟

در کفسابی اسیدی اشاره به این کلمه یک تلفظ از جنس این لقمه است و هیچ اسیدی در لابه لایه آن استفاده نشده است، از آنجایی که این لقمه‌ها همانند اسید می‌توانند سنگ را خراب کنند چنین نام گذاری روی آن انجام شده است.

تمیز کردن سرامیک در قزوین

برای اینکه بتوانیم بهترین نتیجه را از این پرداخت داشته باشیم، باید بدانیم که مدت زمان اجرای آن روی سنگ چند مرحله و چند دقیقه است.
لقمه های اسیدی در دو شکل پودری و قالبی در دستگاه ساب استفاده می‌شود، البته که بر حسب تجربه پودر آن بسیار کاربردی تر است، بخاطر پوره‌های براق کننده‌ای که در جان آن استفاده شده است، ابتدا این لقهمه باید با آب کامل روی سنگ اجرا شود، از آن جایی که کفسابی با دونفر انجام می‌شود نفر دوم نباید اجازه ماندن آب لقمه ‌اسیدی روی سنگ را بدهد.

همان لحظه پشت سر دستگاه باید آب آن را جمع کند، چرا که در روش پودری تمام قطرات آن بصورت کامل آب نمی‌شود و بخشی از آن روی سنگ باقی می‌ماند که بلافاصله باید از روی سطح برداشته شود.

پس از اجرای اولین مرحله باید سنگ بایک آب وطی‌ کامل شسته شود سپس دوباره یک بار دیگر روی سنگ اجرا شود، پس از اتمام آن باید سنگ را با نمد یا گونی نخی یک بار کامل شستشو دهیم که با دستگاه باید انجام شود، این کار تمامی پسماندهای لقمه‌های اسیدی را از روی سطح سنگ جمع می‌کند و اگر چیزی از آن روی سنگ باقی مانده باشد را جمع می‌کند.

از ماندن یک دانه از پودره ایتالیایی روی سنگ می‌تواند یک مشکل بزرگ ایجاد شود، این مشکل می‌تواند باعث انجام کار از شروع شود که کار کفساب را بسیار سخت می‌کند پس باید در اجرای آن نهایت دقت را داشته باشیم.

سنگسابی در قزوین

کفسابی با دستگاه ایتالیایی در قزوین

کفسابی در قزوین برای لقمه‌های اسیدی که با حساسیت بالا باید انجام می‌شد مهم و ضروری است اما وجود دستگاه‌های سالم و سلامت و از لحاظ کارایی بروز مستلزم انجام یک کار بهتر با کیفیت بالاتر است، دستگاه‌های اکسپندر ایتالیایی یکی از پیشرفته ترین ها در بخش ساب زدن سنگ است.

از مزایای آن می‌تواند به شش کله ساب بودن، انجام کار با کیفیت بالا، انجام کار در اسرع وقت با مدت زمان کوتاه تر، از ضررهای آن نیز می‌تواند به حجم بزرگ آن که در بیشتر واحد‌های مسکونی و فضاهای کوچک نمی‌شود استفاده کرد اشاره کرد.

نوع دستگاه در کفسابی چه تاثیری دارد

انجام کار کفسابی در قزوین با دو نوع ساینده تک و سه فاز امکان پذیر است.
دستگاه کفسابی تک و سه فاز. تفاوت این دو در قدرت انجام کار آن‌ها است.

دستگاه کفسابی سه‌فاز: این دستگاه وزن دویست کیلویی دارد، برای لایه‌برداری، تراش و براق کردن تمام سطوح سنگی و گرانیت که ناخنک و ناهمواری زیادی دارد بسیار کاربردی است.
هرچقدر سنگ ناخنک و پستی بلندی بیشتری داشته باشد باید دستگاه آن نیز سنگین تر باشد تا قدرت تراش اضافات آن را داشته باشد.

کفسابی پله

دستگاه کفسابی تک فاز: این دستگاه برای فضاهای کوچک همانند پاگرد، مغازه‌های کوچک.. بسیار کاربردی است، فضاهای که قبلا کفسابی شده و ناخنکی در آن وجود ندارد برای کف سابی مجدد از آن استفاده می‌شود.

قدرت دستگاه تک فاز کم‌تر از سه‌فاز است همچنین مدت زمان انجام کار را بیشتر می‌کند.

نمونه کارها

یک پاسخ

  1. سلام وقت بخیر خسته نباشید قیمت خدماتتون مناسب بود و کیفیت هم خوب بود من محبی هستم برای قزوین اومدین ساب زدین خدا قوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی

جهت ثبت درخواست خدمات و مشاوره رایگان تماس بگیرید