کفسابی نیل

تلفن شرکت:  ۰۹۱۹۵۵۴۷۷۰۷             شنبه تا جمعه

آدرس: نسیم‌شهر-مجتمع سیتی‌سنتر‌-طبقه۳-کفسابی نیل

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کفسابی در شهران+ ازبین بردن جای رسوب آب با سابزنی(0تا100)

در این مقاله می‌خوانید

کفسابی در شهران

کفسابی در شهران برای تمامی سنگ‌های گرانیت، مرمریت، گوهره، آباده، صلصالی، گوهره، خوی، هرسین و انواع موزاییک، گرانیت و بتن قابل انجام است.
کفسابی برای سرامیک، پارکت، لمینت و انواع کفپوش‌های متفرقه با دستگاه‌های ساب زن انجام می‌شود.

کفسابی در شهران با توجه به نوع کفپوش، جنس آن، رنگی که دارد، و نوع کثیفی و مشکل آن انتخاب و پایه ریزی می‌شود که متشکل از انواع ساب‌ها است.

از جمله ساب‌های که برای کف سابی در شهران استفاده می‌شود، می‌توان به ساینده‌های پد و اسفنجی اشاره کرد که اکثر سنگ‌ها را با آن می‌سایند.

کفسابی در شهران

کفسابی در شهران برای سنگ‌های که رسوب آب دارد

کف سابی شهران برای سنگ‌های که روی آن‌ها رسوب دارد به چند شکل انجام می‌شود که انتخاب تعداد مراحل ساب آن نیز بستگی به مقدار رسوب آب در خورد سنگ دارد، انتخاب مدل سابزنی در شهران توسط کفساب انجام می‌شود و نیازی نیست شما کاری انجام دهید.

رسوب بستن سنگ توسط آب یک ظاهر زشت را روی آن ایجاد می‌کند که دل هر بیننده‌ای را چرکین می‌کند.
آب برای آشامیدن خوب است، نه برای ماندن روی سنگ، اکثر ما فکر می‌کنیم چون آب هیچ مواد اسیدی ندارد پس آسیبی هم به سنگ نخواهد زد.

حتما سنگ‌های را در طبیعت دیده‌اید که طی سال‌ها ماندن زیر تنها قطره آب سوراخ شده است.
آب در طولانی مدت می‌تواند حتی سنگ را سوراخ کند چه برسد لعاب آن را مات و سیاه کند.

رسوب آب روی سنگ برای یک روز یا یک ماه نیست، حداقل باید یک سال روی سنگ بماند یا روی آن جاری باشد تا بتواند سنگ را خراب کند.

پس اگر مشکل رسوب بستن آب روی سطح خود را دارید مطمعنأ مدت زیادی است که روی آن آب جاری بوده یا مانده است که در دراز مدت آن را سیاه کرده است.

اما اگر درخواست خدمات کفسابی برای ازبین بردن رسوب آب از روی سنگ را داشته ‌اید باید به چند نکته توجه کنید، در کفسابی در تهران و کفسابی در کرج گفتیم که اسید در هر اندازه‌ای که داخل خورد سنگ رفته باشد بیشترین مقدار آن نهایتا سه میل است و با کفسابی در شهران حل می‌شود.

اما رسوب آب کمی متفاوت از هرگونه اسید است، اسید در لحظه اول سنگ را خراب می‌کند و دیگر نفوذی نخواهد داشت.
اما آب زمانی که اولین بافت سنگ را ازبین ببرد حفظ و ترمیم آن کمی سخت خواهد بود چون مقدار بافت زیادی را در طولانی مدت از بین می‌برد.

البته اگر جای رسوب آب کامل هم پاک نشود تا مقدار زیادی از بین رفته و حداقل 60٪ کم رنگ می‌شود.
در بعضی از سنگ‌ها نیز که جنس و سختی بالای داشته باشد، نمی‌تواند زیاد نفوذ کند و با همان کفسابی در شهران تمیز و براق خواهد شد همانند روز اول.

در ادامه برای اینکه بدانیم کدام سنگ‌ها ارزش سرمایه گذاری از بابت جلوگیری از نفوذ آب را دارد، هرچقدر جنس سنگ سختی بالای داشته باشد نفوذ آب در آن نیز کندتر خواهد شد.
همانند سنگ استخوانی چینی که آب به سختی در خورد آن نفوذ می‌کند.

اما گوهره یا امثال آن به راحتی آب را جذب کرده و چند برابر سیاه تر می‌شود.
سنگ‌های گرانیت نیز چند نوع دارد که جنس نهبندان آن جذب آب بالای دارد اما با این وجود آب نمی‌تواند بافت‌های گرانیت را از هم جدا کند و به آن آسیب بزند.

اما سنگ‌ها استخوانی نیز با وجود بافت‌های سنگین در جان خود در مقابل آب مقاومت بالای ندارد و سریعا از بین می‌رود.
به همین خاطر بهترین حالت برای جلوگیری از این مشکل در سنگ‌ها خشک کردن سطح بلافاصله بعد از شستشو است.

سنگسابی در شهران

سنگسابی در شهران از بین بردن شکستگی‌های کوچک با سابزنی

سنگسابی در شهران برای سنگ، گرانیت، موزاییک، بتن و انواع سرامیک‌های طرح سنگ قابل انجام است.
مطمعنأ برای شما هم پیش آمده سنگ‌های داشته باشید که در دراز مدت مات یا کدر شده باشد، سیاهی روی آن جذب شده و با نظافت از بین نرود.

این مشکلات رایج‌ترین ها برای سنگ است که در بیشتر کفپوش‌ها دیده می‌شود، سنگ سابی در شهران به راحتی تمام این مشکلات را از سطح پاک می‌کند.

سنگسابی در شهران برای موزاییک چگونه است؟

برای براق کردن موزاییک سنگسابی کافی نخواهد بود، بسیاری به اشتباه برای آنکه موزاییک را براق کنند به دنبال یک ساینده یا روغن یا حتی پولیش هستند که با کشیدن روی سطح موزاییک آن را براق کنند.

اما سنگ سابی در شهران برای براق کردن سنگ و گرانیت است، موزاییک ذات سیمانی دارد سیمان هم براق نمی‌شود تنها در صورتی می‌توانید انتظار براقیت از موزاییک را داشته باشید که جنس آن سنگی باشد.

یعنی موزاییک به کار رفته موزاییک سنگی باشد از سنگسابی موزاییک سنگی نیز نباید انتظار براقیت سنگ را داشته باشید، چرا که در بین سنگ‌های کارشده ملات سیمان پر شده است.

به همین خاطر براق کردن آن بصورت یکدست ممکن نیست، شاید گفتن این موضوعات به مذاق بعضی‌ها خوش نمی‌آید اما کفسابی نیل موظف است تنها واقعیت را بگوید‌.

پولیش‌های وجود دارد که می‌شود با کشیدن آن روی سطح موزاییک آن را براق کرد.
اما فکر کنید که برای کفسابی پارکینگ اقدام کرده‌اید و سطح آن موزاییک است، حال برای براق کردن آن از مواد پولیش استفاده می‌شود.
(Polish)پولیش یک مایع براق کننده است که روی هر سطحی کشیده شود آن را براق می‌کند، این براقیت برای سنگ یا موزاییک نیست و تنها مایع روی آن برق می‌زند.

قیمت مواد پولیش اصلی بالای دو میلیون تومان برای دوازده متر است، اما پولیش‌های تقلبی برای 12 متر صد هزارتومان است، کفسابی در شهران باید این چنین پولیش را برای سطح اجرا کند.

این پولیش در خورد موزاییک جذب نمی‌شود و در سطح آن باقی می‌ماند.
پارکینگ که بیشترین رفت و آمد را دارد، بخاطر لیز بودن سطح موزاییک می‌تواند برای ساکنین که در حال رفت و آمد هستند خطرساز بشود.

پولیش یک مایع بسیار لیز است، جنس اصلی آن که مارک جولیا هستش ساخت کشور ایتالیا، همان لحظات اول در یک میل روی سطح خشک می‌شود و با چکش هم جدا نمی‌شود.

این نوع پولیش نه تنها ضرری ندارد بلکه بسیار مفید و نوعی محافظ برای سنگ است.
اما پولیش تقلبی بسیار آسیب زننده و مخرب همچنین خطرساز است.

سابزنی در شهران

قیمت کفسابی در شهران

هزینه کفسابی در شهران با توجه به جنس کفپوش محاسبه می‌شود.
کفسابی راه پله بصورت کلی قیمت گذاری می‌شود.
برای کفسابی گرانیت دو نوع ساب پرداخت و ساب کامل وجود دارد که هر دو در متراژ بالای صد متر، بصورت متری محاسبه می‌شود.

البته نوع دستگاه سنگسابی نیز برای هزینه و محاسبه آن مهم است.
برای درخواست خدمات کفسابی یا نماشویی در شهران با کفسابی نیل در تماس باشید.

نمونه کارها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی

جهت ثبت درخواست خدمات و مشاوره رایگان تماس بگیرید