کفسابی نیل

تلفن شرکت:  ۰۹۱۹۵۵۴۷۷۰۷             شنبه تا جمعه

آدرس: نسیم‌شهر-مجتمع سیتی‌سنتر‌-طبقه۳-کفسابی نیل

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کفسابی در شمال /رشت/ آمل با دستگاه ایتالیایی

فهرست مطالب

کفسابی در شمال ایران

شمال ایران یا عامیانه تر شمال همیشه سرسبز کشور عزیزمان ایران، سرزمینی کم وسعت اما حاصل خیز در جنوب دریای مازندران وشمال رشته کوه البرز است، شمال ایران شامل استان‌های مازندران، گلستان، گیلان است.

 کفسابی در شمال بخاطر ساخت و ساز‌های ویلایی که در آن انجام شده است همیشه در راس کار سازنده‌ها بوده است.

وقتی صحبت از کفسابی می‌شود بیشتر بخش‌های که در شهرستان‌های کشور به این کار می‌پردازد بخش‌های مهم که شامل محل کار یا سازه‌های گران قیمت است می‌شود.

شمال کشور بیشتر منطقه‌ای تفریحی و گردشگری است، اکثر مردم آن از تنقلات و کلوچه‌های خوشمزه و ویلا‌های زیبای خود در آمد زایی می‌کنند، اگر جزو افرادی هستید که در بخش ویلاسازی یا اجاره آن‌ها فعالیت دارید باید با کفسابی این قسمت‌ها نیز آشنای داشته باشید.

زمانی که شما ویلاهای زیبایی دارید و کفپوش آن‌هارا سنگ‌ و موزاییک و سرامیک‌ها پوشش داده است، ممکن است با گذشت زمان سنگ‌ها سیاه، کدر، مات، یا در اثر شوینده‌ ها لعاب آن از بین رفته باشد.

در چنین شرایطی با کفسابی در شمال سنگ‌ها همانند روز اول نو و یکدست خواهد شد.

کفسابی در شمال برای تمامی سنگ‌ها، و کفپوش‌های کوچک و بزرگ قابل انجام است، اگر به زیبایی و براقیت کفپوش‌های‌ خود اهمیت زیادی قائل باشید.

نیاز است که کفسابی را در راس کار خود قرار دهید، این کار علاوه بر بخشیدن زیبایی به محیط شما در رونق کسب و کار شما نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت.

دلیل آن نیز پسند بهتر مشتری خواهد بود کفسابی سازه شما را لوکس می‌کند و قیمت آن را بصورت چشم گیری بالا ‌می‌برد، البته کفسابی در شمال فقط برای سنگسابی ویلا نیست و در هر بخشی که سنگ فرش باشد مورد استفاده قرار می‌گیرد و بسیار کاربردی است.

کفسابی در شمال

بهترین سنگ‌ها برای آب وهوای شرجی 

مناطق شمالی کشور به خاطر آب و هوای شرجی که در آنجا حاکم است، نمی‌توانند از هرسنگ فرشی برای نماها و کفپوش‌های خود استفاده کنند.

چرا که مصالح مورد استفاده باید دوام و استحکام بالایی در مقابل جذب آب و هوای شرجی را داشته باشد، همچنین باید سنگی باشد که بافت آن مقاومت باشد.

سنگ تراورتن مناسب آب و هوای شرجی

سنگ تراورتن مناسب‌ترین سنگ برای این آب و هوا است، با توجه به بافت تودرتویی که آن را تشکیل داده است، از نفوظ هر نوع گرد و غبار و نمی در جان خود جلوگیری می‌کند.

مقاومت و استحکام بالای دارد، کفسابی سنگ تراورتن و رزین کاری آن عمر آن را بالا برده و دوام آن را چند برابر می‌کند، همچنین برای خانه‌های خود می‌توانید از سنگ آباده استفاده کنید.

آباده نیز بافت مناسبی دارد و برای آب و هوای داخلی مناطق شرقی جوابگویی خوبی دارد، همچنین با کفسابی خانگی سنگ آباده خود می‌توانید طول عمر آن را تا چندین سال افزایش دهید.

سنگ‌های آهکی و سنگ گرانیت انتخاب خوبی برای نمای بیرونی و داخلی ساختمان‌ها و ادارت در آب و هوای مرطوب است.

البته توجه داشته باشید، شما اگر بهترین سنگ هارا در کفپوش خود استفاده کرده باشید، اگر در نگه‌داری آن دقت و رعایت کافی را نداشته باشید ممکن است در عرض چند سال نیاز به تعویض سنگ ‌داشته باشید.

نگه‌داری از سنگ در آب و هوای شرجی

نگه‌داری از سنگ مهم‌ترین اصل در مناطق مرطوب است، البته اگر جنس سنگ درست انتخاب شده باشد، نگه‌داری از آن تنها سی درصد ماجرا است، از نظافت سنگ با مواد شوینده خودداری کنید، سنگ را با آب گرم بشورید، از مایع ریکا برای شستشوی سنگ خود استفاده کنید.

مراحل کفسابی در شمال 

مراحل کفسابی در شمال بستگی به رنگ سنگ و جنس آن دارد، باتوجه به صحبت‌های بالا بیشتر سنگ فرش‌هارا گرانیت و تراورتن شامل می‌شود، البته از سنگ‌های اسلب اخیرا در این مناطق استقبال خوبی شده است، کفسابی سنگ گرانیت در 15 مرحله ساب انجام می‌شود که در کفسابی سنگ می‌توانید آن هارا کامل بخوانید.


کفسابی سنگ تراورتن در 9 مرحله انجام می‌شود، تفاوت کفسابی تراورتن در شمال با مناطق دیگر مرحله پرکردن درز سنگ است.

در این مناطق مخصوصا کفسابی در رشت، بیشتر از رزین میجر‌ بخاطر بافت زخیم آن استفاده می‌شود تا جذب آب سنگ به حداقل برسد، در خانه‌ نیز برای بندکشی از مواد اپوکسی استفاده می‌شود تا بافت سنگ را کامل بپوشاند و جذب رطوبت به صفر برسد.

سنگسابی در شمال

قیمت سنگسابی در شمال 

قیمت سنگسابی در شمال یکی از بخش‌های مهم آن است، همان‌قدر که کیفیت کار اهمیت دارد قیمت نیز دارد، محاسبه قیمت در شمال کمی متفاوت از دیگر مناطق است، باتوجه به مراحل خاصی که در بندکشی سنگ‌ها در این منطقه باید انجام شود، قیمت کفسابی کمی بیشتر است.

سنگ‌های تراورتن باید با رزین میجر‌ و یا اپوکسی بندکشی و ترمیم شود قیمت مواد آن به عهده کارفرما است، هزینه کفسابی هرمتر مربع این سنگ از 80-150 هزارتومان است.
برای سنگ گرانیت که از 15-22 مرحله نیاز به ساب دارد قیمت هر متر از 100تا250 هزارتومان است.

برای استعلام قیمت دقیق تر در کفسابی ارزان سنگ لیست قیمت کامل خدمات سنگسابی را ببینید.

توجه داشته باشید، باتوجه به شرایط آب و هوای خاص، سنگ شما حتما باید با رزین میجر‌ یا اپوکسی بندکشی شود، چرا که بسته شدن بافت سنگ مهم است، استفاده از مواد بتونه یا متفرقه از بین رفتن هزینه شما است.

کفسابی در آمل

آمُل یا به زبان زیبای مازندرانی آمِل یک شهر توریستی و زیبا در شمال کشور است، کفسابی در آمل همیشه برای مردم آن مهم است، چرا که بناهای آن جزو گران قیمت‌ترین سازه‌های شمال است، بیشتر سنگ‌های این منطقه تراورتن‌های اسلب است.

و اغلب کفسابی در آمل برای ویلاها و مناطق توریستی از قبیل موزه‌ها انجام می‌شود

کفسابی در رشت

کفسابی در رشت

کفسابی در رشت با استفاده از دستگاه ایتالیایی انجام می‌شود البته این شهر جزو شهرهای مهم شمال کشور است، بیشتر افرادی که درخواست کفسابی در رشت را دارند.

بخاطر آب و هوای شرجی که دارد برای سنگ‌های ترک خورده و نشست کرده این خدمات را درخواست می‌کنند.

سنگ‌هایی که در پی آب و هوای مرطوب لق شده و ملات آن‌ها شل شده است، درچنین شرایطی ابتدا باید سنگ بصورت کامل با استفاده از برش بند درزهایش خالی شود، تا سیمان های که رطوبت آن را خراب کرده است تخلیه شود، سپس با استفاده از اپوکسی رزین بندها کامل پر شود، با استفاده از کفسابی ایتالیایی در رشت سنگ بصورت کامل سیقلی‌ شود.

استفاده هم‌زمان از اپوکسی رزین، و ساب ایتالیایی منافظ سنگ را کامل می‌بندد و رویه آن را براق می‌کند به عبارتی دیگر سوراخی روی سنگ نیست که بخواهد در پی رطوبت خراب شود‌

نمونه کارها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی

جهت ثبت درخواست خدمات و مشاوره رایگان تماس بگیرید