کفسابی نیل

تلفن شرکت:  ۰۹۱۹۵۵۴۷۷۰۷             شنبه تا جمعه

آدرس: نسیم‌شهر-مجتمع سیتی‌سنتر‌-طبقه۳-کفسابی نیل

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کفسابی در سوادکوه (0تا100)

در این مقاله می‌خوانید

کفسابی در سوادکوه

کفسابی در سوادکوه زیباترین شهر شرقی استان مازندران، شهری در دل جنگل‌های مازندران امروز در کفسابی نیل راجب ساب زدن و نوع کف سابی در سوادکوه صحبت خواهیم کرد، در ادامه با ما همراه باشید.

کفسابی برای هر نقطه‌ای که سنگ فرش باشد و یا کفپوش آن سرامیک یا پارکت باشد قابل انجام است، و نوع ساب و تعداد مراحل آن در انواع کفپوش متفاوت است.

کفسابی در سوادکوه برای سنگ‌های که در قسمت پارکینگ قرار دارد بیشترین درخواست را دارد، در پروژه‌ای که امروز اجرا شد برای کفسابی پارکینگ و موزاییک آن در سوادکوه برای مشتری عزیز بود.

کفسابی در سوادکوه

کفسابی موزاییک سیاه شده در سوادکوه

کفسابی موزاییک یکی از سنگ‌های سیمانی است که از در کفپوش‌های خانه‌‌های قدیمی و جدید مورد استفاده قرار می‌گیرد.
پارکینگ یکی از قسمت‌های است که اگر درست نگه‌داری نشود، در کم‌ترین زمان ممکن به کفپوش‌های آن آسیب می‌رسد، و هزینه زیادی برای جبران خسارت وارده به آن نیاز است.

کفسابی در سوادکوه برای سنگ‌های موزاییک در پارکینگ طی 6 مرحله ساب انجام می‌شود.
سیاه شدن سنگ پارکینگ چند دلیل متفاوت دارد که باید قبل از اجرای کفسابی در سوادکوه و هراقدامی در این بابت، به آن پرداخته شود.

یکی از مهم‌ترین علت‌های سیاهی گرفتن سنگ موزاییک پارکینگ، استفاده از شوینده‌ها برای نظافت سنگ است.
فرقی نمی‌کند از کدام شوینده استفاده می‌کنید، مقدار اسید آن کم باشد یا زیاد، با یک‌بار برخورد با موزاییک، در ابتدا سنگ تمیز و سفید می‌شود، اما پس از مدت کوتاهی شروع به سیاه شدن می‌کند.

از دیگر دلایل سیاهی گرفتن موزاییک پارکینگ، نظافت نکردن سنگ است، شاید کمی منطقی نباشد، اما سنگ پارکینگ بخاطر رفت و آمد بالای وسایل نقلیه در آن همیشه در حال استفاده است، به همین علت هر باری که ماشین در آن رفت و آمد می‌کند، یک رد لاستیک روی سنگ می‌افتد، با تکرار دفعات آن و نظافت نکردن موزاییک.

این سیاهی‌ها روی هم انباشته می‌شود، و بخاطر جنسی که دارد در خورد آن نفوظ می‌کند، حال اگر بخواهید سنگ را تمیز کنید دیگر کار از کار گذشته و با نظافت معمولی دیگر تمیز نخواهد شد.

از دلایل دیگر در سیاه شدن سنگ موزاییک پارکینگ در سوادکوه می‌شود به ریختن روغن روی سنگ اشاره کرد، روغن یکی از مایعاتی است که در زمان سریع در جان سنگ نفوظ کرده و سیاهی آن جذب می‌شود، اگر خیلی زود اقدامی برای کفسابی در سوادکوه انجام نشود سیاهی تا آخرین میل سنگ نفوظ کرده و ترمیم آن غیر ممکن خواهد بود.

از دیگر دلایل سیاه شدن موزاییک در پارکینگ می‌شود به استفاده غلط از چسب و سیمان برای بندکشی موزاییک اشاره کرد، اکثر سنگ کارها زمانی که سنگ‌فرش را به اتمام می‌رسانند، برای اینک بند سنگ به خوبی بسته شود، و مقاومت سنگ بالاتر برود، روی آن یک لایه زخیمی از ملات که با چسب بتن و سیمان سفید درست شده است را می‌کشد.

کفسابی و از بین بردن سیاهی روغن واسید از روی موزاییک

یا بعضی از افراد زمانی که می‌بینند، بند سنگ‌ها باز شده است روی آن دوغاب می‌ریزند.
و تا چند روز آن را از روی سنگ تمیز نمی‌کنند، زمانی که سیمان روی سنگ مانده و خشک می‌شود، با رفت و آمد روی آن کم کم سیاهی روی سیمان جذب می‌شود و کامل سیاه می‌شود و نظافت کردن آن آسان نخواهد بود.

کفسابی در سواد کوه برای سنگ سیاه شده

اگر به هر دلیلی سنگ‌های پارکینگ و یا هر قسمتی دیگری در خانه یا محل کار شما با دلایل بالا، یا با دلایلی همچون ریختن آب لیمو، آب سرکه، چایی و مواد دیگر روی سطح سیاه و مات شده است، باید کفسابی در سوادکوه انجام شود.

کفسابی در سوادکوه برای سنگ‌های سیاه شده با یک روش قابل انجام است، فرقی نمی‌کند که سنگ کفسابی شده است یا خیر، زمانی که سیاهی رویه سنگ را گرفته باشد باید از صفر تراش داده شود.

تراش دادن سنگ همانند کفسابی پارکینگ حتما باید با دستگاه کفسابی سه‌فاز اجرا شود، سه‌فاز دور بالایی دارد و تراشی که با آن اجرا می‌شود زخیم تر است که در سفید شدن بیشتر سنگ کمک زیادی می‌کند.
بعد از تراش اولیه بندهای که خالی شده است یا به اشتباه با مواد غلط پر شده است از داخل بند خالی شده و از اول بندکشی انجام می‌شود.

سپس به ترتیب ساب‌های پرداخت اجرا می‌شود تا سنگ بصورت کامل براق و سیقلی‌ شود.

قیمت کفسابی سنگ ساب خورده و ساب نخورده سیاه شده

فرقی نمی‌کند که سنگی که سیاه شده است ساب خورده است یا خیر، چرا که باید کامل تراش داده شود، اما قیمت کفسابی آن با یک‌دیگر متفاوت است، سنگی که کفسابی شده است قیمت ساب کمتری دارد و در خدمات کفسابی تعداد مراحل ساب آن کم است، اختلاف قیمت سنگ کفسابی شده و نشده بین 10-30هزار تومان است.

چرا باید سنگی که سیاه شده است و کفسابی شده است را از اول ساب بزنیم؟

زمانی که سیاهی در خورد سنگ نفوظ می‌کند دیگر تفاوتی ندارد که شرایط حال حاضر سنگ چگونه است، در چنین حالتی باید از صفر لایه‌برداری انجام شود، کفسابی سنگ با لقمه‌های نرم تر امکان پذیر است و تفاوتی هم ایجاد می‌شود اما برای اینکه ساب اجرایی با بالاترین کیفیت انجام شود.

و سیاهی مجددا روی سنگ برنگردد باید بصورت کامل اجرا شود ما در کفسابی تبریز نیز اشاره کردیم که سنگسابی در سوادکوه یک پکیج کامل است و باید بصورت یک‌جا اجرا شود، شاید در تعداد مراحل کم‌تر آن هزینه کم‌تری پرداخت کنید اما در گذر زمان مجدد نیاز به کفسابی در سوادکوه پیدا خواهید کرد که در مجموع هزینه پرداختی از جیب شما خواهد رفت.

تفاوت قیمت ساب کامل با ساب ناقص شاید مبلغ بسیار جزیی باشد اما کیفیت کار میان این دو بالای ۵۰درصد است.
به عنوان مثال یک فرد کفساب برای ساب زدن صد متر سنگ ساب خورده سیاه شده بصورت کفسابی پرداخت نزدیک سه میلیون تومان هزینه دریافت می‌کند. این هزینه ۵۰/۵۰ است یعنی ممکن است زبری سنگ بیشتر از نیم میل باشد و دوباره برگردد.

اما کفسابی در سوادکوه بصورت کامل برای همین مقدار کار با ۴۵۰۰انجام می‌شود، اختلاف کار یک و پانصد است، اما اگر سیاهی برگردد که احتمال آن بالا است هزینه کامل باید مجدد پرداخت شود.

سیاه شدن سنگ پارکینگ با نظافت غلط شستشوی سنگ با اسید یا شوینده من

سیاهی روی سنگ چقدر بعد از کفسابی در سوادکوه برمی‌گردد؟

سیاهی زمانی روی سنگ ایجاد می‌شود که سنگ به درستی نظافت نشود یا غلط نگه‌داری شود، یعنی در حالت معمولی و نظافت درست قرار نیست که سنگی که از کارخانه خریده‌ایم سیاه یا مات شود.

کفسابی کردن سنگ نیز به همین شکل است، اگر تعداد مراحل کار به درستی اجرا شود، و مراحل آن در جای خود انجام شود.
کفساب متخصص برای کفسابی در کرج و سوادکوه می‌تواند بصورت تضمین کتبی به شما اطمینان دهد که حداقل تا پنج سال قرار نیست سیاهی روی سنگ برگردد.

در حقیقت اگر کفسابی درست اجرا شود سنگ تا زمانی که با مواد شوینده یا روغن ماشین در تماس نباشد همانگونه مثل روز اول براق و زیبا می‌ماند، اما یک دقیقه بعد از اتمام کفسابی اگر روی موزاییک اسید یا روغن بریزد همان لحظه تمام سیاهی‌ها روی سطح باز می‌گردد.

قیمت کفسابی در سوادکوه

قیمت کفسابی سنگ و موزاییک در سوادکوه بسته به مقدار سیاهی سنگ تعیین می‌شود، اگر سنگ ساب نخورده باشد و سالم باشد قیمت کفسابی به صورت متری محاسبه می‌شود.ساب زدن و تعداد مراحل آن رابطه مستقیم با تایین قیمت ساب دارد.
هرچه تعداد مراحل ساب بیشتر باشد قیمت ساب آن نیز بیشتر می‌شود.
اگر در هر قسمتی از محل کار یا خانه خود نیاز به کفسابی در سوادکوه دارید با شماره‌های داخل سایت با کفسابی نیل در ارتباط باشید.

نمونه کارها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی

جهت ثبت درخواست خدمات و مشاوره رایگان تماس بگیرید