کفسابی نیل

تلفن شرکت:  ۰۹۱۹۵۵۴۷۷۰۷             شنبه تا جمعه

آدرس: نسیم‌شهر-مجتمع سیتی‌سنتر‌-طبقه۳-کفسابی نیل

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

4روش تشخیص ساب اصولی کفسابی در سعادت آباد

فهرست مطالب

کفسابی در سعادت آباد

برج‌های بلند، نماهای زیبا، مصالح ساختمانی درجه یک، همه این‌ها در منطقه 2تهران دیده می‌شود، سنگ‌های کفپوش اکثر این خانه‌ها در این مناطق دهبید و اسلب هستند، این سنگ‌ها بخاطر سورت بالایی که دارند طی رفت و آمد و بنایی، تمامی کثیفی‌ها را جذب می‌کند، ظاهر زیبای کفپوش را زشت نشان می‌دهد، برای اینکه سطح همانند روز اول تمیز، براق، یکدست و سیقلی‌ باشد، کفسابی در سعادت آباد پیشنهاد می‌شود.
سنگسابی در سعادت آباد تهران تمامی لک و پیس‌های سنگ را از بین می‌برد، خلل وفورج هارا پر می‌کند، یک براقیت زیبا به کفپوش می‌بخشد.

کفسابی در سعادت آباد

معمولا بخاطر تفاوت قیمت‌هایی که در مناطق بالاتر از بابت خرید و فروش واحدها وجود دارد، اکثر سازنده‌های تهرانی هرچه در مناطق بالاتر ساختمان‌های خود را بنا کنند، از مواد اولیه بهتری نیز برای اجرای آن‌ها استفاده می‌کنند.

چرا که هرچقدر از مصالح بهتری استفاده شود قیمت آن هنگام فروش جبران خواهد شد، به همین خاطر کفسابی در سعادت آباد و شهرک غرب نزد سازنده‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است، اکثر سنگ‌هایی که به تازگی و از چند سال پیش در منطقه 2 تهران استفاده شده است، جزو باکیفیت وگران‌ترین مصالح ساختمانی است.

هنگامی که شما سنگ‌های خود را باقیمت بالا تهیه ‌و فرش می‌کنید، هزینه کف سابی و همچنین کار سنگسابی در سعادت آباد و شهرک غرب هزینه سنگینی نخواهد بود، چرا که کفسابی در سعادت‌ آباد جزو ملزومات ساختمان شما است.

کفسابی سنگ‌ها در سعادت آباد به عهده سازنده ملک است، یا خریدار

کفسابی باید در قرارداد شما هنگام خرید واحد قید شده باشد، در غیر اینصورت سازنده هیچ مسئولیتی در قبال کفسابی سنگ‌های شما نخواهد داشت، دلیل این کار هم ساب خورده بودن سنگ از قبل در کارخانه آن‌ها است.

فرقی نمیکند که هزینه کفسابی آن به عهده کدام یکی باشد، هنگامی که شما واحد خود را تحویل گرفته‌اید، حتما باید قبل از اسباب کشی کار سنگسابی آن را انجام دهید.

کفسابی قبل از اسباب کشی یا بعد از آن

تصور کنید که واحد شما خالی است و هیچ وسیله‌ای که مزاحم باشد در آنجا وجود ندارد، حال زمان مناسبی برای کار کفسابی در سعادت آباد خواهد بود، چرا که کار کف سابی بخاطر چند مرحله بودن آن نیازمند اجرای ۹تا۱۲مرحله لقمه ساب است، به همین علت جابجایی وسایل در خانه کمی مشکل و همچنین کار پر هزینه‌ای برای شما خواهد بود.

البته باید توجه داشته باشید که بار اولی که لایه برداری و بتونه کاری کامل روی سنگ‌ها اجرا شود، بعد از چند سال دیگر نیازی به اجرای تمامی این خدمات کفسابی نمی‌باشد و همانطور که در کفسابی ایتالیایی گفته شد، تنها ساب پرداختی برای سنگ‌ها کافی است.

آیا بهتر است که سنگ‌ها قبل از اجرای کابینت کفسابی شوند؟

هنگامی که ساختمان نوساز استو واحد بصورت کامل خالی است بهترین زمان برای اجرای کفسابی در سعادت آباد و شهرک غرب است، اگر شما قبل از کف سابی کابینت‌های خود را نصب کرده باشید قسمت‌هایی که با کابینت پوشانده شده است کفسابی نمی‌شود، در نتیجه ممکن است شما چند سال بعد تصمیم به تغییر دکوراسیون خود بگیرید، حال شما سنگ‌های خواهید داشت که پستی بلندی و رنگ آن با قسمت‌های دیگر متفاوت است.

با وجود چنین خللی در کار، شما مجبور به استخدام دوباره یک متخصص برای کفسابی آن چند قسمت یا چند متر خواهید بود، حالا که چند سال از کفسابی بخش‌های دیگر گذشته است و سنگ‌های که ساب خورده‌اند نیز کمی پر رنگ تر شده‌اند.

با سنگسابی قسمت جدید، زیر کابینت‌ها و سنگ‌های که امروز کفسابی می‌شوند با سنگ‌های که چند سال پیش کفسابی شده است، دورنگ خواهد بود، در نتیجه به اجبار باید کل واحد خود را از اول کفسابی انجام دهید، و هزینه شما چند برابر خواهد بود.

کفسابی سنگ در سعادت آباد تهران

کفسابی در سعادت آباد  برای واحدهای خالی قبل از قرنیز انجام شود یا خیر

بهتر است قبل از کفسابی قرنیز و شوفاژها نصب نشوند، چرا که دستگاه کفسابی بخاطر صفحه گردی که دارد، قادر به ساب پنج سانت از گوشه دیوارها نخواهد بود، اگر شما بعد از کفسابی قرنیزها را بچسبانید، حدود ۴سانت از این سنگ ساب نخورده نیز پشت آن خواهد افتاد، قسمتی که مشاهده خواهد شد کامل ساب خورده خواهد بود و کار شما یک دست خواهد بود.

کفسابی در سعادت آباد و بتونه کاری آن چگونه است؟

کفسابی در سعادت آباد جزو کارهای مهم صنعت ساختمانی است، هنگامی که سنگ‌ها لایه برداری می‌شود بخاطر پستی بلندی که بین آن‌ها هنگام فرش شدن به وجود آمده است، طی لایه برداری، سنگ یک تا دومیل از هم فاصله خواهند گرفت، این خلل به وجود آمده نیازمند ترمیم با بتونه‌های مخصوص سنگی با رزین‌های تیناکس خواهد بود، همچنین بتونه کاری سنگ‌ها از لق شدن آن‌ها و نفوظ آب بین بندها جلوگیری می‌کند، بخاطر همرنگ سازی بندها شما دیگر چند مدل سنگ را مشاهده نخواهید کرد و تنها یک سنگ یکدست خواهید دید، انگار اصلا سنگ‌ها توسط بندها به هم وصل نشده است و یک سنگ کامل فرش شده است.

کفسابی در سعادت 

اگر جزو افرادی هستید که همیشه می‌خواهید در هر کاری اطلاعات کاملی داشته باشید و بدانید که کار به درستی انجام شده است یا خیر با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

برای تشخیص اجرای درست کفسابی در سعادت آباد نیاز به رفتن راه دوری نخواهید داشت، در واقع کف سابی در سعادت آباد و شهرک غرب معمولا بخاطر دریافت هزینه کامل ساب باید به بهترین شکل ممکن انجام شود.

کف سابی و سنگ سابی در شهرک غرب

 راه های تشخیص یک کفسابی درست، اصولی، ماندگاری بالا چگونه است؟

•سنگ‌ها باید در یک سطح قرار گرفته باشند، کافیست یک سکه آهنی را از یک طرف روی زمین با قدرت دست متوسط روی سنگ هل بدهید باید تا انتهای دیوار بعدی بدون گیر کردن در بندی حرکت کند.

¶روش دوم تشخیص این کار، بنشینید چشمانتان را ببندید، یکی از دست های خود را بین بندهای سنگ بکشید، نباید بندها را زیر انگشتانتان حس کنید.

•تمامی خلل و فورج‌های سنگ باید بصورت کامل پرشده باشد بصورتی که هیچ بند بازی حتی با عمق یک میل روی سنگ‌ها دیده نشود.

¶دستتان را روی قسمت‌های پر شده با مواد بتونه بکشید اگر زیر انگشتتان احساس کردید بندها مشکل دارند.

•مهم ترین بخش کفسابی در سعادت آباد براقیت سنگ‌ها است، تشخیص براقیت سنگ آسان است، معمولا اگر سنگ تازه کار شده باشد یک یا چندین پرتی از سنگ‌های خود دارید، یک تیکه یا کامل سنگ خود را کنار سنگ ساب خورده در زمین بگذارید، نور گوشی خود را روشن کنید و روی هر دو سنگ بیندازید، انعکاس نور در هردو سنگ باید یکسان باشد.
در کفسابی در وهله اول براقیت سنگ اندازه همان کارخانه اندازه گیری میشود و پرداخت میشود.

¶اما در صورت نیاز و درخواست شما می‌تواند بالاتر از کارخانه خود نیز پرداخت و براق

•راه دیگر تشخیص کار درست پیدا کردن موج روی سنگ‌ها است.

شاید این صحبت کمی شمارا گنگ کند، هنگامی که کفساب ساب را تمام می‌کند، اگر کار به درستی انجام نشود کافیست از نزدیک به سنگ نگاه کنید، خط و خش‌های ریز سفید رنگی روی سنگ‌ها خواهید دید، این خط و خش‌ها بخاطر اجرای کفسابی با سرعت نامنظم در بخش‌های بر روی سنگ ایجاد می‌شود.

∆همچنین توجه داشته باشید ممکن است در یک فضای صد متری چند عدد از سنگها دارای چندین خط و خش یا اصطلاحا موجی داشته باشند که امری طبیعی است، چرا که این خط و خش در بعضی سنگ‌ها که سختی بالایی دارند ممکن است باقی بماند و از دور مشخص نخواهد بود.

درصورت نیاز می‌توانید از کفساب متخصص بخواهید: با تشخیص موج که برای کدام مرحله از ساب است دوباره شروع به کفسابی بخش‌های مورد نظر بکند.

اگر برای کفسابی در سعادت آباد/شهرک غرب/جنت آباد نیازمند بازدید و مشاوره هستید کافیست یک تماس و مشاوره رایگان مهمان کفسابی نیل باشید.

نمونه کارها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی

جهت ثبت درخواست خدمات و مشاوره رایگان تماس بگیرید