کفسابی نیل

تلفن شرکت:  ۰۹۱۹۵۵۴۷۷۰۷             شنبه تا جمعه

آدرس: نسیم‌شهر-مجتمع سیتی‌سنتر‌-طبقه۳-کفسابی نیل

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کفسابی در سراب سنگ ساب خورده بخریم یا ساب نخورده؟

در این مقاله می‌خوانید

کفسابی در سراب

شهر سراب و ترک زبان استان آذربایجان غربی که به آب گرم و بهارهای زیبای خود معروف است، از شهرهای همجوار تبریز که جزو مناطق توریستی استان نیز است.
کفسابی در سراب بصورت پیشرفته و با دستگاه های مخصوص انجام می‌شود، هدف از درخواست کفسابی در این شهر معمولا برای زیبای کفپوش و خانه ها است.

اکثر ‌سنگ های که در سراب فرش شده جزو سنگ‌های مرمر سفید و دهبید های کرم است، که طرفداران زیادی در آنجا دارد.
کفسابی در سراب جزو خدمات پرتقاضا در بخش ساختمان سازی است که پس از اتمام فرش کردن کفپوش مورد نظر روی آن اجرا می‌شود، هزینه این خدمات بصورت متری و گاها چکی انجام می‌شود، و برای تمامی قسمت‌های که آن را سنگ، سرامیک، موزاییک یا گرانیت پوشش داده است استفاده می‌شود.

کفسابی در سراب

ساب زدن سنگ چینی در سراب

همانطور که گفته شد سنگ‌های چینی و مرمر سفید در شهر سراب بسیار پرطرفدار است، از این رو بیشتر خدمات کفسابی برای آن ها درخواست می‌شود، کفسابی در سراب برای سنگ‌های چینی با دوازده مرحله ساب همراه است، این ساب ها بصورت مرحله‌ای همانند پولیش کاری ماشین از زبر تا نرم روی سنگ کشیده می‌شود، طی این لایه برداری، ترمیم و پرداخت تمامی ناهمواری های روی سنگ مرتفع شده و یک سطح کاملا شفاف و براق بدون هیچ شکستگی و ترکی را نمایان ‌می‌سازد.

آیا سنگ ساب نخورده در کارخانه با کفسابی در سراب براق می‌شود؟

یکی از موضوعات مهم چه در شهر سراب و چه در شهر و استان های دیگر کشورمان، استفاده از سنگ ساب نخورده است، شاید اولین بار باشد که راجب این موضوع در کفسابی نیل صحبت می‌شود.

برای اینکه یک پیش زمینه از آن به وجود بیاوریم، در ابتدا باید بدانید که سنگ‌ها قبل از رسیدن به کفپوش خانه و شرکت‌ها ابتدا یک بار در کارخانه برش خورده قالب شده و کفسابی می‌شود، این کفسابی مراحل کار همان کف سابی در سراب است و تنها تفاوت آن انجام کار بصورت عددی بر روی صفحه‌های مخصوص است.

اما در کفپوش این سنگ‌ها کنار یک دیگر قرار می‌گیرد و هدف از ساب آن علاوه بر جرم زدایی از سنگ از بین بردن ناخنک بین بندهای دو سنگ بایکدیگر است.

افرادی که با کفسابی سرو کار دارند می‌دانند که ساب زدن سنگ در کارخانه و کفپوش هیچ تفاوتی از لحاظ مراحل کار ندارد.
اما یک هزینه بزرگ را با این کار در جیب خود نگه می‌دارند، مهم است بدانید که بیشترین هزینه در خرید و فروش سنگ با ساب و براقیت روی آن تایین می‌شود، پس اگر شما سنگ ساب نخورده تهیه کرده باشید چه اتفاقی می‌افتد؟ بله درست متوجه شدید یک سوم از هزینه سنگ را پرداخت می‌کنید اما با همان کیفیت قبلی آن را در کفپوش کف سابی می‌کنید.

از کجا باید سنگ ساب نخورده بخریم؟

همانطور که سنگ‌های ساب خورده با سورت بالا بصورت فراوان در جای جای شهر و استان ما فروخته می‌شود، سنگ ساب نخورده نیز به همان اندازه فراوان است، بسیاری از شرکت و کارخانه و مغازه ها نیز بصورت تخصصی در این امر فعالیت دارند، نحوه فروش این سنگ‌ها به این صورت است که یک عدد از آن را سنگ سابی می‌کنند، و به عنوان نمونه تمام شده به شما نشان می‌دهند، با توجه به نمونه سنگ سورت کفسابی نشده آن را می‌توانید خریداری کنید.

سنگسابی در سراب

کفسابی سنگ ساب نخورده چگونه انجام می‌شود؟

در کفسابی در تبریز خواندیم که سنگ زمانی که بصورت کامل نیاز به کف سابی دارد باید یک لایه کامل از روی آن تراش داده شود، در واقع وقتی لایه کاملی از روی سنگ برداشته می‌شود، همان سنگ ساب نخورده می‌شود، و به حالت بدون سورت و براقیت برمی‌گردد، سنگ ساب نخورده دیگر این زبر کاری را ندارد و بخاطر پستی بلندی بیشتری که به سنگ صاف دارد با الماس تراش می‌خورد، بعد از تراش کامل اولیه بقیه مراحل کار روی آن اجرا می‌شود که براساس جنس و رنگ آن تعیین می‌شود.

بندکشی و ترمیم سنگ ساب نخورده

یکی از مهم ترین مسائل در بخش سنگ ساب نخورده بندکشی و ترمیم این سنگ است برای کفسابی در سراب سنگ‌های ساب نخورده بخاطر این که در کارخانه دو یا سه مرحله این سنگ‌ها رزین و بتونه می‌شود، باید تمام این مراحل بصورت کامل روی سنگ اجرا شده و چند مرحله به کار اضافه می‌شود.

هزینه سنگسابی در سراب برای سنگ ساب نخورده

شاید برایتان جالب باشد بدانید که قیمت کفسابی در سراب برای سنگ ساب نخورده زیاد تفاوتی با سنگ براق ندارد، در واقع همان مراحل کار اجرا شده و تنها چند ساب به آن اضافه می‌شود، قیمت کفسابی این سنگ بسته به جنسی که دارد از 70-120 تومن است، البته هزینه مواد بندکشی جدا محاسبه می‌شود.

آیا سنگ ساب نخورده بصرفه است؟

این سوال را با یک مثال کامل به شما توضیح می‌دهیم تا تصمیم گیرنده نهایی خودتان باشید، در نظر داشته باشید که یک محیط صد متری دارید که نیاز به کفپوش سنگی دارد، اگر بخواهید یک سنگ متوسط رو به بالا تهیه کنید همانند دهبید درجه دو، قیمت این سنگ در حال حاضری متری 500 هزارتومان است، قیمت صد متر از این سنگ برابر است با 50 میلیون تومان، حال اگر ساب نخورده همین سنگ را خریداری کنید، حدودا متری 250تومان است که می‌شود 25 میلیون تومان.

فرقی هم نمی‌کند شما سنگی که ساب خورده است را نیز باید کفسابی کنید و ربطی به شرایط کنونی سنگ ندارد.

اگر هزینه کفسابی را به این 25 میلیون اضافه کنید، صدمتر کفسابی سنگ دهبید درجه 2 تقریبا ده میلیون تومان می‌شود که کل هزینه شما 35 تومان در مجموع است، با وجود این بازهم 15 میلیون در جیب شما می‌ماند حال اگر متراژ کار بالا باشد مبلغ بسیار بیشتر و انجام کار بصرفه تر است.

نمونه کارها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی

جهت ثبت درخواست خدمات و مشاوره رایگان تماس بگیرید