کفسابی نیل

تلفن شرکت:  ۰۹۱۹۵۵۴۷۷۰۷             شنبه تا جمعه

آدرس: نسیم‌شهر-مجتمع سیتی‌سنتر‌-طبقه۳-کفسابی نیل

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کفسابی در ساری

در این مقاله می‌خوانید

کفسابی در ساری

کفسابی در ساری پایتخت بهار نارنج ایران و شمال کشور، با چند روش قابل انجام است.
در ابتدا باید مشخص کنید که کفپوش چیست و چه نوع سابی نیاز دارد.
هر کفپوش سنگی و سرامیک و حتی پارکت با دستگاه و لقمه مخصوص خود کفسابی می‌شود، البته در قسمت سنگی انواع ساب و ساینده‌ها نزدیک به هم بوده و تنها چند عدد از آن‌ها تفاوت دارد.

کفسابی در ساری با چند روش رزین ساب، بتونه و اپوکسی ساب قابل انجام است.
هرچقدر که دوام مواد بندکشی سنگ در کفسابی بهتر باشد هم کیفیت ساب بالا می‌رود و هم ماندگاری آن بیشتر می‌شود. همچنین در کف‌پوشی که با اپوکسی کفسابی می‌شود بندها براق می‌شود که به تنهایی چند درصد به زیبایی سنگ اضافه می‌کند.

کفسابی در ساری

اهمیت خالی کردن بند در کفسابی ساری

تو یکی از مرحله‌های ساب زدن که توی خالی کردن بند سنگ هم به اون اشاره کردیم مهم‌ترین بخش کف سابی خالی کردن بنده سنگ هستش این کار تنها برای کفپوش سنگی انجام میشه و توی سرامیک و پارکت کارایی نداره.

خالی کردن بند سنگ با استفاده از دستگاه برش انجام میشه، این دستگاه زیرش صفحه گرد سنگ بری بسته میشه و داخل بند سنگ و تا دو تا چهار میل خالی می‌کنه.

از اهمیت اینکار می‌شه به یک دست در اومدن بندها اشاره کرد، اگه بند سنگ از قبل با سیمان پرشده باشه، بعد کفسابی و بتونه کاری معمولی بعضی از بندها مشکی و بعضی ها کرم میشه این دورنگی ظاهر سنگ و زشت می‌کنه و به دل نمی‌شینه، اما وقتی بند سنگ خالی میشه تمام اون از پایین تا بالا با یک مواد یک رنگ و یکدست پر میشه که بعد کفسابی پرداخت بندها یک رنگ و زیبا میشن.

خالی کردن بند سنگ بصورت متر طولی انجام میشه و یک فضای صدمتری حدود سی متر بند طولی داره که هزینه زیادی به کار اضافه نمی‌شه.

اما کیفیت کاری که به جا می‌زاره ارزششو داره، تنها ویژگی منفی که میشه بهش اشاره کرد توی این کار استفاده از مواد زیاد برای بندکشی هستش که اونم نمیشه گفت ویژگی منفی چون وقتی سنگ از پایین با مواد مخصوص پر میشه دوامش بالا می‌ره و ماندگاریش بیشتر میشه.

اگه از خالی کردن بند سنگ استفاده می‌کنید، بهتره که موادی که استفاده میشه اپوکسی باشه، اپوکسی ساب بخاطر جنس براقی که داره کیفیت کار بالاتری و ارائه می‌کنه، البته یکم قیمتش بالاتر هست از مابقی رزین‌ها. اما کیفیت هم به مراتب بالاتر است.

لایه‌برداری و ترمیم موزاییک در ساری

کفسابی سرامیک سفید در ساری

سرامیک‌ها که بخش عمده‌ای از کفپوش هارو تشکیل دادند، نمیشه نادیده گرفته بشن چون اکثر ما در کفسابی ساختمان یا محل کارمون ازشون استفاده می‌کنیم، کفسابی سرامیک سفید یکی از کارهای هستش که توی خدمات کفسابی درخواست زیادی داره چرا که تعداد افرادی که از اون استفاده کردند به مراتب بیشتر از سرامیک های دیگه هستش.

همون‌طور که از قبل گفتیم سرامیک تنها کفشویی میشه و انجام سنگسابی در ساری برای اون غیر ممکنه.
چرا که سرامیک یک لایه پخته شده داره و نمیشه لایه اونو برداشت اما میشه کامل کفسابی کرد و اونو تمیز کرد.

از بین بردن جای رسوب گلدان از روی سرامیک

اگه جزو افرادی باشید که توی خونه یا محل کار از گل‌های آپارتمانی استفاده می‌کنید حتما با مشکل زرد شدن سرامیک‌ها آشنایی دارید، این زردی‌ها بیشتر بخاطر آب و گلی هستش که از زیر گلدان چکه می‌کنه و روی سطح می‌ریزه اگه اونو زود تمیز کنیم نمی‌تونه داخل سرامیک نفوظ کنه‌.

اما زمانی که مدت زیادی روی سطح باقی می‌مونه و بهش پرداخته نمیشه کم کم توی خورد سرامیک نفوظ می‌کنه و دیگه با نظافت معمولی تمیز نمیشه.
برای پاک کردن لکه آب و گل از روی سرامیک کفسابی بسیار کارساز هست.

در کفسابی در ساری یک سری لقمه‌های نمدی وجود داره که مخصوص از بین بردن جای لکه از روی سرامیکه که اصطلاحا بهشون لقمه‌های اسیدی سرامیک هم گفته میشه.

این ساینده‌ها با ایتالیایی تفاوت داره و برای سنگ کاربردی نداره. وقتی که زیر دستگاه بسته میشه باید با آب زیادی روی سرامیک اجرا بشه چون مواد اسیدی داخل اون می‌تونه به سطح آسیب بزنه و باید فردی که داره کارو انجام میده با تجربه کافی این کارو اجرا کنه.

حداقل سه کله ساب باید روی سرامیک اجرا بشه تا این سیاهی و جای آب و گل از روی اون تمیز بشه. همون طوری که در کفسابی تبریز خواندیم دستگاه کفسابی هم مهمه که چی باشه، اگه نوع دستگاه چینی باشه حالت دورانی آن چرخش به راست هست و یک طرف می‌چرخه، اما اگر دستگاه موتوژن باشد و دوطرفه بچرخد لکه رو سریع‌تر از روی سطح تمیز می‌کند.

تمیز کردن جای سوختگی از روی سنگ در ساری

در بعضی از سنگ‌ها که در آشپزخانه‌ها وجود دارد معمولا در ساختمان‌های نوساز یا در حال بازسازی‌ هم از یک‌سری شعله‌ها استفاده میشه. بعضا بخاطر بی احتیاطی شعله برعکس شده و رویه سنگ رو قرمز می‌کنه، این سوختگی شاید در نگاه اول سطحی باشه و انگار رویه سنگ یکم رنگش عوض شده باشه.

اما در واقعیت سنگ بخاطر جنس نرمی که دارد با کوچک ترین شعله آتیش می‌سوزد و لعاب آن خیلی زود رنگ عوض می‌کند.
برای اینکه این مشکل از روی سنگ برطرف شود تنها یک راه حل وجود داره که جوابگوی آن نیز پنجاه درصد است.
یعنی اگر مقدار رنگ پس دادن سنگ بیشتر از سه میل باشد کاری نمی‌شود کرد.

در‌این شرایط از ابزار لایه‌برداری الماس استفاده می‌کنیم، الماس بخاطر جنس بسیار زبری که دارد قدرت تراش بالای دارد و سنگ را بصورت کامل لایه‌برداری می‌کند.

در همان لایه‌برداری اول مشخص می‌شود که آیا لکه از بین می‌رود یا خیر البته که اگر هم کامل از بین نرود حداقل هفتاد درصد از آن ناپدید می‌شود.

کفسابی موزاییک در ساری

اما بازهم نمی‌شود احتمال صدرصدی برای تمیز کردن آن گذاشت و حداقل درصد نشدنی نیز وجود دارد.
بعد از اجرای کامل الماس رویه این سنگ، باید سطح آن را کامل خشک کنیم، زمانی که الماس مقدار زمان زیادی روی سنگ اجرا شود، خود الماس خط‌وخش های خودش را از روی سطح جمع می‌کند.

این کار را اصطلاحا در کفسابی پایان کار می‌گویند، یعنی دیگر بیشتر از آن لایه‌برداری امکان پذیر نیست.
اگر سنگ شما به این درجه رسید و سوختگی از روی سنگ از بین نرفت باید از همان درجه پرداخت اجرا شده و سنگ براق شود.

کفسابی در ساری برای این سنگ‌ها اکثرا تا هفتاد درصد جوابگو بوده و معمولا مقدار کمی از قرمزی آن در خورد سنگ باقی می‌ماند، البته که این رنگ پس دادن آسیبی به سنگ نمی‌زند و تنها ظاهر آن را کمی زشت می‌کند که در بیشتر مواقع جوری نشان داده می‌شود که انگار رگه سنگ است.

اگر جزو افرادی هستید که اصلا نمی‌توانید با چنین تفاوت‌های سازگاری داشته باشید، در آخرین مرحله می‌توانید قسمتی که تغییر رنگ داده است را تعویض کنید البته که تعویض کردن سنگ بسیار پرهزینه و زمان بر است.

اما با این کار مشکل بصورت ریشه‌ای حل شده و می‌توانید پس از آن مجدد درخواست کفسابی در ساری دهید تا سنگی که تعویض شده است با دیگر قسمت‌ها یک‌دست شود.

سنگسابی در ساری با مینی فرز

اگر قسمت‌های از خانه یا محل کار که سنگ است و مقدار و متراژ آن کم است، همانند شومینه یا سنگ پله، و انجام سنگسابی در ساری برای آن را غیر ممکن می‌دانید می‌توانید از کفسابی در ساری با مینی فرز استفاده کنید.

مینی فرز یک دستگاه کوچک تر از تک‌ و سه‌فاز است که با دور کم مخصوص سنگسابی ساری ساخته شده است.
این دستگاه برای فضاهای کوچک تعبیه شده است و برای کفسابی راه‌ پله مناسب است.

مدل کار این دستگاه مشابه ماشین بزرگ تر است، و لقمه‌های استفاده شده در این دومدل یک‌سان است تنها در نوع تک‌فاز ساینده سه تایی بسته می‌شود و در این دستگاه لقمه بصورت تکی بسته می‌شود که کمی مقدار زمان انجام کار افزایش می‌یابد.

کفسابی دیوار در ساری

کفسابی در ساری برای سنگ‌های دیواری با دستگاه کوچک مینی فرز انجام می‌شود، معمولا در خانه‌های مان بخش‌های داریم که دیواره آن را سنگ‌های گران قیمت که معمولا رنگ آن سفید یا مشکی است تشکیل داده است، این دیواره نه تنها در بخش اتاق یا هال خانه حتی می‌تواند در سرویس‌ها نیز کارشده باشد.

برای کفسابی در ساری برای دیوار می‌توانیم از دستگاه کوچک استفاده کنیم، البته کیفیت کار کف سابی در دیوار با کفپوش متفاوت بوده و بیشتر براقیت آن را مواد رزین و پولیش به آن می‌دهد که امری طبیعی است.

قیمت کفسابی در ساری

قیمت کفسابی در ساری برای سرامیک و پارکت و اینکه در کجا فرش شده است بصورت چکی تایین می‌شود، در متراژ بالای صد متر این قیمت بصورت متری محاسبه می‌شود.
قیمت کفسابی پارکینگ و کفسابی در زنجان بصورت متری است. کفسابی در تنکابن نیز با همین شکل محاسبه می‌شود.
اگر در هر قسمتی از خانه یا محل کار خود نیاز به خدمات کفسابی دارید با شماره‌های داخل سایت با کفسابی نیل در ارتباط باشید.

نمونه کارها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی

جهت ثبت درخواست خدمات و مشاوره رایگان تماس بگیرید