کفسابی نیل

تلفن شرکت:  ۰۹۱۹۵۵۴۷۷۰۷             شنبه تا جمعه

آدرس: نسیم‌شهر-مجتمع سیتی‌سنتر‌-طبقه۳-کفسابی نیل

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کفسابی در زنجان و 2 نوع ساب سنگ در زنجان

در این مقاله می‌خوانید

تماس باما: 09195547707

واتساپ: کلیک کنید

کفسابی در زنجان

زنجان یکی از استان‌های شمال غرب کشور است، که هنرهای دستی آن بسیار معروف است از جمله چاقو، و مسگری این استان، کفسابی در زنجان و محله‌های بالا نشین آن برای عموم این استان اهمیت ویژه‌ای دارد، استان زنجان که نام زنگان نیز بین اهالی آن نامیده می‌شود، از جمله مناطق گردشگری ایران است، و مناطق گردشگری فراوانی دارد که هر ساله عید، میزبان میهمانان زیادی از سراسر کشور و توریست‌ها هستند.

کف ساب در زنجان

سنگ‌های که در این استان از آن استفاده فراوانی شده است، تراورتن و گرانیت است، چرا که از معادن خود این استان فرآوری و استخراج می‌شود، زنجان یکی از استان‌های پر رنگ در بخش معادن سنگی است و افراد زیادی در مناطق آن به استخراج و فروش سنگ مشغول هستند، سنگ‌های که از آن استخراج می‌شود کیفیت بالای داشته و از سنگ‌های رده بالای کشور است، همچنین حدود 360 معدن سنگ در آنجا وجود دارد که جزو 10معدن برتر دنیا محسوب می‌شود.

ساب زن سنگ در زنجان

از آنجایی که سنگ و معادن آن بسیار شناخته شده و مهم است، مردم این استان به کفسابی در زنجان نیز اهمیت زیادی می‌دهند و از تمامی جوانب آن آگاه هستند و بسیار شغل شناخته شده‌ای در بین مردمان آن است.
کفسابی در زنجان با استفاده از دستگاه‌های تک و سه‌فاز ایتالیایی انجام می‌شود، همچنین لقمه سنگ‌های باکیفیتی را می‌شود از کارخانه‌ سنگ‌های این استان تهیه کرد که جزو برترین ابزار های کفسابی سنتی به شمار می‌رود.

کفسابی در زنجان

تعویض سنگ کهنه در زنجان

سنگ در این استان فراوان است، و قیمت آن اگر مستقیم از فردی که فرآوری می‌کند خریداری شود بسیار مناسب است، اکثر افراد به جای این سنگ را ساب بزنند هرساله یا چند سال یک‌بار اقدام به تعویض سنگ‌های خود می‌کنند، اما تعویض سنگ‌ها واقعا زمان بر ویک کار پر مشقت است، همچنین اکثر این افراد می‌دانند که اگر سنگ را تعویض هم کنند باز نیاز به کفسابی خواهد داشت.
بجای تعویض سنگ کهنه می‌توانید از کفسابی در زنجان برای کفپوش‌های خود استفاده کنید، اینکار جلای از دست رفته سنگ را برمی‌گرداند همچنین حفره های خالی آن را پرکرده و سنگ را مثل روز اول براق و یک‌دست می‌کند.

کف سابی سنگ در استان زنجان

براق کردن سنگ در زنجان

کفسابی خانه به چند بخش مهم تقسیم می‌شود، که بارها راجب آن صحبت کرده‌اید، اما براق کردن سنگ و سنگ‌ها در هر استان و نقطه‌ای بستگی به جنس سنگ‌ خواهد داشت، از آنجایی که اکثر سنگ فرش‌ها در زنجان گرانیت و تراورتن است، براق کردن این سنگ‌ها کاملا شدنی و باکیفیت بالایی انجام می‌شود، با کفسابی در زنجان سنگ‌ها کاملا لایه روبی شده و به یک براقیت بی‌نهایت بالا می‌رسند، در پی این براق کردن سنگ، انعکاس نور بر روی سنگ غیرقابل باور خواهد بود.

سنگسابی در زنجان

بهترین سنگسابی در زنجان چیست

سنگسابی در زنجان با روش‌ها و دستگاه‌های مختلفی انجام می‌شود، در هرکاری، بد متوسط و خوب وجود دارد، سنگسابی نیز از این قائده مستثنی نیست، بستگی به مقدار هزینه‌ای که برای کفپوش سنگی خود می‌کنید دارد، بهترین نوع سنگسابی در زنجان اجرای ساب 22مرحله‌ای برای گرانیت با رزین جولیا، و ساب 12 مرحله‌ای با اپوکسی برای سنگسابی تراورتن است.

مناظق تحت پوشش

اعتمادیه،حسینیه اعظم،شهرک کارمندان،سقاخانه، خیام، سعدی،
سبزه میدان، کوچه مشکی، طارم، قیدار، ماهنشان، خدابنده، سلطانیه. ابهر، خرمدر، سجاس، چورزق تمامی مناطق زنجان

دو نوع کفسابی در زنجان 

کفسابی در زنجان به دو شکل انجام می‌شود، کفسابی با ابزار تیناکس و ایتالیایی از مرحله اول تا آخر، کفسابی با ابزار البرز و پد از صفر تا صد.
هر دوی این ساب‌ها مزایای خود را برای کفپوش خواهد داشت، در نوع اول کفسابی قیمت لقمه‌ها و ابزار برای یک ساب کامل یک میلیون و پانصد هزارتومان برای صدمتر خواهد بود.

در نوع دوم قیمت ابزار برای ساب کامل یک محیط صد متری 2500هزار تومان خواهد بود.
البته قیمت کم یا زیاد بودن آن‌ها دلیل باکیفیت کم یا زیاد آن نیست، در واقع هر کدام از آن‌ها باید برای کفپوش مخصوصی استفاده شود، به عنوان مثال نوع اول ساب را می‌شود برای ساب سنگ چینی استفاده کرد، و نوع دوم آن را برای ساب سنگ مشکی که هردو در جایی که استفاده می‌شود بهترین عملکرد را به جای خواهد گذاشت.

کفسابی سنگ در زنجان

شستشوی سنگ در زنجان

اگر جزو افرادی هستید که دوست ندارید یک کار در مدت زمان طولانی انجام شود، و براقیت و شفافیت در متن اول برای شما اهمیت ندارد، در کفسابی بخشی وجود دارد به اسم شستوی سنگ، در شستشوی سنگ لقمه‌های اسفنجی 20هزار زیر دستگاه بسته می‌‌شود و دریک زمان کوتاه، تمامی جرم، کثیفی، لک، سیاهی، سطحی از روی سنگ مرتفع می‌شود، قیمت این خدمات در کفسابی ارزان است، اما ماندگاری آن نیز کم است چرا که تنها لایه رویی سنگ را تمیز می‌کند و هیچ لایه‌برداری انجام نمی‌شود شستوی سنگ در زنجان از قیمت هر متر مربع 15هزارتومان شروع می‌شود.

تمیز کردن دستی یا کف‌شویی 

در قسمت‌های قبلی مجلسه کفسابی نیل خواندیم که کفسابی دستی سنگ و محیط خانه نیز امکان پذیر است، حال کفسابی دستی را برای سنگ انجام دهیم یا از خدمات کفشویی در زنجان برای کفپوش‌های خود استفاده کنیم؟

کفشویی چیست؟

کفشویی یعنی عملیات لایه روبی، از روی تمامی سطوح سنگی و غیر سنگی با استفاده از لقمه‌های براق کننده و تمیز کننده است، که اگر به درستی انجام شود ماندگاری بالای خواهد داشت.
بجای تمیز کردن دستی کفپوش اگر مقدار سیاهی آن زیاد باشد، و شما میلی به هزینه زیاد در کفپوش خود نداشته باشید، کف شویی در مدت زمان کوتاه یک کار با کیفیت را برای شما به ارمغان می‌آورد.

کفسابی در زنجان برای سنگ‌های که تازه کار شده است

کفسابی در زنجان برای کفپوش‌های که تازه کار شده است مهم است؟

این یک سوالی است که شاید در ذهن اکثر افراد وجود داشته باشد که آیا کفسابی برای سنگ تازه فرش شده هم باید انجام شود.
بارها به این موضوع اذعان داشته‌ایم که اصل کفسابی برای سنگ، گرانیت و موزاییک های است که تازه کار شده است.

دلیل آن نیز بخاطر از بین بردن ناخنک‌های بین‌ بندهای سنگ و پر کردن آن با انواع مواد رزین و بتونه است.

این کار باعث می‌شود تا منافذ خالی سطوح در همان ابتدای کار کامل ترمیم شود و سنگ عمر طولانی‌تری داشته باشد.

همچنین در زیبای و انعکاس نور محیط نیز بسیار مهم و ضروری است.

البته ممکن است سنگ در قسمتی کار شده باشد که زیاد اهمیتی برای شما از نظر زیبای نداشته باشد، اما از آنجایی که هزینه خرید سنگ و کار کردن آن را داده‌اید هشتاد درصد راه را رفته‌اید کفسابی در زنجان ۲۰ درصد دیگر آن است که سطح را یکدست و سیقل می‌کند و از بروز هزینه‌های نابجا جلوگیری می‌کند.

کفسابی با یک نوع دستگاه انجام می‌شود؟

انجام کفسابی و انتخاب دستگاه بستگی به متراژ و وضعیت سنگ دارد، کفسابی در زنجان چهار نوع دستگاه مختلف دارد که با توجه به شرایط سنگ و گرانیت شما یکی از آن‌ها انتخاب می‌شود.

برای ساب زدن سنگ‌های پله از دستگاه مینی فرز و همچنین میزهای اوپن و روشویی از این نوع سنگ ساب استفاده می‌شود.
اما برای دیگر بخش‌ها که متراژ آن بیشتر از یک متر باشد و دستگاه ساب قابلیت چرخش داشته باشد از ساینده های تک و سه فاز استفاده می‌شود.

براق کردن سنگ در زنجان

قیمت کفسابی در زنجان

تعرفه کفسابی در پایتخت یک نرخ معین دارد، اما وقتی صحبت از کفسابی در زنجان و یا استان‌های دیگر می‌شود، قیمت آن کمی متفاوت‌تر خواهد بود، چرا که اکثر متخصصان کفسابی در تهران هستند، و قیمت کفسابی در زنجان کمی بیشتر خواهد شد، تیم کفسابی نیل در جای جای کشور عزیزمان متخصصان خود را مستقر کرده است، به همین خاطر قیمت کفسابی در هر نقطه‌ای بصورت یک نرخ معین انجام می‌شود، قیمت کفسابی در زنجان برای هر متر مربع برای سنگ گرانیت از ۱۵‌تا ۷۰ هزارتومان است، برای سنگ تراورتن از متری ۱۵ تا ۶۰ هزارتومان است، عواملی همچون متراژ سنگ، و محل دقیق آن ممکن است در قیمت آن کمی تاثیر بزارد.

کفسابی در زنجان متری چند؟

قیمت هر متر کفسابی از ۱۵ هزار تا ۶۰ هزار تومن محاسبه می‌شود. ارزیابی دقیق قیمت با توجه به جنس، رنگ، ابعاد و نوع کفسابی مورد نیاز آن تایین می‌شود.
قیمت هر متر کفسابی برای سنگ‌های که از قبل ساب خورده است، پایین‌تر از سنگ نسابیده است.

سابزنی در زنجان

تعداد مراحل ساب سرامیک در زنجان

کفسابی سرامیک همانند سنگ اگر در کفپوش خانه استفاده شده باشد مهم است، چرا که تمیز کردن سرامیک هم اهمیت زیادی دارد.

برای اینکه کفپوش‌های که سرامیک کار شده است به بهترین نحو تمیز شود مهم است که چند نکته مهم را رعایت کنید، کفسابی در زنجان برای سرامیک طبق روال همیشگی با یک دستگاه تک یا سه فاز انجام می‌شود.

البته بخاطر جنسی که دارد و از آنجایی که قرار نیست فشار زیادی به آن وارد شود از بابت لایه‌برداری نیاز نیست که حتما دستگاه سه فاز باشد در هر جایی با هر متراژی دستگاه تک‌فاز می‌تواند به خوبی سرامیک را تمیز کند.

کفسابی در زنجان برای سرامیک پنج مرحله دارد که با توجه به جنس سرامیک انتخاب می‌شود.
منظور از جنس سرامیک، سرامیک نیز مثل سنگ درجه 1.2.3 دارد و نوع خاک و پخت آن متفاوت است، سرامیکی که جنس نرمی دارد باید با لقمه نرم و سرامیکی که جنس سختی دارد باید با لقمه سخت‌تر ساب داده شود.

سرامیک های سفید یک جنس از ساینده روی آن استفاده می‌شود سرامیک رنگی نیز یک مدل دیگر، اما در نهایت کیفیت کاری که ارائه می‌شود یک شکل است.

کفسابی سرامیک در زنجان برای سرامیک سفید جنس نرم: در این مدل سرامیک‌ها معمولا کثیفی خیلی زود جذب می‌شود دلیل آن نیز بافت‌های باز زیاد روی کفپوش است.

برای کفسابی این مدل سرامیک برای اینکه کیفیت کار بالاتری داشته باشیم، در ابتدا بهتر است که از ساینده فرچه سیمی شماره ۱۰۰ کار را شروع کنیم.

این ساینده تمام سیاهی‌ها را از خورد سرامیک خالی می‌کند، سپس در مرحله بعدی از فرچه شماره ۲۰۰ زرافشان استفاده می‌کنیم که حسن ختامی بر تمیزی بیشتر آن است.

برای اینکه پرداخت سرامیک را بهتر تمام کنیم در ساب سوم و آخر از ساینده نمدی با آب و ریکا استفاده می‌کنیم.

کفسابی برای سرامیک سخت رنگی: کفسابی در زنجان برای این نوع سرامیک کمی متفاوت است چرا که می‌شود رویه آن را با ساینده های زبر تراش جزیی داد، بخاطر جنس سختی که دارد قابلیت تراش سطحی دارد و این امکان را به sangsabi می‌دهد تا مقدار زیادی از جرم روی آن را با لقمه زبر تراش دهد.

در مراحل بعدی همانند سنگسابی می‌شود ساب را پرداخت و سیقلی‌ ادامه داد.

کفسابی میز اپن

کفسابی در زنجان برای سنگ اپن

حتما سنگ‌های اپن و میزهای ناهار خوری در خانه یا محل کار خود دارید سنگ‌های که ویژگی آن زیبای و قیمت بالای آن است، اما بار مثبتی که دارد اگر چند سال از آن‌ها استفاده کنیم شاهد ماندن جای لکه‌های متعدد روی آن خواهیم بود.

لک‌های که هر فردی را اذیت می‌کند.
کفسابی میز اپن با دستگاه بزرگ انجام نمی‌شود بخاطر محدودیتی که در ساب آن وجود دارد و به دلیل حساسیت در کفسابی آن باید با دستگاه مینی لایه برداری از آن را انجام داد.

برای کفسابی میز اپن بهترین حالت اجرای ساب 8 مرحله‌ای درسنگ‌های طبیعی رنگ روشن است، اما برای سنگ‌های مشکی حداقل باید 12 مرحله ساب اجرا شود.

برای اینکه کیفیت کار اجرایی و ماندگاری آن دوام زیادی داشته باشد، استفاده از نانو‌های براق کننده بسیار کمک کننده خواهد بود.

این نانو در حین ساب زنی روی میز اجرا می‌شود و بعد از آن دوباره باید سنگ اپن کفسابی شود.

کفشویی در زنجان

کفسابی در زنجان برای پاگرد

کفسابی در زنجان برای پاگرد و پله با استفاده از دستگاه‌های تک فاز موتوژن و مینی فرز انجام می‌شود.

پله و پاگرد قلب تپنده هر ساختمانی است که باید همیشه از آنها به خوبی نگهداری کرد.
از آنجایی که به صورت مداوم این قسمت از ساختمان را با استفاده از مواد شوینده تمیز می‌کنیم معمولاً پس از گذشت مدت زمان کوتاهی قسمت‌های رویی پله و پاگرد شروع به جذب سیاهی می‌کند.

قبل از اینکه بپردازیم به نحوه کفسابی این قسمت باید به دو نکته مهم و ضروری برای نظافت آنها توجه داشته باشیم.
برای اینکه بتوانیم یک پله و پاگرد تمیز در ساختمان خود داشته باشیم که همیشه در زمان رفت و آمد از این قسمت یک حس خوب را برای خودمان القا کنیم.

بهتر است که برای نظافت کردن آنها از مواد شوینده حتی از شوینده‌هایی با درصد پایین‌تر همانند تاید و پودر رخشا نیز استفاده نکنیم.

نظافت راه پله با آب و ریکا: یکی از راه‌های مهم در حفظ و نگهداری از بخش راه پله نظافت آن با آب و ریکا است.

ممکن است سنگ‌هایی در این قسمت داشته باشید که سیاهی و کثیفی روی آن با چنین نظافت معمولی از بین نرود.

در چنین شرایطی نیز استفاده از مواد شوینده به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

بهتر است برای از بین بردن مشکلات کلی از روی سنگ خود از کفسابی در زنجان استفاده کنید.

یا اگر مشکلات اساسی روی آن وجود نداشت نظافت کردن با آب و ریکا ک عمر طولانی مدت به سنگ‌های شما خواهد بخشید.

نظافت پله و پاگرد با سنباده‌های نرم: روش دوم نظافت کردن راه پله با سمباده‌های نر امکان‌پذیر است در این روش با استفاده از سمباده‌های شماره‌بندی ۲۰۰ ۵۰۰ و ۱۰۰.

ابتدا یک لایه بسیار نازک از روی سنگ را تراش می‌دهیم این کار را با استفاده از دست و سابیدن انجام می‌دهیم.

سپس شماره ۵۰۰ و ۱۰۰۰ را پشت سر آن با استفاده از کمی آب روی سنگ کشیده و لعاب قبلی آن را باز می‌گردانید.

البته که نام این روش را نمی‌شود نظافت گذاشت و تقریباً یک ساب دستی برای پله است.

برگردیم سر اصل مطلب نحوه کفسابی پله و پاگرد در زنجان برای کفسابی پاگرد از دستگاه بزرگ تک فاز استفاده می‌کنیم.

به خاطر فضای کوچکی که معمولاً در پاگردها وجود دارد استفاده از دستگاه سه فاز ممکن نیست دستگاه تک فاز کمی زمان کار را بالاتر می‌برد اما کیفیت آن با استفاده از ابزارهای درست و اورجینال با نسخه سه فاز آن تفاوتی نخواهد داشت.

برای کفسابی پله نیز از دستگاه‌های مینی فرز با همان لقمه‌هایی که در پاگرد استفاده می‌شود بهره می‌بریم.

استفاده از انواع پولیش یا مواد براق کننده برای پله و پاگرد اصلاً توصیه نمی‌شود.

مخصوصاً اگر در ساختمان خود از آسانسور استفاده نمی‌کنید یا آسانسور ندارید زمانی که بخواهید از مواد روغنی همچون پولیش و رزین‌ها برای براق کردن آن استفاده کنید.

یک سطح روغنی را بر روی سنگ خود ایجاد می‌کنیم که در اثر رفت و آمد ممکن است خطرات احتمالی همچون سر خوردن برای اهالی آپارتمان وجود داشته باشد.

از این رو براق کردن سنگ‌های پله و پاگرد با انواع پولیش و رزین‌ اصلا توصیه نمی‌شود.

کفسابی موزاییک پارکینگ در زنجان توسط استاد کار

بهترین زمان کفسابی در زنجان

اگر سوالات متداولی در رابطه با بهترین زمانی کفسابی چه موقعی است دارید، تنها یک پاسخ جواب تمامی سوالات شما خواهد بود، کفسابی در زنجان یک کار موقت نیست که شما بخواهید در زمان مشخصی آن را انجام داده و از خدمات آن بصورت موقت بهره مند شوید.

کفسابی یک کار با ماندگاری بالا است، اگر یک بار این کار برای سنگ‌های خود انجام دهید، تا سال‌ها نیازی به انجام دوباره آن نخواهید داشت، البته بهترین زمان از نظر یومی نزدیک عید است که خانه‌هایمان حال و هوای دیگری دارد و با کفسابی می‌توانیم حال و هوای خانه را خاص تر کنیم.

همچنین مغازه‌‌ها که نزدیک عید پرتردد هستند برای جلب توجه مشتری بهتر است که کفسابی شود.

همچنین اگر بخواهیم از یک دید دیگر در رابطه به زمانی کفسابی در زنجان از بابت آسیب‌های که روی آن است صحبت کنیم.

در شرایط مختلفی می‌توانید از کف سابی در زنجان استفاده کنید، در بعضی موارد که سنگ‌ها براقیت خود را از دست داده است اقدام به ساب زنی در زنجان شاید زیاد اهمیت بالایی نداشته باشد چرا که سنگ مات اگر کفسابی هم نشود تنها مات خواهد بود.

اما اگر روی سنگ مواد شوینده بریزید و در زمان مناسب آن را کفسابی نکنید ممکن است هزینه‌های هنگفت زیادی را بر روی دستتان باقی بگذارد.

زمانی که ماده شوینده از قبیل(من، سیف، جوهرنمک، رخشا، وایتکس..) روی سنگ می‌ریزد (البته در حالت عادی که این مواد روی سنگ نمی‌ریزد در واقع ما با استفاده از این شوینده‌ها اقدام به تمیز کردن سنگ‌ها می‌کنیم) بعد از گذشت تقریبا یک ساعت که سنگ را خشک می‌کنیم ابتدا سنگ‌ها کمی تغییر رنگ می‌دهد و حالت سفیدک می‌زند.

اگر چند روز روی آن رفت و آمد کنیم سفیدک تبدیل به سیاهی شده و مقدار کمی از کثیفی را روی آن مشاهده می‌کنید.

( در این مدت که سنگ هر روز تغییر رنگ و شکل می‌دهد در واقع مواد اسیدی در خورد سنگ باقی مانده است و از داخل به تخریب سنگ مشغول است) با گذشت یک ماه، اگر برای تمیز کردن جای کثیفی‌ها اقدام کنید با نظافت معمولی این سیاهی‌ها از روی سنگ تمیز نخواهد شد، چرا که کثیفی‌ها بخاطر زبر شدن سطح داخل سنگ نفوذ کرده و به بافت‌های آن می‌چسبد.

بهترین زمان کفسابی در زنجان بعد از سیاه شدن سنگ با مواد شوینده

برای تمیز کردن دوباره این سیاهی‌ها مجبور به استفاده مجدد از شوینده هستید که با هر بار استفاده یک لایه از سنگ ازبین می‌رود.

اگر در طول چند ماه این کار را چندین بار تکرار کنید نوع شوینده ماده اسیدی زیادی داشته باشد چیزی از سنگ باقی نمانده و کاملا پودر خواهد شد.

منظور از این حرف به این شکل نیست که سنگ به حالت پودری در بیاید و کنده شود، در واقع اسید تا انتهای سنگ نفوذ کرده و در صورت کفسابی در زنجان نیز با حالت اول خود باز نخواهد گشت، البته این اتفاق زمانی می‌افتد که نوع شوینده اسید بالای ۳۳% داشته باشد.

بهترین زمان برای کفسابی در زنجان برای سنگی که روی آن شوینده ریخته است دقیقا تا یک ماه بعد از این اتفاق است.

هرچقدر که زودتر اقدام به ساب زدن سنگ اسید سوخته کنید، هم هزینه کم‌تری را پرداخت می‌کنید هم لایه‌های زیادی از سنگ را حفظ می‌کنید.

کفسابی در زنجان برای این نوع سنگ با لایه‌برداری همراه است و باید صفر تا صد مراحل کار روی آن اجرا شود.

فرقی هم نمی‌کند که سنگ را یک هفته پیش کفسابی کرده‌اید یا اصلا ساب نخورده است حتما باید تراش داده شود و بافت‌های از بین رفته از داخل سنگ بیرون بی‌آید.

همچنین اگر روی سنگ یا حتی گرانیت روغن ریخته باشد باید در کفسابی آن عجله کنید و در اولین فرصت برای تمیز کردن روغن از روی سطح اقدام کنید.

شاید در اینترنت روش‌هایی گوناگونی برآی تمیز کردن سنگ که روی آن شوینده ریخته است بخوانید توجه داشته باشید زمانی که روی سنگ مواد اسیدی می‌ریزد( حتی ترشی، آب لیمو، سرکه) بافت‌ها و براقیت روی سنگ از بین می‌رود این براقیت تنها با کفسابی در زنجان به حالت قبل برمیگردد استفاده از مواد نانو و رزین‌ها یک پوشش موقت است.

این نوع مواد تنها لایه‌های سیاه شده سنگ را پوشش می‌دهد و بصورت موقت سطح را ضدنفوذ می‌کند اما در حقیقت در بین بافت‌های سنگ اسید وجود دارد و نمی‌شود آن را انکار کرد.

با کشیدن انواع نانو یا رزین روی سنگ احتمالا آسیب بیشتر به آن را قوت می‌بخشید.

بهترین روش برای جایگزین کردن تمام نانو ورزین ها در چنین شرایطی فقط کف سابی در زنجان است.

کفسابی موزاییک در زنجان با الماس

موزاییک از کفپوش‌های است که بیشترین استفاده را دارد، شاید جنس و دوام زیاد قدرت مندی نداشته باشد اما پر مصرف و بصرفه است.

موزاییک معمولا سریع‌تر از سنگ و گرانیت کثیف می‌شود و تمیز کردن آن سخت تراست.

کف سابی موزاییک در زنجان

چرا تمیز کردن موزاییک سخت است: سنگ‌ها و گرانیت بخاطر طبیعی بودن در کارخانه کفسابی شده و تا آخرین مرحله از براقیت صیقل می‌شود، اما موزاییک بخاطر دست ساز بودن، وجنس سیمانی که دارد لعاب چندان براقی ندارد.

البته تنها یک مدل از موزاییک قبل از رسیدن به کفپوش کفسابی می‌شود که موزاییک سنگی است و نظافت آن همانند سنگ است.

اگر جزو افرادی باشید که به نظافت با طی‌های نخی علاقه مند باشید، طی کشیدن روی سنگ‌ها بخاطر صیقلی بودن یک حس بسیار خوبی به ما می‌دهد.

اگر رویه سنگ مات یا زبر شود طی روی آن حرکت نمی‌کند و این کار با سختی انجام می‌شود.
موزاییک در حالت عادی چنین حسی را القا می‌کند چرا که براقیت زیادی ندارد و رویه آن تا حدی زبر است. همین علت باعث نظافت سخت موزاییک می‌شود.

کفسابی موزاییک در زنجان برای از بین بردن جرم، کثیفی، حذف ناخنک، ترمیم و پرداخت کردن آن انجام می‌شود.

بهترین نوع ساب برای موزاییک در استان زنجان

یکی از ویژگی‌های مهم کفسابی در زنجان برای موزاییک: پرداخت کاری همانند سنگ و صیقل کردن سطح موزاییک تا سورت ۷۰ که باعث نظافت آسان بعد از کفسابی در زنجان می‌شود.

لایه‌برداری و ساب اول موزاییک با الماس‌های زبر انجام می‌شود، بخاطر جنس سیمانی که دارد معمولا راحت تراش می‌خورد.

کفسابی برای موزاییک بیشتر در کارخانه و سوله‌ها استفاده می‌شود همچنین در پارکینگ و حیاط‌ها نیز معمولا از این سنگ فرش استفاده می‌کنند.

موزاییک سابی در ۶ مرحله ساب انجام می‌شود که اگر سنگ ناخنک نداشته باشد و تنها رویه آن کثیف شده باشد تعداد آن به ۳ می‌رسد.

ساب زدن موزاییک در زنجان تا مرحله ۳۲۰ ادامه دارد اگر محیطی که در آن موزاییک کار شده است، بخش مهمی از خانه یا محل کار شماست می‌توانید درخواست ادامه ساب زنی تا مراحل پایانی همانند سنگ را برای موزاییک خود درخواست کنید.

از آنجایی که موزاییک دست ساز است و یک قطر محدودی دارد، لایه‌برداری بیشتر از دو میل در آن امکان پذیر نیست به همین خاطر اگر روی سطح موزاییک روغن ریخته باشد و مدت زمان زیادی از آن گذشته است، احتمالا حذف روغن از روی موزاییک به ۳۰٪ کاهش می‌یابد.

مواد شوینده نمی‌تواند زیاد در موزاییک نفوذ کند و معمولا تا نیم در بافت آن است، برای تمیز کردن جای اسید سوختگی از روی موزاییک شروع ساب از ساینده ۴۶ است.

نمونه کارها

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی

جهت ثبت درخواست خدمات و مشاوره رایگان تماس بگیرید