کفسابی نیل

تلفن شرکت:  ۰۹۱۹۵۵۴۷۷۰۷             شنبه تا جمعه

آدرس: نسیم‌شهر-مجتمع سیتی‌سنتر‌-طبقه۳-کفسابی نیل

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کفسابی در رامسر

در این مقاله می‌خوانید

کفسابی در رامسر

رامسر یکی از زیباترین شهرهای شمالی کشور، پرتقال و نارنج معروف اونو هممون امتحان کردیم، یه شهر توریستی خوش آب و هوا که تو مرکز توجه اکثر ایرانی‌ها هم هست.
کفسابی در رامسر مثل کف سابی توی منطقه‌های دیگه شهرهای شمالی کشور با استفاده از دستگاه‌های ایتالیایی تک و سه فاز انجام می‌شه.

اینکه شما کفسابی و برای کدوم قسمت از محل کار یا خونه بخواید تایین کننده نوع ساب و تعداد اون هستش.
یعنی مهمه که کفپوش چی هست و قراره چه سابی روی اون اجرا بشه. برای اینکه بهترین خدمات کفسابی برای اون قسمت از محل کار یا خونه اجرا بشه، باید سنگ و مقدار سیاهی اون مشخص بشه.

البته زیاد نگران این موضوع نباشید، تیم کفسابی نیل متشکل از یه تیم حرفه‌ای‌ آماده بازدید و مشاوره رایگان در خدمت همشهریان عزیز در شمال کشور و مخصوصا رامسر هستش.

کفسابی در رامسر

کفسابی سنگ در رامسر

ساب زدن یا کفسابی سنگ‌ها شاید مهم ترین دغدغه ما توی سنگسابی باشه، اما خدمات کف سابی نه تنها برای سنگ مهمه، بلکه برای قسمت‌های دیگه خونه هم کفپوش سرامیکی یا پارکت دارن اهمیت زیادی داره.
برای اینکه بتونیم تعادل و توی همه قسمت‌های خونه حفظ کنیم، نمیشه که یه بخشی و تمیز کرد و یه بخش دیگه رو رها کرد در امان خدا.

البته که بخاطر بالا رفتن هزینه‌ها همیشه بصرفه نیست که کفسابی و برای کل فضاها استفاده کنیم. مثلاً ما یه سنگی و خریدم متری هشتاد هزارتومان و هزینه کفسابی اون میشه صد تومان در چنین شرایطی شاید ما زیاد دوست نداشته باشیم ساب زدن و اما یه نکته مهمی وجود داره.

کفسابی در رامسر برای چنین کفپوش‌های نه تنها که بی تاثیر نیست و هزینه شما از بین نمیره بلکه سنگ هشتاد تومانی بعد ساب زدن قیمتش به ۲۰۰ تومان می‌رسه، و کفپوش یک رنگ و جلای جدیدی می‌گیره که کیفیت اون رو چند برابر می‌کنه.

کفسابی لمینت در رامسر

در اکثر ویلاهای رامسر که برای مهمان‌ها و مسافران تعبیه شده است، از کفپوش‌های لمینت در آن استفاده شده است، برای چنین کفپوش‌های نمی‌شود که از شستشوی با مواد شوینده استفاده کرد. اما برای اینکه بتوانیم سطح آن را تمیز کنیم از کفسابی کمک می‌گیریم.

کفسابی در رامسر برای لمینت با استفاده از لقمه‌های نمدی انجام می‌شود. دستگاه‌ کفسابی که برای ساب لمینت استفاده می‌شود. معمولا تک‌فاز است، تک‌فاز های که برای شسشتوی لمینت استفاده می‌شود معمولا حکم شوینده یا کفشویی را برای آن دارد.
چرا که سطح لمینت بسیار شکننده و آسیب پذیر است، و نمی‌شود از روی آن مقداری لایه‌برداری کرد، به همین علت تنها از کفشویی می‌شود برای آن استفاده کرد.

کفسابی موزاییک در رامسر

تاثیر کفشویی برای لمینت

کفشویی هر سطح از جرمی که روی لمینت باشد را به آسانی پاک کرده و رویه آن را ضد لک و ضد آب می‌کند، البته این ضد آب شدن در لمینت بخاطر استفاده از مواد نانویی در پرداخت کار است.

چوب های لمینت بخاطر سطح منافظ بازی که دارد، خیلی سریع سیاهی را جذب می‌کند، و کثیف می‌شود.
برای اینکه این کثیفی هارا به حداقل برسانیم، از محلول نانو استفاده می‌کنیم، این محلول باید حتما پس از اتمام کار و تمیز کردن سطح روی آن اجرا شود.
اجرای این مواد با دست انجام می‌شود و بصورت دستی با قلتک روی لمینت کشیده می‌شود.

ماندگاری نانو روی لمینت

نانو چند مدل مختلف دارد که اگر از جنس خوب آن برای کفپوش لمینت استفاده کنیم حداقل سه سال ماندگاری دارد.
چند نکته قبل از اجرا وجود دارد، اول اینکه سطح باید به خوبی کفشویی شود و هیچ آلودگی بر روی آن باقی نماند، بعد از اتمام کفسابی در رامسر حداقل پنج ساعت بماند تا کاملا خشک شود، بعد از خشک شدن سه یا چهار بار روی آن طی نخی کشیده شود.

بعد از اجرای این کارها نانو روی لمینت اجرا شود. در چنین شرایطی ماندگاری این مواد حداقل تا پنج سال افزایش می‌یابد.
قیمت محلول نانو از لیتری 500هزارتومان تا 1میلیون تومان است، هر لیتر از آن برای بیست متر لمینت کافی است.

البته این مواد را نه تنها برای لمینت بلکه برای کفسابی پارکینگ نیز اجرا می‌شود فرقی هم نمی‌کند که جنس کفپوش سنگ است یا سرامیک، روی تمام سطوح جواب می‌دهد و کاملا تست شده است.

کفسابی ویلا در رامسر

معمولا بیشتر کفپوش‌های که برای کفسابی در رامسر درخواست می‌دهند، فضاهای ویلا ها است.
چرا که اکثر سازه‌های این منطقه و مناطق اطراف آن خانه‌های ویلایی است، به همین دلیل بیشتر کفسابی ها در ویلاها انجام می‌شود.

در کفسابی ویلا چند نکته وجود دارد که باید به آن پرداخته شود و باید رعایت شود، برای اینکه یک کار تمیز و درجه یک ارائه شود.
قبل از شروع کفسابی ابتدا باید بدانیم که کفپوش و سنگ آن چیست و چرا؟
در کفسابی در رامسر بخاطر آب و هوای خاصی که در انجا حاکم است، مهم است که سطح کفپوش شناسایی و نوع ساب درست اجرا شود.

اکثر سنگ‌های که در این منطقه کار می‌شود پس از گذشت مدت کوتاهی لق شده و پودر می‌شود، دلیل آن نیز جنس آهکی سنگ و شرجی بودن آب و هوا است.

اگر ساب درست روی چنین کفپوش‌های اجرا شود ماندگاری آن تا چندین سال افزایش می‌یابد.
اولین نیاز هرکسی که در رامسر کفسابی می‌کند ابتدا ماندگاری و سپس کیفیت است.

اگر در کفپوش ویلاهای خود کفپوش‌های دارید که سنگ آن آهکی است، برای ساب زدن آن باید از اپوکسی استفاده شود، اپوکسی ساب برای سنگ‌های آهکی و آب و هوای شرجی عالی عمل می‌کند.

در کفسابی با اپوکسی ابتدا سنگ یک لایه کامل برداشته می‌شود، سپس در مرحله دوم لایه‌ کاملی از آن رویه سنگ اجرا می‌شود، البته این کار به برق سه فاز نیاز دارد، چرا که مواد اپوکسی سختی بالای دارد و تک‌فاز قدرت تراش آن را از سطح سنگ ندارد.

پس از اجرای اپوکسی روی سنگ باید یک روز کامل بماند تا محلول خشک شود.
در قدم سوم ساب‌های تراش از روی اپوکسی اجرا می‌شود. پس از پرداخت کامل سنگ و براق کردن سطح اگر بازهم منافطی روی سنگ باقی مانده باشد. حتما باید نانو روی آن اجرا شود.

البته وقتی می‌گوییم حتما یعنی اگر برایتان مهم است که یک بار بصورت کامل خیالتان را از بابت کفپوشتان راحت کنید.
نانو را در آخر باید روی آن اجرا کنید و هر پنج سال یک بار آن را روی سنگ شارژ کنید.
بالاخره استفاده از سنگ و زیبای‌های آن یک‌سری سختی هاهم دارد.

ساب زدن سنگ در رامسر

قیمت کفسابی در رامسر

قیمت کفسابی در رامسر به چند نکته مهم بستگی دارد.
البته شما می‌توانید از کفسابی ارزان هم استفاده کنید.

اما در منطقه‌ای همانند رامسر چنین ساب‌های زیاد جوابگو نخواهد بود، چراکه آب و هوای شرجی آن خیلی زود لعاب سنگ را پوسانده و براقیت آن را از بین می‌برد.
قیمت کفسابی در رامسر بصورت متری محاسبه می‌شود.

تیم کفسابی نیل در تمام نقاط رامسر آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز است.
برای اینکه قیمت دقیق کار خود را استعلام کنید کافیست از طریق شماره‌های داخل سایت با ما در ارتباط باشید.

نمونه کارها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی

جهت ثبت درخواست خدمات و مشاوره رایگان تماس بگیرید