کفسابی نیل

تلفن شرکت:  ۰۹۱۹۵۵۴۷۷۰۷             شنبه تا جمعه

آدرس: نسیم‌شهر-مجتمع سیتی‌سنتر‌-طبقه۳-کفسابی نیل

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کفسابی در تهرانپارس و 5 روش سیقلی‌ کردن سنگ

فهرست مطالب

کفسابی در تهرانپارس می‌تواند برای همه سنگ‌ها استفاده شود،  سنگ‌های شما در هر کجای منطقه شرق تهران باشید نیاز به کفسابی خواهد داشت، افرادی که در تهرانپارس یکی از مناطق زیبای تهران که قدمت بالای تاریخی دارد زندگی می‌کنند، معمولا فکر می‌کنند که کفسابی و خدمات آن مختص یکسری مناطق محدود است،اما این تفکر برای زمانی است که کفپوش زیر پای شما سنگ تاریخ گذشته باشد.

و بازسازی آن دردی را درمان نمی‌کند، به همین علت هنگامی که شما سنگ با کیفیت نسبتا بالا را در کفپوش‌های خود دارید، نیاز به کفسابی دارید.

کفسابی نانو در تهرانپارس

کفسابی در تهرانپارس

حال می‌پردازیم به موضوع اصلی ساب سنگ شما در منطقه تهرانپارس تهران، فرقی نمی‌کند که در تهرانپارس غربی یا شرقی باشید، حتی اگر در محله نارمک و بسیج باشید، خدمات کفسابی جزو نیازهای شما برای کفپوش‌ها است، برای اینکه بتوانید کفپوش‌های براق و سیقلی‌ و یکدستی داشته باشید نیاز دارید که سنگ‌ها را با دستگاه‌های ساب سیقل دهید، اگر سنگ‌های دارید که نیاز به ترمیم دارد، باید آن‌ها را با کف سابی مرمت کنید.

هزینه کفسابی در تهرانپارس

فرض کنید خانه‌ای دارید که به تازگی ساخته شده است، تمامی وسایل داخل منزل شما همگی نو و زیبا هستند با بالاترین قیمت‌ها تهیه و در آن جا قرار گرفته‌اند، حال فکر کنید که در کفپوش تان سنگ‌های وجود دارد که بخاطر بنایی‌های که انجام شده، و یا بخاطر جنس و کیفیت پایین سنگ، نور را خوب در خانه‌اتان منعکس نکند! حال همه چیز عالی است بجز مهم ترین بخش خانه یعنی سنگ‌ها چه فایده‌ای خواهد داشت، شما می‌توانید با کمک کفسابی سنگ خود را همانند آیینه: براق و سیقلی‌ کنید.

 کفسابی در تهرانپارس هزینه است؟

بقول ساب زن‌های قدیمی موهایتان را روی سنگ‌ها شانه بزنید، بله شاید در وهله اول کمی دور از باور باشد، اما کاملا شدنی و منطقی است، چرا که با پیشرفت صنعت سنگ و ساب سنگ بهترین متریال‌ها برای پولیش و براقیت سنگ در کفسابی ارایه و اجرا می‌شود.

کفسابی در تهرانپارس سنگ ازنا

علت کفسابی در تهرانپارس چیست؟

دلیل کفسابی در تهرانپارس چیست، و چه کاربردی خواهد داشت؟

اگر بخواهیم ساده بیان کنیم، کفسابی در بخش‌های مختلفی می‌تواند به کمک شما بی آید.

•هنگامی که سنگ به تازگی فرش شده است برای از بین بردن ناخنک و بتونه کاری آن‌ها

•زمانی که سنگ توسط مواد شوینده سیاه شده است  نیاز به براقیت و لعاب دوباره داشته باشد

•سنگ‌هایی که طی مدت طولانی که استفاده شده است،  رنگ و لعاب سابق را ندارد، نیاز خواهد داشت که با سنگسابی در تهرانپارس همانند روز اول یکدست و براق شود.

•بخش‌هایی از محل زندگی و یا محل کار که بند و رزین سنگ‌ها خالی کرده است و ظاهر آن‌ زشت شده است.

از جمله دلایلی است که می‌تواند برای کفسابی در تهرانپارس کاربرد داشته باشد، همچنین تمامی بخش‌های محل کار و زندگیتان که سنگ فرش آن سیاه، کدر ویا مات شده باشد، می‌تواند با کفسابی ایتالیایی همانند روز اول براق سیقل و پرداخت شود.

روش‌های سیقلی‌ کردن سنگ در تهرانپارس

کفسابی در تهرانپارس می‌تواند به چند روش سنگ‌ها را براق و سیقلی‌ کند.
•روش اول سیقلی‌ کردن سنگ، ابزار شاین(اسفنجی، پولیشر، فرانکفورت)در این روش کفساب متخصص با استفاده از لقمه که به صورت سه تایی زیر دستگاه بسته می‌شود، بصورت افقی و عمودی روی سنگ می‌کشد و کاشی‌هارا بصورت کامل سیقل می‌دهد.

•روش دوم سیقل کردن سنگ استفاده از مواد پولیش، نانو، رزین است، در این روش دستگاه کفساب نقش چندانی نخواهد داشت، معمولا این مواد برای سنگ دیواری کاربرد دارد.

البته می‌توان از آن برای سنگ کفپوش نیز استفاده کرد قبل از اجرای مواد پولیش، کفپوش‌ حتما باید کفسابی شود، سپس مواد پولیش روی سنگ با دستگاه کفساب اجرا شود.

روش دوم سیقلی‌ کردن سنگ تنها برای دیوارها است.

درصورت ضرروت می‌توان از آن برای کفپوش نیز استفاده کرد، چرا که مواد پولیشی معمولا بخاطر چربی که دارند، اگر سنگ شما کاملا براق نشده باشد وروی‌ آن‌ها اجرا شود، ممکن است داخل خورد سنگ نفوظ کند و در طولانی مدت نظافت آن کمی سخت شود، در نظر داشته باشید که این مواد هیچ آسیبی به سطح و عمق سنگ نخواهد زد.

درصورت نظافت نشدن آن با روش‌های دستی با یک مرحله ساب معمولی در کفسابی قابل رفع است، مزایا و معایب استفاده از پولیس در کفسابی در تهرانپارس پولیش‌ها انواع و اقسام مختلفی دارند که می‌توانند در صنعت سنگسابی ساختمان به کار گرفته شوند. معمولا این مواد برای سنگ‌های رومیزی، و تزیینی در دیواره‌ها به کار گرفته می‌شوند.

از مزایای آن‌ها می‌توان به:

•براق کردن سطح سنگ‌ها
•از بین بردن خلل و فورج‌های روی سنگ
•یکدست کردن رنگ سنگ
•از بین بردن جای خط و خش‌ها
•زد آب کردن سنگ
•جلوگیری‌از جذب آب و درنتیجه بالابردن عمر سنگ
همچنین از معایب آن می‌توان به :
•موقتی بودن براقیت سنگ‌ها
•از بین رفتن پولیش بعد از مدت مشخصی
•نظافت سخت بخاطر چسبندگی
•از بین رفتن مواد پولیش با شستشو مداوم
•پوشش معایب ظاهری سنگ بصورت موقت

کفسابی سنگ دهبید شایان در تهرانپارس

پولیش کردن سنگ‌ها در صنعت کفسابی خیلی پیشنهاد نمی‌شود، چرا که وقتی یک خدمت مزایا و معایب یکسانی دارد. بهتر است که انجام نشود، در واقع پولیش در کفسابی در تهرانپارس کاربرد زیادی ندارد و تنها در صورت لزوم باید برای قسمتی‌های که ذکر شد استفاده شود.

همچنین امروزه بجای این مواد پولیشی لقمه‌های پولیشر زیادی در بازار موجود است که می‌توان از آن برای براقیت سنگ استفاده کرد.

از دلایل استفاده از مواد پولیشی، انجام سریع کار با کیفیت بالا اما موقت در زمان کوتاه و هزینه کم را می‌شود نام برد.

اگر در هر نقطه‌ای از تهران پارس ونارمک نیاز به خدمات کفسابی دارید، کافیست یک مشاوره رایگان مهمان ما باشید. ممنونیم که همراه همیشگی کف سابی نیل هستید.

نمونه کارها

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی

جهت ثبت درخواست خدمات و مشاوره رایگان تماس بگیرید