کفسابی نیل

تلفن شرکت:  ۰۹۱۹۵۵۴۷۷۰۷             شنبه تا جمعه

آدرس: نسیم‌شهر-مجتمع سیتی‌سنتر‌-طبقه۳-کفسابی نیل

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کفسابی در تهران 09195547707 + [تخفیف ویژه 1403]

فهرست مطالب

کفسابی در تمام نقاط تهران و اطراف آن 09195547707

کفسابی در تهران راهی ارزان و سریع برای داشتن محیطی لوکس است. به همین دلیل سنگسابی در تهران طرفداران زیادی دارد. شما هم می توانید با این سرویس تجربه ای را تجربه کنید.

انجام عملیات کف سابی و سنگ سابی جهت زیبا شدن و تمیز شدن کف ساختمان و برای افزایش طول عمر ساختمان ها توصیه می شود. مجموعه کفسابی نیل باتوجه به سابقه و پیشینه ای که دارد خدمات مختلفی از جمله سنگسابی، نماشویی و…. را در کنار خدمات مربوط به کفسابی ارائه می دهد.

کفسابی در تهران

تماس باما: 09195547707

واتساپ: کلیک کنید

کفسابی نیل با تجهیزات بروز و کف سابی شبانه روزی و تمام وقت حتی در ایام تعطیل با نیروهای مجرب و در اسرع وقت در خدمت هموطنان عزیز است. 

انجام عملیات تخصصی کفسابی و سنگسابی در مناطق ۲۲ گانه و در تمام نقاط تهران به یک قیمت بوده و ثابت است.

کفسابی نقطه عطف زیبایی ساختمان است با انجام خدمات کفسابی سنگه کف خانه و ساختمان یا فروشگاه خود را با شکوه و مجلل کنید.

کف ساب در تهران

بهترین کفسابی در تهران کدام است؟

برای انتخاب بهترین های تهران ابتدا باید معیار های انتخاب را مشخص کنیم. چه چیزهایی باعث میشود یک شرکت کفسابی را بهتر بدانیم؟ اینجا توضیحاتی درباره روش های تشخیص بهترین کفسابی را با هم می بینیم تا بتوانید به راحتی یک کفسابی خوب را از کفسابی با کیفیت پایین بشناسید.

♦ اولین و مهم ترین عامل شناخت کفسابی، سنگ و دستگاه ها است. دنیای سنگ های ساختمانی بسیار بزرگ است و سنگ ها در مقابل مواد و ضربه و سایش و … واکنش های متفاوتی نشان می دهند. یک کفساب حرفه ای سنگ ها  را به خوبی بشناسد و با تجربه و علم بالا تشخیص دهد که برای این سنگ چه روش کفسابی ای مناسب است. گاهی بهترین کفسابی برای یک سنگ مثلا سنگ مرمر می تواند بدترین کفسابی برای سنگ دیگری باشد.

♦ مورد دوم دقت و کیفیت بالاست. معمولا محل مورد نظر برای کفسابی دارای ستون ها، حاشیه ها، درز ها و پستی ها و بلندی ها هستند. یک کفساب حرفه ای باید دقت و حوصله بالایی داشته باشد و از سایز های مناسب دستگاه استفاده کنند تا این مکان ها که دسترسی به آن ها سخت است از قلم نیوفتد. اگر سنگ ها یکدست و یک اندازه کفسابی شوند، سنگ آینه ای و یک دست نور را منعکس می کند.

♦ مورد سوم، مواد و دستگاه ها:بهترین شرکت های کفسابی در تهران برای هر نوع سنگ، مواد و دستگاه های مخصوص کفسابی دارند تا کار برای هر سنگ به بهترین نحو انجام شود. اما شرکت های نامعتبر ممکن است با یک یا چند دستگاه و مواد همیشگی تمام سنگ ها را کفسابی کنند. اگر دستگاه و مواد مخصوص سنگ استفاده شود، سنگ به بهترین شکل نو و صیقلی می شود. اما اگر مواد و دستگاه با سنگ سازگار نباشد ممکن است سنگ کدر شود و یا به زودی به حالت قبل بازگردد و یا حتی آسیب ببینند.

♦ قیمت مناسب و خدمات باکیفیت :بهترین کفسابی های تهران، مواد و دستگاه های مورد نیاز را بدون واسطه تهیه می کنند و واسطه های خرید و حمل و نقل حذف شده در نتیجه می توانند با قیمت کمتر بهترین خدمات را به شما ارائه دهند.

اجرای کفسابی در تهران به صورت تضمینی

اجرای کفسابی در تهران یکی از خدماتی می باشد که افراد بسیار زیادی به آن نیاز دارند و با انجام دادن آن توسط شرکت های با سابقه و معتبر از جمله شرکت کفسابی نیل درخشش و تمیزی را به کف سطوح مورد نظر خود هدیه می دهند کفسابی نیل باتوجه به سابقه و پیشینه ای که دارد خدمات مختلفی از جمله سنگسابی، نماشویی و…. را در کنار خدمات مربوط به کفسابی انجام می دهد.

سنگسابی در تهران

کفسابی و سنگسابی در شرق و غرب تهران

کفسابی در تهران و انجام ساب سنگ بدون واسطه و با تضمین کتبی با قیمت مناسب و کیفیت ایتالیایی کفسابی در تهران برای براقی، یک دست شدن و ترمیم سنگ استفاده می شود به طوری که لایه زبر و آسیب دیده سنگ برداشته می شود و سنگ مثله شیشه براق و درخشنده می شود هم چنین برای رفع پستی و بلندی سنگ از کفسابی استفاده می شود و برای دوام بیشتر سنگ و یا عمر بیشتر سنگ و مواردی هم چون براقی فوق العاده سنگ استفاده می شود.

تمامی کارهای کفسابی سنگ توسط گروه ما با تضمین کتبی لااقل تا هفت سال و کاملا بی واسطه می باشد. همانطور که از نام سایت پیداست کار ما فقط اجرای تخصصی کفسابی بدون واسطه می باشد.

 کفسابی در تهران دو عنصر قیمت و کیفیت کفسابی و سنگسابی از بزرگترین دغدغه های مشتریان ما می باشند ما ارزان ترین قیمت کفسابی  هستیم(با توجه به کیفیت) و با بیش از 15 سال سابقه و دستگاههای حرفه ای کیفیت ساب سنگ را تضمین می کنیم.

انجام خدمات کفسابی در تهران

در تهران برای نوسازی سنگ ها یا کفسابی در تهران در ساختمان ها انجام می شود به گونه ای که تمامی لایه های زبر و آسیب دیده ساختمان توسط نیروهای متخصص در تهران و با استفاده از بهترین و مجهز ترین دستگاه های سنگسابی برداشته می شود و پس از برداشتن و پاک کردن آلودگی های ایجاد شده بر روی سطح سنگ های ساختمانی، سنگ های ساختمان شما مانند روز اول براق و درخشان خواهد بود و خدمات سنگسابی ساختمان در تهران همچنین برای از بین بردن پستی و بلندی های ایجاد شده بر روی سطوح سنگ های ساختمان و منزل شما و بالا رفتن دوام و عمر ساختمان انجام می شود.

برای افزایش طول عمر و زیباتر شدن کف ساختمان‌ خود توصیه می‌شود از خدمات بهترین کفسابی در تهران استفاده کنید. 

کفسابی نیل با افرادی با تجربه و خبره، آماده هر گونه خدمات کفسابی و سنگسابی با بهترین کیفیت می‌باشد.

کفسابی در مناطق مختلف تهران

کفسابی نیل در همه مناطق شهر تهران (شمال، جنوب، شرق و غرب) خدمات کفسابی و نماشویی را ارائه می نماید. همچنین این خدمات علاوه بر شهر تهران شامل استان تهران یعنی شهرها و شهرستان های اطراف شهر تهران را نیز شامل میگردد.کفسابی در تهران

هزینه کفسابی سنگ در تهران

قیمت کفسابی سنگ در تهران به صورت حدودی در سال 1403 برای سنگ معمولی از 20 الی 80 هزار تومان و کفسابی گرانیت از 20الی 140 و کفسابی با رزین 150 تومان می باشد.

هزینه کف سابی رزین ساب بسیار بالاتر از کفسابی معمولی است (رزین یک نوع مواد پلیمری برای ترمیم شکستگی های سطحی و ترک و چاله چوله های سنگ است) و رزین تأثیر زیادی در بهبود کیفیت کفسابی دارد با رزین ساب سنگ فوق العاده میشود.

قابل توجه! رزین بیشتر برای سنگهای آهکی و تراورتن استفاده می شود.

همانگونه که میدانید سنگ سابی زیر مجموعه کفسابی است برای ساب سنگ گروه کفسابی نیل برای سنگ های معمول قیمت کفسابی را اعلام می کند. برای مثال ما سنگسابی دهبید را 25 الی 85 هزار تومان و سنگسابی گرانیت را 60 الی 120 هزار تومان و سنگسابی گوهره را 25 الی 75 هزار تومان انجام می دهیم.

کف سابی موزاییک در تهران

سنگسابی در تهران

در تهران یکی از اصلی ترین قسمت های زیبایی دکوراسیون سنگسابی در تهران است. از این رو لازم است تا این کار با نهایت دقت و حوصله انجام شود تا کفپوش سنگی براق و کاملا یکدست پس از انجام ساب زنی سنگ به دست آید .سنگ سابی در تهران کار ماست از شمال تهران و جنوب و شرق و غرب هر کجا که باشد با هر کیفیتی که بخواهید ما انجام می دهیم. کفسابی نیل در خدمت شماست.

سنگسابی در تهران

کف سابی سرامیک در تهران

اجرای اپوکسی ساب

کفسابی سنگ دهبید در تهران

بهترین کفسابی در تهران کدام است

بخش‌های از کفسابی در تهران را متوجه شدیم، و می‌خواهیم بدانیم بهترین کفسابی یا کفساب در تهران کدام است، بهترین کفسابی یعنی یک فرد که متخصص کفسابی است:

  • تمامی پروتکل‌های مهم کفسابی را رعایت کند ابزار کافی را در اختیار داشته باشد
  • از دستگاه‌های بروز استفاده کند
  • قیمت کفسابی آن معقول باشد
  • کیفیت کار بالایی را ارائه کند
  • از تمامی بخش های کفسابی آگاهی داشته باشد
  • در انجام کار، کم فروشی نکند و انجام درست آن برایش اهمیت داشته باشد
  • خوش قول بودن و به موقع سرکار حاضر شودو خوش اخلاق باشد

پیدا کردن بهترین کفساب 

پیدا کردن کفساب در تهران زیاد سخت نیست، امروزه با یشرفت علم و تکنولوژی همه ما یک گوشی هوشمند در اختیار داریم، و بایک سرچ ساده در شبکه‌های اجتماعی مختلف می‌توانیم یک کفساب را برای کار خود استخدام کنیم، اما اینکه بهترین کفساب را برای کفسابی در تهران پیدا کنیم کمی سخت، در بالا خصوصیات بهترین کفساب گفته شد، اما اگر بخواهید سریع با یک کفساب متخصص ارتباط برقرار کنید.

ابتدا در گوگل و سایت‌های معتبر دنبال آن باشید، افرادی که در این قسمت فعالیت دارند بخاطر ثبت شرکت، مسولیت پذیری بالایی دارند و اجرای درست کار بخاطر حفظ مشتری برای شان مهم است، همچنین کسانی که در این بخش فعالیت می‌کنند، مهم ترین موتور جستجوی دنیا آن را به شما پیشنهاد داده است و می‌تواند یک امر مهم برای اعتماد به آن باشد.
اگر مقدار کفسابی و متراژ کار شما زیاد است، کافی است از کفساب کار درخواست کنید برای بازدید اولیه و اجرای نمونه کار با شما دیدار کند تا در برخورد اول از تخصص و نمونه کار آن متوجه کیفیت شخص و شرکت شوید.

کفسابی نیل با داشتن، دستگاه و ابزارهای بروز در شرکت خود، نیروهای مجرب و مسولیت پذیر، قبل از انجام هرکاری، چه یک متر چه ده هزار متر، ابتدا یک نمونه کار و بازدید بصورت رایگان به مشتریان خود ارائه می‌کند، پس از توافق اولیه با قیمت بسیار رقابتی و مناسب یک قرار داد نیز با کارفرما عقد می‌کند که خیال شما از بابت کار راحت باشد.

کفسابی سنگ مشکی در تهران

برای کفسابی در تهران به چه نکاتی باید توجه کرد

کفسابی در تهران نقش بسزایی در عمر و زیبایی کفپوش‌های شما خواهد داشت، بخاطر اهمیت بالای آن باید تمامی جوانب آن را در نظر داشته باشید و بعد اقدام به انجام آن کنید.

برای کفسابی در تهران قبل از هرچیزی باید بدانید که جنس سنگ شما چیست، چرا که کفسابی سنگ به بخش‌های مختلفی تقسیم می‌شود و هر سنگی به یک اندازه‌ای براق می‌شود، ممکن است سنگ شما تراورتن باشد، و شما در نمونه کار‌ها یک سنگ دهبید را دیده باشید که باکفسابی همانند شیشه براق شده است، باید توجه داشته باشید که جنس سنگ رابطه مستقیم با مقدار براقیت آن دارد، و همه سنگ‌ها به یک اندازه براق نمی‌شود.

نکته دوم و مهم درکفسابی این است که باید بخشی که احتیاج به کفسابی دارید را مشخص کنید، و بدانید که کفسابی در بخش‌های مختلف با دستگاه‌های متفاوتی انجام می‌شود و قیمت آن در هر نقطه متفاوت است، چرا که متراژ سنگ، محل قرارگیری کفپوش باید مشخص شود.

به عنوان مثال کفسابی در راه پله با دستگاه مینی فرز انجام می‌شود و کفسابی در پایگرد با دستگاه تک‌فاز، این قسمت بخاطر فضای کوچک تر نسبت به قسمت‌های دیگر ساختمان قیمت بالاتری نسبت به کفسابی متری دارد.

درصورت بروز مشکلات در کفسابی چه کار باید کرد

اگر در هر بخشی از انجام کفسابی با مشکلاتی از قبیل تفاوت قیمتی، یا انجام کار با کیفیت پایین تر نسبت به توافق اولیه انجام شد، باید به نکاتی توجه کنید، در ابتدا باید قبل از شروع کار قرارداد نوشته شود، تا هیچکدام از طرفین نتوانند از بندهای آن خارج شوند، اما درصورت عدم عقد قرارداد و بروز مشکلات، می‌توانید از کارشناس های کفسابی درخواست کنید تا به محل شما مراجعه کرده و نسبت به کیفیت و قیمت کار اجرایی نظر خود را اعلام کنند.

کفسابی سنگ مرمریت در تهران

هزینه برای کفسابی در تهران ارزش دارد

نه کفسابی در تهران بلکه هر خدماتی که به دنبال آن هستیم، باید ارزش هزینه کردن را داشته باشد، کفسابی خود به تنهایی همانند مغازه‌ای است که پول خود را در می‌آورد و نیاز به هزینه شما از جیب نیست.
کفسابی بخاطر اینکه کیفیت سنگ را ارتقا می‌دهد و جلا و شکوه ویژه‌ای به کفپوش می‌بخشد، ارزش ملک را نیز بالا می‌برد، همین ارتقا قیمت ملک می‌تواند هزینه کفسابی را جبران کند.

کفسابی در تهران برای کدام قسمت‌ها در ساختمان مناسب است

کفسابی در تهران و سنگسابی، برای هر بخشی در ساختمان محل کار و محل زندگی شما قابل انجام است، فرق نمی‌کند که کفپوش سنگی باشد یا غیر سنگی اگر سطح شما، کثیف، کدر، مات، شده باشد باید کف سابی شود.
از ورودی ساختمان که لابی و پارکینگ است، تا راه پله و داخل واحد، قابلیت ساب دارد.
اما بعضی مواقع هزینه کردن برای بخش‌های از ساختمان هزینه الکی و دور ریز است، فضاهایی همانند انباری‌ها و پایگرد پشت بام که در معرض دید نیست و زیاد هم استفاده نمی‌شود، از کفپوش پارکینگ، خانه، راه پله، لابی از بخش‌های مهم برای کفسابی است.

کفسابی حیاط در تهران

کفسابی حیاط در تهران، معمولا با دستگاه تک‌فاز انجام می‌شود، حیاط ها بخاطر رفت و آمد بالایی که در آن قسمت انجام می‌شود زود به زود کثیف شده و نیاز به نظافت مداوم دارد، برای اینکه در این قسمت یک سطح صاف و براق و تمیز داشته باشیم، بهتر است از کفسابی کمک بگیرید، کفسابی علاوه بر بالا بردن عمر سنگ‌های حیاط، آن ها را تمیز کرده و نظافت آن را آسان می‌کند.

اجرای ساب 12 مرحله‌ای کفسابی

قیمت کفسابی سنگ در تهران

بعد از دانستن تمام جوانب کفسابی در تهران و ساب‌های آن می‌رسیم به مهم ترین بخش ماجرا که اهمیت ویژه‌ای دارد، قیمت کفسابی در تهران که قبل از اجرای کار باید توافق شود و مهم است که چند نکته را در خصوص آن بدانیم تا درگیر چالش های بعد آن که معضل بسیاری از کارفرما ها هست نشویم.

قیمت کفسابی در تهران را محل نصب شده سنگ، جنس آن، شرایط کنونی سرامیک تایین می‌کند.
البته توجه داشته باشید، بسیاری از افراد بر این باور هستند که منطقه در کفسابی مهم است و قیمت آن بر اساس مناطق یک دو سه … در تهران تایین می‌شود. اما این یک برداشت غلط است، ممکن است یک نفر در منطقه 22 سنگی را نصب کرده باشد که قیمت هر متر آن 4میلیون تومان است، و یک سنگ در منطقه 1 از قدیم نصب شده باشد که قیمت هر متر آن پنجاه هزار تومان است.

پس این برداشت درست نیست، قیمت کفسابی با توجه به جنس سنگ و نوع ساب درخواستی شما تایین می‌شود.
شاید سنگی که چهار میلیون قیمت دارد، درخواست شما ساب پرداخت و کفسابی ارزان قیمت را داشته باشید، و سنگی که پنجاه هزارتومان قیمت دارد، درخواست ساب کامل داشته باشید.

قبل از سپردن کار خود به یک متخصص بهتر است ابتدا با چندین متخصص واقعی در این حوزه صحبت کنید و اطلاعات کاملی را دریافت کنید، برای انجام کار خود عجله نکنید و در بهترین زمان به کفسابی خانه خود در تهران بپردازید.
برای دانستن قیمت ساب تمامی سنگ‌ها می‌توانید قیمت کفسابی را مطالعه کنید و از پیامد های کفسابی ارزان و کلاهبردار ها آگاه شوید.

کفسابی با ساینده های پد در تهران

پودر اسید ساب

دلیل اسیب زدن اسیدساب به سنگ

نو کردن سنگ کهنه با کفسابی

سخن پایانی

کفسابی و سنگسابی در تهران، اگر در جای درست و زمان مناسب انجام شود، برای سنگ و هرکفپوش غیر سنگی مفید است و محیط شما را متمایز می‌کند.

  • بهتر است قبل از انجام کار خود از متخصصان واقعی در این حوزه مشاوره بگیرید.
  • کار خود را با قیمت چند هزار تومان کمتر به افرادی که قابل اعتماد نیستند نسپارید.
  • برای سنگ خود ارزش قائل شوید و از مواد مناسب برای آن استفاده کنید.
  • هزینه درست و بجا در کفسابی متقابلاً به شما بر خواهد گشت و یک بار هزینه درست مساوی است با سال‌ها استفاده آسان و خیال راحت از سنگ.
  • برای سرامیک‌های که سیاه شده است از کفسابی استفاده کنید و از لایه برداری سرامیک با صحبت های همچون این سرامیک سنگی است اتفاقی برای آن نمی‌افتد خودداری کنید.

نمونه کارها

4 پاسخ

  1. کفسابی در تهران برای سرامیک های که سیاه شده و روغن روش ریخته توی مغازه انجام میشه خیلی ظاهرش زشت شده

    1. سلام وقت بخیر بله کفسابی تمام روغن هارو از بین می‌بره و سرامیک و مثل روز اول براق و تمیز میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی

جهت ثبت درخواست خدمات و مشاوره رایگان تماس بگیرید