کفسابی نیل

تلفن شرکت:  ۰۹۱۹۵۵۴۷۷۰۷             شنبه تا جمعه

آدرس: نسیم‌شهر-مجتمع سیتی‌سنتر‌-طبقه۳-کفسابی نیل

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کفسابی در تنکابن

در این مقاله می‌خوانید

کفسابی در تنکابن

تنکابن پایتخت مرکبات ایران، از شهرهای شمال کشور با مردمی خون گرم، فرقی نمی‌کنه جزوی از مردم اون منطقه باشید، یا مهمان این منطقه در هر دوحالت هر چند روزی که اینجا بگذرونید، بهترین خاطرات برای شما رقم می‌خوره.

کفسابی در تنکابن برای سرامیک و سنگ‌ها انجام میشه خدمات کفسابی بصورت کامل در این شهر اجرا میشه و جزو شهرهای هستش که از آب و هوای شرجی و اصطلاحا دمی برخوردار هستش.

برای اینکه بتونیم یه کفسابی خوب در این شهر و تجربه کنیم و بهترین نتیجه رو ازش بگیریم اگه قبل از فرش کردن سنگ هستید، و به مرحله خرید سنگ رسیدید ابتدا توجه داشته باشید که بهترین سنگ برای کار کردن توی آب و هوای شرجی سنگ‌های استخوانی هستش.

سنگ‌های استخوانی کمترین جذب آب و کثیفی‌و دارن و به همین خاطر از ماندگاری بالای برخوردار هستند.
کفسابی در تنکابن با دو مدل دستگاه ساب انجام می‌شود، دستگاه تک‌ و سه‌فاز هر دوی این دستگاه‌ها یک کارایی مشترک دارن، تنها تفاوتی که این دستگاه‌ها داره قدرت بیشتری هستش که مدل سه فاز داره که بارها راجب اون توضیح دادیم، البته قیمت سنگسابی هم با سه‌فاز یکم بالاتره و بستگی به شرایط سنگ داره.

کفسابی در تنکابن

ساب زدن سنگ استخوانی در تنکابن

از آنجایی که گفته شد سنگ‌های استخوانی در مناطق شرجی بهترین کارایی را دارد، از این رو می‌خوایم در مورد ساب و تعداد مراحل اون در این مقاله کمی توضیح دهیم.

البته که تعداد مراحل و نوع لقمه‌ها در سنگ آهکی و استخوانی تفاوت زیادی ندارد.
معمولا تنها چند مرحله از ساب تفاوت دارد، برای کفسابی سنگ استخوانی در تنکابن در شروع ساب از ساینده 26 استفاده می‌شود، این ساب یک لایه کامل از روی سنگ و تراش میده و لعاب و براقیت سنگ و کامل از بین می‌بره.

در مرحله دوم سنگ بهتره که بتونه کاری بشه که نوع بتونه در آب و هوای شرجی اهمیت زیادی داره.
وقتی سنگ باید کمترین جذب آب و دما رو داشته باشه، اول اپوکسی و دوم رزین بهترین انتخابه.

هر دوی این مواد برای سنگ استخوانی خوب و جواب گو هستند، اما قیمت اپوکسی ساب بالاتر هستش.
بعد از اتمام بتونه کاری سنگ، می‌رسیم به ساب‌های تراش بتونه که لقمه‌های 46-60 هستند.

بعد در آخرین مراحل ساب از ساینده های اسفنجی و پد شاین برای براق کردن سنگ استفاده می‌کنیم.
بعد اینکه کفسابی تمام شد، و ساینده‌ها به ترتیب استفاده شدن، بهتره که یک مرحله سنگ با گونی نخی یا نمد شستشه بشه.

اهمیت شسشتوی سنگ بعد از سنگسابی در تنکابن

بعد از اینکه مراحل کفسابی سنگ تموم میشه‌ بخاطر گرد و خاکی که گرده سنگ داره(وقتی مراحل اولیه ساب روی سنگ اجرا میشه و سنگسابی در تنکابن انجام میشه، چون یک لایه کامل از رو سنگ تراش می‌خوره هرچی تعداد ساب رو به اتمام میرسه، مقدار گرد و خاک اون روی سنگ کمی باقی می‌مونه، کفسابی با ساینده های سنگ این گرد و خاک و از بین نمی‌بره).

برای اینکه سنگ به براق ترین حالت خودش برسه و بتونیم یک سطح کامل شفاف داشته باشیم باید سنگ و بشوریم البته این شسشتوی سنگ در کفسابی تنکابن جزوی از خدمات سنگسابی هستش و بخش اضافه‌ای نیست از بابت هزینه اضافه.
بعد از اینکه لقمه‌های ایتالیایی یا کفسابی ایتالیایی رویی سنگ اجرا شد همانطور که در کفسابی تهران گفته شد، سنگ و باتی‌های مخصوص خشک می‌کنیم.

بعد از اتمام تی کشیدن روی سنگ یک‌سری کثیفی‌های خیلی جزئی روی سنگ باقی می‌مونه، در حالت معمولی حدود چهار یا پنج بار اگه سنگ تی‌نخی بخوره این کثیفی‌ها تمیز میشه.

اما اگه می‌خوایم نتیجه کارو زود تر ببینیم، بهتره که یکم به کار سرعت ببخشیم، با استفاده از لقمه‌های نمد یا گونی نخی، البته که لقمه مخصوص این کار که ساخته شده، نماها هستند، اما براساس تجربه کاری گونی نخی بهترین کیفیت را روی سنگ اجرا می‌کند.

این کار باید بعد از ساب ایتالیایی انجام شود، گونی نخی اندازه دومتر بریده شود، و بصورت گرد با کش بسته شود.
بعد گونی و زیر صفحه دستگاه میزاریم و صفحه رو می‌چرخونیم، برای اینکه سریع‌تر سنگ تمیز بشه بهتره که یکم ریکا یا مایع ظرفشویی توی دستگاه بریزیم تا قدرت تمیزیش بره بالاتر.

این کار بهتره که حداقل دوبار روی سنگ اجرا بشه تا کاملا اثربخشی خودشو نشون بده.
بعد شسشتن سنگ با گونی، تی باید چند بار کشیده بشه تا آب روی سنگ کاملا خشک بشه.
بعد خشک شدن کامل سنگ نتیجه بخشی این کارو می‌بینید، تقریبا ۲۰ درصد توی براقیت سنگ تاثیر می‌زاره.

براق کردن سنگ بعد از شستشو با تی نخی و آب و ریکا

کفسابی در تنکابن برای سنگ چینی

سنگ چینی یا لایبید سفید از قشنگ‌ترین و پر استفاده ترین سنگ‌های هستش که توی کفپوش‌های تنکابن استفاده میشه.
کفسابی سنگ سفید چینی بخاطر جنس استخوانی که داره یکم سخت هست چون تراش دادن اون یکم زمان بره و خط و خش های روی اون خیلی سخت جمع میشه.

البته شما اگه آدم مجربی نباشید شاید تشخیص این خط و خش ها روی این سنگ براتون یکم سخت باشه، چون رنگ سفید سنگ اجازه نمیده ایرادهای اون نشون داده بشه.

تنها زمانی مشخص میشه که ساب درست اجرا نشده که سنگ براقیت خوبی نگیره که معنیش اینه که خط‌وخش های روی سنگ مونده که نمی‌زاره براقیت سنگ دیده بشه.

در چنین شرایطی سنگ باید از اول کامل ساب بخوره تا این مشکلات برطرف بشه. برای کفسابی در تنکابن سنگ چینی اگر اولین بار باشه حتما باید از دستگاه سه فاز استفاده بشه، چون تراش اون با تک‌فاز تقریبا غیر ممکن و نشدنیه.

سنگ سفید یا چینی توی ۱۲ مرحله کفسابی و پرداخت میشه برای بندکشی اون از مواد اپوکسی استفاده می‌کنیم. البته از بتونه یا رزین هم میشه استفاده کرد که نتیجه اپوکسی بهتر و ماندگاری بیشتری داره.

کفسابی سنگ سفید در تنکابن

از بین بردن کثیفی‌های جزئی با کفسابی

برای کفسابی در تنکابن حتما دلایل زیادی وجود دارد که یکی از آن‌ها از بین بردن جای لکه و کثیفی‌های سطحی است.
کثیفی‌‌ می‌تواند جای آب لیمو، سرکه، چای، روغن، ترشی و انواع موادی از این قبیل روی سنگ باشد که با نظافت معمولی از بین نمی‌رود. برای اینکه این کثیفی‌ها را در کفسابی تنکابن تمیز کنیم ابتدا باید مشخص شود که سنگ ساب خورده یا نسابیده است.

اگر سنگ از قبل سنگسابی شده باشد یک لایه بسیار نازک و سطحی از روی آن تراش داده شده و چند مرحله پرداخت اجرا می‌شود.
اما اگر سنگ کفسابی در تنکابن نشده باشد باید از صفر لایه‌برداری بردای انجام شود. و تعداد کامل مراحل سنگسابی روی سنگ انجام شود.

جای نگرانی از بابت این کثیفی‌ها وجود ندارد در کفسابی تنکابن هرگونه جای کثیفی سطحی و عمیق بصورت کامل از روی سنگ پاک شده و تمیز می‌شود.

هرچه مقدار کثیفی بیشتر و عمیق تر باشد قیمت آن کمی بالاتر می‌رود و در بدترین حالت کفسابی کامل انجام می‌شود که می‌توانید لیست کامل قیمت کفسابی انواع سنگ را بخوانید.

قیمت کفسابی در تنکابن

قیمت ساب زدن انواع سنگ و سرامیک توی تنکابن به عواملی همچون مقدار کثیفی اون ساب خوردگی سنگ، نوع کثیفی که روی سطح هست و چند عامل دیگه بستگی داره.

به طور کلی قیمت کفسابی در تنکابن در قسمت‌های مختلف اون با یه نرخ مشترک انجام میشه و انجام کار با قیمت متری و چکی امکان پذیر هست.

اگر در هر قسمتی از خانه یا محل کارتون نیاز به کفسابی در تنکابن دارید و می‌خواهید قیمت دقیق اون رو استعلام کنید از طریق شماره‌های داخل سایت با کفسابی نیل در ارتباط باشید.
همچنین اگر سنگ‌های پارکینگ سیاه شده و ردلاستیک روی سنگ اون می‌مونه برای کفسابی پارکینگ در تنکابن با ما در ارتباط باشید.

برای درخواست کفسابی در رامسر از این صفحه دیدن کنید.

نمونه کارها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی

جهت ثبت درخواست خدمات و مشاوره رایگان تماس بگیرید