کفسابی نیل

تلفن شرکت:  ۰۹۱۹۵۵۴۷۷۰۷             شنبه تا جمعه

آدرس: نسیم‌شهر-مجتمع سیتی‌سنتر‌-طبقه۳-کفسابی نیل

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کفسابی در باغ فیض (0تا100)

در این مقاله می‌خوانید

کفسابی در باغ فیض

کفسابی در باغ فیض بسته به جنس سنگ و نوع آن می‌تواند مدل‌های مختلفی داشته باشد همچنین اینکه شما کفسابی را برای کدام قسمت از خانه یا محل کار خود نیاز دارید می‌تواند در تعداد مراحل آن تاثیرگذار باشد.

تعیین نوع کفسابی در باغ فیض  و تعداد ساب آن بر عهده کفساب‌کار است، در واقع کفساب با یک بازدید می‌تواند تشخیص دهد که سنگ شما تا چه حد آسیب دیده و از چه ساینده‌ای باید برای ترمیم آن استفاده کرد.

معمولاً درخواست کفسابی در باغ فیض زمانی انجام می‌شود که سنگ‌ها دیگر براقیت و لعاب سابق را نداشته باشند یا دلایلی همچون سیاه شدن سنگ یا کدر شدن آن می‌تواند از دیگر دلایل درخواست ساب زنی باشد.

البته فرقی هم نمی‌کند که شما کفسابی را به چه دلیل درخواست کرده باشید در پایان کار شما باید یک سطح براق صیقلی یک دست و زیبا را از کفساب کار خود تحویل بگیرید.

کفسابی در باغ فیض

بخش‌های تاثیر گذار در کیفیت کار کفسابی در باغ فیض

همانطور که در کفسابی کرج خواندیم نوع ابزار و دستگاهی که برای کفسابی در باغ فیض استفاده می‌شود در کیفیت کار اجرایی تاثیرگذار است ما در کفسابی ساینده‌های مختلفی داریم که با شماره‌های مشترک اما با کیفیت کار متفاوت ارائه می‌شود.

به عنوان مثال در شروع لایه برداری از ساینده ۲۴ زانتیا یا ساینده ۳۶ البرز یا ساینده ۴۶ اتویی می‌شود استفاده کرد.
هر سه این ساینده‌ها یک کار مشترک را انجام می‌دهند یعنی تراش دادن لعاب اولیه از روی سنگ اما انجام کار در هرسه آنها با کمی تفاوتی همراه است.

به عنوان مثال کفسابی در باغ فیض ساب اول با ساینده ۲۴ زانتیا در انجام سریعتر کار بسیار تاثیرگذار است.
از آن رو لایه برداری با ساینده ۳۶ البرز مدت زمان بیشتری را نیاز دارد اما تراشی که از روی سنگ انجام می‌دهد بسیار عمیق‌تر از دوتای دیگر است.

ساینده اتویی که همین کار را انجام می‌دهد مدت زمان بسیار بیشتری را نسبت به دو تای دیگر احتیاج دارد همچنین از نقاط قوت این ساینده می‌شود به مصرف کمتر آن در لایه‌برداری سنگ اشاره کرد.

از دیگر لقمه‌های تاثیرگذار در کفسابی باغ فیض می‌شود به ساینده پیش پرداخت سنگ اشاره کرد که با سه مدل ساب می‌شود آن را انجام داد.

ساینده‌های پیش پرداختی که برای کفصابی در باغ فیض استفاده می‌شود عبارت است از لقمه ۵۰۰ پد یا لقمه تیناکس (tinax) یا لقمه لاکی ۴۰۰.
هر سه این ساینده‌ها نیز یک کار مشترک را روی سنگ انجام می‌دهند تفاوتی هم ندارد که جنس سنگ چه باشد.

البته هر کدام از آنها سنگ را با یک کیفیت متفاوتی پرداخت می‌کند که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

کفسابی در باغ فیض با ساینده 500 پد: ساینده که یک لقمه ساخت کشور چین است بعد از ساینده ۳۲۰ روی سنگ کشیده می‌شود و کارش جمع کردن هاله‌های روی سطح است پیش پرداخت این سنگ بسیار ظریف و زیبا است اما یک مشکل اساسی دارد اینکه رنگ سابق را به روی سنگ باز نمی‌گرداند.

البته مدت زمان استفاده از این ساینده بسیار کوتاه‌تر از دو رقیب دیگر است به عنوان مثال برای ساب زدن یک سطح ۱۰۰ متری با این ساینده تنها نیم ساعت زمان نیاز است تا سطح را به خوبی شفاف و براق کنیم.

سابزنی در باغ فیض

کفسابی در باغ فیض با ساینده تیناکس(tinax): تیناکس یکی از بهترین ساینده‌های چند سال اخیر برای مرحله پیش پرداخت انواع سنگ‌های ساختمانی و گرانیت‌ها این ساینده بسیار محبوب در بین کارفرمایان و افرادی است که با سنگ‌ها سر و کار دارند.
همانطور که در کفسابی در تهران نیز گفته شد تیناکس یک ساینده بسیار لاکچری و لوکس است.

قیمت این ساینده کمی بالاتر از لقمه‌های دیگر است چرا که کیفیت کاری که ارائه می‌کند بسیار بالاتر از دو رقیب دیگر است.
اگر بخواهیم واضح‌تر راجع به کارایی این نوع ساینده صحبت کنیم هم سنگ را براق می‌کند هم شفاف می‌کند و هم رنگ اصلی را به آن باز می‌گرداند.

استفاده از این ساینده برای تمامی سنگ‌ها مقدور است همچنین برای گرانیت‌ها نیز قابل استفاده است که به خاطر قیمتی که دارد برای کفپوش‌های موزاییک یا سرامیک زیاد به صرفه نیست.

بیشتر بدانید: تمیز کردن سرامیک

کفسابی در باغ فیض ساینده لاکی: ساینده لاکی یک لقمه مشکی رنگ شبیه سنگ پا اما با کارایی شگفت انگیز ین ساینده که از سال ۱۳۷۵ به بازار کار آمد توانست در همان مدت زمان کم توجه‌های زیادی را به سمت خود جلب کند.
در ابتدا که ساینده‌های پرداخت به خوبی مطرح نشده بودند از لقمه‌های لاکی برای پرداخت کردن و براق کردن انواع سنگ‌های سفید مرمر استفاده می‌شد.

قیمت مناسبی که داشت و جنس مقاومی که در مقابل ساییدگی بر روی سنگ داشت آن محبوب همگان ساخته بود.
امروزه پیدا کردن سنگ‌های لاکی اصلی یا به عبارتی اورجینال کمی کار سختی است و در کارخانه‌های قدیمی سنگ بری و سنگسابی پیدا می‌شود که اگر هم پیدا شود قیمت آن به گونه‌ای نیست که بخواهد برای کف ساب کار به صرفه باشد تا از آن استفاده کند.

تاثیر دستگاه کفسابی در کیفیت کار

همان قدر که ساینده‌ها در کیفیت کار کفسابی تاثیر دارد دستگاه کفسابی نیز در کیفیت ساب زنی آن بسیار تاثیرگذار است.
البته فقط مدل تک یا سه فاز بودن آن در کیفیت مهم نیست بلکه باید دستگاهی که مورد استفاده قرار می‌گیرد سالم بوده و درست کار کند.

کوچک‌ترین لغزش و کارکرد اشتباه یا غلط در دستگاه کفسابی می‌تواند زحمات چند روزه یک کفساب را هدر دهد.
همانطور که برای کفسابی در تبریز گفته شد نوع دستگاه نیز بسیار اهمیت دارد به عنوان مثال فرقی نمی‌کند که هر چقدر فضای محیطی که نیاز به کفسابی دارد کوچک باشد.

حتماً باید از دستگاه سه فاز استفاده شود استفاده از دستگاه کوچکتر چون قدرت کمتری دارد کیفیت کار خوبی را ارائه نخواهد کرد.
چند ویژگی مهم نیز برای دستگاه بزرگتر وجود دارد از جمله انجام کار در مدت زمان کوتاه‌تر با کیفیت بالاتر همچنین پایین آمدن قیمت کار برای کارفرما.

کف سابی در باغ فیض برای سنگ‌هایی که ساب نخورده است باید از دستگاه سه فاز استفاده شود اما برای قسمت‌هایی که قبلاً کفسابی شده است همانند کفسابی در زنجان دیگر نیازی نیست که از مدل سه فاز آن استفاده شود.
استفاده از تک فاز با ساینده‌های با کیفیت می‌تواند سنگ را براق صیقلی و زیبا کند.

سنگسابی در باغ فیض

سنگسابی در باغ فیض

سنگسابی در باغ فیض یک تشبیه دیگر از خدمات کفسابی است که برای سنگ‌ها موزاییک بتن و گرانیت قابل استفاده است.
همانطور که در کفسابی قم نیز اشاره شد سابزنی در باغ فیض معمولاً برای بخش‌هایی از خانه یا محل کار که با استفاده از مواد شوینده سیاه کدر یا مات شده است استفاده می‌شود.

برای اینکه یک تجربه خوب از سنگ سابی در باغ فیض داشته باشیم بهتر است که خدمات کفسابی را به صورت کامل روی سنگ‌های خود اجرا کنیم.

سنگسابی یک پکیج کامل است و باید به صورت کامل اجرا شود در صورت اجرای ناقص آن بر روی سنگ خود کیفیت خوبی را مشاهده نخواهید کرد.
اگر در هر قسمتی از خانه یا محل کار خود سنگ‌هایی دارید که نیاز به لایه برداری ترمیم یا پرداخت کاری دارد، برای درخواست خدمات کفسابی یا نماشویی در باغ فیض کافیست که با تیم کفسابی نیل در تماس باشید.

نمونه کارها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی

جهت ثبت درخواست خدمات و مشاوره رایگان تماس بگیرید