کفسابی نیل

تلفن شرکت:  ۰۹۱۹۵۵۴۷۷۰۷             شنبه تا جمعه

آدرس: نسیم‌شهر-مجتمع سیتی‌سنتر‌-طبقه۳-کفسابی نیل

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کفسابی در اندیشه کرج

در این مقاله می‌خوانید

این صفحه مرتبط با کلیدواژه کفسابی در اندیشه میباشد اما برای مشاهده صفحه مربوط به کفسابی در کرج کلیک کنید. این صفحه که حاوی اطلاعات کامل درباره کفسابی دراندیشه کرج بوده برای افزایش آگاهی شماست که قصد دارید از خدمات کفسابی نیل استفاده کنید. همین حالا با شماره 09195547707 تماس بگیرید تا کارشناسان ما به سوالات احتمالی شما پاسخ بگویند و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

ضمنا کفسابی نیل خدمات خود را در موضوع کفسابی ضمانت نموده و گارانتی میدهد.

کفسابی در اندیشه کرج

اندیشه یکی از منطقه‌های کرج که جزو پر جمعیت ترین آپارتمان نشین‌های این منطقه به حساب میاد. وجود آپارتمان‌های متعدد باعث شده تا جمعیت این محدود زیاد بشه و با بیشتر شدن جمعیت تعداد تقاضای خدمات کفسابی هم با اون افزایش پیدا کنه.

کفسابی در اندیشه کرج توسط افراد مجرب و دستگاه‌های مخصوص انجام میشه، که یکی از مهم‌ترین اون‌ها لقمه پفکی هستش، این لقمه به خیال بعضی از افراد دیگه منسوخ شده و پدهای اسفنجی جای اونو گرفتن.

اما اینطور نیست، وقتی که یک لقمه‌ای تولید شده و استفاده شده و نتیجه دلخواهی و داشته نمیشه که یک باره اونو از دور خارج کرد درسته که پدها بخش عظیمی از کارو دست گرفتن، در ادامه با مقایسه این دو با ما همراه باشید.

کفسابی در اندیشه

کفسابی گرانیت در اندیشه

گرانیت چند نوع دارد اما فرقی نمی‌کند که کدام یک از آن‌ها نیاز به کفسابی در اندیشه داشته باشد، برای کفسابی گرانیت 22 مرحله ساب نیاز است، که شروع این ساب‌ها از 46 الماس تا بوبلیکس 20هزار ادامه دارد، برای بندکشی گرانیت بتونه بهترین مواد است و استفاده از رزین و اپوکسی زیاد توصیه نمی‌شود.

مدت زمان انجام کفسابی گرانیت در اندیشه نسبت به کفپوش‌های دیگر بیشتر است و مراحل انجام آن با ساب سنگ کاملا متفاوت است.

همچنین از بابت قیمت نیز ساب گرانیت قیمت بالاتری دارد چون مراحل کار و مدت زمان انجام آن بیشتر است.
کفسابی و لایه‌برداری از روی سنگ گرانیت تنها به سه فاز ممکن است و با تکفاز تنها می‌شود آن را کفشویی کرد.

تفاوت لقمه پد 500 و لقمه پفکی سبز

در بالا گفتیم که اوایل کفسابی از ساینده پفکی پانصد برای پرداخت در مرحله پنجم استفاده می‌شد، اما کم کم ساینده پد جای این لقمه رو گرفت و به گفته خیلی‌ها منسوخ شد، اما من در اینجا با چند دلیل می‌خوام بهتون ثابت کنم که لقمه پفکی سبز اگر از پد بهتر نباشه از اون بدتر هم نیست.

اول باید بدونیم که تو چه مرحله‌ای و کجا استفاده می‌شه، زمانی که ساب چهارم که دویست پد یا 320 هستش تموم میشه، اولین مرحله از پرداخت سنگ شروع می‌شه، این پرداخت برای شروع زیرسازی براقیت سنگ اجرا می‌شه، که با ساینده پانصد انجام میشه.
اما لقمه پانصد و ساینده پد دو تفاوت بزرگ دارد.

حتما به رنگ خاصی که سنگ‌های مشکی در هر جنسی که هستند توجه کرده‌اید، یک جلای خاصی روی این سنگ‌ها وجود دارد، بسیاری وجود چنین صیقلی را رزین و پولیش های مخفی در کارخانه می‌نامند، اما اصلا اینطور نیست چون اگر در کارخانه رزین یا پولیش برای براقیت سنگ استفاده بشه، بلافاصله بعد از فرش شدن سنگ و رفت و آمد روی آن این رزین و پولیش‌ها از بین رفته و سنگ شروع به جذب سیاهی و کثیفی می‌کند.

در واقع این حجم از جلای زیبا بر روی سنگ‌های مشکی بخاطر لقمه‌های پفکی سبز هستش، این لقمه‌ها دو کارایی مهم دارند، هم براق کننده و هم جلا دهنده.

اما ساینده پد چنین قابلیتی ندارد و تنها خط‌وخش هارا از روی سطح جمع کرده و سنگ را براق می‌کند.
اما اگر نیاز به جلای سنگ همراه با براقیت باشد باید از پفکی سبز استفاده شود.

کفسابی سنگ با لقمه پانصد پفکی

ویژگی‌های لقمه پفکی: این لقمه ویژگی‌های زیادی دارد و کاربرد آن غیر قابل انکار است.

  • قیمت مناسب نسبت به ساینده پد
  • اجرای براقیت و جلای همزمان روی سنگ
  • قابل استفاده برای تمام سنگ‌ها
  • نصب آسان زیر صفحه دستگاه
  • بصرفه بودن، هر یک دست از آن برای دویست متر کفپوش را جواب می‌دهد

اگر به دنبال یه کار با عیار بالا و جلای فوق‌العاده باشید اجرای همزمان ساینده پد و پفکی روی سنگ معجزه می‌کند، یعنی به ترتیب یک بار ساینده پانصد و یک بار ساینده پفکی روی سنگ کشیده شود، تا تاثیر آن روی کفپوش نمایان شود.

البته سنگسابی با لقمه‌های پفکی برای موزاییک‌ها تاثیر چندانی ندارد و در ارتباط با بتن نیز کاربر خاصی نخواهد داشت و بهتر است از آن تنها برای سنگ و گرانیت استفاده کرد.
این ساینده نسبت به قبل بسیار کمیاب شده و دلیل آن بخاطر عدم تقاضای کافی و تولید از طرف کارخانه مبدأ است.

لقمه‌های پفکی از شماره بندی چهار صد شروع می‌شود، و تا 1200 در بازار موجود است، در واقع یک پکیج کامل از آن شامل، 500-600-700-1000-1100-1200 است که اجرای کامل آن در مرحله پرداخت روی هر سنگی یک جلای فوق‌العاده روی سنگ می‌بخشد که تصور آن برای هرکسی غیرقابل باور است، در واقع اصول انجام کفسابی نیز همین است اجرای کامل یک پکیج چرا که اجرای ناقص آن نه تنها تفاوت چندانی را رقم نمی‌زند حتی بلکه موجب آسیب به براقیت سنگ نیز شود، چنین ساینده های با یک روش مهندسی معکوس ساخته شده است، یعنی هر ساب هاله‌های ساب قبلی را از روی سطح جمع می‌کند که همین امر باعث اجرای کامل آن است.

قیمت کفسابی در اندیشه کرج

قیمت کفسابی در اندیشه با توجه به نوع کفپوش و ساب مورد نیاز آن تایین می‌شود، به عنوان مثال یک کفپوش صدمتری موزاییک که نیاز به ساب کامل دارد 2500-3500 کفسابی می‌شود، که شامل لایه‌برداری، بتونه کاری و پرداخت کامل است.
این کار برای سنگ بصورت متری است.
کفسابی در اندیشه با استفاده از دستگاه‌های ایتالیایی و موتوژن که ساخت تبریز است که در کفسابی تبریز نیز کاربرد دارد انجام می‌شود.

سنگسابی در اندیشه

بهترین کفسابی در اندیشه کدام است

  • کلمه بهترین را نمی‌شود برای هر شخص یا شرکتی به کار برد، چرا که هر مشاغلی یک‌سری ایرادات نقطه ضعف و نقطه قوت دارد، وقتی صحبت از بهترین کفسابی در اندیشه می‌شود انتظار می‌رود تا یک شخص یا شرکت پکیج کاملی از این حرفه را ارائه کند.
    این پکیج می‌تواند شامل:
    داشتن دستگاهای پیشرفته و جدید اعم از تک فاز و سه‌فاز
  • داشتن ابزار کامل و ساینده های مشخص برای هرسنگ و کفپوش
  • نیروی کار مجرب و کافی
  • ارائه خدمات در تمام نقاط
  • ارائه ضمانت نامه برای کارهای انجام شده
  • مسئولیت پذیر و پاسخگو
  • داشتن مهارت کافی در انجام کار
  • دانستن اصول و قوائد کفسابی در اندیشه

    این‌ها همه ویژگی‌های یک شخص کفساب خوب نیست و تنها بخشی از آن‌ها است که می‌تواند شامل موارد دیگری نیز باشد.

نمونه کارها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی

جهت ثبت درخواست خدمات و مشاوره رایگان تماس بگیرید