کفسابی نیل

تلفن شرکت:  ۰۹۱۹۵۵۴۷۷۰۷             شنبه تا جمعه

آدرس: نسیم‌شهر-مجتمع سیتی‌سنتر‌-طبقه۳-کفسابی نیل

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کفسابی در اسلامشهر برای تمام سطوح| ارزان فوری 0تا100

فهرست مطالب

کفسابی در اسلامشهر

درخواست خدمات کفسابی در اسلامشهر: 09335588871

 برای مشاوره عکس کفپوش را از طریق واتساپ ارسال کنید: کلیک کنید

 

کفسابی برای لایه‌برداری، ترمیم سنگ و بازگرداندن جلای از دست رفته روی سطوح استفاده می‌شود. اما بسیار مهم است که بدانیم کجا باید از چه نوع کف سابی باید استفاده کنیم.

کفسابی در اسلامشهر یک تعریف کلی از این خدمات هست. هزاران نوع کف پوش وجود دارد که شرایط کار در هرکدام از آن‌ها متفاوت است. مطمعنأ شاید نشود در قالب یک مقاله تمام این موارد را توضیح داد.

اما حتی اگر یک سری اطلاعات کلی هم داشته باشیم. می‌توانیم به خوبی از این خدمات بهره ببریم. ابتدا باید بدانیم که مهم نیست نوع کف پوش ما چیست، هیچ وقت نا امید نشوید.

کفسابی سنگ اسلب

در بدترین شرایط هم که به آخرین نقطه یعنی تعویض کف پوش رسیدید از یک کفساب مشاوره بگیرید.الان راجب کف‌پوش‌های صحبت می‌کنیم که دیگر آخر عمر آن‌ها رسیده است( البته د‌ر ذهن کارفرما) کفسابی یک قدرت پنهان دارد که می‌تواند هر نوع کفپوش از دست رفته ای را نجات دهد.

اما یک حقیقت دیگری هم وجود دارد، بعضی از مواقع هزینه کفسابی برای برخی کفپوش‌ها در چنین شرایطی آنقدری بالا می‌شود که تعویض آن بصرفه‌تر است. اما از سوی دیگر حتی سنگ را عوض هم کنید. باید یک ساب روی آن انجام دهید.

کفسابی در اسلامشهر

دلیل از بین رفتن سنگ به مرور زمان چیست؟

دلایل زیادی وجود دارد که می‌تواند به سنگ آسیب بزند و سطح آن را نا امن کند:

  • استفاده از مواد شوینده برای نظافت سنگ
  • ریختن روغن وسایل نقلیه روی کف‌پوش
  • عدم نظافت سنگ در طولانی مدت
  • کفسابی نکردن سنگ!

کف سابی در اسلامشهر

چرا سنگی که کفسابی نشده است زودتر خراب می‌شود؟

زمانی که سنگ را در کفپوش فرش می‌کنیم یک ناخنک جزئی یا کلی بسته به تجربه سنگ کار روی آنها دیده می‌شود. شاید از نظر ما این مقدار از ناهمواری در سطح کفپوش آنچنان مهم نباشد. اما همین مقدار ناهمواری می‌تواند در طولانی مدت به یک خطر جدی برای آسیب به سنگ شما باشد.

اما چرا و چگونه؟ واقعیت این است که اکثر کارفرماها همیشه واقعیت را به ما نمی‌گویند. اگر یک واحد مسکونی مغازه یا هر نوع آپارتمان را خریداری کرده باشید و کفپوش آن سنگ باشد.

کفسابی مطمئناً یک هزینه اضافه برای آن بر روی دوش سازنده است.به همین دلیل شاید در آن زمان اهمیت زیادی نداشته باشد. ولی کفسابی نکردن با یک هزینه جزئی در ابتدا باعث یک هزینه بسیار هنگفت پس از گذشت مدت زمانی کوتاه می‌شود.

بندهایی که بین سنگ وجود دارد با دوغ آب‌های سیمانی به ندرت با دوغاب‌های الیاف چسب بتن بندکشی می‌شود.این بندکشی که استحکام و دوام بسیار ضعیفی دارد به مرور زمان و استفاده کم کم خالی شده و سیاهی را جذب خود می‌کند.

این سیاهی نوعی آلودگی و زیان آور برای سنگ است. با توجه به اینکه شما سریع سعی خواهید کرد تا سیاهی را از بافت سنگ و بندهای آن تمیز کنید با هر بار نظافت سیاهی در داخل بند بیشتر برخواهد گشت.

رفته رفته بند سنگ کامل سیاه شده و این سیاهی جذب سنگ خواهد شد. به طوری که وقتی بند سنگ را تمیز می‌کنید متوجه می‌شوید که سیاهی جزوی از سنگ شده است.

کفسابی جلوی درب ورودی

چرا کفسابی مهم است؟

اگر در همان ابتدای امر کفسابی را برای کفپوش خود استفاده کنید. ساب زدن سنگ یک لایه کامل از روی سنگ شما را می‌تراشد. لایه برداری به مقدار یک میل است.

هیچ آسیبی به بافت سنگ نمی‌رساند. در بدترین شرایط سنگ دو سانت است و با لایه‌برداری یک میلی‌متر اتفاقی برای آن نخواهد افتاد.
سپس بندهای سنگ با استفاده از دستگاه مخصوص برش خورده و دوغاب‌های ضعیف از داخل آن در خواهد آمد. یک بندکشی مقاوم با استفاده از مواد رزین یا اپوکسی در بندهای آن پر خواهد شد.

علاوه بر درس‌ها اگر روی سنگ شکستگی یا ترک وجود داشته باشد آن را هم ترمیم می‌کند. بعد از ترمیم کامل سنگ ۸ الی ۱۲ مرحله مجدد روی سنگ کفسابی انجام می‌شود.

استفاده از مواد بتونه با کیفیت و کفسابی با براقیت بیشتر در سطح سنگ. باعث بالا رفتن دوام بندهای سنگ و لایه رویی خود آن خواهد شد. در نتیجه مدت زمان سیاه شدن سنگ تا ۱۰ سال به تعویق خواهد افتاد.

برای اینکه خیالتان تا مدت‌های بسیار طولانی‌تر راحت باشد می‌توانید هر ۵ سال یکبار از کف‌سابی پرداخت برای سنگ‌های خود استفاده کنید. هزینه کفسابی پرداخت یک پنجم کفسابی کامل خواهد بود. که علاوه بر ترمیم براقیت مجدد عمر سنگ را ۵ سال افزایش خواهد داد.

کفسابی گرانیت

کفسابی در اسلامشهر در تمام کف‌پوش‌‌ها مهم است؟

کفسابی معمولاً بعد از بازسازی یا اتمام ساخت ساختمان یا مغازه حتماً باید برای هر نوع کفپوشی به جز چوب اجرا شود. اما حتماً واجب نیست که برای سرامیک پارکت یا لمینت بعد از اتمام اجرا شود.

و به مرور زمان بعد از مدتی استفاده کردن و کثیف شدن می‌توانید خدمات کفسابی در اسلامشهر را درخواست کنید.اما کفسابی در موزاییک، گرانیت و سنگ ضروری و مهم است.

کفسابی برای موزاییک در اسلامشهر: موزاییک یکی از سنگ‌های پرطرفدار اما ضعیف در کفپوش‌ها است که استفاده بسیار زیادی در مناطقی همچون اسلامشهر می‌شود. از موزاییک معمولاً در قسمت حیات یا پارکینگ استفاده بیشتری نسبت به داخل واحد یا مغازه می‌شود.

موزاییک‌هایی که در بخش پارکینگ استفاده می‌شوند در معرض خطر بیشتری قرار دارند.از آنجایی که در بیشتر پارکینگ‌ها رفت و آمد زیادی با ماشین یا پیاده انجام می‌شود شاهد نشست کردن موزاییک هستیم. همین نشست کردن موزاییک در دراز مدت می‌تواند یک هزینه گزاف را بر دوش ساختمان بگذارد.

اگر با یک مدیریت اصولی در ابتدا موزاییک‌ها را مقاوم سازی کنیم می‌توانیم در طولانی مدت خیالمان را از بابت آسیب دیدن موزاییک راحت کنیم. کافیست پس از فرش شدن موزاییک بجای اجرای دوغاب ضعیف در بندهای آن. از کفسابی و اجرای بندکشی اصولی استفاده کنیم.

اصلی‌ترین دلیل نشست کردن موزاییک استفاده از مواد نامرغوب برای بندکشی است.می‌توانیم از استادکار یا بنا یا سنگ کار خود درخواست کنیم که بندکشی موزاییک را برای ما انجام ندهد.

اگر بندهای موزاییک کامل خالی باشد بندکشی آن مقاوم‌تر خواهد شد. هزینه برای کفسابی نیز کمتر.ابتدا یک لایه‌برداری از روی موزاییک انجام می‌شود سپس با بندکشی و پرداخت ساب کاملی روی آن اجرا می‌شود.

این بندکشی و پرداخت کامل روی موزاییک حداقل خیال شما را از نشست کردن و سیاه شدن بندهای آن راحت خواهد کرد.
اما یک مورد دیگر وجود دارد که بسیار مهم و حیاتی در بخش پارکینگ برای موزاییک‌ها است.

جلوگیری از ریختن روغن ماشین یا موتور روی موزاییک. که می‌تواند باعث آسیب جدی به موزاییک شود به طوری که شاید مجبور شوید موزاییک‌ها را تعویض کنید.
موزاییک جزو سنگ‌های سیمانی است که مواد اسیدی شاید نتواند آسیب زیاد جدی به آن وارد کند. اما روغن به خاطر سختی و سنگینی بالایی که دارد به راحتی در بافت آن نفوذ می‌کند و کامل از بین می‌برد.

اگر در ابتدا موزاییک خود را کفسابی کنید و از ریختن روغن ماشین روی آن جلوگیری کنید حداقل ۱۰ سال خیالتان از بابت موزاییک راحت خواهد بود.

البته کفسابی در اسلامشهر فقط برای موزاییک‌های تازه فرش شده نیست. اگر موزاییک‌هایتان سیاه شده است نشست کرده است یا بندهای آن خالی شده است. می‌توانید با استفاده از کفسابی در اسلامشهر موزاییک خود را به حالت اول بازگردانید.

کفسابی برای گرانیت در اسلامشهر: کفسابی نکردن یا کردن گرانیت شاید اندازه موزاییک و سنگ ضروری نباشد. البته این لطف گرانیت را مدیون فلزی هستیم که در جان آن وجود دارد.

اما بهتر است که کفسابی در اسلامشهر را برای گرانیت نیز استفاده کنیم.مهم تر از کفسابی رویی آن استفاده از بندکشی است. اگر بندکشی به خوبی اجرا شود ماندگاری در کفپوش بسیار افزایش می‌یابد.

ساب سنگ خانگی

سرامیک با کفسابی تمیز می‌شود؟

سرامیک همانند سنگ گرانیت یا موزاییک کفسابی نمی‌شود یک روش کاملاً جداگانه و مختص خود را دارد. در کفسابی سرامیک ابتدا یک لایه روبی کامل از بین بندهای آن با استفاده از فرچه‌های سیمی انجام می‌شود. سپس با استفاده از نمدهای پولیشر پرداخت و براقیت حدودی به آن اضافه می‌شود.

کفسابی سرامیک برای تمامی جنس‌های آن براق و مات و رنگ بندی‌های گوناگون آن قابل انجام است. کفسابی هیچ آسیبی به سرامیک نمی‌زند و عاج آن را از بین نمی‌برد.

کفسابی در اسلامشهر کثیف کاری دارد؟

کثیف کاری در کفسابی وجود دارد اما اینگونه نیست که فکر کنید اوضاع غیر قابل پیشگیری است. کثیفی کفسابی اندازه یک نظافت کار است. ابتدا یک لاستیک کامل دور قسمت آبپاش دستگاه بسته می‌شود که تمام آب را مهار می‌کند و به زیر دستگاه می‌ریزد.

آبی که به زیر دستگاه می‌ریزد سریعاً جمع می‌شود و روی زمین باقی نمی‌ماند. اگر چند قطره‌ای از آب هم در و دیوار به پاشد با یک دستمال مرطوب قابل پاک کردن است و هیچ آسیبی به کاغذ دیواری یا نقاشی ساختمان نمی‌زند.

به صورت کلی کفسابی نه کثیف کاری دارد و نه آنچنان سر و صدای زیاد. اندازه صدای دستگاه کفسابی همانند یک جاروبرقی است. آن هم زمانی که ساب اول که برش کاری و تراش دادن است. سپس در ساب دوم به بعد صدای دستگاه کفسابی به کمترین حد خود خواهد رسید.

جوری که نه تنها اذیت کننده نیست بلکه بسیار دوست جوری که نه تنها اذیت کننده نیست بلکه بسیار دوست داشتنی هم جوری که نه تنها اذیت کننده نیست بلکه لذت بخش هم است. صدای زیبای سابیدن سنگ!

کثیف کاری کفسابی

سنگسابی در اسلامشهر چیست؟

سنگسابی برای لایه برداری از روی سطوح سنگ گرانیت بتن و موزاییک است. در روش سنگسابی ابتدا لایه برداری کاملی از روی سطوح انجام می‌شود. انجام این لایه برداری می‌تواند به خاطر ناخنک یا ناهمواری. سیاه شدن سنگ. رسوب آب. سیاه شدن یا سوختن سنگ به خاطر استفاده از مواد شوینده باشد.

در سنگسابی مراحل کار بسته به جنس سنگ از ۸ تا ۱۲ مرحله است.بهترین سنگسابی برای سنگ‌ها ۱۴ مرحله و کمترین آن ۸ مرحله است که باید به صورت کامل انجام شود.

کفسابی بتن در اسلامشهر

ممکن است کفپوش‌هایی داشته باشید که جنس آن بتنی است. نمی‌کند که چه نوع بتنی با سیمان خالی یا الیاف داشته باشید. معمولاً بعد از گذشت مدت زمانی ناهمواری چاله چوله و ترک‌هایی روی آن دیده می‌شود. کفسابی در اسلامشهر یک روش اصولی برای ترمیم و بازسازی بتن‌ها در کفپوش است.

زمانی که بخواهید رنگ ترافیک یا اپوکسی روی بتن اجرا کنید ضروری است ابتدا یک لایه برداری از روی بتن انجام دهید تا سطح آن صاف شود و آماده برای اجرای رنگ اپوکسی.

کفسابی بتن در اسلامشهر با استفاده از ساینده‌های الماسه انجام می‌شود. الماس یکی از گرانترین لقمه‌های کفسابی است. معمولاً هر ۱۰۰ متر بتن سه دست یعنی ۹ عدد الماس برای کف‌سابی احتیاج دارد.

کف سابی گرانیت

هر زمان می‌توانیم از کفسابی در اسلامشهر استفاده کنیم؟

فرقی نمی‌کند که چه زمانی از کفسابی استفاده کنید! بله فقط زمانی که سنگ‌ها نیاز به ساب پرداخت یعنی براقیت داشته باشند.

اما اگر سنگ‌های شما به خاطر نظافت غلط سیاه شده است. یا روغن ماشین روی آن ریخته است. حتماً باید در سریع‌ترین زمان ممکن از کفسابی در اسلامشهر استفاده کنید.

هر چقدر این نوع مواد روی سنگ بیشتر باقی بماند در زمان کفسابی باید لایه روبی عمیق‌تری انجام شود. که باعث بالا رفتن هزینه شما خواهد شد.

انجام کفسابی در موقع درست علاوه بر حفظ هزینه می‌تواند بافت بیشتری از سنگ شما را نیز حفظ کند. در طولانی مدت از هزینه‌های گزاف جلوگیری می‌کند.

کفسابی راه پله

کفسابی راه پله یا پله پاگرد در اسلامشهر

کفسابی برای تمام بخش‌های ساختمان قابل انجام است که یکی از مهم‌ترین آنها کفسابی راه پله در اسلامشهر است.

راه پله به خاطر استفاده زیادی که دارد. معمولاً همیشه نظافت می‌شود. این نظافت بیشتر با مواد شوینده حداقل وایتکس همراه است. که می‌تواند آسیب جدی به سنگ وارد کند.

این آسیب می‌تواند سیاه شدن سنگ لک افتادن آن یا مات شدن لایه رویی باشد.هر چقدر که نظافت کنید این مشکلات از سطح کاسته نخواهد شد. کفسابی راه پله در اسلامشهر یک روش کاملاً اصولی برای پرداخت و براق کردن سنگ‌های راه پله است.

هزینه کفسابی راه پله بر خلاف قسمت‌های پارکینگ واحد به صورت عددی انجام می‌شود. یعنی هر پله یک قیمت دارد و هر پاگرد یک قیمت و به صورت متری نیست. چرا که سختی کار بالایی دارد و اگر بخواهیم یک راه پله ۵ طبقه را متر بزنیم شاید تمام آن ۵۰ متر مربع هم نشود.

ساب زدن پله پاگرد

کفسابی پارکینگ در اسلامشهر

سیاه شدن سنگ پارکینگ یکی از معضلاتی است که همیشه با آن مواجه هستیم. رد لاستیک روی سنگ‌ها می‌ماند نظافت کردن آن را تمیز نمی‌کند و دردسرهایی که تمامی ندارد.

البته دلیل این مشکل خودمان هستیم که یا سنگ نامرغوب استفاده کردیم یا روش نظافت آن را رعایت نکردیم. به هر حال اگر با چنین مشکلاتی در کفپوش‌های پارکینگ خود مواجه هستید. و با تمیز کردن و نظافت کردن مشکل آن برطرف نمی‌شود.

یعنی لعاب و براقیت سنگ شما از بین رفته و اصطلاحا سوخته است. در چنین شرایطی استفاده از کفسابی ایتالیایی تمامی مشکلات کفپوش پارکینگ را برطرف کرده و براقیت را دوباره به آن باز می‌گرداند.

کفسابی در اسلامشهر تضمین می‌کند که تمام سیاهی‌ها از روی سنگ شما کاسته شود. همچنین تا زمانی که روی آن مواد شوینده یا روغن ماشین نریزید. همانند روز اول باقی بماند.

کفسابی پارکینگ

کفسابی در نسیم شهر یا اکبرآباد

نسیم شهر یکی از دیگر از شهرهای کوچک گلستان است. کفسابی در گلستان یا نسیم شهر به روش‌های سنتی و دستگاه‌های تک و سه فاز انجام می‌شود.

اگر در گلستان هستید و نیاز به خدمات کفسابی در نسیم شهر، اسلامشهر، سلطان آباد، کهنز، صباشهر، واوان، اوریین، خیرآباد، حصارک، همدانک، وجه آباد، قائمیه. دارید با کفسابی نیل در ارتباط باشید. کفسابی در اسلامشهر تمام مشکلات سطح را برطرف می‌کند.

نمونه کارها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی

جهت ثبت درخواست خدمات و مشاوره رایگان تماس بگیرید