کفسابی نیل

تلفن شرکت:  ۰۹۱۹۵۵۴۷۷۰۷             شنبه تا جمعه

آدرس: نسیم‌شهر-مجتمع سیتی‌سنتر‌-طبقه۳-کفسابی نیل

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کفسابی در اردبیل با کیفیت تضمینی برای تمام سطوح 1403

فهرست مطالب

کفسابی در اردبیل

کفسابی برای از بین بردن چای انواع لک: اسید، شوینده، شوره، سیاهی… استفاده می‌شود بهترین کاربرد کفسابی در اردبیل اجرای براقیت بسیار زیاد در سطوح سنگی است.
علاوه بر سطوح سنگی کفسابی قابلیت از بین بردن جای هرگونه لک، سیاهی و ناخنک از روی سطوح گرانیت، موزاییک و بتن را نیز دارد.

امروزه که استفاده از سرامیک در کفپوش‌ خانه‌ها بسیار رواج پیدا کرده است، تمیز کردن سرامیک به یک دغدغه مهم در بین افراد جامعه تبدیل شده است.

کفسابی تمامی نیازهای شما از یک سطح کاملا تمیز شفاف و صیقلی در سرامیک را برطرف می‌کند. انجام کفسابی سرامیک در اردبیل با استفاده از ساینده‌های مخصوص نمدی انجام می‌شود که تمام لک، رنگ، گچ، سیمان و سیاهی را از روی آن تمیز می‌کند.

 ساب سنگ صلصالی در پارکینگ

انجام کفسابی در اردبیل و پیشینه آن به زمان صفویه برمی‌گردد، زمانی که شاهان آن برای خود کاخ‌های سنگی ساخته و آن‌ها را با سنباده‌های سنگی دست ساز صیقل می‌دادند در این شهر و استان بزرگ معدن‌های سنگ معروف بسیاری وجود دارد که ریشه در تاریخ این کشور پهناور دارد و در رقابت با همتای خارجی خود یکه تازی می‌کند.

کفسابی پارکینگ سیاه شده

کفسابی چه تاثیری در براقیت سنگ دارد؟

در زمان خرید و فرش کردن، براقیت و جلایی بصورت کلی در سطح سنگ وجود دارد، مقدار این شفافیت با توجه به جنس و قیمت سنگ می‌تواند کم یا زیاد باشد.
بعد از فرش کردن سنگ روی آن دوغاب سیمانی برای بندکشی اجرا می‌شود، این بندکشی بعد از دو یا سه روز با استفاده از گونی نخی از روی آن جمع می‌شود.

شیر آبه سیمان در بافت‌های سنگ جمع شده و باعث مات شده آن می‌شود. کفسابی درست و اصولی این مشکلات را برطرف می‌کند و براقیت آن را به روز اول برمی‌گرداند.

اما ممکن است سنگ علاوه بر این مشکل، مشکلات دیگری همانند سیاه شدن به وسیله جوهر نمک، من، وایتکس… روبرو باشد.
در چنین شرایطی براقیتی در سطح سنگ دیده نخواهد شد، کفسابی این نوع مشکلات را از سطح سنگ برچیده و شفافیت و براقیت آن را باز می‌گرداند.

همچنین با توجه به ارائه ساینده‌های براق کننده تا شماره بندی ۵۰ هزار. قابلیت براق کردن سنگ بالاتر از کارخانه در کفسابی خانگی ممکن است.
اگر براقیت موجود در سطح سنگ نمی‌تواند انتظارات شمارا از کفپوش برطرف کند با ادامه روند ساب زنی می‌توانید حداقل تا 20درصد بالاتر از کارخانه سنگ را براق کنید.

کفسابی گرانیت در اردبیل

معادن سنگ اردبیل

  • معدن آق بلاق
  • معدن لمعه دشت
  • معدن سیف آباد

از جمله معروف ترین سنگ‌های اردبیل تراورتن است، تراورتن بخاطر جنس آهکی که دارد آب کم‌تری را جذب می‌کند و برای مناطق شرجی که رطوبت بالایی دارد بسیار مناسب است.
تراورتن و کفسابی آن طی هشت مرحله ساب انجام می‌شود.

سنگ‌های این استان در نمای ساختمان‌های زیادی به کار گرفته شده و جلوه زیبای به رخ شهر بخشیده است، چرا که رنگ بندی آن محدود بوده و اکثر ساختمان ها در رنگ کرم روشن و کرم قهوه‌ای ساخته شده است، و این یک رنگی و یک نواختی یک زیبایی خاصی به چهره خیابان‌ها داده است.

کفسابی در اردبیل

کفسابی در اردبیل با مواد بتونه

از آن جایی که بیشتر سنگ‌ها در اردبیل تراورتن و زیرشاخه‌ای از این سنگ‌ است، نیازمند بتونه کاری در مرحله دوم کفسابی در اردبیل است، چرا که منافظ و حفره های روی این سنگ، کمی ظاهر آن را نامرتب نشان می‌دهد، البته این سنگ یک بار پس از فروش، در کارخانه بتونه کاری می‌شود، اما زمانی که کفسابی انجام می‌شود، لایه نازکی از روی سنگ تراش می‌خورد در پی این لایه برداری این بتونه‌ها که در یک میلی‌متری سنگ قرار دارد خالی شده، و حفره ها مجدد خالی می‌شود.

در کفسابی پس از ساب اول که ۴۶ است، یک لایه کامل بتونه باید روی سنگ کشیده شود، بخاطر ریز بودن حفره های روی سنگ، ممکن است با انجام یک بار آن تمام منافظ بسته نشود، در صورت مشاهده آن بهتر است، دو یه سه بار این کار تکرار شود، تا چاله چوله های سنگ به خوبی پرشود.
کفسابی بتونه در اردبیل طی ۹ مرحله انجام می‌شود، که می‌توانید مراحل آن را در کفسابی تراورتن بخوانید.

ساب زدن سنگ در اردبیل

سنگسابی اسلب در اردبیل

در کفسابی اسلب گفتیم که تمامی سنگ‌ها که استخراج و فرآوری می‌شود، اسلب دارد که برای کفپوش و دیواره ها مناسب است، اسلب سنگ تراورتن از جمله معروف ترین سنگ‌های است که در این استان فرآوری می‌شود، جلای زیبای دارد و سورت بالای را بر می‌تابد، اسلب و کفسابی در اردبیل برای آن یک امر مهم و ضروری است، البته از لحاظ قیمتی در بعضی موارد خاص باید از آن استفاده شود، چرا که قیمت بالای آن با توجه به سختی نگهداری و حمل و نقل آن شاید برای تمام فضاها مناسب نباشد.

البته مناسب از لحاظ قیمتی، به عنوان مثال شما یک کفپوشی دارید که همیشه قرار است ماشین رفت و آمد کند، هزینه برای خرید اسلب متری 2میلیون تومان کمی زیاد است، چرا که با پانصد هزارتومان می‌شود در ابعاد کوچک تر اما با کیفیت و دوام بالاتر از آن را خریداری و نصب کرد، مثل دهبید و آباده درجه 2.

اسلب تراورتن برای کفسابی در اردبیل، مناسب برای فضای داخلی واحد و دیوار پایگرد ورودی مناسب است، کفسابی برای آن نیز بخاطر هزینه‌ای که دارد، بازخورد خوبی خواهد داشت.
کفسابی سنگ اسلب در اردبیل در 9 کله ساب انجام می‌شود که شامل ساب‌های زبر تا نرم البرز و پد است.

قبل از ساب زدن در اردبیل

کفسابی در اردبیل چگونه انجام می‌شود

سنگسابی در اردبیل همانند دیگر مناطق و دیگر بخش‌ها بایک مراحل مشخص و دستگاه های تعریف شده انجام می‌شود، اما در هر شهر و سنگی چند تغییر کوچک در کفسابی آن ایجاد می‌شود، به عنوان مثال برای کفسابی سنگ‌های تراورتن که بخش عمده‌ای از کفپوش های آن را شامل می‌شود، بجای استفاده از رزین از بتونه‌های سنگی استفاده می‌کنیم که طول عمر سنگ را بسیار بالا می‌برد، همچنین برای پرداخت نهایی این سنگ از لقمه پوک آبی ایتالیایی استفاده می‌شود.

کفسابی در اردبیل با دستگاه‌های اکسپندر سه و تک فاز چینی که قدرت و دور بالایی برای جلا بخشیدن به سنگ دارد، انجام می‌شود، این دستگاه‌ها بصورت سه کله بوده و حدود بیست سانت در هر گردش از روی سنگ را شامل می‌شود، که مدت زمان انجام کار را تا حدود زیادی کاهش می‌دهد، از دیگر مزایای استفاده از آن بالابردن کیفیت پرداختی سنگ است که آن را همانند شیشه شفاف و صیقل می‌‌کند.

بعد از سنگسابی در اردبیل

کفسابی در اردبیل با لقمه‌های ایتالیایی و اسفنجی در مرحله 9 ببعد ساب انجام می‌شود، که در بستن منافظ باز سنگ کارایی بسیاری دارد، این لقمه قیمت مناسبی در قبال کاری که ارائه می‌دهد دارد و مهم ترین مسئله راجب آن ساخت ایران است، که استفاده از آن باعث دلگرمی نخبه های کشورمان می‌شود.

سنگسابی در اردبیل

قیمت کفسابی در اردبیل

در اواسط مقاله گفتیم که سنگ‌های عظیم در استان اردبیل را تراورتن تشکیل می‌دهد چرا که در رنگ‌بندی و ابعاد گوناگون در این استان استخراج و فرآوری می‌شود، اما این به این معنی نیست که سنگ‌ و کفپوش‌های دیگری در اینجا وجود ندارد، تمامی سنگ‌های گرانیت و موزاییک، کفپوش‌های بتن و سیمانی، سنگ‌های استخوانی و انواع سنگ آهکی در کفپوش‌های این استان استفاده می‌شود اما درصد بیشتر این سنگ‌ها برا اساس آماری تراورتن است.

قیمت کفسابی در اردبیل برای سنگ‌های آهکی از کلمه تراورتن از هر متر مربع 40تومان
قیمت کفسابی برای سنگ‌های استخوانی برای هر متر از 50تومان
قیمت کفسابی سنگ گرانیت از 70تومان
قیمت کفسابی موزاییک از متری 30تومان
قیمت کفسابی بتن و سیمان از متری 35تومان است.

تمامی قیمت‌ها برای متراژ های بالای صدمتر است، اگر فضایی که قصد کفسابی وسنگسابی آن را دارید از صد متر کم تر است، برای اطلاع از قیمت دقیق آن یک عکس از آن را از طریق شبکه های اجتماعی برای کفسابی نیل بفرستید تا قیمت آن را با توضیح کامل خدمتتان ارسال کنیم.

همچنین اگر کفپوشی دارید که قیمت آن در بالا آورده نشده است، و می‌خواهید از نوع ساب آن و قیمت دقیق کفسابی آن باخبر شوید، با ما در ارتباط باشید‌

نمونه کارها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی

جهت ثبت درخواست خدمات و مشاوره رایگان تماس بگیرید