کفسابی نیل

تلفن شرکت:  ۰۹۱۹۵۵۴۷۷۰۷             شنبه تا جمعه

آدرس: نسیم‌شهر-مجتمع سیتی‌سنتر‌-طبقه۳-کفسابی نیل

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کاور کردن دیوار برای جلوگیری از پاشش پسماند کفسابی 0تا100

در این مقاله می‌خوانید

کاور کردن دیوار تازه رنگ شده بعد از نقاشی برای انجام کفسابی

اکثرا قسمت‌های که نیاز به کف سابی دارند، معمولا شامل بخش‌های است که به تازگی کاغذ دیواری یا رنگ آمیزی شده است، یا از قبل چنین خدماتی روی دیوار عملیاتی صورت گرفته است یکی از دغدغه های افرادی که قصد انجام کفسابی را دارند، کثیف شدن دیوارها است، برای جلوگیری از کثیف شدن دیوار ها روش‌های زیادی وجود دارد که کم و بیش کار ساز است، اما کاور کردن دیوار در کفسابی بهترین کار برای جلوگیری از پاشش آب و پسماند دستگاه ساب است.

در ادامه با چگونگی انجام در خدمت شما عزیزان هستیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

کاور کردن دیوار

کاور کردن دیوار در کفسابی با چه ابزاری انجام می‌شود؟

برای اینکه بخواهیم این کار را در کفسابی انجام دهیم ابتدا باید بدانیم که باید از چه ابزاری برای پوشاندن بدنه دیوار های خود برای جلوگیری از کثیف شدن استفاده کنیم.

معمولا از چسب‌ پهن کاغذی و پلاستیک سفره‌ای چهار تا برای پوشش دیوار استفاده می‌شود، البته اگر مقدار پروژه شما بزرگ باشد و قابلیت هزینه بیش از حد معمول را داشته باشید، می‌توانید بصورت سفارشی درخواست تولید زخیم تر این پلاستیک را بدهید، البته که جنس های موجود در بازار نیز جوابگوی کاور کردن دیوار است و نیاز به هزینه اضافی نیست.

از کاغذهای پهن یک متری نیز می‌‌شود برای کاور کردن دیوار استفاده کرد که بخاطر قیمت بالا و زمان بر بودن در بخش کاوری زیاد توصیه نمی‌شود.

با پلاستیک و چسب پهن چگونه دیوار را کاور کنیم؟

برای اینکه از نحوه انجام این کار آگاه باشید، و با خود فکر نکنید که یک پلاستیک ساده است باید به چند نکته مهم توجه کنید، چسب کاغذی بخاطر زخامتی که دارد، رنگ دیوار شما پلاستیک یا نیمه پلاستیک باشد، اگر در زدن و کندن آن دقت نداشته باشید، ممکن است بخشی از رنگ دیوار نیز کنده شود که یک هزینه بسیار گزاف را بر دوش شما خواهد گذاشت.

پس دقت داشته باشید، قبل از اینکه بدون احتیاط بخواهید آن را روی دیوار بچسبانید از نوع دیوار پوش خود مطلع شوید، سپس پلاستیک سفره‌ای را بصورت دولا باز کرده و از بالا تا پایین روی دیوار بچسبانید، این کار باید دقیقا از روی قرنیز و تا یک متر بالای آن اجرا شود.

دقت داشته باشید که نباید آن را از سطح زمین بچسبانید چرا که آب دستگاه سنگسابی دقیقا روی زمین می‌ریزید و ممکن است در جابجایی از طریق پلاستیک به دیوار اصابت داشته باشد.
پس از اینکه کامل مشمبا را روی دیوار چسباندید قبل از شروع کار یک بار دیگر آن را بصورت کامل چک کرده و سپس از کفساب کار بخواهید تا کارش را شروع کند.

چرا باید دیوار را قبل از کفسابی کاور کنیم؟

توجه داشته باشید که کاور کردن دیوار در کفسابی برای تمامی محیط ها نیست و تنها در چند قسمت پیشنهاد می‌شود و مهم است، افرادی که با کار خدمات کفسابی آشنایی دارند، می‌دانند که در ساب لایه‌برداری بخاطر لایه‌ زخیمی که از روی سنگ تراش داده می‌شود، آب و سفیدی بسیار حجیمی از زیر دستگاه به بیرون می‌ریزد، این آب و کثیفی بخاطر لایه‌ای است که از روی سنگ تراش داده می‌شود.

طی این لایه برداری ممکن است قطره‌های از آن روی دیوار بپاشد که رنگ و کاغذ دیوار را خراب می‌کند ما برای جلوگیری از این اتفاق باید با کاور کردن دیوار از آن مراقبت کنیم.

کاور کردن دیوار قبل از کفسابی از پاشیدن و آب و پسماند کف سابی روی دیوار جلوگیری می‌کند

چه دیوارهای قبل از کفسابی باید کاور شوند؟

همه دیوار ها نیاز به کاور ندارد و تنها دیوار هایی که تازه نقاشی شده است یا بعد کفسابی قرار نیست کفسابی شود، همچنین دیوارهایی که کاغذ دیواری دارد و قرار است لایه‌برداری در آن انجام شود.

کاور کردن دیوار در کفسابی به عهده کارفرما است یا کفساب کار؟

کاور کردن دیوار یک کار برای راحتی و همچنین تمیز درآمدن کار هر دو طرف است، از روی دیگر هزینه آنچنانی در بخش کفسابی به حساب نمی‌آید به عنوان مثال می‌شود یک واحد صد متری را با 100-150 هزارتومان کاور کرد، اما در بسیاری از موارد افراد به دنبال دانستن این موضوع هستند که انجام این کار به عهده چه کسی است، این مورد بخصوص کاملا توافقی است و به عهده هیچ کدام از طرفین نیست، اما بهترین حالت این است که کارفرما ابزار را تهیه کند و کفساب کار آن را اجرا کند.

کاور کردن دیوار حتما باید انجام شود؟

این موضوع برای زمانی است که شما دارید این مقاله را می‌خوانید و دیوارتان نیاز به کاور دارد، در اصول ساختمان سازی که اکثر کارفرماها به آن آشنایی دارند، برای ساختمان های که نوساز است، نقاشی به این صورت انجام می‌شود که اگر قرار است در آن محیط کفسابی انجام شود، کفساب کار ابتدا زیرسازی کارش را انجام می‌دهد و کفسابی را تا مرحله بتونه کاری پیش می‌برد، سپس نقاش کار زیرسازی را انجام داده و تا دو مرحله از رنگش را نیز اجرا می‌کند بعد از آن کفساب کار سنگ را تا مرحله 6 هزار پرداخت می‌کند، و نقاش کارش را تمام می‌کند، بعد از نقاش کفساب پرداخت نهایی که ایتالیا ساب است را برای سنگ اجرا می‌کند.

اما متاسفانه این روزها این روال کاری معمولا اجرا نمی‌شود و بخاطر همین بهتر است که در جای که این موارد رعایت نمی‌شود دیوار را کاور کرد تا از به وجود آمدن هزینه های اضافی جلوگیری شود.

کاور کردن دیوار قبل از کفسابی برای جلوگیری از آسیب احتمالی به رنگ دیوار

چه مدت بعد از کفسابی می‌توانیم کاور دیوار را برداریم؟

بعد از این که کار کفسابی تمام می‌شود، معمولا باید کارهای اسباب کشی نیز انجام شود، کاور کردن دیوار تازه رنگ شده تنها برای جلوگیری از پاشش آب و کثیفی دستگاه کفسابی نیست و می‌تواند از بروز هرگونه کثیفی بر روی دیوار جلوگیری کند، همچنین طی رفت و آمدهای که بعد از کفسابی انجام می‌شود از قبیل نظافت قسمت های مختلف خانه که بسیار ضروری نیز است.
بهتر است کاور روی دیوار را حداقل تا روز اسباب کشی برندارید، و تا حد امکان از آن مراقبت کنید، چرا که هزینه نقاشی یک هزینه بسیار سنگین است و ترمیم مجدد آن نیز علاوه بر هزینه دوباره یک کار زمان بر و پر دردسر خواهد بود.

آیا کاور کردن دیوار باعث از بین رفتن براقیت رنگ نمی‌شود؟

این اتفاق زمانی می‌افتد که پشت آن پلاستیک ها آبی نفوظ کند یا از شدت گرمای زیاد خود پلاستیک تعریق داشته باشد، درصد این اتفاق تقریبا صفر است و پلاستیک خالی نیز هیچ آسیبی به براقیت و جلای رنگ روی دیوار نمی‌زند.

البته توجه داشته باشید که این چیزها هیچ آسیبی به دیوار نمی‌زند، تنها آسیب احتمالی به دیوار تازه رنگ شده و کاور شده کندن غیر حرفه‌ای آن است، مخصوصا اگر رنگ پلاستیک باشد.

برای کندن چسب کاغذی پهن از روی دیوار ابتدا به آرامی قسمتی از آن را بلند کنید و سپس با حوصله کم کم آن را از روی دیوار بکنید، تا آسیبی به رنگ دیوار نرسد.

نمونه کارها

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی

جهت ثبت درخواست خدمات و مشاوره رایگان تماس بگیرید