کفسابی نیل

تلفن شرکت:  ۰۹۱۹۵۵۴۷۷۰۷             شنبه تا جمعه

آدرس: نسیم‌شهر-مجتمع سیتی‌سنتر‌-طبقه۳-کفسابی نیل

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پولیش ساب کفسابی براق کردن سنگ کف

فهرست مطالب

پولیش ساب چیست

براقیت بخش جدایی ناپذیر در هر بخشی از زندگی انسان است، پولیش ساب آمد تا آن را بر روی سنگ تجربه کنیم، در هر قسمتی از خانه یا محل کار خود دوست داریم تا اجسامی که وجود دارد براق و پر زرق و برق بنظر برسد، سنگ نیز از این قائده مستثنی نیست.
براقیت بخش جدایی ناپذیر از زندگی ماست، اجسامی که برق نزند بی روح است و به دل انسان نمی‌نشیند، البته بخشی از آدم‌ها نیز وجود دارند که علاقه به اجسام یا سرامیک‌های مات دارند، اما بیشتر و عمده افراد علاقمند به سنگ‌های صیقلی و براق هستند.

پولیش ساب می‌تواند تمامی سلیقه‌ها را در رابطه با براقیت به خود تغییر دهد.
کفسابی سنگ به بخش‌های مختلفی تقسیم می‌شود، ما وظیفه داریم تمامی این قسمت‌هارا در پارت‌های جداگانه به شما عزیزان دنبال کننده توضیح دهیم، در بخش‌های قبلی در مورد ساب پرداخت خواندیم، و همه چیز را راجب آن فهمیدیم، حال در مورد پولیش ساب که جزو مهمی از کفسابی ساختمان است صحبت خواهیم کرد.

پولیش ساب

پولیش ساب در کفسابی چیست ؟

سنگ در ساب معمولی به یک براقیت که در کارخانه روی آن اجرا می‌شود می‌رسد، در کف‌پوش طی کفسابی سنتی نیز با همان لقمه‌های کارخانه‌ای ساب خورده و براقیت اصلی خود را به دست می‌آورد، برای اینکه براقیت آن را چند برابر می‌کنیم، این صیقل و شفافیت با استفاده از لقمه فرانکفورت تیناکس انجام می‌شود، که آن را پولیش ساب می‌گویند.

لقمه فرانکفورت تیناکس چیست؟

لقمه فرانکفورت اسید براق کننده سنگ کف

پس از اتمام مراحل کفسابی بر روی سنگ، ابزاری وجود دارد که قابلیت پولیش کردن سنگ بصورت اصولی را دارد، این لقمه از فشرده شدن مواد ایتالیایی و رزین براق کننده تشکیل شده است، بصورت سه عدد زیر کله دستگاه بسته می‌شود.

ابتدا یک لایه کامل پولیش روی سنگ می‌کشد، این مواد کاملا در خورد سنگ نفوظ می‌کند و با هیچ نظافتی از بین نمی‌رود چرا که مواد تشکیل دهنده آن ارره سنگ است و جنس آن رزین و ایتالیا است، در مرحله دوم، رنگ بی‌نظیر به سنگ می‌بخشد بطوری که می‌توانید به راحتی موهای خود را داخل سنگ شانه کنید.

قیمت لقمه تیناکس فرانکفورت

این لقمه برخلاف لقمه ایتالیایی تنها در پوک نو فرآوری می‌شود، این لقمه حتما باید در آخرین مرحله از ساب و زمانی که تمامی پستی بلندی سنگ گرفته شده است کشیده شود، همین عمل باعث شده تا سه عدد از این لقمه هزار متر سنگ را پولیش کند، سختی بالای آن در منافظ و لایه‌های زیاد باعث بالا بودن قیمت آن شده است.

هر پوک و هر عدد از آن 310هزارتومان است، که سه تای آن می‌شود 930 هزارتومان.
البته با توجه به مقدار مساحتی که در پولیش ساب پوشش می‌دهد قیمت آن بسیار اقتصادی است.

کفسابی پولیش

کفسابی تیناکس فرانکفورت برای کدام سنگ مناسب است؟

این لقمه برای تمامی سنگ‌های استخوانی و آهکی قابل اجرا بوده و درتمامی این سنگ‌ها اثر مثبت خواهد داشت، برای نتیجه بخشی بهتر آن مراحل اجرایش را در ادامه خواهیم گفت.

پولیش کفسابی چیست

پولیش ساب یک مرحله از ساب اصولی برای سنگ است که در تمامی بخش‌های ساختمان مورد استفاده و استقبال قرار می‌گیرد چرا که کیفیت کار بالا و مستحکم کردن سطوح بخش عمده‌‌ای از سلیقه‌هارا به خود جلب کرده است.
اما پولیش در کفسابی کاملا متفاوت از این موضوع است.
دوست دارم که برای پولیش در کفسابی یک مثال برایتان بزنم.

همه ما یک بار هم که شده کفش‌مان را واکس زده‌ایم، در زمان انجام واکس کفش براق و زیبا است، کافیست در یک محیط که کمی گردوخاک داشته باشد قدم بزنیم، تمامی گردو خاک‌ها بر روی کفش زیبای ما جمع می‌شود و ظاهر زیبای آن را آلوده می‌کند، درحالی که اگر سنگ همان حالت بدون پولیش باشد، گردو خاک جذب نشود، واکس یک مانده چسبنده و در عین حال پررنگ کننده است، چسبندگی بالایی دارد و همه چیز را در خود فرو می‌برد.

کارایی پولیش کفسابی نیز به همین منوال است، توجه داشته باشید که در دام افراد سودجو نی‌افتید، پولیش ساب اجرای ساب با دستگاه با کفسابی است و بصورت چند مرحله‌ای و زمان بر انجام می‌شود.

پولیش کفسابی چگونه اجرا می‌شود

پولیش کفسابی یک مایع است، این مایع شبیه گریس است، معمولا یک کیلویی است و با با رنگ جلا و تینر فوری قاطی می‌شود، از مخلوط این سه مواد یک مایع نرم عسلی رنگ به دست می‌آید، ابتدا کفساب یک لایه از سنگ را کمی زبر می‌کند تا این مایع به خوبی بر روی سنگ بنشیند، سپس با استفاده از طی یا دستمال آن را روی سنگ می‌مالد، جنس روغنی آن تا روز‌ها از خشک شدن آن جلوگیری می کند.

البته پولیش کفسابی همیشه هم مخرب نیست و در اصل برای سنگ‌های دیوار تولید شده است، آن‌ هم نه برای سنگ زبر برای سنگ‌هایی که کمی مات شده است در دیوار.

سنگسابی پولیش

پولیش کفسابی در کجا استفاده می‌شود

در اصل پولیش یک ماده براق کننده با ماندگاری بالا است، البته ممکن است که شما این مواد را با نام‌های مختلف بشناسید(رزین براق کننده، نانو براق کننده، رزین پولیش، نانو پولیش) نام‌های رایج آن در صنعت ساختمان است، اما نام اصلی آن همان پولیش براق کننده است، و با پولیش ساب تفاوت زیادی دارد.
این مواد برای براق کردن سطوحی که روی آن‌ها رفت و آمد ندارد کاربرد دارد، و برای قسمت‌های پر رفت و آمد تاثیر مثبتی نخواهد داشت.

مزایا و معایب پولیش کفسابی

پولیش کفسابی اگر در جای درست استفاده شود تاثیر خود را خواهد گذاشت‌، برای سنگ فرش‌های دیوار که براقیت خود را از دست داده است، بسیار کاربردی و اثربخش است.

برای سنگ‌های رومیزی که در کفسابی میز کانتر مورد استفاده قرار می‌گیرد بسیار تاثیر گذار است.
سطوحی که با پولیش کفسابی براق می‌شوند آب گریز می‌شود.

معایب پولیش کفسابی

اگر برای کفپوش استفاده شود، سنگ زیرین براق باشد، خیلی سریع بی اثر شده و از بین می‌رود.

اگر برای سنگی استفاده شود که زبر است، در منافظ باز سنگ نفوظ کرده و یک میل آن را خراب می‌کند.

در طولانی مدت اثر گذاری منفی روی سنگ دارد.

بخاطر جنس روغنی رویه سنگ را لیز کرده و خطر لیز خوردن را بالا می‌برد، مخصوصا در محل رفت آمد افراد کهنسال یا خردسال

براق کردن سنگ کف با پولیش بهتر است یا لقمه

باتوجه به صحبت‌هایی که بالا شد، صدرصد خودتان به این‌که پولیش ساب بهتر است یا مواد پولیش پی‌ برده‌اید، ساب پولیش اجرای مراحل متعدد با لقمه‌های باکیفیت است که رویه سنگ را بصورت طبیعی براق می‌کند و هیچ افزودنی روی سنگ کشیده نمی‌شود، اما روغن پولیش یک مایع بی رنگ و بو است که سطح سنگ را لیز کرده و آن را بصورت موقت براق می‌کند.

براق کردن سنگ با پولیش

پولیش کردن سرامیک

در بسیاری از مواقع دیده می‌شود که افراد سودجو، برای اینکه به هر نحوی خدمات خود را بفروشند دست به کارهایی می‌زنند که از نظر مصالح ساختمانی کاملا ناشدنی و غیر ممکن است، سرامیک تنها یک لعاب دارد که بصورت غیر طبیعی و با روش‌های انسانی روی آن در کوره‌های سرامیک پزی روی آن داده می‌شود، زیر این لعاب سرامیک، تماما خاک رس است که در صورت از بین رفتن لایه رویی آن دیگر هیچ راهی برای ترمیم آن وجود ندارد، در حالت عادی سرامیک یک کفپوش لیز است.

بطوری که همه ما که در خانه‌هایمان سرامیک داریم مجبور به نصب استوپ زیر فرش‌هایمان هستیم تا لیز نخورند، اگر سرامیک خود را پولیش کاری کنید، مقدار لیز بودن آن چند برابر خواهد شد که بسیار خطرناک است.

پولیش باید در جان کفپوش نفوظ کند تا اثر بخشی داشته باشد، سرامیک بخاطر دست ساز بودن هیچ منافظ بازی ندارد تمامی این مواد روی سرامیک باقی می‌ماند و با یک شستشوی ساده از روی آن تمیز می‌شود، در واقع هزینه شما از جیبتان خواهد رفت، بهترین کار برای تمیز کردن و براق کردن سرامیک بصورت طبیعی استفاده از کف‌ شویی است.

مراحل براق کردن سنگ کف

در بالا به براق کردن سنتی سنگ با ساب پولیش و براق کردن سنگ با روش غیر اصولی با مواد پولیش اشاره شد.
از آنجایی که بهترین روش و درست‌ترین آن براق کردن سنگ کف با پولیش ساب است، ما مراحل اجرای پولیش ساب را می‌گوییم.

  • پس از اتمام کار کفسابی، سطح مورد نظر یک بار کف‌شویی شود.
  • لقمه‌های که برای اجرای پولیش سنگ تعبیه شده است حداقل یک ساعت داخل آب گرم باشد(این کار مواد آن را کمی شل می‌کند که اثر بخشی بهتری روی سنگ دارد)
  • لقمه‌ها زیر دستگاه بسته شود و با مواد ریکا که باید داخل دستگاه ریخته شود روی سنگ کشیده شود.
  • پسماند آب آن سریع از روی سنگ جمع شود، چرا که این لقمه اسیدی است و ممکن است سنگ را تخریب کند.
  • در آخر سنگ یک بار با گونی نخی بصورت کامل با آب گرم شسته شود.

مزایای براق کردن سنگ با روش سنتی

براق کردن سنگ کف با پولیش ساب مزایای زیادی خواهد داشت، کفسابی برای سنگ به تنهایی پر از مزیت‌های خوب است، پولیش ساب آن به قیمت و ارزش آن چند برابر می‌افزاید.

  • آب گریز و نانو کردن سنگ بصورت طبیعی
  • براق کردن سنگ بدون لیز خوردن
  • ماندگاری بالا تا پنج سال روی سنگ
  • مقاوم در مقابل شستشو با تاید و ریکا

در کفسابی با پولیش و پولیش ساب تفاوت زیادی وجود دارد، ممکن است برخی افراد با تبلیغ کیفیت کار یک‌سان با هزینه کم‌تر این کار را به شما تحمیل کنند اما انجام ندادن این کار بهتر از آن است که مواد پولیش را روی سنگ خود بکشید، چرا که علاوه برا تخریب سنگ بسیار خطرناک است، مخصوصا از اجرای آن در راه پله‌ها خودداری کنید.

نمونه کارها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی

جهت ثبت درخواست خدمات و مشاوره رایگان تماس بگیرید